Olen niin pahoillani

tykkäänsinusta

Aiemmasta käyttäytymisestäni. En selittele nyt mitenkään, sanon vaan että olen pahoillani. Anteeksi.

39

2484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saat_anteeksi

      "Loukkaat tuhat kertaa vielä ,
      saat aina anteeksi"

      • onkonejostainlaulusta

        Mistä nuo sanat on?


      • On_on
        onkonejostainlaulusta kirjoitti:

        Mistä nuo sanat on?

        Joo on , Jesse Kaikurantaa.


    • miestässäkysyy

      Onko n-m vai m-n?

      • etoleoikeamieshuomaan

        Ei sinulle.


      • edellinenkirj
        etoleoikeamieshuomaan kirjoitti:

        Ei sinulle.

        Mistä sen huomasit?


      • eiollutsinulle
        edellinenkirj kirjoitti:

        Mistä sen huomasit?

        Huomasin vaan.


    • tykkääntakaisin

      Höpö..
      Se oli elämää ei sen enempää...
      Aitoutta ei voi peittää...

    • Zzzxxx

      Oletko sinä S?

      • yksivastaajista

        Keneltä kysyt?


    • varastanjaomin

      Tämän aloituksen! Olisin voinut kirjoittaa ihan samanlaisen :) ja olin eilen kirjoittamassakin jotain tämmöistä tänne mutta palstan toimimattomuus eilisen aikana esti sen...

      Harmittaa että tämä on mennyt näin :/

      m-n

      • Eipänäytä

        Isommin harmittavan.


      • varastanjaomin
        Eipänäytä kirjoitti:

        Isommin harmittavan.

        Mistä kohin näyttää siltä?


    • Harmittelua

      Onko se vain muodollista vai tarkoittaako aloitus jotakin oikeasti, että aiot vastedes käyttäytyä toisin.

      • aionkäyttäytyätoisin

        Tietenkin tarkoittaa.


    • Tykkäätköoikeasti

      Hmm, onko tämä J,lle?

    • Ettäsilviisiin

      Ei kovasti uskoa näihin hetken sanomisiin ja näyttää kyllä aika äkkiä palatun sinne aiempaan käytökseen. Joten höpö höpö juttuja.

    • Senverranpitääuskaltaa

      Tällainen on karua ja kuin märkä rätti oikealla ihmiselle siellä todellisuudessa. Ei se tuota täältä tule lukemaan. Anteeksi voi aina antaa jos pitää toisesta ihmisestä takaisin. Kerro tuo sille oikealle ihmiselle.

      • hattuset

        Aivan samaa mieltä täällä! Jos ap kertoisit vaikka viestillä tuon anteeksipyyntösi ko ihmiselle ja vielä noin aidosti, niin ainakin itse olisin sulaa vahaa miehenä edessäsi


    • Senlupaan

      Jos vielä ignooraat, en kirjoita tänne mitään

    • hevonkukkua

      tommoset anteekspyynnöt ja satavarma et mikään ei oo muuttunu yhtään mikskään muuks.

    • KaikkiJoEtukäteenAnt.Ann

      "Anna meille anteeksi niin kuin meille on annettu anteeksi niille ketkä ovat meitä vastaan rikkoneet". "Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi"

      Siinä minulle kaksi ja minun elämässäni kaksi ainoaa ja aitoa tapa elää ja olla. Kenelläkään meillä ei ole varaa heittää sitä ensimmäistä kiveä, se on hyvä muistaa ja pitää mielessä myrsyselläkin säällä ja polulla. Tämä on ainoa totuus, ja se ei muutu mihinkään millään selityksellä, se on varma se. Voi yrittää vääntää ja kääntää, mutta näin on ja pysyy.

      • Aggressionhallintaa

        Jeesus poskenkääntäjä ite riehui temppelissä. Kaato pöytiä jne. Ehkä syystä mut aggressiota kuitenki. Siks symppaan sitä. Ku munki tekee vihasena mieli tehdä niin.


    • Etsinäollut

      Etkä ole, yhtään pahoillasi mistään.

    • älähänviitti

      melkonen vuodatus juuri vieressä. lollolol.

    • Ihanturhatäälläanonyymin

      Niinpä aiheestahan ihminen yleensä suuttuu, eikä aiheen vierestä. Ehkä sen toisenkin osapuolen tulisi ajatella myös omaa käytöstään, että miksi niin kävi.

      • kaikkiyhtäviallisia

        ja varmasti miettiikin, jos yhtään on kärryillä. ei kellään ole varaa alkaa kivittämään ketään. ei kenelläkään, se on varma juttu se.


    • Kolkytjarisut

      No nyt saat sinäkin olla mustis miehestä.

    • envoinuttietää

      minäkin olen mut kun ei voi tietää!

    • Eikuulusinulle

      Tiedät, että mokasit nyt pelkäät. Asiat eivät menneetkään niin kuin suunnittelit tai kuvittelit. Sellaista se elämä on kun ei tiedä, mitä se toinen ajatteli siitä. Oli kuitenkin paikalla ja " näki" kaiken. That was end of story.

    • whereiswonderland

      etpäs olekkaan pahoillasi. Halusit satuttaa koska asiat ei mennyt oman pillisi mukaisesti. mutta ei se mitään. asiat meni kuin meni ja omaa syysi jos jäit pahoittelemaan. gamaan hei, läytän jonkun toisen vaihtoehdon. vaihtoehto kaksi käyttöön vaikka ei se ykkösen veroinen ole. tai jos on niin hyvät sulle. mutta älä sano että olet pahoillas kun et osaa olla. ja itse hintasi maksat. ja funtsi: koska teit mitä teit niin et ainakaan rakasta sitä.

      • MaajussiAntti

        Tästä olen samaa mieltä, jos tykkää, ei halua pahaa toiselle. Varattu on varattu. Miksi et pyrkinyt ystävyyteen, olisit saanut olla lähellä ja jutella. Nyt sitä on vaikea korjata, tiedät miksi.


    • turhanpäiväistäminusta

      Joo, kyllä minä suhteessani olen niitä pahoitteluja saanut kuulla. Enpä tiedä kuka täällä anonyymipalstalla on pahoillaan, aika arvotonta minusta.

    • Huitunperältävuan

      Joks tavat muuttunneet vai vanhoillako mennään eelleen.

    • parantumatonon

      Jos se J jonka minä tunnen niin ei tapjaan kykenen enää muuttamaan vaan aina samat kuviot ja niinhän se laulussakin sanotaan et vanha kulta mieles, uusi oven pieles ja oma kulta kainalossa, HAH HAH HAA

    • Joooooo_

      Niin varmaan .... mutta kato kun aiempi paska käytös loppuu niin uudempi paska käytös alkaa .... !

    • toinenvaihtoehto

      tai sitten et.

    • Siitähänenolisihyväaloit

      Jos olet. Pyydät anteeksi muualla kuin palstalla.

    • Mitäeroaon

      Entisellä käyttäytymiselläsi ja nykyisellä käyttäytymiselläsi? Onko se muuttunut ja parempaanko suuntaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe