MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA

eiäkkää

Sain tänään postia. Teille on varatttu aika xx.xx.xx. klo xx,xx kunnan sosiaalivirkailijalle. Olen saanut Kelasta normaalisti tt-tukea ja asumistukea. Eli Kelan kanssa homma on pelannut.

Ei ymmärrä;) jos joku tietäisi tälläisen tarkoituksesta, kertokaa. Kiitos.

20

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdfdgrrt

      Oliko jossain TT-hakemuksessa puolin ja toisin tästä viitteitä ?

      Ilman asiakkaan tahtoa ilmoitus kuntaan menee ainakin seuraavissa tapauksissa näillä joilla pääasiallinen tulo on toimeentulotuki:

      Nuorilla ( olikohan 25 v raja) 4 kk yhtäjaksoista tukea
      Aikuisilla vuosi yhtäjaksoista tukea
      Perusosan alentaminen

    • 090090999009

      Jos olet vuoden nostanut toimeentulotukea ja työmarkkinatukea ilman että olet ollut töissä tai työkkärin kurssilla, niin on aika mennä sossun puheille selvittelemään että mitä tehdään jatkossa.

      Jos et sossun puheille halua mennä, niin kannattaa mennä töihin tai lakata nostamasta toimeentulotukea.

      • voisitjolopettaa

        Edellinen viesti on asiaton.


      • eivätvoievätä

        Ei ole velvollisuutta mennä. Mikäli sillä verukkeella leikkaavat toimeentulotukea, niin se pitää perustua lakiin. Evätä ei voi, koska semmoista lain pykälää ei ole toimeentulotukilaissa olemassa.

        Toisinsanoen toimeentulotuen saamisen ehto ei voi olla kunnan sossun ajalla vieraileminen. Jos KELA tekee päätöksen evätä tuen sillä perusteella, on päätös laiton.


    • näinontaisittenei

      Voit peruuttaa ajan ja ilmoittaa, että tulet toimeen ilman kunnan järjestämää päivähoitoa.

      Voit myös mennä tapaamiseen, jolloin painostavat kuntouttavaan työtoimintaan.

    • kaikkeakanssa

      Tuskin tuo kirje noita edellä " viisaiden-kirjoitteluja " tarkoittaa. Minulla kävi samoin että on aika varattu mutta ei ollut kanssa mitään syytä, joten peruin sen. Siinä kaikki ja asia jäi.

    • nniko1000

      090090999009 voi vetäistä witun päähänsä jos sellainen tilaisuus tulee tai toisinpäin pyytää pulikaveriansa työntämään tunkin persereikäänsä.

    • ihram

      koska minä saada palkatkorotus pyhäpäivät.olla asunut koko ajat.

    • kohta60-vuotias

      Minä olen saanut 2,5 v työmarkkinatukea, asumis- ja toimeentulotukea eikä tuollaista sossun kutsua ole tullut.

    • Luuuuuu.seri

      Joo tota. Katoko sä olet sosiaaliloinen. Ne katsastaa sua ja kattelee kuinka pahasti sä oot alkoholisoitunu ja lääke ja huumekoukussa. Se on kato niitten homma.
      No sä et haluais tietenkää mennä ku sun diileri tulee just sitä ennen ja sen jälkeen sä oot niin saatanan tinassa ette voi mennä sossutädille.

    • Luuuuuu.seri

      Minä menen torille myymään lanttuhautaa, on muuten kiva homma ja lanttuhautakin on hyvöö mutta ripulia pukkaa. Nyt menen sonnalle, palaan sonnalta käynnin jälkeen tänne. Naapurin Iirs
      lupasi pontikkaa täksi illaksi, nyt pitää miettiä menenkö ottamaan ponua vai valmistelen torimyyntiäni.

    • Luuuuuu.seri

      Piti vielä sanoa, että ei helppoa ole minullakaan pelastusarmeijasta käyn vaatteeni hakemassa ja ne ruokajonot,,jumbs,,kivaa,eikö vain,,nyt sonnalle.

    • Luuuuuu.seri

      Kyllä mä olen aika reppana nimittäin vaimo jätti ja kaverit kaverit jätti siksi kun olin aina niiden siivellä. Ja vinoilevatkin liimaa nuorempana haistelin.

    • oikeasti_tullut

      Jos kirje sossusta on tullut, niin siinä lukee myös minkä takia aika on varattuna.

      • sosiopaatit

        Ettei tarvitse mutua totena väittää, niin kannattaa käydä katsomassa oikean sossukirje: https://tuloksetontaopiskelua.wordpress.com/2017/04/20/sosiaalitoimi-auttaa-jalleen/

        Kun sosiaalitoimesta tulee ilmoitus aikavarauksesta, niin ei siinä syytä kerrota, koska saavutetaan sosiaalityön kannalta parempia tuloksia kun aikavarauksen saanut yrittää itse keksiä syitä ja roikkuu muutaman päivän tai viikon löyhässä hirressä.

        Jos perheessä on alaikäisiä lapsia, niin henkilö huokaisee helpotuksesta kun selviää käynnistä vain muutaman kuukauden pakkotyöllä.


    • pörkkäjakorinen

      Joo kato ku mä oon niin saatanan veloissa että tyhmänä otin pikavippejä ja oon velkaa yli 150.000 ja se on nyt sitte muiden vika. MENE TÖIHIN. ÄÄLIÖ FROM GESTERBY SAATANA.

    • pörkkäjakorinen

      Olin siime yön putkassa se on se omatekoinen kilju. Nyt lähden Masalle juomaan sen kossua.

    • pörkkäjakorinen

      Jumatsuikka kaikki mun eurot on viety no onneksi oli vain 6 euroa mutta olisin Masalle voinut antaa 50 centtiä per ryyppy. Nyt täytyy mennä perunakellarista etsiin hiluja.

    • jfklö

      Onko vuokrarästilaskuja tai jotain menoja joita ei huomioida perustoimeentulotuessa... Näistä voi sossu myös haluta keskustella.

    • Limanuljaskat

      Orjatyö suunnitelmaa varmaan aikovat. Nykyään työnteosta ei tarvitse maksaa palkkaa työntekijälle ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe