Foodland on auki Royal Gardenissa

PalvelutParaneeTaas

Thaimaan paras ruokakauppa Foodlandilla on nyt kaksi myymälää Pattayalla ja tämä uusi keskeisellä paikalla.

12

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paalupaikalla446

      Kävin siellä viime reissulla ja ei kyllä ole mielestäni paras. Gardenissa taitaa olla kovat vuokrat kun hinnat olivat Bic C: tä kovemmat? Onhan se tosin Beach Roadilla.

      • PattayanYökköMaija

        Joo mäki oon ihmetelly koska Pattayalla palvelu parantuu, mutta nythän kaikki on kondiksessa.

        Miten ihmiset onkaan pärjänny aiemmin.


      • TyperysOlet
        PattayanYökköMaija kirjoitti:

        Joo mäki oon ihmetelly koska Pattayalla palvelu parantuu, mutta nythän kaikki on kondiksessa.

        Miten ihmiset onkaan pärjänny aiemmin.

        Noinko luulet Orginal vittuilun päättyvän?


      • ThainAviomiesChiangMai10
        TyperysOlet kirjoitti:

        Noinko luulet Orginal vittuilun päättyvän?

        Minulla ei ole pienintäkään tarkoitusta lopettaa aikana jona sinä jatkat aivopierujasi ja olen sanonut, jatka ole hyvä tasan tarkkaan niin kauan kuin tahdot provo-orkkujasi minä annan sinulle kaipaamasi tyydytyksen.


      • Urpojaoottekaikki
        ThainAviomiesChiangMai10 kirjoitti:

        Minulla ei ole pienintäkään tarkoitusta lopettaa aikana jona sinä jatkat aivopierujasi ja olen sanonut, jatka ole hyvä tasan tarkkaan niin kauan kuin tahdot provo-orkkujasi minä annan sinulle kaipaamasi tyydytyksen.

        Väität olevasi fiksumpi kuin maija.
        Et ole etkä edes tajua olevasi ihan yhtä tyhmä.


      • ThainAviomiesChiangMai10 kirjoitti:

        Minulla ei ole pienintäkään tarkoitusta lopettaa aikana jona sinä jatkat aivopierujasi ja olen sanonut, jatka ole hyvä tasan tarkkaan niin kauan kuin tahdot provo-orkkujasi minä annan sinulle kaipaamasi tyydytyksen.

        Sain Skype puhelun hyvältä ystävältäni Pattayalta. Olet jauhanut minusta kuulemma satoja kertoja pidemmän ajan ja kuvitellut muiden kirjoituksia minun kirjoittamiksi. Menehän nyt sinne Pic C markettiin tai Lotus tescoon ostamaan muutama archa olut sehän on halvin olut Thaimaassa ja ota kunnon juhannus kännit. Olen yhä täällä Montrealissa ja kuten kerroin palaan Pattayan asuntoomme mieheni kanssa syyskuussa. Toivottavasti leidari vaimosi rassaa sinut tyytyväiseksi.


        Muille palstan lukijoille hyvää juhannusta Thaimaahan tai Suomeen


      • heheheheheheee
        PeltosenMaija kirjoitti:

        Sain Skype puhelun hyvältä ystävältäni Pattayalta. Olet jauhanut minusta kuulemma satoja kertoja pidemmän ajan ja kuvitellut muiden kirjoituksia minun kirjoittamiksi. Menehän nyt sinne Pic C markettiin tai Lotus tescoon ostamaan muutama archa olut sehän on halvin olut Thaimaassa ja ota kunnon juhannus kännit. Olen yhä täällä Montrealissa ja kuten kerroin palaan Pattayan asuntoomme mieheni kanssa syyskuussa. Toivottavasti leidari vaimosi rassaa sinut tyytyväiseksi.


        Muille palstan lukijoille hyvää juhannusta Thaimaahan tai Suomeen

        Kaksi asiavirhettä jo ensimmäisessä lauseessa.


      • HohohOOOOOOO2010
        heheheheheheee kirjoitti:

        Kaksi asiavirhettä jo ensimmäisessä lauseessa.

        Ystävältä ystävältäni tarkoittaa itse itseltäni.

        Tuohon Maijan Leidari-jauhantaan hieman:

        Onko totta että Pattayan matkailija todella on niin kertakaikkisen täydellinen mailman valioyksilö oman napansa kanssa elävä henkilö, joka kuitenkin hehkuttaa mailman parhaaksi matkailukohteeksi Pattayaa, jossa tätä Ladyboy-ilmiötä ilmenee mitä ilmeisimmin eniten koko Thaimaassa, sekä kaikki mailmassa tunnetut seksuaaliset suuntautumiset on edustettuna ?

        Mikä kumma siinä on ongelmana, että tuosta asiasta täytyy jauhaa joka päivä ja sekoittaa se kaikkiin mahdollisiin piruiluihin itselleen tuntemattomien henkilöiden elämään ?

        VASTAA MAIJA MONTREALISTA JOS TAAS SAAT SKYPEPIRAUTUKSEN.


    • KesälomaPattayalla

      Köyhät pitävät Foodlandiä kalliina. Todella monipuolinen valikoima, en tosin etsinyt Fazerin sinistä koska en ole makeisten ystävä.
      Pattayan palvelut vain paranevat.

      • nakluan.ketku

        Foodlandissa on paljon sellaista, mitä muissa kaupoissa ei ole. Mutta jos tuote on myynnissä myös Big C:sssä tai/ja Friendshipissä, kannattaa se yleensä ostaa sieltä.


    • SeOnPuppeTässäHei

      Se on sitte vikkeläkinttuinen likka toi meidän 3 lapsen isä Peltosen Maija, joka on saanu skypepuhelun itseltään.

      Maija on saman aikaisesti Montrealissa aviomiehensä kanssa palaten syksyllä Pattayalle, mutta kuitenkin ystäviensä kanssa juhannusta suomalaisella mökillä viettäen ja lähtien ens viikolla Pattayalta koiliseen perheensä luo jossa avovaimo ja Korealaisten tekemät lapset.

      Maijahan elää todellista joka pojan haave-elämää ja nähtäväksi jää palaako Pattayan-Yökkö-Maija samalla koneella, kun Lerppa Orlandosta.

      Pattayan matkailu saa ihmeitä aikaan, kaikki sinne hopihopi ja muistakaa ostaa suklaatia, kun nyt Pattayan palvelutkin on kondiksessa.

    • tämäeioletotta

      On se Lerppa viisas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe