Jos olette pakolaisia niin kovasti vastaan

546564646

...niin miksi nämä vastustajat sitten aina näkyvät ostamassa juuri ulkomaalaisten pyörittämistä paikoista pitsoja ja kebabbeja? Tämän nähnyt jo monta kertaa tapahtuvan niin netissä kuin livenä.

52

643

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.original.D

      Koeta käsittää mitä eroa on pakolaisella, turvapaikanhakijalla ja siirtolaisella.

      Vingu sitten täällä, kusipuntti.

      • 546564646

        Väität, etteikö mukamas nämä, jotka usein myös kiertävät veroja eivät palkkaa 'kaveritaan' ja sukulaisia jotka tulevat maahan pakolaisina? Koska olen nähnyt kelan tuilla olevat eräässä paikassa työsskentelevän pimeänä.
        Taisi osua nilkkaan tämä kysymykseni. Väität toista, mutta oikeasti tuet heitä, sen sijaan että tukisit suomalaisia yrityksiä.


      • pisnesispisnes

        Turha saivarrella. Kaksinaismoralismi on varsin yleistä. Kyllä vain vähävarainen rasisti mielellään ostaa maukkaan, edullisen pitsan ja vaihtaa muutaman sanan miellyttävästi palvelevan yrittäjän kanssa. Ei siinä sen kummallisempaa ole. Sitten myöhemmin on taas aika tykittää hirveätä tekstiä sivuille, kun ruokajuomat huimaavat päässä, akka hakattu ja niin edelleen, kyllähän te tiedätte.


      • se.original.D
        546564646 kirjoitti:

        Väität, etteikö mukamas nämä, jotka usein myös kiertävät veroja eivät palkkaa 'kaveritaan' ja sukulaisia jotka tulevat maahan pakolaisina? Koska olen nähnyt kelan tuilla olevat eräässä paikassa työsskentelevän pimeänä.
        Taisi osua nilkkaan tämä kysymykseni. Väität toista, mutta oikeasti tuet heitä, sen sijaan että tukisit suomalaisia yrityksiä.

        en syö karvakäsien tekemää halpaa etnopaskaa kahdesta syystä. 1. Hygienia, en halua syödä ruokaa joka on valmistettu samoilla käsillä joilla hetki sitten kaiveltiin munia/persettä 2. kebabit, pitsat yms. on ravinneköyhää luokatonta paskaa. Varsinkin ne halvimmat. syön mieluummin ravintolassa käydessäni kunnon pihvin.

        Ymmärsitkö?


      • tsemppiheipat
        se.original.D kirjoitti:

        en syö karvakäsien tekemää halpaa etnopaskaa kahdesta syystä. 1. Hygienia, en halua syödä ruokaa joka on valmistettu samoilla käsillä joilla hetki sitten kaiveltiin munia/persettä 2. kebabit, pitsat yms. on ravinneköyhää luokatonta paskaa. Varsinkin ne halvimmat. syön mieluummin ravintolassa käydessäni kunnon pihvin.

        Ymmärsitkö?

        Luuletko sinä, että minua kiinnostaa, mitä sinä juntti syöt?


      • se.Iso-D
        tsemppiheipat kirjoitti:

        Luuletko sinä, että minua kiinnostaa, mitä sinä juntti syöt?

        Ensin te pikku homot ulisette että ihmiset vastustavat haittamaahanmuuttoa mutta syövät etnopaskaa, ja sitten kun kertoo ettei syö ja jopa syynkin siihen niin siitäkin pitää pillittää?

        Palaa asiaan kunhan saat ensin edes peruskoulun käytyä, nyhverö.


      • tsemppiheipat
        se.Iso-D kirjoitti:

        Ensin te pikku homot ulisette että ihmiset vastustavat haittamaahanmuuttoa mutta syövät etnopaskaa, ja sitten kun kertoo ettei syö ja jopa syynkin siihen niin siitäkin pitää pillittää?

        Palaa asiaan kunhan saat ensin edes peruskoulun käytyä, nyhverö.

        En pillitä. Ei vaan juntin mätöt kiinnosta yhtään. Hyi saatana!


      • se.Iso-D
        tsemppiheipat kirjoitti:

        En pillitä. Ei vaan juntin mätöt kiinnosta yhtään. Hyi saatana!

        Ei sun rahat niihin riittäisikään.

        HAHAHA!

        Pyydä äitiä laittamaan nakkeja ja ranskalaisia ja muista aamuisin syödä murosi kiltisti.


      • lkkkiuff
        546564646 kirjoitti:

        Väität, etteikö mukamas nämä, jotka usein myös kiertävät veroja eivät palkkaa 'kaveritaan' ja sukulaisia jotka tulevat maahan pakolaisina? Koska olen nähnyt kelan tuilla olevat eräässä paikassa työsskentelevän pimeänä.
        Taisi osua nilkkaan tämä kysymykseni. Väität toista, mutta oikeasti tuet heitä, sen sijaan että tukisit suomalaisia yrityksiä.

        ALOITUS NIIIIIN TYPERÄ JA NAIIVI ETTÄ AINOA MITÄ TUOHON VOI SANOA ON - HEKO HEKO ,LOL.


      • 342444444
        lkkkiuff kirjoitti:

        ALOITUS NIIIIIN TYPERÄ JA NAIIVI ETTÄ AINOA MITÄ TUOHON VOI SANOA ON - HEKO HEKO ,LOL.

        Kirjoitat, että aloitus on typerä, mutta et ole itse sen fiksumpi, että osaat antaa parempaa vastauta?


    • 34553453434

      Ei se henkilökemioihin vaikuta miten hahmottaa politiikkansa ja suomen kehityksen.
      Ihmisiyksilöitä kohtaan olen aina ymmärtävä ja kannustava, vaikka en laajemmalla perspektiivillä toivokaan suomen islamisoitumista ja kehitysmaalaistumista, väestöjen segregoitumista ja sosiaalisia ongelmia.
      Käytöstavat muutenkin kunniaan.

      • PAHUUSZ

        Jep. Suvakkihuorille maailma vaan on täysin mustavalkoinen. Että joko rajat ja raajat sepposen selälleen tai sitten jokaista mamua turpaan, tai muuten on mukamas jotenkin irrationaalinen "kaksinaismoralisti".


      • samanaatteenmies
        PAHUUSZ kirjoitti:

        Jep. Suvakkihuorille maailma vaan on täysin mustavalkoinen. Että joko rajat ja raajat sepposen selälleen tai sitten jokaista mamua turpaan, tai muuten on mukamas jotenkin irrationaalinen "kaksinaismoralisti".

        kuuma kalle ei hallitse sivistys sanoja onkin huuli veikko heippa juntti


      • SepeteusSepe
        samanaatteenmies kirjoitti:

        kuuma kalle ei hallitse sivistys sanoja onkin huuli veikko heippa juntti

        Ja sulla tekee tiukkaa ihan yhdyssanojen kanssa :D


    • Faktaapeliin-2

      Muistaakseni en ole ainakaan useampaan vuoteen Suomessa käynyt ulkomaalaisten pyörittämässä pitseriassa tai kebabpaikassa. Periaatteessa mitään muuta estettä ei ole kuin se, että ulkomaalaista alkuperää oleva puoliso tekee parempaa ruokaa.

      Yhtään turvapaikanhakijaa en ole työllistänyt, koska työyhteisön Arabimaissa työskennelleet suomalaiset kieltäytyivät tekemästä työtä turvapaikanhakijoiden kanssa, vaikka kielitaitoa heillä olisi ollut. Enakkoluulosta ei ollut kysymys, vaan kokemuksesta.

      Yhden Saharan etupuolelta tulleen olisin voinut palkata suoraksi alaiseksi, mutta hänellä ei valtavan työinnon lisäksi ollut alan koulutusta. Sääntösuomessa pelkkä into ei riitä mihinkään.

      Maahanmuuttoa kehitysmaista vastustan taloudellisin ja turvallisuuteen liittyvin perustein.

    • pisnisispisnis

      Rasistit asioivat sulassa sovussa samassa edullisessa ruokakaupassakin (Lidl) kuin turvapaikanhakijat. Ihan sydäntä lämmittää tämmöinen harmonia. Kyllä se vaan kukkaro konsultoi näissä asioissa ylitse etnisten, poliittisten ja sosiaalisten rajojen.

      • OllaanNiinViisaita

        Mistä ne erottaa - siis rasistit? Hihamerkistä? Kukkarosta? Vaiko ihan suomalaisuudesta?

        Häh?


      • Astin_Saint
        OllaanNiinViisaita kirjoitti:

        Mistä ne erottaa - siis rasistit? Hihamerkistä? Kukkarosta? Vaiko ihan suomalaisuudesta?

        Häh?

        Minut tunnistaa liikkuessani mustasta urheiluautostani (valkoinen olisi kyllä hienompi väri autooni, ehkä seuraava sitten...), mutta vaatteet valitettavasti varmaankin teidän suureksi pettymykseksi farkku t- paita linjaa, ei maihareita, joskus ostanut jopa Tokmannilta jos silmää miellyttävät tulleet vastaan.., huh huh hävettää... Tukkaakin on päässä, mutta skinithän alunperin olleetkin aivan eri "sceneä", nyt vaan linkitetty natseihin. Pilottitakkia en omista ja Suomen lippua tai leijonaa ei ole tatuoituna otsaan eikä edes persiisiin. Itse asiasssa minulla ei ole tatuointeja lainkaan, kun perinteiden mukaan yhdistyy enmmän tuonne merimiesten puolelle ja en tunne muutenkaan tarvetta piirrellä ihooni tai seiniin, niin kuin monella anarkistisuvakilla tuntuu olevan tarve sottailla seiniä, jäänyt varmaan päiväkodissa piirtelyt liian vähälle kun pitää nyt aikuisiällä piirrellä seiniin? Syön siellä missä huvittaa, myös "etnisissä" paikoissa jos ruoka on hyvää ja muut "puhtaus" ja "hygienia" kriteerit täyttyy. Ruokani ostan kaupasta, en ole merkkiuskollinen ja käytän sujuvasti koota ässää ja lidliä. Rahaa minulla on yltäkylläisesti omaani ja perheeni tarpeisiin, juuri niin OMAANI JA PERHEENI, ei kymmenien tuhansien pakolaisten tai elintasosurffareiden elättämiseen.


      • mnbvcdfghjklö
        Astin_Saint kirjoitti:

        Minut tunnistaa liikkuessani mustasta urheiluautostani (valkoinen olisi kyllä hienompi väri autooni, ehkä seuraava sitten...), mutta vaatteet valitettavasti varmaankin teidän suureksi pettymykseksi farkku t- paita linjaa, ei maihareita, joskus ostanut jopa Tokmannilta jos silmää miellyttävät tulleet vastaan.., huh huh hävettää... Tukkaakin on päässä, mutta skinithän alunperin olleetkin aivan eri "sceneä", nyt vaan linkitetty natseihin. Pilottitakkia en omista ja Suomen lippua tai leijonaa ei ole tatuoituna otsaan eikä edes persiisiin. Itse asiasssa minulla ei ole tatuointeja lainkaan, kun perinteiden mukaan yhdistyy enmmän tuonne merimiesten puolelle ja en tunne muutenkaan tarvetta piirrellä ihooni tai seiniin, niin kuin monella anarkistisuvakilla tuntuu olevan tarve sottailla seiniä, jäänyt varmaan päiväkodissa piirtelyt liian vähälle kun pitää nyt aikuisiällä piirrellä seiniin? Syön siellä missä huvittaa, myös "etnisissä" paikoissa jos ruoka on hyvää ja muut "puhtaus" ja "hygienia" kriteerit täyttyy. Ruokani ostan kaupasta, en ole merkkiuskollinen ja käytän sujuvasti koota ässää ja lidliä. Rahaa minulla on yltäkylläisesti omaani ja perheeni tarpeisiin, juuri niin OMAANI JA PERHEENI, ei kymmenien tuhansien pakolaisten tai elintasosurffareiden elättämiseen.

        Mitä autourheilun lajia harrasta mustalla "urheiluautollasi". Romurallia ??


      • Astin_Saint
        mnbvcdfghjklö kirjoitti:

        Mitä autourheilun lajia harrasta mustalla "urheiluautollasi". Romurallia ??

        Lähinnä tieraivoa edessä kökkivien kotterokuskien aiheuttamana, mutta se ei taida olla autourheilulaji... Mutta voisi olla, et varmaan tajua kuinka työlästä urpojen ojentaminen tuolla liikenteessä onkaan.


    • aimolahti

      Holtiton maahanmuutto ja heidän sopeutumattomuus maamme tapoihin tuo väistämättä ajankanssa maahamme sisällissodan,jos Suomalaiset sotivat keskenään sisällissotansa pelkästä politiikasta,niin miettikää mitä toisen uskontoon alistaminen saa aikaan!

      Jo nyt on päivittäisiä terroritekoja, Ranskassa ja Englannissa ,haluammeko meidän lapsillemme ja läheisille turvallisen elämän vai sen toisen vaihtoehdon,jossa pommit,puukot ja autojen ajot ihmistenpäälle on arkipäivää?

      On hienoa,että tulijoiden mukana on myös yrittäjiä ja töitä tekiviä,mutta yritys maalimassa on verojen maksussa parantamisen varaa,itse pyydän aina kuitin,käytin mitä palvelua tahansa.

      • PAHUUSZ

        Ketkä siinä sisällissodassa sitten ottelevat?

        Itse aion joka tapauksessa olla ampumassa suvakkeja. Tai mieluummin vain rahoittamassa sitä. Jos siis sotaan päätyvät muslimit ja "liberaalit" suvakkihuorat vastakkain, niin minä olen jihadistien puolella. En todellakaan ala noita höttöaivoisia unelmoijia hengelläni puolustamaan siinä vaiheessa, kun osuvat realismiin.

        Asia erikseen, jos toinen osapuoli ovat isänmaalliset suomalaiset. Kuitenkin kehoittaisin meikäläisiä ensin hoitelemaan suvakit ja sitten miettimään, että miten maahan jo tulleiden muslimien kanssa pärjäiltäisiin? Ehkä heille täytyy osa maasta luovuttaa tjtn. Suvakeilta voidaan ottaa rahat operaatioon, niistä rahoista voidaan maksaa muslimialueiksi jääviltä alueilta muuttamaan joutuville isänmaallisille kunnon korvaukset.

        Noh, ei noita sotia vielä muutamaan vuosikymmeneen tai ehkä pariin vuosisataankaan käydä, joten en taida päästä näkemään.


      • dataatauluun
        PAHUUSZ kirjoitti:

        Ketkä siinä sisällissodassa sitten ottelevat?

        Itse aion joka tapauksessa olla ampumassa suvakkeja. Tai mieluummin vain rahoittamassa sitä. Jos siis sotaan päätyvät muslimit ja "liberaalit" suvakkihuorat vastakkain, niin minä olen jihadistien puolella. En todellakaan ala noita höttöaivoisia unelmoijia hengelläni puolustamaan siinä vaiheessa, kun osuvat realismiin.

        Asia erikseen, jos toinen osapuoli ovat isänmaalliset suomalaiset. Kuitenkin kehoittaisin meikäläisiä ensin hoitelemaan suvakit ja sitten miettimään, että miten maahan jo tulleiden muslimien kanssa pärjäiltäisiin? Ehkä heille täytyy osa maasta luovuttaa tjtn. Suvakeilta voidaan ottaa rahat operaatioon, niistä rahoista voidaan maksaa muslimialueiksi jääviltä alueilta muuttamaan joutuville isänmaallisille kunnon korvaukset.

        Noh, ei noita sotia vielä muutamaan vuosikymmeneen tai ehkä pariin vuosisataankaan käydä, joten en taida päästä näkemään.

        Palstalla asuva strategi jauhaa taas paskaa. Kannattaa kiinnittää enemmän huomiota tekstin sisältöön. Suurin osa lukijoista kun on kouluja käynyttä porukkaa. Olet nyt siis väärässä seurassa.


      • PAHUUSZ
        dataatauluun kirjoitti:

        Palstalla asuva strategi jauhaa taas paskaa. Kannattaa kiinnittää enemmän huomiota tekstin sisältöön. Suurin osa lukijoista kun on kouluja käynyttä porukkaa. Olet nyt siis väärässä seurassa.

        Joo, Suomi24:hän on tunnettu nimenomaan sivistyssuomalaisten kokoontumispaikkana.

        Sinulta ei ole muuten tullut muutamaan päivään enää yhtään mitään muuta kuin itsesi ja muiden suvakkihuorien nöyryyttämistä noilla lällätyksilläsi.
        Huomaatko kuinka helposti tyrmäsin sinut muutamassa päivässä? Et enää uskalla yrittääkään muuta kuin ala-astetasoista lällättelyä, kun sait niin pahasti pataasi ja luhistuit henkisesti niin tiedollisen, loogisen kuin psykologisenkin ylivoimani alle?

        Kannattaisiko vetää johtopäätöksiä vai aiotko jatkaa varjoissa kulkevana naljailevana ihmisrauniona loppuelämäsi? Suosittelen mieluummin eheyttämään egosi ja aatemaailmasi yhteensopiviksi reaalimaailman kanssa. Niin voit lähteä uuteen kasvuun kohti tasapainoista elämää, ehkäpä joskus aikuisuuttakin.


      • dataatauluun
        PAHUUSZ kirjoitti:

        Joo, Suomi24:hän on tunnettu nimenomaan sivistyssuomalaisten kokoontumispaikkana.

        Sinulta ei ole muuten tullut muutamaan päivään enää yhtään mitään muuta kuin itsesi ja muiden suvakkihuorien nöyryyttämistä noilla lällätyksilläsi.
        Huomaatko kuinka helposti tyrmäsin sinut muutamassa päivässä? Et enää uskalla yrittääkään muuta kuin ala-astetasoista lällättelyä, kun sait niin pahasti pataasi ja luhistuit henkisesti niin tiedollisen, loogisen kuin psykologisenkin ylivoimani alle?

        Kannattaisiko vetää johtopäätöksiä vai aiotko jatkaa varjoissa kulkevana naljailevana ihmisrauniona loppuelämäsi? Suosittelen mieluummin eheyttämään egosi ja aatemaailmasi yhteensopiviksi reaalimaailman kanssa. Niin voit lähteä uuteen kasvuun kohti tasapainoista elämää, ehkäpä joskus aikuisuuttakin.

        Voi kun sinä yrität esittää viisasta siinä kuitenkaan onnistumatta. Eikö olisi viisaampaa sparrailla siellä työpajoissa ja kuntouttavissa päiväkerhoissa? Vertaistesi parissa. Yksin on turha jauhaa liian monimutkaisia asioita tyhmässä päässä. Yöllä ja päivällä.


      • PAHUUSZ
        dataatauluun kirjoitti:

        Voi kun sinä yrität esittää viisasta siinä kuitenkaan onnistumatta. Eikö olisi viisaampaa sparrailla siellä työpajoissa ja kuntouttavissa päiväkerhoissa? Vertaistesi parissa. Yksin on turha jauhaa liian monimutkaisia asioita tyhmässä päässä. Yöllä ja päivällä.

        Miten niin yksin? Näihin asioihinko siellä mamujen päivähoitokerhoissa keskitytään?

        Vertaisiani on tosiaan harvassa Suomi24:ssä, mutta sentään joitain.


    • alibababulibubu

      Molemmat ryhmät asioivat siellä niiden "rasistien" rahoilla.

      • vainiinseolikin

        Rasistin toimeentulotuellako?


      • 345344
        vainiinseolikin kirjoitti:

        Rasistin toimeentulotuellako?

        Silläkin.


    • lörppähuulimutis

      Ei, vaan "rasistin" palkalla ja siitä nyhdetyillä veroilla.

      Katsos arvon suvaitsevainen "älykkö", se että sinä elät toimeentulotuella ei tarkoita että kaikki niin joutuisivat tekemään.

    • qåaäzm

      Itsekin käyn turkkilaisten, ehkä turkkilaisten kurdien pitzeriassa ostamassa pizzoja. Tässä näemme että me kriittiset emme vastusta sellaisia jotka elättävät työllänne itsensä maassa. On hyvää maahanmuuttoa ja on haittamaahanmuuttoa. Siitä on kyse.

      • qåaäzm

        Korjaan työllänsä. Taas tabu käänsi sanan.


      • PetturiKansa

        Missä kaupungissa asut? Tiedän välttää sitä kylää kun noin pettureita siellä asuu...Et tue suomalaista työtä joten ansiostasi ehkä suomeen tulee lisää pakolaisia...kävikö mielessä?


      • qåaäzm
        PetturiKansa kirjoitti:

        Missä kaupungissa asut? Tiedän välttää sitä kylää kun noin pettureita siellä asuu...Et tue suomalaista työtä joten ansiostasi ehkä suomeen tulee lisää pakolaisia...kävikö mielessä?

        Tekeekö suomalaiset niin hyviä pitsoja kuin se pizzeria tekee? Pitäisi vertailla näitä. Olen aina puhunut kotimaisen ruuan puolesta ja ostan aina kun mahdollista kotimaista. Netissä olen kirjoittanut kymmeniä ellei satoja juttuja kotimaisen ruoan puolesta. Totta on että täällä ei kaikki kasvit kasva, kuten banaani. Mutta pitsasta puheen ollen, nämä etelän miehet ehkä taitavat sen teon paremmin kuin suomalaiset. Raaka-aineet todennäköisimmin tullevat kotimaasta kuitenkin, mutta voi niitä myös tulla ulkoakin. Jos suosin Turkin miesten ruokaa yhdessä ruuassa sadasta, ja loput syön kotimaista, se ei liene maailmanloppu.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Tekeekö suomalaiset niin hyviä pitsoja kuin se pizzeria tekee? Pitäisi vertailla näitä. Olen aina puhunut kotimaisen ruuan puolesta ja ostan aina kun mahdollista kotimaista. Netissä olen kirjoittanut kymmeniä ellei satoja juttuja kotimaisen ruoan puolesta. Totta on että täällä ei kaikki kasvit kasva, kuten banaani. Mutta pitsasta puheen ollen, nämä etelän miehet ehkä taitavat sen teon paremmin kuin suomalaiset. Raaka-aineet todennäköisimmin tullevat kotimaasta kuitenkin, mutta voi niitä myös tulla ulkoakin. Jos suosin Turkin miesten ruokaa yhdessä ruuassa sadasta, ja loput syön kotimaista, se ei liene maailmanloppu.

        Sitäpaitsi nämä Turkin miehet lienevät kristittyjä, ja olen vuosia sitten heitä nähnyt paikkakuntamme ortodoksisen seurakunnan messussa joka televisioitiin meidän kaupungista. Risti oli eräälläkin naisella kaulassa joka oli töissä siellä ravintolassa. Satuin vaan laittamaan merkille asian, vaikka itse en ole ortodoksi.


      • qåaäzm

        Kristittyjä pakolaisia saa tulla koska heillä on työmoraalikin täysin eri luokkaa kuin eräillä. He ovat siis oikeita pakolaisia ja sen paljastaa heidän nöyryys ja vilpittömyys. Eivät valita ruuasta tai oloista vaan tyytyvät siihen mikä annetaan toisin kuin eräät. Aasialaisilla on myös erinomainen sopeutumishalukkuus, ja tämä on nähty näiden ns. venepakolaisten kohdalla - toisin kuin eräillä.


    • Matuvaara

      Terroristit ja elintasopakolaiset tulevat spontaanin maahanmuuton kautta Suomeen.

      Siksi rajat on suljettava maahanmuutolta kokonaan ja keskityttävä auttamaan kiintiöpakolaisia, joista tiedetään keitä he ovat ja mistä ovat tulleet!

      Ei enää terroristeja ja elintasopakolaisia Suomeen!
      Rikolliset maahanmuuttajat armotta ja nopeasti ulos maasta.

      • PAHUUSZ

        Eikä kyllä tarvita kiintiöitäkään, heidänkin auttamisensa on hyvin tehotonta verrattuna auttamiseen kriisialueilla.

        Vaikka jos pakko on kerran jotain etnistä värinää katukuvaan saada, niin ovathan kiintiöt toki moninverroin parempi vaihtoehto kuin nuo laittomat lompsijat.


      • SaasteetUlos
        PAHUUSZ kirjoitti:

        Eikä kyllä tarvita kiintiöitäkään, heidänkin auttamisensa on hyvin tehotonta verrattuna auttamiseen kriisialueilla.

        Vaikka jos pakko on kerran jotain etnistä värinää katukuvaan saada, niin ovathan kiintiöt toki moninverroin parempi vaihtoehto kuin nuo laittomat lompsijat.

        Ei ole.Kaikki ulos maasta ja sitten on hyvä.


    • Ookoojep

      Mamut ok. Matut ei.

    • MunakarvaPizzaan

      Itse en ainakaan osta matu safkaa....entäs jos se on myrkytetty ja pizzamestan pitäjä kuuluu isikseen?

      • hirveentyhmäpohtii

        Siinäpä on idiootille miettimistä loppuelämäksi.


      • eliittiparasmies
        hirveentyhmäpohtii kirjoitti:

        Siinäpä on idiootille miettimistä loppuelämäksi.

        Juu niin sinä mietitkin varmaan ja nimimerkkisikin kertoo kirjoittajastaan :)


    • kaaosta.hinkuva

      Aloittaja on vanha tuttu vihervassaritroll joka kylvää eripuraa tekeytymällä muuksi kuin itse on.Ja hyvinhän tuo trolli sai haluamaansa huomiota.

      • 23444444444

        Sori, mutta enpä ole. Itseasiassa en ole käynyt tällä palstalla, kuin muutaman kerran enkä ole tehnyt muita aloituksia. Hyvä yritys kuitenkin valehdella, kuka olen.


      • kaaosta.hinkuva
        23444444444 kirjoitti:

        Sori, mutta enpä ole. Itseasiassa en ole käynyt tällä palstalla, kuin muutaman kerran enkä ole tehnyt muita aloituksia. Hyvä yritys kuitenkin valehdella, kuka olen.

        Niinhän tuo tuntuu olevan hyvä yritys sinulta valehdella kuka olet.


    • LaitonSiirtolainen

      Ne jotka tekevät töitä, ovat työperäisiä maahanmuuttajia.

      Ne jotka tulivat ilman passia tai vastaavaa, ovat laittomia siirtolaisia.

      • KunhanKysäisen

        Jos nyt halutaan olla ihan tarkkoja, he eivät ole edes siirtolaisia, vaan maahantunkeutujia ja laittomasti maassa olijoita.


      • 3522222222222222222222

        Kyllähän ne, jotka saavat hyväksytyt paperit voivat yhtä hyvin mennä töihin. Mistä siis erotat ne, jotka ovat tulleet ilman papereita työskentelemään pimeänä vs ne, jotka on 'oikeita' maahanmuuttajia? ja sehän on tunnettu juttu, että nuo ulkomaalaiset pitseriat kiertää veroja. Haluammeko me siis veronkiertäjiä tänne?


    • Hallaahon.äänestäjä

      ITSE VASTUSTAN METROAKIN PIENELLE HELSINGIN ALUEELLE mutta kun se on rakennettu sinne, käytän sitä tietenkin

      olisi hullua liittää vastus boikottiin sitten kun kaikki on mennyt pieleen

      Ulkomailta Suomeen tule HALPATYÖVOIMAAN, SEKATYÖLÄISIÄ, JOTKA EIVÄT OLE OMASSA MAASSAAN YRITTÄJIÄ OLLEET EIKÄ EDES PALKKATYÖSSÄ

      Näiden nettotuotto SUOMELLE ON NEGATIIVINEN, koska sosiaalijärjestelmä tukee niiden perheiden asumista elämistä terveydenhoitoa jne.

      Suomi ottaa siis jatkuvasti lainaa matujen elättämiseen VAIKKA OTETTAISIIN HUOMIOON HALPATYÖVOIMAN TYÖ,

      isä saattaa olla bussikuski 20 000 euroa vuodessa palkkaa josta maksaa veroja
      mutta 10 henkinen perhe jossa on vaimo, isän ja vaimon vanhemmat perheen yhdistämisen jälkeen, lapset jne.
      kuluttavat massiivisen sosiaalituen asuntotukena sairaanhoitona kansaneläkkeenä jne.

      SYY ORPON TOIMINNALLE ON SE, ETTÄ HÄN HAKEE KATAISEN JÄLKEEN EU-KOMISSAARIN VIRKAA, siksi Orpo alistaa Suomea matutukselle ja EU:n vasalliksi
      https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-suomi-on-ainoa-pohjoismaa-jossa-spontaanien-turvapaikanhakijoiden-maara-ei-ole-laskenut/

      STUBB, KATAINEN, ORPO, SOINI ... ETSIVÄT VAIN JA AINOASTAAN HILLOTOLPPAA

      missä EU, siellä hillotolppa

      Katainen on klassinen esimerkki, oikein mankui vasemmistoliiton kommunistitkin hallitukseen, että pääsee pääministerinä ja mainostoimittaja Taru Tujusen avulla EU-virkaan, puoluesihteeri Tujunenkin lähti välittömästi politiikasta mainostoimisti Ellun kanoihin kun

      Katainen virkaan ja heti -projekti oli loppuunsuoritettu

      Mestaripikkupolitikoja Soini järjestelee parasta aikaa virkaansa ulkoministeriössä
      Soini nimitytti Mäntylän Euroopan Neuvoston virkaan jotta saisi Lapista eduskuntaan Tuuba-Torvisen joka töräyttälee tuubaa https://www.aamulehti.fi/kotimaa/sebastian-tynkkynen-vastaa-matti-torvisen-syytoksiin-tama-on-pahempaa-kuin-house-of-cardsissa-200214706/

      http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=44383.msg223041#msg223041
      Kokoomus on arvopohjaltaan sellainen, että se on ollut vasemmistoliiton kommunistien kanssa hallituksessa mainostaakseen Kataista virkaan EU:ssa, puoluesihteeri Tujunenkin lähti heti mainostoimistoon töihin, kun "virka Kataiselle"-projekti oli valmis

      http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=44383.msg223147#msg223147
      Jos SoININEN TULEVAISUUS -ottopoikaministeriPUOLUEEN KANNATUS ALKAA OLLA YKKÖSPROSENTIN LUOKKAA, asettuvatko ex-PS-ministerit edes ehdolle vaaleissa 2019? Tämä ei ehkä koske Soinia, jonka on etsittävä itselleen virka ulkoministeriöstä. Minne siirretään Sampo Terho, Jussi Niinistö ja puhemies Maria Lohela? Entä mihin virkaan nimitetään duunari Jari Lindström?

    • hyisaatana

      Hirveitä mulkkuja sivu täynnä.

      • käännä.sivua

        Lopeta sen gaylehden tiirailu !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe