Etävanhempi sysää lapsen uudelle kumppanilleen

Kumppani_ihmeissään

Hei vaan.

Onkohan muilla kokemusta samasta; Toinen vanhemmista näkee lastaan vain joka toinen viikonloppu mutta silti tykkää puuhata senkin vähän ajan muuta ja uudelle kumppanille lankeaa vieraan lapsen kanssa oleminen ja viihdytystehtävä. Ja tätä kaikkea pidetään itsestään selvänä, eikä edes kiitetä, että toinen on viitsinyt olla lapsen kanssa ja jättänyt omat suunnitelmansa sivuun. Yksikin ystävällinen, kumppania ja tämän apua lapsen kanssa arvostava sana tai selitys sille, miksei jaksa olla oman lapsensa kanssa voisi auttaa ymmärtämään...

Mitä järkeä on ylipäätään ottaa lapsi luokseen, ellei ole aikaa eikä kiinnostusta olla oman lapsensa kanssa. Velvollisuudentuntoko? Vai pelko lapsen toista biologista vanhempaa kohtaan?

Onko muilla kokemusta vastaavasta? Mitä olette tehneet tai puhuneet tilanteen aukaisemiseksi?

Minun käy lasta sääliksi, mutta asian puheeksi ottaminen aiheuttaa vain kamalan riidan ja lapsen etävanhempi ottaa itseensä ja kääntää koko asian omaksi loukkaantumisekseen, että hänen vanhemmuuttaan arvostellaan. Mutta mitä on se vanhemmuus, joka ei jaksa olla edes sitä pientä hetkeä lapsensa kanssa?

40

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuinkahanPitkäKetjuTulee

      No tuo puolisosi on syvältä. Kannattaa harkita jatkaako noin huonon ihmisen kanssa yhteiselämää.
      Itse en ole eronnut, en uudessa liitossa, mutta sivusta uusperheellisiä seuranneena olen huomannut, että etenkin miesten kohdalla voi jopa olla pikemminkin sääntö kuin poikkeus se, että lapsen kanssa omalla hoitovuorolla ei viitsitä olla. Omat reissut ovat tärkeämmät, silti kynsin hampain pidetään kiinni siitä, että lasten on tultava isälle, oli isä kotona tai ei, kun oikeus on näin suuressa viisaudessaan määrännyt. Hyvin pienetkin lapset ovat näin heille vieraan ihmisen hoivissa ja heidän oma äitinsä saa puolestaan ikävöidä lapsiaan. Tämä lienee sadistisen isän kosto ex-vaimolleen eli lastensa äidille, kun niin mainion, fiksun ja filmaattisen miehen meni ja jätti. :D

      Seuraava vastaus tulee melko varmasti lissu-raisiolainen-radikaalilta, joka ei ole kesällä muistanut ottaa lääkkeitään. Ehkä avauskin on hänen, reps.

    • teevaanihanitsellesi

      On niitä äitejäkin joiden lapset eri miehille mutta itsellä ei mitään halua huolehtia lapsista.Joka viikonloppu isovanhemmat hoitavat lapsia koska äidillä ei mitään suhdetta lasten isiin mutta uutta täytyy päästä hakemaan ravintolasta.Naiset ne lapsia valmistaa tämäkin usean aborttin tehneenä ja jopa raiskauksesta syyttänyt mutta jos 4 keskeytystä tehty alaikäisenä niin vika taitaa olla korvienvälissäkin.

      • Yleistetäänkö

        On niitäkin naisia joillain on lapsia on miehille mutta miehet tapaavat kun jaksavat sopimuksista huolimatta. Näitä on ehkä jopa enemmän.


      • teevaanihanitsellesi
        Yleistetäänkö kirjoitti:

        On niitäkin naisia joillain on lapsia on miehille mutta miehet tapaavat kun jaksavat sopimuksista huolimatta. Näitä on ehkä jopa enemmän.

        On niitäkin naisia joillain on lapsia on miehille mutta naiset tappavat kun jaksavat sopimuksista huolimatta. Näitä on ehkä jopa enemmän.


    • dkfjkdjdkkjkdkd

      Uudet sutturat ne jotka miehen perheen rikkovat rikkovat miehen ja lasten välitkin jottei isä saa nähdä omia lapsiaan. On kummaa sakkia että rikotaan ja rikotaan kaikki mitä miehellä on. Mieshän siitä kärsii eniten ja menettää eniten.
      Sutturat on niin katkeria että kun heillä ei ole mitään ei muillakaan saa olla. Sutturat estää miestä ja lapsia olemaan keskenään ja haukkuu sitten exää ja lapsia ja miehen koko suvun. Sellaisia naikkosia ne miehet sitten keräilee kotiinsa.
      Kuin moni äiti antaa sutturoiden edes nähdä omia lapsia? Ei kukaan fiksu, ja luulisi ettei mieskään pakota lapsia ja exää näkemään pakolla sutturoitaan. Sellainen mies on hulttio ja lapsiaan vihaava.

      • eikatokiinnosta

        On niitä myös sijaisvanhempia, jotka mieluusti jättävät lapset joko puolisolleen ja juoksevat omissa menoissaan. Yksi entinen sijaisvanhempi jätti pienen juuri sijoitetun lapsen tuttavansa hoitoon ja kommentoi: "Mä saan antaa tämän kenen hoitoon haluan!" Ko. entinen sijaisvanhempi ei ollut lainkaan kiinnostunut lapsista. Jotta monenlaista tähän maailmaan mahtuu.


      • iuiuiriruirtuit

        Miehet ottaa uusia sutturoita siivoojiksi, ja pyykkäreiksi. Miehet on tottuneet kotipassaajaan, ensin äiti hoivaa ja sitten tyttöystävä ja vaimo ja sitten kun eroo ei osata tehdä mitään niin pakko ottaa siivooja siihen. Siivooja luulee että hänestä tulee siivellä eläjä ja uusi muija, mutta ehei, mies osaa nämä kuviot. Siivooja on se mitä mies kaipaa.
        Sutturat luulee että mies elättää hänet ja hänen kakarat...on kyllä hulluja akkoja.


    • jktyui

      Syyhän on ihan selvä. raha ratkaisee. Kun isä ottaa lapset omaan kotiinsa, silloin se vaikuttaa elatusapuun alentavasti.
      Sijaisvanhempi taas saa lapsen hoidosta jatkuvaa kuukausittain maksettavaa hoitomaksua ja palkkaa työstään. Kun on seulan läpäissyt, jotta saa sijaislapsen.
      Ei monellakaan isällä ole lapsen kanssa olemiseen kiinnostusta, ei ole ollut koskaan ja monesti huuri äidit kyllästyy mieheen tästä syystä ja laittaa eron vireille. Miehet menevät menojaan ja eivät auta lasten hoidossa. Monesti saavat kiittää erojaan juuri tästä syystä ja vielä lisäksi elätyttävät taloudellisti itsensä puolisollaan, en ihmettele jos joutuu lähtemään. Eli pelkkä seksi ei riitä.

      • taisittenkin

        "viranomaiset- ja lähivanhempi äiti" sysää lapsen tarkoitus hakuisesti äidin uudelle kumppanille vieraannuttaessaan
        lapset yhteistyössä äidin kanssa omasta isästään, isovanhemmistaan ym. isänpuoleisesta suvustaan peräätö
        min "viranomais-" lausumin, selvityksin lapsen olosuhteista.


      • äitipuolionparas

        Miehen ex vaimon pitää luovuttaa lapset miehelle ja tämän uudelle naiselle joka osaa kasvattaa lapsia paremmin kun lasten oma äiti. Jos lasten om äiti osaisi ei eroa olisi tullut. Usein syytetään uutta naista, muta syy on aina ex vaimossa, uusi nainen tulee apuun kasvattamaan ja komentamaan miehen lapsia, jotka eivät osaa mitään eikä heillä ole käytöstapoja. Lapsilisät ja elarit pitää antaa uudelle äidille. Kumma että äidit ovat niin sitkeitä kiusaamaanm iestä eikä anna heille rauhaa olla perhe eikä kunnioita miehen uutta naista. Katkeroita ovat entiset naiset, ja kun eivät osaa niin antaisi suosiolla lapset ja rahat uudelle äidille. Lapset tarvii kasvatusta, nuhtelua, komentamista, opetusta ja kuria jsa sitä uusi äiti osaa ja voisi opastaa entistäkin äitiä neuvoillaan ja kurillaan. Kannattaa kuunnella uutta äitiä, parempaa kasvattajaa lapsilleen ei kukaan saa. Lapset vielä kiittää ja ex vaimonkin on kiitettävä miehen uutta rakasta, kun itse epäonnistui, muistakaa kiittää lastenne äitipuolta ja makselkaa hänelle palkkaa ja kumartakaa, hän on teille rikkaus.


    • jkuio

      Ja tuon vieraannuttamisen voitte lopettaa. Lasta ei voi aikuisten mukaan pompotella. Erotessa tehdään sopimus lapsen olemisesta ja sen mukaan mennään. Äiti hoitaa lasta kotonaan ja isä kotonaan, eivät nämä uudet kumppanit. Omilla vanhemmilla on vastuu lapsista.
      Jos uusia kumppaneita on, heidän on hyväksyttävä lapset sellaisina kuin ovat.
      Te uudet kumppanit, ette varmasti itsekään antaisi omien lastenne joutua entisen puolisonne uuden kumppanin "hampaisiin", määrättäviksi ja loukattaviksi.

      • oyp

        Kuka äiti antaa omat lapset ex isän ja ex miehen kysniin hakuttavaksi ja kiusattavaksi??? Aivann hullu, me ei olla koskaan nähty perheenrikkojia enkä ikinä antanut lapsiamme sutturoidne kynsiin. Siksi ovatkin erittäin ihania kun ei kukaan ulkopuolinen naakka ole päässyt heihin käsiksi. Mieskin sanoi ettei tuo koskaan pakolla sutturoita meille eikä meitä sutturoiden kotiin. En usko että jos meis oisi pakottanut lapsemme näkemään sutturat niin mulla enää olisi lapsia, olisvat täysin poiss tolaltaan ja varmasti huonoilla teillä... aivan varmasti. Halusin suojella omat lapset.


      • äitipuolionparas
        oyp kirjoitti:

        Kuka äiti antaa omat lapset ex isän ja ex miehen kysniin hakuttavaksi ja kiusattavaksi??? Aivann hullu, me ei olla koskaan nähty perheenrikkojia enkä ikinä antanut lapsiamme sutturoidne kynsiin. Siksi ovatkin erittäin ihania kun ei kukaan ulkopuolinen naakka ole päässyt heihin käsiksi. Mieskin sanoi ettei tuo koskaan pakolla sutturoita meille eikä meitä sutturoiden kotiin. En usko että jos meis oisi pakottanut lapsemme näkemään sutturat niin mulla enää olisi lapsia, olisvat täysin poiss tolaltaan ja varmasti huonoilla teillä... aivan varmasti. Halusin suojella omat lapset.

        Miehen ex vaimon pitää luovuttaa lapet miehelle ja tämän uudelle naiselle joka osaa kasvttaa lapsia paremmin kunlasten oma äiti.
        Jos lasten oma äiti ei osaisi ei eroa olisi tullut. Usein syytetään uutta naista ,mutta syy on aina ex vaimossa, uusi nainen tulee apuunkavattamaan ja komentamaan meihen lapsia,jotka eivät osaa mitään eikä heille olekäytöspapoja.
        Lapsilisät ja elarit pitää amtaa uudelle äidille kumma että äidit ovat niin sitkeitä kuisaamaanm iestä eikä anna heille rauhaa olla pehre eikä kunnioittaa miehen uutta naista.
        Katkeroita ovat entiset naiset jan kun eivät oasaa niin antaisi suosiolla lapsett ja rahat uudekle äidille.Lapset tarvii kasvatusta , nuhtelua, komentamista ja opetusta ja kuria ja sitä uusi äiti osaa ja voisi opastaa entistäkin äitiuä. neuvoillaan ja kurillaan . Kannattaa kuunnella uutta äitiä parempaa kasvattajaa lapeilla ei kukaan saa Lpset vielä kiittää ja ex vaimonkin on kiikettävä meihen uutta rakasta kun itse epäonnistui. Muistakaa kiittää lastenne äitipuolta ja makselkaa hänelle palkaa ja kumartakaa hän on teille rikkaus.


      • oikaisu

        eipä ole sopimuksia Raision kaupungissa- ja sen sosiaalitoimessa, lastenvalvojalla, valvovissa viranomaisissa ja/ tai
        tuomioistuimessa 10 vuoteen näkynyt; lapsen tarkoitushakuinen "viranomais-" vieraannuttaminen, manipulaatio ym. paskanjau-hanta siis edelleen jatkuu- "riippumattoman-" tuomioistuimen kopioidessa sanasta sanaan Raision kaupungin- ja lapsen äidin tarkoitushakuisen perättömän selvityksen omasi ratkaisukseen, päätöksekseen vastoin lainsäädäntöä, perustuslakia, lapsen etua, oikeuksia, ihmisoikeuksia. Lapsen "viranomais-" vieraannuttami-nen omasta isästään- ja suvustaan siis edelleen jatkuu vielä 10 vuoden jälkeenkin.


      • oyp
        oyp kirjoitti:

        Kuka äiti antaa omat lapset ex isän ja ex miehen kysniin hakuttavaksi ja kiusattavaksi??? Aivann hullu, me ei olla koskaan nähty perheenrikkojia enkä ikinä antanut lapsiamme sutturoidne kynsiin. Siksi ovatkin erittäin ihania kun ei kukaan ulkopuolinen naakka ole päässyt heihin käsiksi. Mieskin sanoi ettei tuo koskaan pakolla sutturoita meille eikä meitä sutturoiden kotiin. En usko että jos meis oisi pakottanut lapsemme näkemään sutturat niin mulla enää olisi lapsia, olisvat täysin poiss tolaltaan ja varmasti huonoilla teillä... aivan varmasti. Halusin suojella omat lapset.

        Kuka isä antaa omat lapset ex äidin ja ex vaimon kynsiin hakuttavaksi ja kiusattavaksi??? Aivann hullu, me ei olla koskaan nähty perheenrikkojia enkä ikinä antanut lapsiamme natturoiden kynsiin. Siksi ovatkin erittäin ihania kun ei kukaan ulkopuolinen narttu ole päässyt heihin käsiksi. Vaimokin sanoi ettei tuo koskaan pakolla natturoita meille eikä meitä natturoiden kotiin. En usko että jos nainen oisi pakottanut lapsemme näkemään natturat niin mulla enää olisi lapsia, olisvat täysin pois tolaltaan ja varmasti huonoilla teillä... aivan varmasti. Halusin suojella omat lapset. Opettele kirjoittamaan..


    • Laila_lalalaa

      Mitä tapahtuu jos jätät lapsen kahden isänsä kanssa ja menet vaikka tapaamaan omia vanhempiasi sillä aikaa ? Sinun kannattaa laittaa rajat tilanteeseelle. Silloin kun lapsi on isän luona, niin isä on vastuussa hänestä.

    • Onsevaikeetataas

      Onhan se kurjaa kun miehellä on lapsia. Ei varmaan lasten äidinkään mielestä tilanne ole paras mahdollinen jos uusi kumppani hoitaa lapsia mutta minkä hän sille voi kun sopimukset pakottavat lapset antamaan isälleen sopi se hänen menoihinsa tai ei. Eiköhän olisi viisainta keskustella asiasta miehen kanssa kotona ja jos se ei auta niin ottaa lasten äitiin yhteyttä joka ei välttämättä tiedä että asia on teidän perheessä ongelma. Ei kannata aina sitä exää syyttää ensimmäisenä. Luulisi nyt kaikkien vanhempien ajattelevan lapsen etua joka ei ole se että uusi kumppani vastentahtoisesti hoitaa lapsia

    • LapsenetuRaisiossa

      "viranomaiset- ja lähivanhempi äiti" sysää lapsen tarkoitus hakuisesti äidin uudelle kumppanille; vieraannuttaessaan
      lapset yhteistyössä äidin kanssa omasta isästään, isovanhemmistaan ym. isänpuoleisesta suvustaan peräätö
      min "viranomais-" lausumin, selvityksin lapsen olosuhteista.

      • Puolisovaihtooneilapset

        Toiset ehkä ja toiset ei. Ei kukaan kunnollinen vanhempi jätä lasta ihmiselle jolle puolison lapsi on ongelma. Ei edes siinä omassa (eikä vain exän) perheessä. Jos jommassa kummassa perheessä puolison lapset on ongelma niin perheeseen viimeisenä tullut ns. äiti/isäpuoli (useimmiten äitipuoli) joka ei sitä nimitystä silloin ansaitse ja jonka koppa ei juuri niitä lapsia kestä on hyvä ja muuttaa muualle. Asia ratkaistu ja lapset voi taas hyvin ja kaikki on onnellisia.
        Lapsella on oikeus molempiin vanhempiinsa ja kotiin. Puolison saa aina paremmankin.
        Tuon aloittajan tunnistaa jo siitä että ensin kysytään ja sit kehutaan itseä ja haukutaan puolison lapsia ja exää. Itse näyttäisin ovea tuollaiselle.


      • miehenongelmalapset

        Ongelmalapset pitääviedä tutkimuksiin. Jos mies ei vie niin on se äitipuolen tehtävä, ei kukaan jaksa ongelmalapsia elämässään, varsinkin jos ne on taakkana uudelle äitipuolelle. Mars vaan varaamaan aikaa miehen lapsille, kyllä joku taho hoitaa ongelmat.
        Mun miehen lapset oli myös onglmallisia, huomasin heti ekan apivänä kun näin heidät ja sanoin miehelle että aikaa soittamaan noita ei jaksa kukaan. Onneks mies oli viisas ja uskoi mitä sanoin mutta miehen ex suuttui ja on vihainen mulle tänän päivänänäkin, en vaan ymmärrä miksi. Kateellinen kun ei itse huomannut lasten vikoja. Lapset ovat erityiskoulussa onneksi ja meillä on tiukat säännöt. On hyvä että tulin oikeeseen aikaan tähän perheeseen, uskonn etttä kaikki vielä kiittää minua ja kumartaa, että huomasin lasten omituisuuden nopeasti.


      • viranomaisvieraannutus
        miehenongelmalapset kirjoitti:

        Ongelmalapset pitääviedä tutkimuksiin. Jos mies ei vie niin on se äitipuolen tehtävä, ei kukaan jaksa ongelmalapsia elämässään, varsinkin jos ne on taakkana uudelle äitipuolelle. Mars vaan varaamaan aikaa miehen lapsille, kyllä joku taho hoitaa ongelmat.
        Mun miehen lapset oli myös onglmallisia, huomasin heti ekan apivänä kun näin heidät ja sanoin miehelle että aikaa soittamaan noita ei jaksa kukaan. Onneks mies oli viisas ja uskoi mitä sanoin mutta miehen ex suuttui ja on vihainen mulle tänän päivänänäkin, en vaan ymmärrä miksi. Kateellinen kun ei itse huomannut lasten vikoja. Lapset ovat erityiskoulussa onneksi ja meillä on tiukat säännöt. On hyvä että tulin oikeeseen aikaan tähän perheeseen, uskonn etttä kaikki vielä kiittää minua ja kumartaa, että huomasin lasten omituisuuden nopeasti.

        tai sittenkin "viranomaiset- ja lähivanhempi äiti"
        sysää lapsen tarkoitushakuisesti äidin uudelle kumppanille vieraannuttaessaan lapset yhteistyössä äidin kanssa omasta isästään, isovanhemmistaan ym. isänpuoleisesta suvustaan peräätömin "viranomais-" lausumin, selvityksin lapsen olosuhteista. - Raision kaupunki-.


      • Kerrokerro
        miehenongelmalapset kirjoitti:

        Ongelmalapset pitääviedä tutkimuksiin. Jos mies ei vie niin on se äitipuolen tehtävä, ei kukaan jaksa ongelmalapsia elämässään, varsinkin jos ne on taakkana uudelle äitipuolelle. Mars vaan varaamaan aikaa miehen lapsille, kyllä joku taho hoitaa ongelmat.
        Mun miehen lapset oli myös onglmallisia, huomasin heti ekan apivänä kun näin heidät ja sanoin miehelle että aikaa soittamaan noita ei jaksa kukaan. Onneks mies oli viisas ja uskoi mitä sanoin mutta miehen ex suuttui ja on vihainen mulle tänän päivänänäkin, en vaan ymmärrä miksi. Kateellinen kun ei itse huomannut lasten vikoja. Lapset ovat erityiskoulussa onneksi ja meillä on tiukat säännöt. On hyvä että tulin oikeeseen aikaan tähän perheeseen, uskonn etttä kaikki vielä kiittää minua ja kumartaa, että huomasin lasten omituisuuden nopeasti.

        Mitä omituisuuksia ja ongelmia sun lapsilla on?


      • Äitipuolenäo
        miehenongelmalapset kirjoitti:

        Ongelmalapset pitääviedä tutkimuksiin. Jos mies ei vie niin on se äitipuolen tehtävä, ei kukaan jaksa ongelmalapsia elämässään, varsinkin jos ne on taakkana uudelle äitipuolelle. Mars vaan varaamaan aikaa miehen lapsille, kyllä joku taho hoitaa ongelmat.
        Mun miehen lapset oli myös onglmallisia, huomasin heti ekan apivänä kun näin heidät ja sanoin miehelle että aikaa soittamaan noita ei jaksa kukaan. Onneks mies oli viisas ja uskoi mitä sanoin mutta miehen ex suuttui ja on vihainen mulle tänän päivänänäkin, en vaan ymmärrä miksi. Kateellinen kun ei itse huomannut lasten vikoja. Lapset ovat erityiskoulussa onneksi ja meillä on tiukat säännöt. On hyvä että tulin oikeeseen aikaan tähän perheeseen, uskonn etttä kaikki vielä kiittää minua ja kumartaa, että huomasin lasten omituisuuden nopeasti.

        Tästä huomaa kuinka hyvä sisäänlukutaito äitipuolilla on. Heidän omat ongelmansa hyväksyä muehen lapset käännetään ongemalapsiksi. Toivottavasti miehesi vie sinut lääkäriin ja lapset äidilleen.


      • viranomaisvieraannutus
        Äitipuolenäo kirjoitti:

        Tästä huomaa kuinka hyvä sisäänlukutaito äitipuolilla on. Heidän omat ongelmansa hyväksyä muehen lapset käännetään ongemalapsiksi. Toivottavasti miehesi vie sinut lääkäriin ja lapset äidilleen.

        Tästä huomaa kuinka hyvä sisäänlukutaito "viranomaisilla" on. Heidän omat ongelmansa hyväksyä lapsen isä lapsen elämässä käännetään ongemaisäksi perättömin "viranomais-" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista. Toivottavasti joku vie Raison kaupungin "lastensuojelu-" viranomaiset- ja äidin" lääkäriin ja lapset omalle isälleen.


      • Kerrokerro
        Kerrokerro kirjoitti:

        Mitä omituisuuksia ja ongelmia sun lapsilla on?

        Mitä omituisuuksia ja ongelmia Raiison kaupungin "lastensuojelu-" viranomaisilla- ja vieraannuttaja äidillä" on?


    • mfitost

      Toivottavasti et ole exäni uusi puoliso. Erosin puolisostani koska hän ei ollut kiinnostunut viettämään aikaa lapsensa kanssa, omat menot/harrastukset ja oma aika suurimmaksi osaksi tietokoneen kanssa oli aina etusijalla. Kun pyysin että olisi lapsensa kanssa sen aikaa että saisin siivottua huushollia niin oli kyllä paikalla mutta tuijotteli ikkunasta ulos ja lapsi leikki yksinään. Annan lapseni exälle aina siinä toivossa että he oppisivat viettämään aikaa yhdessä, mutta kuulostaa kyllä tosi kurjalta jos hän ei vieläkään sitä ole oppinut vaan sysää lapsen sinun viihdytettäväksi. Ehkä nyt ymmärrät miksi tämä ero on tapahtunut.

      • viranomaisvieraannutus

        tai sittenkin "viranomaiset- ja lähivanhempi äiti"
        sysää lapsen tarkoitushakuisesti äidin uudelle kumppanille vieraannuttaessaan lapset yhteistyössä äidin kanssa omasta
        isästään, isovanhemmistaan ym. isänpuoleisesta suvustaan
        peräätömin "viranomais-" lausumin, selvityksin lapsen
        olosuhteista. - Raision kaupunki-.


      • PidänPeukkuja

        Toivottavasti sinun kohdallasi on juuri näin tehty!

        Tällöin lapsillasi voisi olla jonkinlainen mahdollisuus elämässään menestyä. Heidän itsetuntonsa kasvaa, kun heille voi valehdella, että oli heidän isänsä sentään tosi viisas mies, vaikket nyt häntä ole pitiin aikoihin tavannutkaan, mutta fiksu kaveri on ja komeakin. Jess!


      • viranomaisvieraannutus
        PidänPeukkuja kirjoitti:

        Toivottavasti sinun kohdallasi on juuri näin tehty!

        Tällöin lapsillasi voisi olla jonkinlainen mahdollisuus elämässään menestyä. Heidän itsetuntonsa kasvaa, kun heille voi valehdella, että oli heidän isänsä sentään tosi viisas mies, vaikket nyt häntä ole pitiin aikoihin tavannutkaan, mutta fiksu kaveri on ja komeakin. Jess!

        Toivottavasti sinun kohdallasi on juuri näin tehty!

        Tällöin lapsillasi voisi olla jonkinlainen mahdollisuus elämässään menestyä. Heidän itsetuntonsa kasvaa, kun heille voi valehdella,
        että oli heidän vieraannuttaja "äitinsä-" sentään tosi viisas nainen,
        vaikket nyt häntä ole pitiin aikoihin tavannutkaan, mutta fiksu täti
        on ja kauniskin vielä. Jess! Hyvää hääpäivää!!!


    • dasdfsfasf

      En ymmärrä. Tottakai kuka vain hankkiutuu jouluksi eroon siitä paskalingosta, jos vain voi. Kun paskalinko on eksällä, saa itse viettää laatuaikaa jouluna. Tämänhän takia ihmiset eroavat; saadaan backup-vanhempi hoitamaan paskalinkoa silloin, kun itseä ei huvita.

    • jkyui

      Lapsen etu aika monelta huomioimatta. Se rellestäminen eläessä sitä elämätöntä nuoruuttaa vie eronneiden vanhempien ajan, sitten mennään se uuden löydön kanssa jatkuvasti joka ikinen viikonloppu matkoille tai jonnekin. Lapset aika pienetkin jätetään yksin kotiin.

      No johan moinen saa alkunsa kun aikuisten työt ovat nykyisin matkatöitä, kotimassaa ja ulkomailla ja kestävät päivästä jopa kuukausiin. Siitä elämää eletään ihan muualla ja vie eroihin ja sitä kautta juuri tähän, että lapset jäävät ilman vanhempiaan. Kotona on vieras hoitaja.
      Katsoisin asian yhteiskunnan hoidettavaksi, pitää voida järjestää niin ihmisten työt, että heillä on mahdollisuus olla kotonaan mahdollisimman paljon.
      Kuinka he voisivat tehdä etätyötä enemmän, sekin olisi alku parempaan.
      Jos ihminen on koko ajan muualla, tavallaan hän alkaa nähdä elämänsä sellaisena ja saattaa jopa kokea että kyllä lapsista huolehditaan. Se lapsiarki ei tule mukaan.

      Myös lasten odotetaan olevan aikuisia liian varhain. Lasten leikit jäävät. todisteena voin kertoa, kuinka olen leikkinyt tällaisten "työ vuoksi orpojen" lasten kanssa piilosta, tuskin vanhemmat ymmärtävät, että vielä yli kymmenvuotiasakin haluaa leikkiä.
      Entäs sitten murkkuikäinen, vaikka hän murisee, kun tulee hetki hän hakeutuu lähelle voi voi ihan itse alkaa ketomaan koulupäivästään harrastuksestaan. Sen verran olen luottamusta saanut, että kuulen näitä kertomuksia, mutta voitteko kukaan edes kuvitella, miten suuri on huoli näiden lasten kasvamisesta ja myös lasten vanhempien elämän oikeasta suunnasta.
      Tarvitaan valtavan hyvää ihmissuhdetta puolison kanssa, että perhe kestää koossa ja lapsilla on sentään joskus olla perheen kanssa yhdessä, uusperheissä se yhdessäolo harvoin on kaikkia hyväksyvää.

      Ei syytetä, vaan yritetään muuttaa elämää siihen, että kodeilla on arvo tässä maailmassa. Nyt mennään niin kovaa median ja talouden kanssa, että kaikki muu on toissijaista. Paljon myös särkyy ihmisiä, kun matkatyössä pitää olla, vaikka huoli perheestä on valtava ja ei matkustaminen vuositolkulla enää ole mitenkään ihanaa. Mielenterveys saattaa pettää.

      • jkyui

        Lyhyesti: nykymeno on kammottavaa. 50-luvulla kaikki oli paremmin, oli kulissi-ydinperheet ja puolet lapsista oli äpäröitä, joiden isä oli joku ihan muu kuin naisen aviomies


    • dkdlsdk

      Ihmetellä täytyy että jotkut miehet uskaltavat näyttää omat lapsensa naikkosilleen!!! Hyväen aika, meillä ei koskaan lapset nähneet eivät nytkään nää isänsä naikkosia jotka rikkoivat meidän perheen, sitä järkytystä emme lapsillemme ole suoneet, sehän olisi lasten kiusaamista että katsokaa, iskä vaihtoi teidät uusiin naikkosiin. Mitähän lapset ajattelee siitä ett'ä isä vaihtaa lapset uusiin naikkosiin ja sitten esittelee heidän perheenrikkojille??? Miehet aliarvioivat lapset täysin. Onneksi äidit ei jätä ja huolehtii heistä aikuiikään asti, näin meill on tehty ja lapset eivät halua olla isän kanssa tekemisissä kun jätti jahylkäsi heidät, miksi olisivat, suurempaa tuskaa ja tekoa eivoi isä lapsilleen tehdä kuin hylätä heidät ja kiusata uusilla naikkosillaan.

      • Oletääliö

        ja te olette kiusannu lapsia uusilla miekkosilla, sitä järkytystä olette lapsille suoneet, otet sinäkin esitellyt heille uudet miekkoset.


      • Lissu.Tuokko

        Vaihtaa lapset uusiin naikkosiin? En ihan ymmärrä, paniko oma miehesi lapsianne? Ja nyt sinua harmittaa, kun hän ei enää pane lapsianne?


      • dfhdjfhjdhjdhjdf
        Oletääliö kirjoitti:

        ja te olette kiusannu lapsia uusilla miekkosilla, sitä järkytystä olette lapsille suoneet, otet sinäkin esitellyt heille uudet miekkoset.

        Eiköhän me kikki olla sitä mieltä, että mies itse töpeksii perheensä ja kolmas ulkopuolinen naikkonen on se joka käskee ja päättää mitä mies saa tehdä, sen jälkeen kun on vienyt isän lapsilta ja vaimolta miehen. Ei kukaan mies itse lähde perheensä luota ellei joku hörhö pakota ja lupaa lapsetonta ja typerää elämää. Uusnaikkonen on aina syyllinen kun mies lapset hylkää, ei kukaan isä muuten teksi mitään semmoista.
        Kyllä me kaikki ollaan sitä mieltä että kun joku tulee väliin niin syy on siinä tulijassa. Eikä niin? Sitähän minäkin.


      • Oletääliö
        Oletääliö kirjoitti:

        ja te olette kiusannu lapsia uusilla miekkosilla, sitä järkytystä olette lapsille suoneet, otet sinäkin esitellyt heille uudet miekkoset.

        ja te olette kiusannu lapsia uusilla naikkosilla, sitä järkytystä olette lapsille suoneet, olet sinäkin esitellyt heille uudet naikkoset.


      • Oletääliö
        Oletääliö kirjoitti:

        ja te olette kiusannu lapsia uusilla naikkosilla, sitä järkytystä olette lapsille suoneet, olet sinäkin esitellyt heille uudet naikkoset.

        Sanoit jokseenkin samat asiat jo aiemmin. Kuulen kuinka herne kolisee tyhjässä päässäsi


      • Oletääliö
        Oletääliö kirjoitti:

        Sanoit jokseenkin samat asiat jo aiemmin. Kuulen kuinka herne kolisee tyhjässä päässäsi

        Sanoit jokseenkin samat asiat jo aiemmin. Kuulen kuinka herne kolisee tyhjässä lapsen "viranomais-" vieraannutus päässäsi-
        perättömin selvityksin, lausumin, mm. tuomioistuimessa lapsen
        olosuhteista.


      • pedofiilitvastuuseen

        Lapsille hyvä asia et vaihtoi lapsensa aikuisiin naisiin ja lakkasi panemasta heitä omia lapsiaan.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe