Olen surullinen

Kun ignooraat minut täysin. Kai sitten et pidä minusta edes ihmisenä.
Ilmianna
Jaa

39 Vastausta

Kerro surullinen, oletko nainen tai mies?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Nainen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nainenhanminä kirjoitti:
Nainen.
Et tasan tarkkaan ole.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ignooraaatttttt kirjoitti:
Et tasan tarkkaan ole.
Olen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mitävittua- kirjoitti:
Olen?
Joo ja minä olen hevonen. Kirjoittava polle. Maailman eka.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sinä omet ihmisenä oikein kiva.
Ainoa asia mikä minua haittaa on se etten tunnista sinua tutuksi . En tiedä kuka olet.
Olet tutun oloinen kyllä, mutta en silti tiedä kuka olet. Ja se haittaa minua.
Ilmianna
Jaa
että menen ihan jumiin aina sut nähdessäni. :( Luulet varmaan etten pidä susta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jep näin tosiaankin luulen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Ja vastaukseni on aikalailla sama kun tuolla "Olenniinihaastunut" nimimerkillä :/ alkaa vaan jännittämään vaikka ei pitäisi.
Ilmianna
Jaa
Jos apua pyytää sitä saa. Vaikka tavallaan toi ei kyllä mua auttanutkaa vaa pahens asioita :D
Ilmianna
Jaa
Haluan nuolla sua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Kerro lisää 😏
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
että aloittaja on myötämielinen mielihaluillesi !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ignooraan kenet? Hyvä kun mulla oli koko maanantaina aikaa edes syödä. Vielä pari viikkoa menee melkein kieli vyön alla juosten mutta sitten helpottaa ja voin myydä peltilehmänkin pois.
Ilmianna
Jaa
Se o rikki ny?
Ilmianna
Jaa
.....
Ilmianna
Jaa
.....
Ilmianna
Jaa
Surullinen, oon tajunnu mikä oli.
Ilmianna
Jaa
Joista ei ole muuhun kuin tekemään muut surullisiksi. Valitettavasti.
Ilmianna
Jaa
on paha tauti ja sitä on liikkeellä paljon.
Ilmianna
Jaa
Kylvämisen ja niittämisen syy-yhteys, marttyyrit?
Ilmianna
Jaa
en pidä susta ihmisenä, en koirana, en valaana en minään, olet mulle pelkkä tyhjä tynnyri.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Voi miksi noin ilkeänä anonyymille?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
juhannusmeneebiloil kirjoitti:
Voi miksi noin ilkeänä anonyymille?
Kuvittelin aloitusviestin "hänen" kirjoittamakseen jolle olen laittanut irl estot ettei voi ottaa yhteyttä. Estot siksi, että osaa olla erittäin ilkeä, verhoutuen mukamas hyvätapaisen miehen käytöksen taakse. Todellisuudessa en ole niin ilkeää äijää ennen tavannut kuin hän. Muutenkin epäterveet elämäntavat ym. joita en hyväksy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
todellisuuspaljastuipian kirjoitti:
Kuvittelin aloitusviestin "hänen" kirjoittamakseen jolle olen laittanut irl estot ettei voi ottaa yhteyttä. Estot siksi, että osaa olla erittäin ilkeä, verhoutuen mukamas hyvätapaisen miehen käytöksen taakse. Todellisuudessa en ole niin ilkeää äijää ennen tavannut kuin hän. Muutenkin epäterveet elämäntavat ym. joita en hyväksy.
Estoja muka älä viitsi. Luin viestisi sille taas. Minullekin estottaa olet pannut kun pyysin kaveriksi et vastannut? Syy? Enkö kelpaa sun kaveriksi? Mutta salassa varatun kanssa jatkat? Mitähän uskoisi? Ei ole ihme ettei vaihtanut minua sinuun. Hämmennät ja vaihdat mielen tämän tästä? No ei sitten ole rauhassa ja " salassa kumppanini kanssa kun olette niin hienosti hoitaneet tämän?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sanopa miksi pitäisin? Mitä sinussa on sellaista mistä kukaan voisi pitää?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kumma kyllä usein juuri ne, joiden pitäisi kysyä tuota itseltään, tulevat sitä ajatelleeksi viimeisinä jos edes silloinkaan. Kova kiire heillä arvostella muita olematta muille kuin korkeintaan negatiivinen painolasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tähän tulokseen se on tultava, saatujen todisteidem valossa.
Ilmianna
Jaa
Minä ignoraan sinua? Olet kyllä ollut itse pää puskassa jo pari viikkoa. Meidän piti puhua, mutta et koskaan saapunut. Taidanpa jättää sinut nyt kokonaan, sitähän halusit? Ei tästä tullut lasta, eikä paskaa.
Ilmianna
Jaa
Nooh, se oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti, vai mitä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Käytöstä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Paskoja tyyppejä on ollut aina ja tulee aina olemaankin mutta löydät kyllä toisenlaisenkin vielä, mikä tietää vaiika se löytyisi tulevan juhannuksen aikaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Kun on itse paska muille, saa paskan ihmisen kohtelun eli ignoorauksen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
niitäpaskamyrskyä kirjoitti:
ei toi päde ja tiedät sen. Ei kostonhimoinen sosiopaatti toimi tuon periaatteen mukaan...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hahhahaha kirjoitti:
ei toi päde ja tiedät sen. Ei kostonhimoinen sosiopaatti toimi tuon periaatteen mukaan...
Kostonhimoinen sosiopaatti ei ignooraa, tiedät sen. Kostonhimoinen sosiopaatti levittelee perättömiä juttuja nuoleskelijoidensa myötävaikutuksella, mustamaalaa. Tiedät senkin. :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kostonhimoinen sosiopaatti ei ignooraa, tiedät sen. Kostonhimoinen sosiopaatti levittelee perättömiä juttuja nuoleskelijoidensa myötävaikutuksella, mustamaalaa. Tiedät senkin. :D
totta, luin väärin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ja piti kääntää paska muualle itsestä ) tää on varma merkki oikeesti paskasta ihmisestä, ei kestä
kun tietää ite mikä on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kyllä voi ignooratakin. Jos kokee ettei siitä ihmisestä tai hänen juttujensa levittelystä ole mitään hyötyä. Toisekseen voihan narsistit, psykopaatit ja muut vastaavat myös ignoorata siksi että saisivat toiselle aikaan kurjan olon. Ei heidän toimintansa noin kaavamaista ole että he toimisivat aina samalla tavalla. Keinoja on monia heillä.
Ja toisekseen, muistettakoon vielä se että narsisteja on vähän ja psyko-/sosiopaatteja vielä vähemmän. Valtaosa niistä joita näillä nimityksillä haukutaan, eivät ole kumpaakaan noista. Edes ihmissuhteissaan väkivaltaiset eivät kaikki ole narsisteja/psykopaatteja, vaan jotain muuta häiriötä sairastavia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
En vaan halua olla tekemisissä enää.
Mitä muka olisi puhuttavaa? ...Niinpä
Siksi estot. Ymmärrät kun mietit tekosi ja tapasi.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Olen surullinen

Kun ignooraat minut täysin. Kai sitten et pidä minusta edes ihmisenä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta