Olen surullinen

haikeaolo

Kun ignooraat minut täysin. Kai sitten et pidä minusta edes ihmisenä.

39

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettättiedänhuomioida

      Kerro surullinen, oletko nainen tai mies?

      • nainenhanminä

        Nainen.


      • ignooraaatttttt
        nainenhanminä kirjoitti:

        Nainen.

        Et tasan tarkkaan ole.


      • mitävittua-
        ignooraaatttttt kirjoitti:

        Et tasan tarkkaan ole.

        Olen?


      • ihhhahhhaaaaaaa
        mitävittua- kirjoitti:

        Olen?

        Joo ja minä olen hevonen. Kirjoittava polle. Maailman eka.


    • ometkylläjänskä

      Sinä omet ihmisenä oikein kiva.
      Ainoa asia mikä minua haittaa on se etten tunnista sinua tutuksi . En tiedä kuka olet.
      Olet tutun oloinen kyllä, mutta en silti tiedä kuka olet. Ja se haittaa minua.

    • Olenniinihaastunut

      että menen ihan jumiin aina sut nähdessäni. :( Luulet varmaan etten pidä susta.

      • Huoh_en_jaksa_enää

        Jep näin tosiaankin luulen.


    • tämäosuu

      Ja vastaukseni on aikalailla sama kun tuolla "Olenniinihaastunut" nimimerkillä :/ alkaa vaan jännittämään vaikka ei pitäisi.

    • Hgfdskbjhgck

      Jos apua pyytää sitä saa. Vaikka tavallaan toi ei kyllä mua auttanutkaa vaa pahens asioita :D

    • Nuolijaxx

      Haluan nuolla sua.

      • Kellemeneejakeltä

        Kerro lisää 😏


      • toivotaan_

        että aloittaja on myötämielinen mielihaluillesi !


    • tididittiditiditti

      Ignooraan kenet? Hyvä kun mulla oli koko maanantaina aikaa edes syödä. Vielä pari viikkoa menee melkein kieli vyön alla juosten mutta sitten helpottaa ja voin myydä peltilehmänkin pois.

    • onkose

      Se o rikki ny?

    • Jokutekisamoin

      .....

    • Jokutekisamoin

      .....

    • Mäenooenää

      Surullinen, oon tajunnu mikä oli.

    • Onihmisiä

      Joista ei ole muuhun kuin tekemään muut surullisiksi. Valitettavasti.

    • välipitämättömyys

      on paha tauti ja sitä on liikkeellä paljon.

    • booohoooo

      Kylvämisen ja niittämisen syy-yhteys, marttyyrit?

    • josymmärrätedestuota

      en pidä susta ihmisenä, en koirana, en valaana en minään, olet mulle pelkkä tyhjä tynnyri.

      • juhannusmeneebiloil

        Voi miksi noin ilkeänä anonyymille?


      • todellisuuspaljastuipian
        juhannusmeneebiloil kirjoitti:

        Voi miksi noin ilkeänä anonyymille?

        Kuvittelin aloitusviestin "hänen" kirjoittamakseen jolle olen laittanut irl estot ettei voi ottaa yhteyttä. Estot siksi, että osaa olla erittäin ilkeä, verhoutuen mukamas hyvätapaisen miehen käytöksen taakse. Todellisuudessa en ole niin ilkeää äijää ennen tavannut kuin hän. Muutenkin epäterveet elämäntavat ym. joita en hyväksy.


      • Mielimuuttuusulla
        todellisuuspaljastuipian kirjoitti:

        Kuvittelin aloitusviestin "hänen" kirjoittamakseen jolle olen laittanut irl estot ettei voi ottaa yhteyttä. Estot siksi, että osaa olla erittäin ilkeä, verhoutuen mukamas hyvätapaisen miehen käytöksen taakse. Todellisuudessa en ole niin ilkeää äijää ennen tavannut kuin hän. Muutenkin epäterveet elämäntavat ym. joita en hyväksy.

        Estoja muka älä viitsi. Luin viestisi sille taas. Minullekin estottaa olet pannut kun pyysin kaveriksi et vastannut? Syy? Enkö kelpaa sun kaveriksi? Mutta salassa varatun kanssa jatkat? Mitähän uskoisi? Ei ole ihme ettei vaihtanut minua sinuun. Hämmennät ja vaihdat mielen tämän tästä? No ei sitten ole rauhassa ja " salassa kumppanini kanssa kun olette niin hienosti hoitaneet tämän?


    • erkinmerkki

      Sanopa miksi pitäisin? Mitä sinussa on sellaista mistä kukaan voisi pitää?

      • arvostelukyvyttömyys

        Kumma kyllä usein juuri ne, joiden pitäisi kysyä tuota itseltään, tulevat sitä ajatelleeksi viimeisinä jos edes silloinkaan. Kova kiire heillä arvostella muita olematta muille kuin korkeintaan negatiivinen painolasti.


    • toinenhaikea

      Tähän tulokseen se on tultava, saatujen todisteidem valossa.

    • Pmies_

      Minä ignoraan sinua? Olet kyllä ollut itse pää puskassa jo pari viikkoa. Meidän piti puhua, mutta et koskaan saapunut. Taidanpa jättää sinut nyt kokonaan, sitähän halusit? Ei tästä tullut lasta, eikä paskaa.

    • jää.sydän

      Nooh, se oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti, vai mitä?

      • Ainayhtämiellyttävää

        Käytöstä.


    • Älävälitäap

      Paskoja tyyppejä on ollut aina ja tulee aina olemaankin mutta löydät kyllä toisenlaisenkin vielä, mikä tietää vaiika se löytyisi tulevan juhannuksen aikaan.

      • niitäpaskamyrskyä

        Kun on itse paska muille, saa paskan ihmisen kohtelun eli ignoorauksen.


      • hahhahaha
        niitäpaskamyrskyä kirjoitti:

        Kun on itse paska muille, saa paskan ihmisen kohtelun eli ignoorauksen.

        ei toi päde ja tiedät sen. Ei kostonhimoinen sosiopaatti toimi tuon periaatteen mukaan...


      • niitäpaskamyrskyä
        hahhahaha kirjoitti:

        ei toi päde ja tiedät sen. Ei kostonhimoinen sosiopaatti toimi tuon periaatteen mukaan...

        Kostonhimoinen sosiopaatti ei ignooraa, tiedät sen. Kostonhimoinen sosiopaatti levittelee perättömiä juttuja nuoleskelijoidensa myötävaikutuksella, mustamaalaa. Tiedät senkin. :D


      • tottatuoltaosin
        niitäpaskamyrskyä kirjoitti:

        Kostonhimoinen sosiopaatti ei ignooraa, tiedät sen. Kostonhimoinen sosiopaatti levittelee perättömiä juttuja nuoleskelijoidensa myötävaikutuksella, mustamaalaa. Tiedät senkin. :D

        totta, luin väärin.


      • jollainkolahti
        niitäpaskamyrskyä kirjoitti:

        Kun on itse paska muille, saa paskan ihmisen kohtelun eli ignoorauksen.

        ja piti kääntää paska muualle itsestä ) tää on varma merkki oikeesti paskasta ihmisestä, ei kestä
        kun tietää ite mikä on.


      • Kommenttiasivusta
        niitäpaskamyrskyä kirjoitti:

        Kostonhimoinen sosiopaatti ei ignooraa, tiedät sen. Kostonhimoinen sosiopaatti levittelee perättömiä juttuja nuoleskelijoidensa myötävaikutuksella, mustamaalaa. Tiedät senkin. :D

        Kyllä voi ignooratakin. Jos kokee ettei siitä ihmisestä tai hänen juttujensa levittelystä ole mitään hyötyä. Toisekseen voihan narsistit, psykopaatit ja muut vastaavat myös ignoorata siksi että saisivat toiselle aikaan kurjan olon. Ei heidän toimintansa noin kaavamaista ole että he toimisivat aina samalla tavalla. Keinoja on monia heillä.
        Ja toisekseen, muistettakoon vielä se että narsisteja on vähän ja psyko-/sosiopaatteja vielä vähemmän. Valtaosa niistä joita näillä nimityksillä haukutaan, eivät ole kumpaakaan noista. Edes ihmissuhteissaan väkivaltaiset eivät kaikki ole narsisteja/psykopaatteja, vaan jotain muuta häiriötä sairastavia.


    • Leikimuidenkanssa

      En vaan halua olla tekemisissä enää.
      Mitä muka olisi puhuttavaa? ...Niinpä
      Siksi estot. Ymmärrät kun mietit tekosi ja tapasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe