Tuskainen parkuminen, eikö kukaan auta?

asdfh33467

Taas yksin, niin yksin betonikolossani. Vain sossun maksama nettiyhteys seuranani.

Kelaan yhä uudelleen ja uudelleen samaa juttua... miksi en ole uraa luova ihminen? Täytin 40 v jo aikapäiviä sitten. Älykkyydestä se ei voi johtua, sillä olen ylioppilas. Moni halveeraa minua apteekkimurtojen, pontikankeiton ja mielisairaalasta karkaamisen takia, mutta se vaatii harkintaa, kylmäverisyyttä, tarkkaa silmää, vakaata kättä ja nopeita jalkoja, kaikkia avuja työelämässäkin pärjäämiseen. Luultavasti vika on siinä että työnantajat eivät ole antaneet minulle tarpeeksi haastavia tehtäviä.

Tuskaiset parahdukset kaikuvat naapuritaloihin asti kun aloitan ulisemaan vessassani. Muilla on naisia, minulla vain kanssapulsun käsi tai persus, riippuen siitä kuinka anteliaalla tuulella hän on puolikkaan bulkkiviinipullon jälkeen. Se oon suuri uhraus käteisvaroistani, varsinkin velkasaneerauksen alla kun olen sattumalta.

Kavereita ei minulla ole juuri edes facebookissa. Yritän kyllä olla hauska. Välillä päivittelen: "Työnsin patongin persukseeni. Kuka haluaa syödä sen?" yms. hauskoja vitsejä, mutta vastaan tulee vain hyytävä hiljaisuus. Kaverit katoavat linjoilta. Kaverit, niinpä. Porukan ainoa joka osaa hauskuuttaa muita, ja sitten on tuollaisia tosikkoja.

Viimeinen painajainen oli tuo kirje Kupittaalta.. todella kylmäsi, en tiennyt että Suomen kaltaisessa vapaassa maassa voidaan tehdä moista. Pelottaa ja itkettää. Tiedän kyllä että 1Hoitsu puhuu paskaa ja kakkaa housuunsa itkien, mutta on se koettelemus jos joutuu laitoshoitoon edes pieneksi pätkäksi. Ihmisoikeudet Sipilän aikakaudella ovat kokeneet täydellisen inflaation. Nuo ilkeät sukulaiset, joista osa on myös facebook-kavereitani ovat varmasti tämän takana.

Olen viime aikoina miettinyt virolaista naista... tai filippiiniläistä... he eivät ole niin vaativia ja rahan perään kuin suomalaiset. Ei vain tuota englantia osaa kovin hyvin, niin se on vaikeaa.

13

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1..........hoitsu

      Niin....yritit ryöstää apteekin ja epäonnistuit.
      Jäit kiinni ja jouduit mielisairaalaan, josta pakenit eli siirryit avohoitoon. Olet epäonnistunut kaikessa, kuten myös vanhempasi, sillä äitisi ehkäisypillerit petti ja isäsi kumi hajosi. Luultavimmin äidillesi myytiin lähiön räkälässä venäläisiä hormoneja ja kumit oli ostettu ale-laarista.... vanhalla päiväyksellä.
      Mielisairaalassa onneksi saat voimakkaita neuroleptejä , jotka tasoittavat epämuodostuneet aivojuomusi.
      Kaltaisesi yhteiskunna elätti, josta on lähinnä variksenpelättimeksi, olisi syytä valjastaa lääketehtaiden koekaniiniksi tai kertomaan koululaisille liimanhaistelun vaaroista.
      Kun katsot risaista elämääsi ymmärrät varmaan itsekin mikä olisi oikea ratkaisu...Niuvanniemen suljettu osasto vailla pääsyä vapauteen.

    • asdfh3359

      Haluaisin niin olla 1hoitsun kaltainen ihailtu, koulutettu ja rikas. Mies, jonka vaimo pysyy takuuvarmasti paikoillaan avioehdon takia... Joka asuu laatuomakotitalossa Ullanlinnan vieressä eikä maikkulassa... Joka nuzzii venäläisiä maksullisia kaunottaria... nauttii hienoimpia viinaksia ja oluita. Harrastaa purjehdusta ja matkailua, remontointia, nauttii pääomaveron vapautuksesta ja tietää, että progressiivisen veron alasajo on vain ajan kysymys... Samoin sosiaaliturvan, jota hänen lähipiirinsä ei tarvitse.

      Kalifornian kesäasunnollaan surffatessa hän suo minun perääni ehkä halveksuvan ajatuksen tuulen tuivertaessa ja aaltojen noustessa oikein isoksi. Lapset soittavat isän ostamilta asunnoilta yliopiso-opintojen alkuvaiheessa.... heistäkin tulee lakimiehiä ja lääkäreitä, jotka vuorostaan jakavat nämä samat elämän suuret nautinnot....

      ...Samalla kun ripuloin ja huudan bentsopäissäni suljetulla.

      Ei mene tasan onnen lahjat:(

    • 1............hoitsu

      Sinulla on pakkopaita,käpy perseessä ja kuminen kuonokoppa. Et pahemmin elämöi ja häiritse hoitajien iltatoimia, kortin peluuta ja kossun juontia. Näin meillä Kupittaalla...

    • paskainen

      paskainen turku

    • 23532223

      Ei virolaiselle eikä filippiiniläiselle naiselle tarvitse puhua, ei ne tarvitse kuin kyrpää vaan.

    • adDdasdas

      Kannattaa muuttaa omakotitaloon juopottelemaan. Neukkukuutiossa helposti ahdistuu.

    • asdfh3347

      Tuskainen parahdus kaikuu taas vessassa. ..

    • Kylmis_

      Hitto, että repesin taas ilmiselvälle trollille.

      Ensinnäkin, sossu ei maksa nettiyhteyttä, kuten ei myöskään esim. puhelinlaskua. Jatkakaa samaan malliin, hauskahan näitä on lukea.

    • asdfh33467

      Voi pahus sentään... 🙋

    • Yeaitsme

      Älkää vaan sanoko että vingutte taaskin kämpässännne, nyt on kesä liikkukaa ja tehkää jotain tuo typerä vikinäprovoilu on tosi säälittävää,,, en voi kirjautua kun ei tunnuksia tässä uudessa tabussa,,,

    • tissu.on.homo

      Tissu on alkanu runooilijaaksi vai miksi lienee vinoilijaksi, kirjoittelee aloittajan tapaisilla feikkinikeillä kunnan maksamassa vuokraluukussaan totaaliyksinäisenä nyt, kun ne mustat maahanmuuttajatkin kaikkosi.

      Tissuhan kauppasi homopersettään niille kympillä varvi, niitoli aina liuta kerralla siellä kimppakivaa tissun perseen kanssa harrastamassa ja sit ne alkoi hintatietoisiksi ja maksoi enää vitosen varvista. No tissuhan tieten kamahoureissaan eiku lisäs kierroksia ja alko ottaan niitä monta kertaa joka ilta, lauma mustia maahanmuuttajia aina kerrallaan tissun luukussa ja tunnin päästä uus lauma. Nyt vaan nekin on kaikonneet ku tissun mustaksi marinoituntu ryppyreikä ei enää kiinnosta edes niitä mustia maahanmuuttajia ja ny tissu sitte kirjoittelee tänne noita feikkijuttujaan. Kuka perhana sille ny kustantaa ne kamat suoneen ?

    • Onneksijokuavaasuunsa

      Joku on iloinen, jos joku jää kiinni aineiden käytöstä. Se voi olla viimeinen oljenkorsi. Voi tuntua elämän lopulta, mutta se VOI olla alku, jos antaa siihen luvan.

      Kenelle tahansa voi käydä niin. Olemme samaa lajia.
      Lähellä samaa pistettä on toki muitakin lähipiirissä. Kyllähän se näkyy joskus päällepäin, mutta ylläreitäkin on toki, vielä lisäksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe