Terroriuhka euroopassa.

KotimaaEnsin

Kyllä on naurettavaa hommaa tämä terroriuhka euroopassa. Ehontahoin haalitaan nuita terroristeja eurooppaan. Välimerellä juuri kun pääsevät kotisatamasta jonkun kilometrin rannasta on Italian rannikkovartiosto hakemassa matuja eurooppaan turvaan. Onhan siellä Sipilän lähettämät suomalaisetkin tietenkin. Eikö siellä kellään käy mielessä vetää niitä veneitä sinne lähtömaahan. Kuspäätkö niitä hommia hoitelee.No meillähän ne on hoidelleet jo liian kauan, mutta on se maksanutkin aikalailla. Siinähän se sumuuttuu samalla nuo omatkin sutkaukset niin ja sukulaisten.

5

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puttrik

      Olen samaa mieltä, että nämä veneet voisivat palauttaa kyseiset ns. pakolaiset siihen satamaan mistä ovat veneeseen nousseet. Loppuu tämä vouhotus auttamisesta. Me itse tarvitsemme pian kiiresti apua. En tietä kuka tätä rallia pitää yllä ja onko aseteollisuudella tarvetta laajentaa sekasortoa euroopassa jotta aseet menevät paremmin kaupaksi. Se on varmaa, että kusessa ollaan ainakin ruotsissa , englannissa, ranskassa jne... eli suurimmassa osassa eu maita. Vartavasten kasvatetaan suuria slummeja ja työttömien sekä elätettävien määrää.

    • Meidät.Unohdettu

      Suomen kielisiä jihadisti-sivuja on ollut jo usean vuoden ajan. Yllyttävät väkivaltaa...

      Tässä ei ole mitään järkeä, mutta eihän meidän eliittimme sitä ymmärrä, eikä välitä.

      Etuja kyllä leikataan omilta kansalaisilta...

    • näkinkengä

      Tänä päivänä on esim. ruotsissa julkaistu poliisijohdon taholta raportti, että maassa on yli 60 asuinaluetta joissa vakavaa rikollisuutta ja joissa rikollisjengit määräävät ihmisten elämää. Yli 20 näistä asuinalueista on sellaisi, että sinne ei polisiilla, paloautoilla, ampulanssihenkiökunnalla jne. ole asiaa. Nämä asuinalueet sijaitsevat eri puolilla ruotsia Malmö, Lund, Tukholma, Örebro,Uppsala, Göteborg,,,,jne mutta myös pienemmillä paikkkunnilla Näitä esiintyy. Poliisi pyytää kansalaisten apua kehityksen pysäyttämiseksi. Viranomaisten omat keinot ovat loppuneet. Asian tekee vaikeaksi myös se, että maassahan voi tehdä melkein mitä vaan joutumatta kiinni mistään. Aina on joku lässyttämässä...joo..joo, Uhrien ja yrittäjien oikeusturva on nolla. Rikollisille kyllä löytyy armeija asianajajia alta sekunnin jotka yhteiskunta maksaa.

    • JokuRotiollapitää

      No mihin nämä matut sitten majoittuu. SPR ja meidän sosiaalitoimi hakee jatkuvasti vapailtamarkkinoilta asuntoja näille tulijoille.Onko oikein tämä toiminta, eikö voisi ilmoittaa ei ole asuntoja pysykää siellä missä olette tämä on kylmä maa ei täällä voi teltoissa asua.En vuokraa yhtään asuntoa matuille ennen pidän tyhjillään. Vaikka tarjoavat ylihintaisia vuokria.

    • PersErkki

      Täällä nettikeskusteluissa julistaenhan ne asiat paranee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe