Kokemuksia Funky Media?

millainenpaikka

Onko kellään kokemuksia millainen paikka ja mitä myyvät? Puhelimessa ei kerrottu kun sovittiin haastattelua..

100

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskapuljut

      Myyvät tyhjiä haaveita typerille työnhakijoille. Kyseessä on aina paskapulju, jos eivät kehtaa edes kertoa mitä myyvät.

      • Ilollatehdään233

        Funky on hyvä paikka, jossa huiput pysyy ja tulee toimeen ja negatiiviset valittajat potitaan pihalle. Tulkaa mukaan. Huikea paikka!


      • meeoikeisiitöihi

        Ei ihme et puhelinmyyntiä ei arvosteta kun ootte noin ylimielisiä.


      • Hesantytöt
        meeoikeisiitöihi kirjoitti:

        Ei ihme et puhelinmyyntiä ei arvosteta kun ootte noin ylimielisiä.

        Funkyllä on bileet lauantaina. Ja me aiotaan pitää hauskaa! XD


      • varokaapommivaaraa

        Jälkeenjääneitä ikijonneja ihmisten ilmoilla. Ja muita manneja/maahantunteutuneita.


      • Tuomasui
        varokaapommivaaraa kirjoitti:

        Jälkeenjääneitä ikijonneja ihmisten ilmoilla. Ja muita manneja/maahantunteutuneita.

        Henri sun äidinkielentaito ei ainakaan ole parantunut sitten viime näkemän.


      • Myyntiemis
        varokaapommivaaraa kirjoitti:

        Jälkeenjääneitä ikijonneja ihmisten ilmoilla. Ja muita manneja/maahantunteutuneita.

        Hyvin tulee kauppaa!


      • yritä.kovemmin.ystäväni
        Myyntiemis kirjoitti:

        Hyvin tulee kauppaa!

        10 kehuvaa kommenttia melkein samalla kellonajalla. Yritä edes marko.


      • Kallirnen
        yritä.kovemmin.ystäväni kirjoitti:

        10 kehuvaa kommenttia melkein samalla kellonajalla. Yritä edes marko.

        Funkyllä nyt, eilen 7 kauppaa, tänään 6. Lounarit molemmilta päiviltä. Ylemmässä palkkaryhmässä. Todella hyvä paikka kun on kokemusta.


      • gatorninkki
        varokaapommivaaraa kirjoitti:

        Jälkeenjääneitä ikijonneja ihmisten ilmoilla. Ja muita manneja/maahantunteutuneita.

        Mä tykkään kyllä! Saa helposti tulosta ja maksetaan hyvin.


    • Mitämyyvät

      Mitä siis myyvät?

      • Kikkonenkinnonen

        On kyllä yvä paikka, ja hyvä. Myyvät erilaisia tuotteita, Freestyle päihdekasvatusta.


      • Uusituoteonparempi
        Kikkonenkinnonen kirjoitti:

        On kyllä yvä paikka, ja hyvä. Myyvät erilaisia tuotteita, Freestyle päihdekasvatusta.

        Nyt vaihtu kyllä parempi tuote. Koulurauhaa lehti ja muu koulukiusaamista vastaan oleva työ. Koulurauhaa on oikeesti skarpannut ja laajentanut toimintaa. Onneks ei se huijaus kouluturvaa.


    • ketäänhereillä

      EIkö siellä oo ketään töissä kun ei kukaan vastaa?

    • Freestyili

      Freestyle päihdekasvatuslehteä.

      • Hienolais

        Oon tykännyt olla kyllä.


    • MUSICDUDE

      Soita funkkia musiikkia valkoinen poika!

      • hrähähähähäähä

        Taitaa hesas valkonen ihonäri olla vähemmistö.


      • kilpail

        Huikeita kilpailuita lähes joka päivä! Pitää työilmapiirin viihtyisänä ja saa kaikkee kivaa palkintoa!


      • kortsut.käyttöön

        Puolen vuoden aikana oli yks kilpailu ja palkintona voitin kortsuja


    • pezmedia

      Tämähän on sama firma kuin PEZ MEDIA. Jättivät kaikille pystyyn ja siirtyivät uuteen osoitteeseen.

      • voividdumage

        Sama jonnemeininki jatkuu.


      • Eiolesama

        Ei ole sama.


    • Funkyll

      Yks entinen pez median päällikkö näköjään taas vauhdissa. Voi herranjumala! Funky Media on täysin eri yritys kuin Pez Media. Funkyllä tuotteet, päälliköt, palkkamallit, toimistot ja myyjät täysin eri kuin pezillä. Ainoastaan osa johtoryhmästä on samaa. Se ei tee yrityksistä kuitenkaan millään tasolla samaa. Sinä joka et osannut toimistoasi johtaa edes välttävällä tasolla, ole hiljaa ja mene kouluun opiskelemaan ja anna ammattilaisten tehdä työt paremmin niin että kellään ei jää mitään hampaankoloon.

      • Pummifirmat

        Paskaa alusta loppuun kaikki.


      • Samavanhajuttu
        Pummifirmat kirjoitti:

        Paskaa alusta loppuun kaikki.

        Milläköhän perusteella? Mikäs sun motiivi tälle negatiiviselle kirjoittelulle oikein on? Mistä olet ottanut itseesi? Palkkoja pez ei varmasti jäänyt kenellekään pystyyn, se on aivan 100 varma, niin miksi valehtelet sellaista? Samoin firma ei 100 varmasti ole sama, niin miksi kukaan valehtelisi sellaista? Kysyn uudestaan, mikä on sinun motiivisi tälle negatiivisellekirjoittelulle?


      • Eiolepaskaa
        Pummifirmat kirjoitti:

        Paskaa alusta loppuun kaikki.

        Ei ole paskaa.


      • Jeesbitu

        Kiva paikka.


      • Setititit
        Eiolepaskaa kirjoitti:

        Ei ole paskaa.

        On sitä hyvältä haisevaa maistuvaa ihanan makuista kielellä kosketettavaa makeaa mahan täydeltä.


    • Feikkikopioeiaito
      • SuviStroo

        Mie oon ollu fankyllä jo puol vuotta ja täytyy sanoo että en ole kyllä katunut. On reippaasti huonompiakin firmoja maailmalla.


    • Googlettaminen

      Tai sitten joku ei osannut googlata tuota aikaisempaa keskustelua.

      Helsingin toimistolla parilla jäänyt palkkoja saamatta erinäisten tekosyiden johdosta päiviä myöhässä. Mikä tilanne Lahdessa?

      • Primaarinen

        Siis häh? Oon töissä Helsingissä ja kyllä me röökipaikalla sen verran puhutaan, että olis noussut tällainen esille.

        Ei kyllä ainakaan kellään meistä ole jäänyt palkkoja rästiin. Kuka stadilainen sä sit olet, jolta palkka on jäänyt saamatta? Tunnetaankohan me?


      • kylläsinätiedät

        Kyllä sinä tiedät.


      • Liarliarpantsonfire

        No en kyllä tosiaan tiedä. Mä oon ainakin saanut palkat ihan oikein ja ajallaan, enkä oo kuullut mitään keltään, että joku ei olis saanut palkkojaan oikein tai ajallaan. Taidat olla huijari


    • Mainospotti

      Olin itse töissä lahden toimistolla puoli vuotta ja jokainen palkka,lounari sekä muut bonukset tulivat minulle niinkuin sovittiin. Pelkkää hyvää sanottavaa firmasta.

      • Geoffff

        Muihin puhelinmyyntifirmoihin verrattuna palkkaus hyvää.


    • Potomoto88

      Funky Media on yksi parhaista paikoista missä oon ollu ja mä oon kiertänyt läpi melkein kaikki paikat. Terveys reistailee sen verran, että työsuhteet jää aina melko lyhyeks. Mutta meen kyllä takas Funkylle, kunhan vointi vaan paranee. Funkyllä harvinaisen hyviä juttuja on mun mielestä sijainti, tilat, lounarit ja hyvä ilmapiiri.

    • Tomppa764

      Hyvä paikka, ja hyvä palkka niille jotka osaa myydä. Myyvät erilaisia tuotteita. Päätuotteena Freestyle päihdekasvatus.

      • hyvämarkooo

        Aina näiden kehuvien kommenttien nimimerkki on nimi ja numerosarja :DD


    • BBOOM

      Alotin tänää funkyl, saas nähä miten miehen käy. Ekaan tuntiin eka kauppa.

      • BBOOM

        Tänään sain 0 kauppaaa badapupupuing.


      • BBOOM

        Sain kylläkin 2 kauppaa, ja hei ei mitä sä kirjoitat mun viestiin kusetusvastauksen esittämällä mua.

        Mä siis kirjotin ton ekan viestin ja joku pöllö on käynyt kommentoimassa perään samalla nimimerkillä. Täällä suomi24 palstalla liikkuu ihan hirveesti trollaajia.


      • BBOOM

        Mitä sekoile.se olinkin minä itse..


      • Pöllötrolli

        Just joo. Taas se pöllö trollaaja. Tästä näkee että ei näitä keskustelupalstoja kannata uskoa, kun kuka tahansa voi varastaa sun identiteetin tai yrityksen identiteetin ja lähteä mollaamaan. Onneks tää pöllö trollaaja todistaa sen.


      • Pöllötrollaaja

        Sano vielä kerran pöllö trollaaja nii helpottaa.


      • Tokitokiz

        Pöllö trollaaja.


      • BBOOM

        Sain potkut tuli 0 kauppaa kolmena päivänä.


    • freeeeeeestyleeee

      Freestyle

    • chikaaakoooou

      Päihteis on kiva myydä lehtee.

    • eividdumage

      Kuka nyt palkkaa haluaa. Sellasta haluavat on negatiivisia valittajia.

      • Pallalla

        Superhyvä paikka, kiinteä provikka lounarit.


    • Luusereillepalkkaa

      Haha palkkaa haluaa vain luuserit.

    • oikea.mies123

      Tosi mies ei tee rahalla mitäään.

    • kukakusettaaparhaiten

      Se on kiva nähdä miten moraali hälvenee mitä enemmän rahapussukka täyttyy. Puhelinmyynti loppuis jos se tehtäis luvanvaraiseksi, eikä vanhuksia voi enää kusettaa ja jättää olennaisia asioita kertomatta.

      • Byrokratiaa

        Olet ilmeisesti todella huono myyjä, kun olet tuota mieltä. Myyntiäkö ei voi tehdä kusettamatta ja jättämättä olennaisia asioita kertomatta? Juuri sinunlaistesi pässien takia suomi on ympätty täyteeb byrokratiaa ja lomakkeita. Toivottavasti mietit tätä täyttäessäsi sossulle tukianomuksia.


      • isäntäsi

        En ole nähnyt ainoatakaan hyvin myyvää puhelinmyyää joka ei valehtele myyntipuheissaan.

        Kaikki säännöt pois et ystävämme marko voi kusettaa sairaita ja vanhuksia et pääsee etelään lomalle.

        Paljastit tuolla viestillä olevasi Marko M, vaikka me se jo tiedettiinkin.


      • Hahaje
        isäntäsi kirjoitti:

        En ole nähnyt ainoatakaan hyvin myyvää puhelinmyyää joka ei valehtele myyntipuheissaan.

        Kaikki säännöt pois et ystävämme marko voi kusettaa sairaita ja vanhuksia et pääsee etelään lomalle.

        Paljastit tuolla viestillä olevasi Marko M, vaikka me se jo tiedettiinkin.

        Sinä todistit olevasi todella huono myyjä, joka on nähnyt vain todella huonoja myyjiä. Todennäköisesti istut siis myymässä peilin edessä.


      • meikkisimo

        Kai mä sit o nähny vaan huonoja myyjiä kun Funkyllä oon olluna XD Miksi myisin peilin edesssä? Meikkaanko siellä samalla niinkuin teidän miesmyyjät?


    • Yksyrittäjänuori

      https://www.finder.fi/Myyntiedustusta/Funky Media/Helsinki/yhteystiedot/3020857 Noniin eli tässä funkymedian taloustiedot. Yrityksen myynti 147 tonnia ollu vuodessa. Eli liikevaihto. Tuosta tulee päälle 12 tonnia kuussa liikevaihtoa. Kun otetaan siitä sitten kulut jne palkat niin jokainen voi päätellä mitä kenellekkin jää? Tuolla puhuttiin johtoryhmästä ja päälliköistä?? Mitä ihmettä oikeesti? Siis ton kokoses kioskissa ei voi olla johtoryhmää. Itse olen pienyrittäjä ja esim tämän kuukauden laskutus 75 tonnia alv 0 ja meitä on 3. Meillä ei ole johtoryhmää eikä mitään titteleitä. Tehdään ihan hyvää bisnestä ja saadaan hyvät liksat. Mitä luulette mitä 12 tonnin kuukausimyynnistä jää palkkaa maksettavaksi "johtoryhmän" jälkeen? En tajua oikeesti miten 12 tonnin kuukausimyynnillä maksaa edes yhden johtajan palkkaa? Saatika että siitä jäisi myyjille? Kyllähän nyt teinitki tienaa 1500e käteen kuussa olivat missä tahansa? Kun yritys maksaa aina palkan lisäksi vakuutus yms kuluja sen 30% palkan päälle. Ihmeellistä että tälläistä on. Ja ne bileet:)) toi homma saa jo hymyilemään..firman bileet kun kuussa 12 tonnia laskutusta:) no ei siinä tsemppiä vaan kyllä se siitä kasvaa toivotaan:)

      • viimeinenlaittaa

        Taitaa konkursi olla olla jo oven takana.


      • KirjanpitäjäSr

        Jos idiootti Yksyrittäjänuori tajuaisit, niin toi on ton firman 3 kuukauden myynti. Onnea vaan sun tulevalle konkurssille ja opi tulkitsemaan tilinpäätöksiä. Et taida tosin edes tietää mitä tilinpäätökset on.


      • Komppaan

        Niinpä, olen samaa mieltä kirjanpitäjän kanssa. Toiminta käynnistynyt vasta tuossa vaiheessa.


      • Kaikkeesitäkuulee

        Hahah siellä omistaja selittelee:) hahah. Joo meinaatko että tilinpäätöstiedot tulee 3 kuukauden myynnistä tonne nettiin?:)????kyllä naurattaa nää jutut. Ja kolmelta kuukaudelta kokonainen tonni voittoa? Tuleeko 4 tonnia vuodessa?:) ja johtoryhmä ja päälliköt löytyy?


      • Nuorisojatulevaisuus
        Kaikkeesitäkuulee kirjoitti:

        Hahah siellä omistaja selittelee:) hahah. Joo meinaatko että tilinpäätöstiedot tulee 3 kuukauden myynnistä tonne nettiin?:)????kyllä naurattaa nää jutut. Ja kolmelta kuukaudelta kokonainen tonni voittoa? Tuleeko 4 tonnia vuodessa?:) ja johtoryhmä ja päälliköt löytyy?

        No kyllä minuakin naurattaisi, jos todella olisin noin massiivinen ääliö kuin yrittäjänuori. No mites se mielestäsi menee, jos firmassa kasvatetaan myyntiä nollasta sataan % lokakuussa? Tarkoittaako se silloin 12000e myyntiä kuussa vai 50000 myyntiä kuussa? Ja kuka tahansa tajuaa, että myynnin kasvattaminen tarkoittaa kuluja ja investointeja. Ja millä tavalla sinä koet olevasi oikeutettu mollaamaan muiden yrityksiä. Taitaa olla yrittäjänuori kilpailijan trolli samalta alata tarkoituksenaan kirjoittaa negatiivisiä kommentteja. Saa nauraa omalle tyhmyydelleen, onhan se hauskaa. Suomen tulevaisuus on pelastettu, sillä yrittäjänuori on täällä!


      • KirjanpitäjäSr

        Tilinpäätös tehdään aina tilikauden ajalta. Tilikausi on yleensä kalenteri vuosi, niin kuin tuosta tilinpäästöksestä näkee että on. Myyntiä on ollut kuitenkin vain kolmelta kuukaudelta tuon vuoden aikana. Aika simppeliä jos vaan osaa katsoa tilinpäätöksiä. Se tosin vaatii hieman enemmän kuin peruskoulun käynnin ja yli 60 älykkyysosamäärään, mitä näiltä huutelijoilta puuttuu. Ei voi sanoa edes trolliksi, kun sekin vaatisi hieman enemmän älykkyttää. Jatkakaa vaaan liiman imppaamista ja hakekaa rahaa sossusta.


      • janevajaalahjaiset

        Funky median puhelinmyyinä ovat valtakunnan älykkäimmät yksilöt. Kuten romanit ja matut.


    • Lexa25

      Ihme selityksiä täällä. Ai että on kaikki myyjät vaihtuneet vuoden sisällä. Taitaa olla vähän paskempi työpaikka kun kukaan ei ole viihtynyt vuottakaan siellä.

      Pez media meni konkurssiin reilu puoli vuotta sitten. Ja myyjät varmasti jatkoivat uudessa Funky mediassa kuten alalla on tapana jos firma menee konkkaan ja uusi perustetaan tilalle.
      Antaa huonon kuvan myyntifirmasta jos kukaan myyjä ei ole viihtynyt edes vuottakaan siellä töissä.

      "Funkyllä tuotteet, päälliköt, palkkamallit, toimistot ja myyjät täysin eri kuin pezillä."

      • mikeandersson

        "Funky on hyvä paikka, jossa huiput pysyy ja tulee toimeen ja negatiiviset valittajat potitaan pihalle."

        Ilmeisesti joku esimies tai myyjä olikin kommentoinut sulle vastauksen. Tuolla ei vissiin ole koeaikaa ollenkaan, niin miten voi tuosta noin vain potkia pihalle?

        "Funkyllä tuotteet, päälliköt, palkkamallit, toimistot ja myyjät täysin eri kuin pezillä."

        Samat myyjät oli pitkälti kuten Pezissa, joten tuo on täyttä paskapuhetta.


      • Urpojalöytyy

        Siis mitä näitä sankareita löytyy jotka elää jossain pilvilinnoissaan. Totta kai aina on koeaika missä tahansa sopimuksessa. Hei haloo. Sivistä vähän itseäsi imbesilli.


      • käykuumanakurahatloppuu

        Puhelinmyyjä puhuu itsensä sivistämisestä vaikka tuossa työssä olevat ovat yleensä just ja just peruskoulun käyneitä. Työsopimuksessa pitää olla erikseen mainittu koeaika, joten näytä missä kohtaa se lukee?


    • PezmediaVol2

      Sama omistaja, samat esimiehet. Eikö tee siitä samaa huijausta?

      • KirjanpitäjäSr

        Mites noi firmat on nyt huijausta? En tajua tätä paskanjauhantaa täällä. Rehellisiä yrityksiä, mutta elämässään epäonnistuneiden luusereiden pitää sossun kaljoissa trollailla täällä ennen kuin menee itkeen itsensä uneen. Mee töihin PezMediaVol2. ja lopeta meidän töissä käyvien siivellä eläminen


      • vanhusten.varas

        Mee oikeisiin töihin.


    • kaljaajuovasossupummi

      Onpa muuttunut täällä hyvin aggressiiviseksi tuo firman puolustaminen. Haukutaan palstalle kirjoittajia ja sillai.
      Kyllä kai nyt jokainen tätä ketjua lukeva tajuaa sen että tuo aggressiivinen puolustelija on Funky mediassa joko omistajana tai toimii johtotehtävissä. Miksi muuten keuhkoaisi täällä julkisesti ...
      Herää kysymys:
      Onkohan sittenkään kaikki firmassa kunnossa kun noin suututaan?

      Ja järkevämpi kysymys tuolle henkilölle: Mikä on firman päätuote?

      • Ihmetyspeikko

        Eikös se haukkuminen ole suomi24: n idea. Eihän tänne mitään muuta kirjoitella. Minä olen firman työntekijä, olen tutustumassa juuri tähän keskustelupalstaan. Minusta täällä kyllä on kovin valheellisia kommenttejan, jotka eivät pidä millään tasolla paikkaansa. Herää kysymys, miksi joku näkee vaivaa trollatakseen?


      • Yrittäjänuori

        Juuri näin, kilpailu on alalla kovaa, joten pakko käydä systemaattisesti haukkumassa kilpailijoita. Hahah. Ei mitään henkilökohtaista. Funky Media on perseestä. Hahah hahah!


      • rahatjamielenterveysmeni

        Nyt se puhelee jo itekseen.


      • Iltiksentoimittaja

        Me ollaan paras media ikinä!

        Lukuekaa lehtiämme!

        Heti! Minä käsken teitä!


    • alkaauskoko

      huijausta koko lafka

    • viihdyin

      Oli hyvä paikka, ehdin olla vähän aikaa töissä ja viihdyin.

    • hankkikaaelama

      Suomi24 yleensä kirjoittelee samat luuserit jotka hyppäävät eri puh.myynti firmasta toiseen. Eihän tätä paskaa palstaa oikeasti lue kukaan jolla on oikea elämä ja vakiintunut yhteen paikkaan.

      • sori.siitä

        Ironista on että tämänkin yrityksen yksi pomoista on vihattu entisien puhelinmyyntifirmojen keskuudessa. Elämä vakiintunut puhelinhäiriköksi ja puhelimessa huijjaajaksi? Hyvä sulle.

        Tätä palstaa ei lue sellaiset jota kiinnostaa tietää mitä nykyisestä työpaikasta kirjoitetaan?


      • Natiillumi

        No nyt oli aikaa kaukaa haettua. "Yksi pomoista on vihattu entisten puhelinmyyntifirmojen keskuudessa." Onko puhelinmyyntifirmoilla joku isokin salapiiriseura. Vapaamuurarit selkeästi eiku illuminati.


      • uskomitähaluat

        Olipa hyvin luettu. Vapaamuurarit tuskin hylkivät toista vapaamuuraria niinkuin tämän ex-työpaikat karttavat tätä veijaria.


      • Exänäselälläänx
        uskomitähaluat kirjoitti:

        Olipa hyvin luettu. Vapaamuurarit tuskin hylkivät toista vapaamuuraria niinkuin tämän ex-työpaikat karttavat tätä veijaria.

        Juu, emme me exät ole vapaamuurareita olemme Illuminati ja liittouduimme sitä veijaria vastaan, koska se veijarinketale paljasti meidät salaisen tervehdyksen. T. exät XD


      • keksi.jotain.parempaa

        No tuossa ei Kimmo ollut mitään järkeä.


    • Nsnsnsnsn

      Niin se vaan menee että hycää ja toimivaa firmaa tuskin tarvitsee selitellä ja puolustella. Sen firman tuotteet ja toiminta kyllä puhuu puolestaan jos puhuu.

    • Halukas2017

      Mitä myyvät tällä hetkellä?

      • himokas2016

        Uutta kusetustuotetta, mitä kukaan ei oikeasti tarvitse.


      • ykösentehoilla

        koulurauhaa lehteä myyvät. Saa ihan jees kaupaksi kyllä! Nyt nostivat lokakuulle myös provisioita ylöspäin.


      • AhiiiidW

        Röökipalkalla ja lounari(maksari alepaan) perjantaina puhtaana käteen. Ihan jeesh!


      • konkassa.on

        Meni jo konkkaan ja alottivat uudella nimellä. Funlife oy.


      • Huijjareitaovat

        VS selvitti: Koulurauhaa kauppaa nyt tuomittu talousrikollinen


    • Epäsä

      Ei menny, ja fun life on eri yritys!

      • hämärää.touhua

        Njaa. Samat hemmot pitävät molempia yrityksiä ja osoite on sama.


      • valtion.kusetusta

        "Palkka koostuu kiinteästä tuntipalkasta, provisiosta ja lounasseteleistä! Kiinteä tuntipalkka (8,72 - 10,9 € / h) koostuu kolmesta palkkaryhmästä, jotka nousevat työsuhteen keston mukaan! Myös yli kahden vuoden telemarkkinointikokemus nostaa palkkaryhmääsi!"

        Palkka myös sentilleen sama.


      • Jokkekeinonen
        hämärää.touhua kirjoitti:

        Njaa. Samat hemmot pitävät molempia yrityksiä ja osoite on sama.

        Fun life on entinen riaffi. Ja funky median lahden toimisto siirty Fun lifen alle mut se ei ole millään tavalla funky mediaa. Funky medialla vaihtui omistajat ja tuotteet.


      • pezfunkyfun

        Valmistautumista Funky Median tulevaan konkurssiin.


    • ölddldsölsj

      "et ois mitään lehtiä hyväksytty keräysvastikkeeksikaan eli ois katsottu silloin, että se edellyttää rahankeräyslupaa".

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe