Ryyppäätkö koko Juhannuksen?

300-400_menee

Itse ajattelin kännätä torstaista sunnuntaihin. Elämä voi olla hauskaa.

88

756

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssssssg

      En.

    • pete_nygord

      Ilman hauskaakin voi olla viinaa.

      • Alkoholiton-v-ehto

        Ja ilman itkuakin voi pysyä selvinpäin kun muistaa pierrä ja nauraa päälle.


    • lasten.puuhastelua

      Eihän tuollaisilla taskurahoilla pääse edes alkuun.

    • Ei_kannata

      Ei koko juhannusta kannaya ryypätä, välillä voi olla selvin päin ja tehdä jotain muuta. Grillata, poltella nuotiota ja nauttia muuten suvesta.
      Sitäpaitsi, ei ryyppäämiseen mene kovin paljon rahaa, viina on edullista.

    • Maahanmuuttokriittinen

      Teen koko juhannuksen töitä.

      • xkichcv

        Mitä töitä?


    • Ierika

      Miksi pilata päivääkään juomalla. Viiniä kiitos ja pari saunakaljaa riittää.

    • Ryyppäämään

      Odottelen ruokakauppaan vahvempia Viinoja ja sitten ryyppään koko loppuelämän

    • Vastaus.myöntävä

      Tarkoitus poistua huomenna landelle grillaamaan ja ryyppäämään. Hankinnat on tehty, koemaistelut käynnissä. Huomenna sitten iltapäivästä auton rattiin ja menoksi. Eestaas 900km.

      • tien.päällä

        Raittina rattiin sitten, sä ja kaikki muutkin lomamatkailijat. Et kyllä pilaa mun selvin päin juhannusta kolaroimalla mun kanssa kännissä.


      • Ron.The.Oud
        tien.päällä kirjoitti:

        Raittina rattiin sitten, sä ja kaikki muutkin lomamatkailijat. Et kyllä pilaa mun selvin päin juhannusta kolaroimalla mun kanssa kännissä.

        Kortti ollut kohta 30 vuotta eikä yhtään kolaria. Juhannusreissun osaa jo periaatteessa silmät kiinnikin. Ajokunnossa pyritään aina olemaan. Siis silloin kun ajetaan.


      • tien.päällä
        Ron.The.Oud kirjoitti:

        Kortti ollut kohta 30 vuotta eikä yhtään kolaria. Juhannusreissun osaa jo periaatteessa silmät kiinnikin. Ajokunnossa pyritään aina olemaan. Siis silloin kun ajetaan.

        Hyvä, kiitos sulle vastuullisuudesta. Turhat kolarit tai ohitukset nousuhumalassa ovat vaan aina niin turhia ja itse et aina voi vaikuttaa. Malttia tiellä.


    • 61330-

      Kaikille ryyppääjille ja juopoille saisi pistää kuonokopan päähän.
      Terveiset fyysiseltä 61330-Koskenkorvalta !!

      • jhgjhgjhjgh

        Vedä vittu päähäs juntti.


    • vejäpoikakäterr

      ei oo kuule poika rahaa

    • Bsbsndnbfdk

      Vain idiootti juo kännit. Yksi kalja ketään haittaa mutta kyllä känni tulee jo muutamalla. Harva pystyy lopettamaan.

    • Eialkoholiaaa

      En ryyppää, koska olen töissä koko juhannuksen enkä muutoinkaan.
      Olen maistelija, mutta en maistele joka viikko.

      Minulla on keski-eurooppalainen tapa alkoholin suhteen, mutta harvemmin käytän alkoholia kuin keski-eurooppalaiset.

      Olen maahanmuuttokriittinen 45-vuotias mies ja olen suivaantunut nykyajan politiikkoihin, mutta sekään ei saa minua ryyppämään.

    • sit.ryypätään.koko.viikk

      Eilen rakeet rökittivät terassia - ensi viikolla luvassa jopa huimia hellelukemia?

      • fghgfhgfh

        Hyvin ansaittu juhannus meni sitten siliän tien kun sateet taas ryssi hommat ja taas viikolla pitää mahtua kuurojen väliin hommiin.


    • protestanttista-etikkaa

      Minä en juo viinaa, viina juo minua. Otin jo kunnon pohjat, että uskallan ajella helvetillisessä lomaliikenteessä työpaikalle. Siellä ajattelin juoda pitkän lounaan. Takaisin kotiin ajelen Skodallani pyöräteitä pitkin. Niillä liikkuu vähemmän autoja, eikä tarvitse koko ajan jännittää.

    • selvääjuhannusta

      Terveys sikseen arvokas asia ettei sitä viinoilla kannata tuhota.

    • töitä.vaan

      Ei. Muistetaan juoda vähemmän viinaa ja lopettaa turha lorviminen ja tehdä sekin aika TÖITÄ.

      • zkhxdcf

        Ethän sinä missään töissä ole.


      • ei.lomia.vaan.töitä
        zkhxdcf kirjoitti:

        Ethän sinä missään töissä ole.

        Kyllä olen myös juhannuksen yli! Bussinekset ei pyöri kotona lorvimalla! Lomaa en ole viettänyt sitten 90 luvun päivääkään enkä vietä!


      • zjsxbhx
        ei.lomia.vaan.töitä kirjoitti:

        Kyllä olen myös juhannuksen yli! Bussinekset ei pyöri kotona lorvimalla! Lomaa en ole viettänyt sitten 90 luvun päivääkään enkä vietä!

        Lohnit tällä palstalla 24/7.


      • ei.komia.vaan.lomia
        zjsxbhx kirjoitti:

        Lohnit tällä palstalla 24/7.

        Se käy työstä.


    • selväpäinen

      Miksi?

    • ykkönen_ja_kakkonen

      Ensiksi juodaan viiniä ja sitten naidaan vaimon kanssa villisti koko viikonloppu.

      • OtanOsaa

        Etkö pysty naimaan vaimoas selvinpäin?


    • kessi.suojeltava.pif

      Mitäh? Onkos taas juhannus ? On mennyt tää vuosi kiljupöniköiden kera piffiä laatiessa että meni joulukin ohi samalla.Niin se aika kuluu joutilailla meillä hörhöillessä.Juu , sakat jäljellä vielä nautitaan nyt.

    • zjshxdc

      Ostan ison lekkerin Suomi viinaa.

    • wrgrregerg
    • nykäsen_masa

      Ehkä otan, ehkä en, onko väliä sen? Jokainen on oman pullonsa herra.

    • jokapäivällejotain

      Vain huomenna. Tänään tissutellaan, huomenna ryypätään, lauantaina juopotellaan ja sunnuntaina tasoitellaan.

      • zxkhxcvdw

    • kauko_kankkunen

      Poliisi vei noin 30 kertaa putkaan selviämään.
      Sitten aloin tajuta ettei alkoholi sovi minulle.Lopetin käytön kokonaan.
      Viimeisestä putkareissusta on jo kulunut 33 vuotta.

      • Ööörg

        No ei tosiaan sovi jos hyvät huppelit täytyy putkassa pois lusia.


    • myös_jussina

      Viina on viisasten juoma, siksi sitä niin paljon juonkin.

      • xzjhgfxc

        Pitää ottaa maltilla ja säilyttää iloinen mieli. Niille jotka tulevat agressiivisiksi viinasta se ei sovi.


      • ehkäotin
        xzjhgfxc kirjoitti:

        Pitää ottaa maltilla ja säilyttää iloinen mieli. Niille jotka tulevat agressiivisiksi viinasta se ei sovi.

        Ei vihaiseksi tule kuin rähinäviinasta. Pitää valita rähinätön vaihtoehto. Ruma ja ylipainoinen akka saattaa tosin suututtaa myös.


    • Voi_tätä_riemua

      Näin poliisina joudun olemaan töissä koko juhannuksen, mutta on siinä omat kivatkin puolensa. Saa heitellä känni urpoja maijan perSuosastoon ja kolhia maahanmuuttokriittisiä vesipäitä maijan rakenteisiin sitä täyttettäessä asiakkailla. Persun sormet kun jäävät oven väliin lukko- tai mieluummin saranapuolelle, niin se piristää työvuoroa.

      Ne on nuo pienet ilon jutut, jotka auttaa jaksamaan paSkan kanssa painiessa.

      • kännipersut

        Aloittajan eli natsipersun kaltaiset känniörveltäjät aiheuttavat kansallista häpeää sekä suunnatonta taloudellista ja inhimillistä vahinkoa joka vuosi.


      • hrwrhrwhwh

        Katos kumiluotisilmä jari on jo poliisi nykyään unelmissaan haaahh viimekesi huutelit vielä että poliisit on natsisikoja näin se jarin takki kääntyilee.


      • trtrhtrhrwht
        kännipersut kirjoitti:

        Aloittajan eli natsipersun kaltaiset känniörveltäjät aiheuttavat kansallista häpeää sekä suunnatonta taloudellista ja inhimillistä vahinkoa joka vuosi.

        Juu menikö maine taas koko maailmalla?


      • menemene

        Ehkä sun kannattaisikin mennä ruotsiin poliisiksi. Siellä on kuulemma poliiseilla vähän väliä kuumat paikat. Siellä tarvittaisiin sinunkaltaistasi reipasotteista kaveria.


      • narsistinen_yksilö
        kännipersut kirjoitti:

        Aloittajan eli natsipersun kaltaiset känniörveltäjät aiheuttavat kansallista häpeää sekä suunnatonta taloudellista ja inhimillistä vahinkoa joka vuosi.

        Aloittajanavoin kertoa olevani kokoomuslainen. Kännäys ja väkivalta kiehtoo minua.


    • ei_kestä_muuten

      Kun kuulee Orpon tai Sipilän jorinoita, on pakko vetää perseet.

    • MaanTalousKuntoon

      Oon ryypännyt koko ikäni kyllä siinä sivussa tää yksi juhannuskin vielä menee.

    • vanha_kansa

      Ilo ilman viinaa on teeskentelyä

    • zkjbgzxc

      Tein juuri plörön ja kuorin perunoita. Paistan nieriää voissa pannulla iltaeineeksi.

    • riittänee_hyvin

      Oma satsi. Litra vodkaa, 3 litran viinitönikkä, 3 pulloa viiniä. Vaimolle osa.

    • HemmoLiipola

      menee ja paljon.
      lahteleisfirma ilmoitti aloittavansa juomisen k.14.00
      en ihmettele omistajaa,meinaan edelliset toimitusjohtajat kuolivat nuorina Maksakirroosiin ja kaikki tj:n veljetkin eli ei Pultti kauas puusta putoa.

      • pulttipoistuu

        Jaffa-limonaadi rasvoittaa maksan. Sokeria pitää vältellä kaikin tavoin.


    • KokoistaViisVeisaan

      Ryyppään, rellestän ja kaivelen keskisormella aunusta mökin saunarannassa saunan jälkeen kolme päivää aamusta iltaan putkeen, että jäisi kesästä jotain muistoja, joita kylmin talvi-illoin takan ääressä muistella.

    • ei.nimim

      just avasin korkin puolustuslaitosta... tässä tissutellen tää ny menee tää pv, huomenna sitten runsaimmin

    • qxdcfgd

      Pullo, pillu ja juhannus lauloi aikoinaan taiteilija Arja Saijonmaa. Valitettavasti youtubessa ei ole ko. kantasuomalaista kulttuuriesitystä taltioituna jostain epäselvistä syistä johtuen. Toivon että ko. suomalaista kulttuuria vahvasti edusatva esitys saataisiin youtubeen.

      • azskjhxsdf

        Liveen.


    • OttoTykkääViinasta

      Ikinä ole jossain ihme krapulassa oksentanut. Mikä sekin lienee?Väännetäänkö kättä (ärräpäitä) hiivatin rimppakintut. Tuutte varmala häviämään.

      • azsjugzsxd

        Jos juo vain kirkasta ei okseta eikä tule krapulaa. Jos juo sekaisin esim. kaljaa ja viiniä takuulla oksettaa ja kauhea päänsärky seuraavana päivänä.


      • KunMikäänEiOkseta

        No sitten olen luonnon oikku?


    • HyvinVarustautunut

      Söin juuri, että kilon suolakurkkuja, sekä kilon Norjan suolaisinta jäämerensilliä, että varmasti näinä juhlapäivinä janottaa.

    • qwsedfjh

      Mulla rivarikämppäni ikkuna auki ja joku naapurini grillaa LIHAA jonka läskinhaju kantautuu sieraimiini taivaallisen mirhamin hajuna.

    • outo.kysymys

      Jaa että ryyppäänkö?
      Tottakai, pitäisikö se sitten keskeyttää jonkin Juhannuksen takia?

    • UllaaPannen

      Panin juuri omaa Ullaani. Ullani panon jälkeen aina rupeaa janottaa. Kovaa fyysistä suoritusta lemmen suviyönä. Ullaa pannen. Sen jälkeen janottaa.

    • minäjuonjajuon

      Olen alkoholisti anteeksi...

      • Vaikeakeksiänimimerkkiä

        Hittoako tuota aaneetsi pyytelet. Moni juttu on voinut ajaa sinut tuohon tilaan. Ja tuskin ne jutut sulta tulee koskaan anteeksi pyytämään, että ajoi sut tuohon tilaan. Niin jos vitsinä juttuasi heittänyt?


      • nfghgfxd
        Vaikeakeksiänimimerkkiä kirjoitti:

        Hittoako tuota aaneetsi pyytelet. Moni juttu on voinut ajaa sinut tuohon tilaan. Ja tuskin ne jutut sulta tulee koskaan anteeksi pyytämään, että ajoi sut tuohon tilaan. Niin jos vitsinä juttuasi heittänyt?

        Se on joku trolli.


    • EnRyyppää

      Ne jotka ryyppää Juhannuksena, niin se osoittaa, että Juhannus tympii heitä, eivätkä he kestä viettää Juhannusta selvin päin.
      Heille Juhannus on ahdistavaa aikaa ja he ryyppäävät saadakseen iloa Juhannukseen.
      Ne jotka ryyppäävät, niin hehän perustelevat, että huskuus ilman viinaa on pelleilyä, eikä hauskaa voi olla ilman viinaa.
      Heille ei ole siis mitään hauskaa viettää Juhannusta ilman viinaa ja sekaisin oloa.
      Viinaa yltiöpäisesti ryyppäävät eivät muista Juhannuksesta jälkeenpäin mitään, kun olivat niin kännissä, ehkäpä he eivät haluakaan muistaa mitään ja ryyppäävät sen takia itsenä känniin.

      Luuserit ryyppää , koska vaatii vähän enemmän ollakseen ryyppäämättä ja sanoa niille jotka ryyppäävät ja vohkaavat, että kyllä kai sääkin ryyppää Juhannuksena, mutta kun en ryyppää.
      Alkoholi on niin paskan makuista, ettei sitä pysty juomaan.
      Miten joku voi juoda vodkaa, ihan paskan makuista.

      • zjgzxdcf

        Älä yleistä koska viinaa voi ottaa myös kohtuudella. Luulet että kaikki viinaa juovat juovat itsensä makkuriin. Sulla taitaa olla vielä korvantaukset märät joten älä yleistä kun et tiedä koko totuutta jauhamastasi asiasta.


    • PitäisiOllaKuinMuut

      ADHD tekee ihmisestä aineista riippuvaisia. Kenen syy ja vika? Pastori Jumalineen luullakseni miettii? ,Ei tuollaisilla paikoillaan pysymättömillä duranapupuilla asiaa rauhallisten taivaisiin?

      • JumalallistaValintaa

        Juu, Jumala on olemassa, vaan sitä ei liikuta pelastus tehtävissä nämä mistään mitään tuntemattomat ADHD läiset täydet taukit.


    • roletaari

      Ei sovi suunnitelmiini.
      Huhtikuun puolella aloittamani, päivittäinen putki päättyi toukokuun lopussa.
      Seuraava, viikon rupeama alkaa 13.07. joten en viitsi tässä välissä kuormittaa elimistöäni.
      06.09. tulee vastaan nopeasti ja silloin alkaa kuukauden rentoutuminen.
      Juhlapyhät eivät rytmitä ryyppäämistäni.

    • sporalatdie

      Neh ja noh, kun terveet tarvitsee terveyttä koko ajan lisää.

      • Tanssienkuolemattomiin

        Samuliini senkun vaan nuoristuu ja notkenee, vaikka ikää on lasissa hyvinkin yli yhtetesänkymmentä alle yksi sataavuotta.


    • JumalallisiaAatteita

      Kyllä Jumala olemassa on on. Sitä vaan ei kiinnosta sunlaiset turhakkeet. Siksi et ole elämäsi aikana törmännyt siihen. Sitä kiinnostaa papiston mielestä vain nöyrät vähäosaiset ja erityisesti sitä viehättä kapitalismi ja porvarit.

    • TääOnNautintoa

      Lattia on täynnä tyhjiä Sandels keppana tölkkejä. Hyvä kun pääsee edes jääkapilta keittiöstä kompastumatta kossupullua käteensä hamuamaan. On tämä jumankauta silti yhtä juhlaa keskellä kokko suvea!

    • shuohsittelen

      Vhittu, eurokossu jhuotu. Ei palele enää.

    • litra_votkoo_jäljel

      Mish mä oon, mish pherhe

    • humanitaarista

      Juhannuksena juodaan viinaa kahdesta syystä;
      A on Juhannus
      B on viinaa
      Ne joilla ei ole juhania tai viinaa voi pitää sepaluksensa kiinni

    • paras_Vodka

      Litra Belvedere vodkaa jäljellä. Jumalien juoma, jos juo vain sitä, ei tule krapulaa, se on niin puhdasta.

      0,75 pullo, 49 euroa Alkossa

    • iloylimmillään

      Pari lasillista hanavettä olen ottanut.

    • matkalla_tasottavaako

      Mahtavaa, että voi vetää lärvit vielä tänään. Huomenna kankkusessa ajettava stadiin 600 km.

    • nautintoa_koko_loma

      Tänään vielä kunnon kännit. Loma jatkuu, joten estettä putken jatkumiselle ei sinänsä ole.

    • Kyynhakkeluksia

      PifLaku on kumisilmä

    • 4_päivää_putkeen

      Nyt sitten täristään, mutta oli se sen arvoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe