Kirpputori Ajaton

Kokemustämäkin

Hienot on tilat, mukavan avaraa ja tilaa kulkea ruuhkassakin, mutta voi pojat miten tympeitä myyjättäriä kassalla! Voi olla näin perusrumana persjalkaisena mikkeliläisnaisena, ettei naamatauluni viehätä, mutta eikös asiakaspalvelijan pitäisi tervehtiä ja hymyillä myös vastenmielisille asiakkailleen eikä katsoa nokka pitkänä asiakkaitaan alaspäin? Varsinkin ne vähän nuoremmat myyjättäret lyövät inho kasvoista näkyen hintoja kassaan ja lätkivät ostetut tavarat tiskin reunalle ihan sekaiseen myttyyn - ei edes asiakkaan lähelle pöydän reunalle voi laittaa saati edes yrittää vähän nätimpään kasaan laittaa tiskille. Aina joutuu kurkottamaan.

Lisäksi kummastusta herättää se, että 15 min ennen sulkeutumisaikaa sammutetaan sisällä jo valoja perältä alkaen, vaikka siellä olisi enemmänkin asiakkaita. Keino on kyllä kätevä saada asiakkaat nopeasti tiskiä kohti.

Kuvittelenko vain, vai onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Syö aika paljon ostohuumaa ainakin itselläni, kun en yhdelläkään käynnilläni ole myyjänkään vaihtuessa saanut mielestäni asiallista palvelua ja aina illemmasta tullessani käymään :( Reaalikirppis on vähän ahtaampi eikä siellä kierrä ilma, mutta kyllä siellä on palvelun taso aivan toista kuin tuossa uudessa muuten kivan oloisessa kirppiksessä.

68

9855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porrass

      Hoida vaan oma kirpputorisi kunnolla.
      Ja muista käydä torikahvilla heti aamulla.
      Ja siinä sivussa voit tehdä jonkun löydön omaan kioskiin.

    • kirppismeininki

      Jospa työntekijät eivät saa palkkaa työstään, niin ei ole intoa hymyillä.

    • asdfghjkljh

      meillä myös vähän samanlainen kokemus...valon sammuttamisen kanssa. Oltiin toissaviikolla siellä keskivaiheilla kiertelemässä kavereiden kanssa kunnes valot sammutettiin eikä siinä nähnyt enää tavaroita katsella niin lähdettiin pois sitten tyhjin käsin vaikka viisitoista minuuttia olisi ollut vielä aikaa sulkemisaikaan. miksi kertoa että suljetaan kello 18 jos ei kuitenkaan saa kierrellä loppuun asti vaikka aikaa on?? no naureskeltiin että valomerkki taisi tulla...

    • asiallistaon

      Minä käyn useinkin kyseisellä kirpputorilla. Minusta palvelu on ollut aina asiallista. Asiakaskin voisi joskus tervehtiä hymyillen, eikä aina odota, että myyjä on vain se aloitteen tekijä...ihan noin niinku käytöstavatkin kuuluvat kaikille...

    • Kokemustämäkin

      Kiitokset vastauksista, hyvä, että on saatu myös asiallista asiakaspalvelua! Tykkäisin käydä siellä paljon, ei ole siitä kiinni, tuotteet ja tilat kuitenkin asialliset ja mielestäni parhaimmat Mklin kirppareista! En vain ole tosiaan kokenut saavani hyvää palvelua ikinä. Pieni asia ehkä muille, mutta juuri nuo ostetut vaatteet - ei kai ole iso vaiva, että ne edes sinne päin jos ei nyt ihan viikkaisi muttei sentään heittäisi tiskille kuin likapyykin lattialle. (vaate)kaupoissakin ne laitetaan pikaisesti "kasaan" ostajalle tai suoraan pussiin. Näistä pienistä asioista on tullut se vähän nääh-fiilis siksi ko. kirpparia kohtaan. Käyn siellä yhä kuitenkin juuri avarien tilojen ja hyvien tuotteiden vuoksi, mutta ainahan se olisi parempi jos sitä iloisempaa palvelua saisi.

      Ja hymyilystä - itse tervehdin ja hymyilen aina - ehkä hymyni on sitten niin ruma, että pelottaa :-)

      • käytöstavat

        Olen kokenut samaa,asiakaspalveluun please kiinnittäkää huomiota henkilökunta!


    • we246

      Samankaltaisia kokemuksia asiakaspalvelusta. Ei tervehditä eikä aina saa edes katsekontaktia myyjään. Varsinkin yksi heistä tuntuu olevan niin ujo tai ylpeä että ei ole huomaavinaan.

    • qwerty54321

      Asiakaspalvelu ollut kahdella eri kertaa hyvinkin erilainen - toisella kerralla kuvaamasi lainen, toisella kerralla tervehdittiinkin. Tila on totta tosiaan mahtavat ja siistit.

    • Kierrättäjä

      Tällä hetkellä Ajaton on Mikkelin paras kirppari. Siisti, avara ja valoisa paikka. Sisällä on tilaa liikkua ja lisäksi parkkialue on ok. Asiakaspalvelu on myös ollut asiallista joka kerta asioidessani.
      Muilla kirppareilla on aivan liian kapeat käytävätilat ja ruuhkassa on vaikea tutkiskella myyntipöytien tuotteita, jos koko ajan joku ohi menevä on tönimässä. Eipä näissä muissa paikoissa ole otettu huomioon lastenvaunujen tai rattaiden kanssa liikkuvia.

    • Kierrättäjä

      Ei kirppiksen tarvitse olla kun prisma! Minusta kirppiksellä pitääkin olla hivenen "ahdasta" ja tunnelmallista. Ajattomalta en ole saanut ikinä hyvää palvelua, töksäytteleviä kommentteja!

    • Kierrättäjä

      Pankki, sokos, marimekko, mikään kaupoista tai muista tahoista ei vedä vertoja reaalikirppiksen Marianneen!

      • MOIDO

        6.72018 klo 13. Kävin tänään kyo. olevalla kirpputorilla tsekkaamassa pitääkö nämä valittajien valitukse paikkaansa. Eivät pitäneet, sanoin sisälle mennessäni asikaspalvelijoille, päivää, minulle vastattiin, päivää. Kassalle maksaessani ostoksia, juttelin myyjän kanssa muutaman sanan, Sanoin moi, myyjä vastasi, moi ja tervetuloa uudelleen. Elon laskuopin mukaan taloon tuleva tervehtii ja talossa oleva vastaa tervehdykseen.


      • canislupus
        MOIDO kirjoitti:

        6.72018 klo 13. Kävin tänään kyo. olevalla kirpputorilla tsekkaamassa pitääkö nämä valittajien valitukse paikkaansa. Eivät pitäneet, sanoin sisälle mennessäni asikaspalvelijoille, päivää, minulle vastattiin, päivää. Kassalle maksaessani ostoksia, juttelin myyjän kanssa muutaman sanan, Sanoin moi, myyjä vastasi, moi ja tervetuloa uudelleen. Elon laskuopin mukaan taloon tuleva tervehtii ja talossa oleva vastaa tervehdykseen.

        Se, että sinulle ei ole tapahtunut, ei tarkoita sitä että muiden kokemukset ovat satuja.

        Ystävällisempiä ovat kuin viime käynnilläni, mutta tavara on muuttunut lastenvaatteisiin kuten pelkäsin.


      • Laatukirppis

        Totta , lastenvaatekirppis tämä Ajaton on. Nyt tarvittaisiin tänne laatukirppis. Liiketilojakin on vapaana. Ja kilpailukin toisi vipinää toimintaan. Toivottavasti joku rohkenee alkaa yrittäjäksi. Olihan täällä ennenkin kolme kirppistä...ja kyllä kierrätys on tullut jäädäkseen. Pitäisi vaan olla laajempi valikoima ja kaiken ikäisille ja kokoisille.


      • Lisääkirppiksiä

        Ei tule sen takia enää itsekään käytyä,, kun ei näin lapsettomana ole mitään mitä ostaa. Jos viidestä käynnistä yhdellä löytää aikuisen vaatetta, niin eipä viitsi enää vaivautua.

        Kilpailua tarvitaan. Ajaton on nyt nähty ja koettu, tuskin tulee enää mentyä.

        Jospa vaikka Marianne uskaltaisi tulla takaisin, jos ei kukaan muu uskalla. Loppukuukausina teki fiksuja pöytäratkaisuja saadakseen tiloja avoimimmiksi,, Reaalikirppikseltä olen aina saanut matkaan tavaraa ja vaatetta eikä pöytiä ennen Marianneakaan oltu täytetty vain lastenvaatteilla.


      • Kilpailua

        Totta puhut....laatukirppistä kaivataan. Akselin alakerta tyhjenee, siellä hyvät tilat keskellä asiakasvirtoja. Kilpailua myös tarvitaan . Toivon että joku rohkea laittaa yrityksen pystyyn.


      • Anonyymi
        MOIDO kirjoitti:

        6.72018 klo 13. Kävin tänään kyo. olevalla kirpputorilla tsekkaamassa pitääkö nämä valittajien valitukse paikkaansa. Eivät pitäneet, sanoin sisälle mennessäni asikaspalvelijoille, päivää, minulle vastattiin, päivää. Kassalle maksaessani ostoksia, juttelin myyjän kanssa muutaman sanan, Sanoin moi, myyjä vastasi, moi ja tervetuloa uudelleen. Elon laskuopin mukaan taloon tuleva tervehtii ja talossa oleva vastaa tervehdykseen.

        Kyllä se kauppian kuuluu tervehtiä ensin.
        On ihan eri kun mennään jonku kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kauppian kuuluu tervehtiä ensin.
        On ihan eri kun mennään jonku kotiin.

        Sinun tehtäväsi on kumartaa JOKAISELLE tuntemattomalle.


    • Lämminhenkinen

      Marianne on kyllä aivan huippu! Eilen katselin hymyissäsuin kuinka hän pyysi pienen tytön avukseen kassalle "töihin" kansaan, tytön hymystä paistoi aurinko!

    • Uusineiparas

      ensin ajatelin, että, onpa meillä hieno kirppis! Pah, tylsä tunnelmaton= ajaton, nimikin sen kertoo!

    • Kaikkihyvinkin

      Missä on kirppis Marianne?

    • Liputan

      Marianne ei ole kirppis vaan hän on yrittäjänä Mikkelin Reaalikirppiksellä! Hän on aina niin ystävällinen ja hymyilevä! Yksi parhaimmista varmasti Mikkelissä!

    • Leveätperät

      Marianne on kyllä aivan huikee! Ja kuinka hän aina ottaa pienetkin asiakkaat huomioon, siihen ei monella taidot riitä! Kyllä tämä kirppis ottaa lapsoperheet parhaiten huomioon, ilman leveitä käytäviä!

    • Kirppistelijä

      Ajattomalla lapset kirkuu ja pöydissö ei muuta kuin lasten tavaroita, ei monipuolista valikoimaa! Reaalikirppiksellä oli erittäin hyviä ylläreitä, voi kun saisin niistä kuvia tänne!

    • kirppispöytä

      Olin kerran varaamassa pöytää Ajattomalta itselleni, kun kuulin myyjien puhuvan keskenään asiakkaista; -no se tuote on sen lihavan asiakkaan! Minulle riitti: minua tai minun kuullen ei nimitellä, en halua käydessäni ajatella mitä myyjät minusta miettivät tai miten arvioivat minut, enkä varannut pöytääkään!

      • David.vs.Goliath

        onko lihava sinusta nimittelyä/haukkumista? Mielestäni se on piirre joka kuvaa ihmistä. Jos haluat olla lihava se on yleensä muille ihan ok. miksei se lihavalle henkilölle ole itselleen? jos ei viitsi tehdä asialle mitään että olisi normaali kokoinen niin miksi siitä pitää suuttua jos joku sattuu puhumaan sun keisarin uusista vaatteista. Kyllä, normaalikokoinen. Sanoin sen ja tarkoitin sitä.
        Jos ahtaalla kauppakäytävällä lihava/pullea/pyylevä (mikä on narpeeksi neutraali sana kuvaamaan ettei loukkaannu) kävelee normivartalon omaavaa vastaan, miksi aina laihemman tehtävä on väistää ja liimautua hyllyyn kiinni, että leipäjuusto pääsee ohi?
        ´´en halua käydessäni ajatella mitä myyjät minusta miettivät tai miten arvioivat minut´´
        Miten olisi terveen itsetunnon kehittäminen :)


    • Eki

      Törkeän ja tärkeän oloisia muijia kassatiskin takana, juuri sen näköisiä että olisivat ihan missä muualla tahansa kuin töissä.
      Samanlaisia pimuja löytyy myös Karikon Supermarketista eli liekö Rantakylän vitsaus.
      Onneksi omalla kylällä on asiakaspalvelutaitoisia henkilöitä kauppojen tiskin takana.

    • Eki

      Ehkä hieman törkeää puhua asiakkaista lihava, kierosilmäinen tai hujoppi.

    • hyvinsyönyt

      totuuden saa aina sanoa. lihava on lihava.

    • KysynVaan

      Juuri kun reaalikirppiksellä alkoi olla kivaa tavaraa, niin se lopetti. Harmi! Moni varmaan vei tavaransa ajattomalle. Meniköhän reaalikirppiksen kännykänkuorien myyjä johonkin Mikkelin kirppikselle?

      • Reiska590

        Käy kiertämässä ne pari kirppistä mitä täällä on jäljellä. On jos on.


    • 9euronorgiat

      9 euron työntekijöiltä ei paljon hymyä heru.

    • 12345tyasdf

      Pojat on reippaita ja iloisia!

    • Kylähullu

      Mulla myös samoja kokemuksia!Miksi pitää olla huono asiakaspalvelija kun voi olla kerrassaan mahdoton.?vähän hymyä☺ huuleen ja tervehditään tulijat, kiitos ja hei😃eiköhän pitäis kuulua jo silkkaan hyvään käytökseen moinen..9e sitten maksetaan siitä näyttelystä ja vaatteiden viikkauksesta...ja puhelimeen vastaistailusta👉👍👏

    • Asiakas

      Onkohan Ajattomassa valvontakamerat???on taas varastettu uusi kevät poplari.
      Ja kyllä haluaisin että tiskintakana tervehdittäisi☹️.? Miten se on niin vaikeaa?

      • miks

        Miks viette tavaraa tuonne? myykää vaikka huuto.netis.


    • Ekotori_voittaa_aina

      Ekotori on parempi kirppis! Jotenkin ryhdikkäämpi, kun on särmikkäät pihamiehet erikseen.

    • Anonyymi

      Suurimmalla osalla henkilökunnasta jotakin ongelmia. Vaikka itse tervehtii tai kiittää niin ei vastausta. Omia tuttuja otetaan pitkien jonojen ohi. Pari kertaa ollut pöytä ja rahojen saanti vaikeaa ja luvattuinakaan maksupäivinä ei ole rahaa maksaa. Tilisiirroissakin tuntuu kestävän, saa nähdä tuleeko ollenkaan. Eipä ole paikasta juurikaan hyvää mainittavaa.

    • Anonyymi

      Aina on ollut hyvä ja asiallinen palvelu.

    • Anonyymi

      Pelkkää lasten vaatetta tai sitten aikuisten kasaria.. ylihintaisia huonokuntoisia tavaroita, ei mitään yllättäviä löytöjä. Tämä toki ei kirpparin vika, mutta kaipaan kilpailua. Kuka rohkenisi yrittämään? Kaipaan aikuiseen makuun käyttötavaraa ja vaatetta!

      • Anonyymi

        Ei suomalaiset oikein osaa enää myydä kirppareilla, ikävä kyllä. Laitetaan ihan härskejä hintoja jopa kulahtaneille ja elämää nähneille kamppeille. Nykyään nettikirppareilla myydään kaikki parhaat tavarat. Halutaan välttyä siltä kirppispöytärumbalta, mikä on ihan ymmärrettävää.


    • Anonyymi

      Kuulin, että kirppiksen omistaja/yrittäjäpariskunta on jostain pääkaupunkiseudulta. Siellähän ei tunnetusti puhuta, eikä hymyillä.

    • Anonyymi

      Neidot tekoripsissään tiskin takana ovat naurettava näky, mutta eipä heille varmaan tuon tyylisellä käytöksellä ja ulkonäöllä muutakaan työtä löydy.

    • Anonyymi

      Ajattomalla tuntuu olevan jonkin verran varkauksia. Jos on hiukan parempaa tavaraa, niin hälyt irrotetaan ja viedään väärällä hintalapulla ulos tai tavara kävelee muuten ulos. Harmillista. :(
      Henkilökuntaa ei tunnu asia mitenkään kiinnostavan. Luulisi, että kiinnostaako, kun ihmiset nykyään äänestää jaloillaan.

      Realikirppis löytyy protestilistalta, että eipä taida kovin äkkiä tulla uutta kirpputoria ainakaan entiseltä omistajalta.

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelutyö on maailman kiittämättömintä työtä. Aina riittää asiakkaita joilla on asiasta kuin asiasta valittamista, vaatteet on huonoja, liian kalliita, aurinko paistaa väärään suuntaan. Jos tahtoo etsiä sosiaalista kontaktia, voi mennä vaikka deittipalstalle, asiakaspalvelijat rahastaa eikä seurustele.

      • Anonyymi

        Juuri näin, olen kanssasi samaa mieltä. Teennäinen hymyily, ja kaikki muu makeilu on pelkkää valhetta.


    • Anonyymi

      Ajattomalla myyjinä parhaat ovat sisarukset (mies ja nainen) ja sitten nainen joka ei ihan nuori ole, sellainen vaalea hiuksinen. Noista naisista kumpikaan ei ole ylipyntännyt itseään. :) Kiitos heille. :)

      • Anonyymi

        Heh.


      • Anonyymi

        Eli tuttujasi kehut.


    • Anonyymi

      jos vertaa ekotoriin kumpi on parempi?

    • Anonyymi

      Ekotoriila parempi palvelu kuin Ajattomassa

    • Anonyymi

      Miten voi ekiksellä olla parempi palvelu kuin jossain muualla kun ekiksellä ei oo enää palvelua ollenkaan kun se käkkyrä häippäsi!!! Nii ja se kauppinen oli hyvä myymäläpäällikö!!!
      Käkkyrä osas myyvä vanhan lastulevy kaapinkin kovaan hintaan. Siinä oli mikkelin huonekalubisnes kävelly onnensa ohi!!!

    • Anonyymi

      Kävin tässä vähän aikaa sitten Ajattomalla. Heh, heh. Taitaa olla loppu häämöttämässä heillä. :) Pöytiä oli tyhjänä huima määrä. Ikinä en ollut nähnyt niin paljon tyhjiä pöytiä. Tavarat oli hinnoiteltu pilviin.

      • Anonyymi

        Ehkä talvi on vaan aikaa että ihmiset ei jaksa raahata kamojaan edes takas kirpparille. Kyllä se siitä kohenee. Tarjonnasta olen ollut samaa mieltä jo pitkään, pelkkää ylihinnoiteltua kulunutta rojua. Ihmiset vie juuri sellaisia tavaroita joista itse yrittää päästä eroon tai mitä itse heittäisi roskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä talvi on vaan aikaa että ihmiset ei jaksa raahata kamojaan edes takas kirpparille. Kyllä se siitä kohenee. Tarjonnasta olen ollut samaa mieltä jo pitkään, pelkkää ylihinnoiteltua kulunutta rojua. Ihmiset vie juuri sellaisia tavaroita joista itse yrittää päästä eroon tai mitä itse heittäisi roskiin.

        Korkeahkot hinnat voi osin selittää aika suolaisen hintaiset pöytävuokrat. Jos pöytävuokra on 45 euroa, pitää jotain jäädä käteenkin, ei niitä tavaroita halua ilmaiseksikaan sinne viedä. Lisäksi täytyy hieman arvottaa omaa työtäänkin, kirpputorilla myymisessä on aika iso homma.
        Itse asioin useasti kyseisellä kirpputorilla ja mielestäni tavara on pääasiassa hyvää ja hinnat ihan ok kirpparihinnoiksi. Kirpputorin pitäjä nyt ei kovin paljoa voi vaikuttaa siihen, mitä ihmiset pöydissään myyvät. Asiakaspalvelu on aina ollut osaavaa ja peruskohteliasta. Plussana myös mainittakoon sujuva palvelu, vaikka ajoittain asiakkaita on paljon. Kun olen ollut taas myymässä tavaraa, kauppa on kyllä käynyt ja enpä ole liiemmin tavaraakaan huomannut pöydästäni kadonneen maksamatta. Kaikinpuolin minusta toimiva ja hyvä kirpputori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeahkot hinnat voi osin selittää aika suolaisen hintaiset pöytävuokrat. Jos pöytävuokra on 45 euroa, pitää jotain jäädä käteenkin, ei niitä tavaroita halua ilmaiseksikaan sinne viedä. Lisäksi täytyy hieman arvottaa omaa työtäänkin, kirpputorilla myymisessä on aika iso homma.
        Itse asioin useasti kyseisellä kirpputorilla ja mielestäni tavara on pääasiassa hyvää ja hinnat ihan ok kirpparihinnoiksi. Kirpputorin pitäjä nyt ei kovin paljoa voi vaikuttaa siihen, mitä ihmiset pöydissään myyvät. Asiakaspalvelu on aina ollut osaavaa ja peruskohteliasta. Plussana myös mainittakoon sujuva palvelu, vaikka ajoittain asiakkaita on paljon. Kun olen ollut taas myymässä tavaraa, kauppa on kyllä käynyt ja enpä ole liiemmin tavaraakaan huomannut pöydästäni kadonneen maksamatta. Kaikinpuolin minusta toimiva ja hyvä kirpputori.

        No omasta mielestäni 2 euroa jostain kulahtaneesta, lähes eltaantuneesta vauvan bodysta on ihan liikaa. Tämä on aika tyypillinen esimerkki, mihin tuolla kirppiksellä törmää.

        Homeisia, rähjääntyneitä vauvojen ja lasten leluja suolaisella hinnalla höystettynä. Ei kiitos.

        New Yorkerin halppisrytkyjä, joita myydään samaan hintaan kuin millä ne kyseistä kaupasta uutena saisi.

        Rumia ja aikansa eläneitä kasarivaatteita, joita mun äiti ei edes huolisi.

        Kaiken kaikkiaan todella surkeaa tarjontaa yleisesti. Silloin tällöin tekee hyviä löytöjä, mutta suurin osan tavarasta roskaa. Noh, toisen roska voi olla toisen aarre. On ihan ok tavoitella voittoa kirpparilla, mutta hinnoittelussa pitää olla järkevä ja realistinen.


    • Anonyymi

      Se on niin tätä Rantakylän meininkiä. Hirveet jonot ja myyjät tosi yrmeitä..

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä että tavara huono laatuista....jopa likaisia.....ja niin yksipuolista eli lasten tavaraa.
      Palveluun ei panosteta. Herra tiskin takana niin yrmeä ja ylpeä. Omistajat ylimielisiä. Ulkopuoliset työntekijät parhaat palvelijat.

      • Anonyymi

        Jep tuo äijä ei kyllä kuulu ollenkaan palvelualalle. Tuntuu kaikki olevan niin vaikeaa =)


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä että tavara huono laatuista....jopa likaisia.....ja niin yksipuolista eli lasten tavaraa.
      Palveluun ei panosteta. Herra tiskin takana niin yrmeä ja ylpeä. Omistajat ylimielisiä. Ulkopuoliset työntekijät parhaat palvelijat.

    • Anonyymi

      Yleensäkään nämä ns. kipparit eivät ole oikeita kirpputoreja. Nämä ovat vanhan tavaran kauppoja. Oikeita kirpparilta ovat vain Itsemyyntikirppikset, joista vuokrataan pöytä ja myydään tavarat itse. Esim. halli- ja hallikirppikset! Näitä kaivataan!

    • Anonyymi

      Täytyy todeta, että olen saanut muutaman vuoden aikana samanlaista palvelua myyjänä, eli ei tervehditä vaikka itse yrität ottaa kontaktia ja sanot heit. Ja lähtiessä sama juttu, on kuin seinille puhuisi. Viime kerralla joulukuussa nainen laittoi pöydän aloituksessa ja tyhjennyksessä sellaisen tekohymyn että HUH =) Jos ei hymy tai kohteliaisuus luonnostaan tule, tarviiko sitä yliampua. Se kävi ihan naurattamaan meitä oman perheen naisia.

      Millainen meininki on tällä hetkellä Kirjalan kirppiksellä?

    • Anonyymi

      Ihan saman huomannu. Iällä ei ole merkitystä. Kaikki yhtä happamia.

    • Anonyymi

      Ajattomalla palvelu pelaa. Kiva käydä ostoksilla, sen jälkeen kuppi mokkaa, Yksi asia vaivaa, pieni painonnostaja kaveri kiilaa samaan pöytään luupaa kysymättä.

    • Anonyymi

      Tulija tervehtii ja paikallaolija vastaa. Kokeile joskus tervehtiä myyjää vasta kassalla kun maksat ostoksiasi. Minulla on tapanani toimia näin ja aina on tulut moikka, hei, hellurei ja niinedelleen. jk

    • Anonyymi

      Eka ja vika kokemus ko. kipparista. Myynnissä ala-arvoista, kulahtanutta tavaraa, ylihinnoiteltua vanhaa lasitavaraa, liikaa lastenvaatteita ja huonolaatuisia ruotsalaisketjujen vaatteita. Tavaraa myös häviää rekistä ja myyntitilassa leijuu ällöttävä eltaantunut haju!!! Ei varsinaisen houkuttelevaa.

      • Anonyymi

        Hei.
        Kyseessä on kirpputori.
        Tavara kuvastaa mikkeliläisiä, joten ei se Ajattoman vika ole, kun mikkeliläiset myyvät roskiaan ja luulevat jonkun ne ostavan.


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu on ala-arvoista siellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe