Miten meni noin niinku omasta mielestä?

KunneSjälleenA

Päätin joku aika sitten pakko-unohtaa kaikki ihastusajatukset miehestä, hävittää ne hus-pois-tykkänään. Keskittyä vaan asialliseen asiaan tavatessamme. Olen mielestäni onnistunutkin ihan kohtuullisesti. Tänään tapaamisen jälkeen aivoista vyöryi ilmoille ajatus huokauksen säestämänä: "että minä sitten tykkään tuosta miehestä".

13

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikinee

      Se on sitten niin.

    • Josnimikirjaimetvihjeenä

      Jos tämä on minulle, niin minäkin sinuun ihastuin. Asetelma on vain tosi hankala minun osalta. Avaimesi tässä tapauksessa ja tämän tilanteen avaamiseen on kestävämpi, kuin se jonka minä omaan. Jätinhän matkan varrella useita hienovaraisia vihjeitä ja jopa jokseenkin myös mielestäni armottoman rohkeita haavoittuvuuden perspektiiviltä tarkasteltuna. Yks vihje on sinulla vielä, jos vain satut huomaamaan sitä. Tai sitten kuvittelin kaiken ja olen tämän ajanjakson palkintosijalla idiootti. :D

      • Niinminäsinua

        Miksi asetelma on hankala?


      • KunneSjälleenA

        Villi veikkaus vihjeestä: lempinimesi löytyy tekstistä?


      • Josnimikirjaimetvihjeenä
        Niinminäsinua kirjoitti:

        Miksi asetelma on hankala?

        Mietin asiaa uudestaan tänään ja tulin siihen tulokseen, että tuskin tuo aloitus edes minulle oli. On hyvin mahdollista, että minulla on väärinkäsitys ja harhoissani kuvittelen hänenkin ihastuneen.


      • Josnimikirjaimetvihjeenä
        KunneSjälleenA kirjoitti:

        Villi veikkaus vihjeestä: lempinimesi löytyy tekstistä?

        Vihje on oikeassa elämässä:)


      • KunneSjälleenA

        Aloitus oli varmaan eniten sarkastista nauramista itselleni. Niin varma ja päättäväisesti tehty päätös keskittyä arkeen ja asiallisuuteen ja lopettaa ihastuminen, jonka lähtöasetelmakin on melkoisen haastava ja ehkä pääosin ainoastaan omaa kuvitelmaani. Ilmeisesti se ei kuitenkaan ollut järkipäätöksellä poistettavissa, kun aivot tuollaisen ajatuksen tuottivat heti kun oma tarkkaavaisuus herpaantui. Ihastunut minäni vihjettä varmasti yrittää huomata seuraavan kerran kun tavataan ;-) vaikka asialinjalla yritänkin päästä tästä eteenpäin.


      • Josnimikirjaimetvihjeenä

        Jos olet hän. Sanoisin, että sinulla on se vihje jo olemassa, jos vaikkapa innostuisit ottamaan yhteyttä. Mielestäni hän oli kokoajan asialinjalla. Voi olla, etten kiireessä huomannut. Näin ainakin haluan uskotella itselleni. Hän on yksi kauneuden sävyistä, joka on minulle ja varmasti monelle muullekin mielekäs. Hänen persoona on sellainen, johon haluaisin tutustua ja tuntea.


      • KunneSjälleenA
        Josnimikirjaimetvihjeenä kirjoitti:

        Jos olet hän. Sanoisin, että sinulla on se vihje jo olemassa, jos vaikkapa innostuisit ottamaan yhteyttä. Mielestäni hän oli kokoajan asialinjalla. Voi olla, etten kiireessä huomannut. Näin ainakin haluan uskotella itselleni. Hän on yksi kauneuden sävyistä, joka on minulle ja varmasti monelle muullekin mielekäs. Hänen persoona on sellainen, johon haluaisin tutustua ja tuntea.

        Juuri nyt tuntuu, etten näe metsää puilta. Ja tuo vihje kyllä kiusaa 🙃 kun en oivalla. 🙃


      • Josnimikirjaimetvihjeenä

        Jos käyt asiat läpi, ehkä kerran ja jos toisenkin, niin saatat löytää ja se on niin esillä kun olla ja voi. Vihje on konkreettinen, jos vertailet asioita :)


      • KunneSjälleenA

        Aivotoiminta on loppunut 😁 mietin huomenna 😊 nyt unille. Hyvää yötä 🤗


      • Josnimikirjaimetvihjeenä
        KunneSjälleenA kirjoitti:

        Aivotoiminta on loppunut 😁 mietin huomenna 😊 nyt unille. Hyvää yötä 🤗

        Hyvää yötä :)


      • KunneSjälleenA
        Josnimikirjaimetvihjeenä kirjoitti:

        Hyvää yötä :)

        Huomenta, Sinä! Aivotoiminta edelleen olematonta. Tuskin olet minun hän, jos olisit tietäisit, että olet tehnyt minusta paremman ihmisen ja, että yhden elämän ehdonalaisuuteni on päättymässä. En usko kohtaloon vaan siihen, että kaikella on tarkoitus ja, että elämälleni on olemassa joku käsikirjoitus jossain. Jatkan tästä asiallisuuden linjalla tyytyen siihen, että kaikkea ei voi saada, joten pitää tyytyä siihen mitä saa. Olet tärkeä ja tykkään sinusta tosi paljon, voisin jutella kanssasi vuorokausia nukkumatta tai olla hiljaa, koska sekin on niin luontevaa kanssasi. Sinun kanssasi minä voin olla minä. Mitä asiallisuuden linja tuo tullessaan jää nähtäväksi, minun rohkeuteni ei riitä kääntämään seuraavaa korttia. Saahan unelmia olla ja tulethan edelleen uniini 😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe