Rappuun pissaaminen

Dementiakoiralla

Moi! Mulla on 14,5-vuotias saksanpaimenkoiran sekoitus joka kerran pissasi rappukäytävässä ja naapurit näki sen. Siitä hyvästä ne soitti eläinsuojeluuun ja sieltä tuli 2 eläinlääkäriä käymään. Jouduin viemään sen lääkäriin ja kaikki oli kunnossa, eli mitään fyysistä vikaa ei ole.

Nyt joudun joka kerta kun käyn sen kanssa ulkona kantamaan sen sylissä ulos. En ole keksinyt mitään muuta ratkaisua, ja se on tosi raskasta kun se painaa kuitenkin 20kiloa.
Olisiko teillä jotain muuta ratkaisua?

En millään haluais saada häätöä tai lopettaa mun koiraa.

6

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useamminveisin

      Jos veisit sen useammin ulos,ettei pissi käytäville.
      Jos se ei pissaa sisällekkään, niin luulis et jos vie useammin,ei rakko oo niin täysi,ja pystyis pidättelee kauemmin, pidemmälle asti.Ja yks on,et käyt avaa ovet valmiiksi,ja sitten meette pysähtymättä ulos l'himmälle nurmelle yms. asti.

    • useamminveisin

      Jos veisit sen useammin ulos,ettei pissi käytäville.
      Jos se ei pissaa sisällekkään, niin luulis et jos vie useammin,ei rakko oo niin täysi,ja pystyis pidättelee kauemmin, pidemmälle asti.Ja yks on,et käyt avaa ulko ovet valmiiksi,ja sitten meette pysähtymättä ulos lähimmälle nurmelle yms. asti.

    • useamminveisin

      Jos veisit sen useammin ulos,ettei pissi käytäville.
      Jos se ei pissaa sisällekkään, niin luulis et jos vie useammin,ei rakko oo niin täysi,ja pystyis pidättelee kauemmin, pidemmälle asti.Ja yks on,et käyt avaa ulko ovet valmiiksi,ja sitten meette pysähtymättä ulos lähimmälle nurmelle yms. asti.

    • ilkeitänaapureita

      No ompas epämiellyttävä naapuri, hyi sentään! Itse kulkisin rapuissa koirani kanssa ihan normaalisti ja selittäisin sille naapurille ystävällisesti että koirani on vanha ja niinkuin meille ihmisillekkin, vahinkoja sattuu. Ja sanoisit että peset kyllä rappuset hyvin, JOS sellainen vielä sattuu. Jos talossa on muita koiria, koirasi voi "merkata" kotinsa. Eihän koira ymmärrä, että hänen talonsa on muidenkin "koti". Koeta kestää noita ymmärtämättömiä naapureita!

    • relaavähän

      Eihän sinun nyt koiraa tarvitse kantaa. Koira on terveeksi todettu, joten naapurin huoli on nyt poissa. Jos sattuu vahinkoja, sinä siivoat, ei se sen kummempaa ole. Vanhuksilla on pidätysvaikeuksia, niin koirilla kuin ihmisillä. Jos useammin ulos vieminen ei onnistu, kuten ei useimmalle työsskäyvälle, varaudut vain siihen, että siivousvälineet on valmiina ja laitat naapureita rauhoitellaksesi vaikka lapun rappuun, että teillä on tällaista vanhuuden kremppaa ja huolehdit mahdollisten vahinkojen siivoamisesta. Siivoushommiakin tehneenä, useamman kerran koirankusia rapusta olen siivonnut ja lasku näistä menee yhteisesti jokaisen asukkaan maksettavaksi (vuokran tai vastikkeen muodossa), ei kuulu normaaliin siivoukseen vaan tämä huomioidaan lisänä laskussa, joten vahingot kannattaa siivota muuten saat nopeasti naapureiden vihan niskoillesi.

      • vaipatkoiralle

        Niinpä, kurjaa tosin naapureille, jos pissaa rapussa on, ja siihen lapset sotkee, tai joku liukastuu.Siis jos joku menee rappuun ennen kun on kerettyb siellä siivota, kun pitää lenkittää vanhusta....
        Koiralle kannattas oikeesti laittaa vaippa matkan ajaksi,ja napata ulkona vasta pois.Juoksuhousihin terveysside yms.Niin ei sotke, eikä ketään naapuri valita ;)
        Niitä koiranvaippoja voi netistäkin tilata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe