Pettävät miehet, peittäisitte jälkenne paremmin!

milla7777

Olen aikuinen nainen, joka pitää seksistä ja harrastaa sitä aktiivisesti, kun kemiat jonkun kanssa napsahtavat yhteen. En kysele mieheltä hänen perhekuvioistaan, en halua suhdetta, en ystävyyttä, en mitään muuta kuin intohimoista ja kiihkeää seksiä kaikkine siihen kuuluvine esi- ja jälkileikkeineen ja jos on erityisen hyvää seksiä ollut, voin ottaa uusinnan.
Ongelmaksi on nyt muodostuneet nämä seksikumppanit, jotka typeryydessään säilyttävät viestit tallessa, josta vaimo ne sitten pääsee lukemaan ja mielensä pahoittamaan . Miksi ei vaan voi poistaa niitä viestejä, eikä luottaa siihen että "kyllä minä osaa peittää jälkeni"?

17

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommat_hanskassa

      Minä en pettämisieni jälkeen ole edes antanut naiselle numeroa vaikka olis tavattu monta kertaa, viestit on hoidettu keksityllä s-postilla jotta vaimo ei niihin käsiksi pääse. Mitään kompurointia ei ole ollut, kaikki sujunut ok. Enkä minäkään miehenä kysele naisen taustaa onko perhettä tai sinkku, jos kemia toimii niin seksiä saa jos haluaa.

      • hahhhaaaaa

        Pelkäätkö että vaimo jättää?


    • en.ymmärrä

      Sait haluamasi jälkileikin. Mikä ongelma?

    • konkarinneuvo

      Älä laittele niille miehille tekstareita tai whatsappeja jos asia sua huolestuttaa. Äläkä vastaa viesteihin jos niitä saat. Siirry sähköpostiin. Kyllä ne sut sitä kautta tavoittaa jos uusintaa haluavat. Jos sulla ei ole vaikeuksia saada miestä kuin miestä sänkyysi niin vaihda asennetta. Ei uusintoja. Ei yhteystietoja. Eihän sun tarvitse edes kertoa oikeaa nimeäsi. Kertapano ja se on siinä.

    • amatöörimäistä

      Eihän se sun ongelma ole jos äijät ei osaa viestejään poistaa. Onko kyse siitä, että vaimot ottaa sitten suhun yhteyttä kun äijät käryää? Amatöörimäistä toimintaa. Valkkaa paremmin seurasi. Kyllä aikuinen nainen näkee miehestä heti, onko kyseessä eka kertalainen vai ammattilainen.

    • Soitteleesullenyt

      Eikö pettävä mies osaa hoitaa salasuhdetta paremmin? Olet tainnut saada jonkun puolisolta palautetta? Pahus mies tiedä mitään puolisonsa petollisuudesta kun käy puhelimella. Voi voi no yritä nyt selittää ja perustella hyvin ettet tiennyt sen olevan varatun. Kun kaikki uskoo sinun vilpittömästi vakuuttavan kuinka sinua huijattiin. Ota salainen numero käyttöön. Sillä suojaat itsesi. Kun kerta nautit seksistä ja haluat antaa mahdollisuuden uusintaan miehelle. Toivottavasti sun ystävät ei kuule kun olet joutunut kiusan kohteeksi. Aika noloa toimintaa kaikilta osapuolilta.

      • kummatkin_vieraissa

        Naiset mokaa samalla lailla, avovaimo viestitteli salapanolleen ei vaan ajatellut ensi alkuun että mulla mahdollisuus tutkia luuria kun on esim. suihkussa. Sitten se puhelin oli jo pesuhuoneessakin mukana lopulta. Totesin että oletko noin typerys, luuletko etten tajua touhujas. Avovaimo sitten lopetteli suhteensa, mies oli tietoni mukaan naimisissa no sitenhän se helppoa on, pysyy kummankin suu kiinni. Minä olen puolestani tykästynyt yhden yön panoihin baari reissuilla, potut pottuina ajattelin.


      • Vaidetaankomekin
        kummatkin_vieraissa kirjoitti:

        Naiset mokaa samalla lailla, avovaimo viestitteli salapanolleen ei vaan ajatellut ensi alkuun että mulla mahdollisuus tutkia luuria kun on esim. suihkussa. Sitten se puhelin oli jo pesuhuoneessakin mukana lopulta. Totesin että oletko noin typerys, luuletko etten tajua touhujas. Avovaimo sitten lopetteli suhteensa, mies oli tietoni mukaan naimisissa no sitenhän se helppoa on, pysyy kummankin suu kiinni. Minä olen puolestani tykästynyt yhden yön panoihin baari reissuilla, potut pottuina ajattelin.

        Mokata voi mutta eiköhän joka salasuhteeseen alkaa varmista paremmin ettei kiinni jää. Monesti sokeana älyä että puoliso alkaa epäillä toista joko käytöksestä tai kylillä kuullut huhuja. Sen jälkeen pettävät puolisonsa luottamuksen käyden puhelimella. Näinhän ne monet varatut kiinni jää. Ja se nolo tunne kun ilmi tulee mistä. Opetelkaa käyttämään brebeid liittymiä. Se vaan kun minäkin aina noukin miehen numerot ja kysyn aina mikä numero tämä on ja soittanut mun puhelimeen. Näkisittepä ilmeen. Kun vaihtavat haen uudestaan nyt tuo kakkonen pääpyörällä kun mies vaihtaa numeroa kuin sukkia. Toki sillä salaus on puhelimessa mutta osaan senkin avata enkä kerro miten. Mutta kivaa leikkiä tämä on mies salasuhteessa kakkosensa kanssa jonka siis kieltää. Minä aina laitan sen vaihtamaan numeron. Mies ihmeissään tilanteesta miksi tuo kakkonen soittelee mun numeroon. Ymmärrät varmaan kakkonen että menee sun piikkiin tämä ilkeys. Mitä hemmettiä soittelen mulle aina Ilmiannat miehen brebeid numeron. Anteeksi siitä mutta tämä tilanne on helvetin mehukas jatketaan. Taas kun mies ilmoittaa uuden niin tiedät sen numeron olevan minulla. Odotas kun saat eron aikaan. On kavereille näytettävää! Eikö ole mukava kuvio meillä meneillään? Tiedän kuka tuo kakkonen on ja milloin tapaavat. Kiitos sun naapurille katsos kun se ilmoittaa aina teistä. Sillähän älysin ruveta hakemaan ne numerot sulle! Eikö ole upea salainen suhde teillä?


    • uhjhyg

      Aloittaja kapsahti omaanlankaan. Miksi viestittelet panojesi kanssa,miksi annat tietosi. Pyydätkö maksun.

    • asiallistatoimintaa

      Täytyyhän maksukuitit säilyttää :) ...jo sen lakikin vaatii, viisi vuotta muistaakseni.

    • oedfj

      Aloittajan tavoista en tiedä mutta tyhmä on jos puh. numeronsa antaa tuntemattomalle, mulla on pre paid mutta en silti antaisi. Jos on viestiteltävää onnistuu kyllä salaisella s-postilla. Kumman hyvin luotetaan tuntemattomiin vaikka olis paneskeltu useita kuukausia vieraan kanssa. Mulla oli suhde naimisissa olevan naisen kanssa, en tiedä oikeaa nimeä eikä hän minun. Tapaamiset ja paikat sovittiin juurikin s-postissa ja hyvin toimi. Eikä kannatakkaan mitään ehdotella kyllä se seksi hoituu ilman nimiä ja numeroita. Viimeinen virhe olisi antaa osoite, on siinä selittelyä jos salapano tulee oven taakse, näitäkin kuullut joskus, pelkkä ajatus kylmää.

    • jhgfdfg

      Höpöhöpö ihmisen tiedot saa jos haluaa nykypäivänä. Älkää leikkikö tyhmää tai provoilkaa muusta asiasta.

    • Eisalattavaa

      Täytyyhän ne yhteystiedot säilyttää seksitaudin varalta, että saa kaikki tartutetut hoidettua kuntoon.

    • Siipeensäsaanut

      Eikö ole ärsyttävää kun ukkomies ei osaa näitä salapanojaan peitellä. Johan se petetty suuttuu ja syyttää tuota toista naista eikä näe ukkonsa virhettä lainkaan. Uskoo sen valehtelut ja vääristää jutun niin että toinen on se sairas hullu. Tämähän se ongelma on ja se nautinto unohtuu kaiken vittuilun alle. Perkeleen ukkomiehet kun ne ei osaa!

    • Ei.arvoja

      Tommoset horot voi jäädäkin kiinni. Kyseenalainen maine kasvaa vaan. Ei mitään kunnioitettavaa.

      • horoukot

        Tarkoitat varmaan pettävää miestä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe