Miesten ihastuminen

Nainenmiettii

Miten miehet käyttäytyvät ihastuneena? Voiko varattu mies ihastua? Kaipaavatko miehet ihastuksen kohdettaan, voiko nainen olla lähes jatkuvasti miehen ajatuksissa? Toisinsanoen: ovatko miehet näissä asioissa yhtä tunteikkaita kuin naiset, mutta eivät vaan näytä sitä??

11

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EräsEsimerkki

      Täällä yksi varattu ihastunut mies. Kyllä kaipaan ja on jatkuvasti ajatuksissa. Vaikea tilanne, koska on perhettä ja selkärankaa, eli kaksoiselämä ei tule kyseeseen. Näytän tunteeni hakeutumalla seuraan ja olemalla ystävällinen, mutta ihastuksesta ei sanaakaan... Ei vaan pysty. Eri tilanne jos olisin vapaa.

    • Xtpso

      ... Mies voi siis käyttäytyä sisimmässään kuin nainenkin.

    • EräsLotta

      Mitä tapahtuisi, jos ihastuksesi kohde näyttäisi tunteitaan? Pitäisikö selkärankasi?

      • EräsEsimerkki

        Hyvä kysymys. Kertoisin omat tunteeni ainakin. Reilu pitää olla kaikkia osapuolia kohtaan.
        Aloittaja, miksi kysyit?


    • Vasta55v

      Mä en usko että miehet ihastuu. En ole koskaan kokenut sellaista isoa romanttista ihastumista iteseeni mutta itse olen miehiin ihastunut. Voisin sanoa että aina on tullut olo että olen se 2. vaihtoehto.
      Olen kyllä ollut pitkissä suhteissa mutta niiden romantiikka tai tunteilu ei ole tullut esiin. Vai olenko liian tunteellinen itse? Nytkin ihastunut korvia myöten mutta yritän salata sen kohteelta. En halua joutua pilkatuksi edes kenenkään mielessä.

      • 32keskiikälähenee

        Kuuleppas kun me kaikki miehet ei olla samanlaisia, moni nainen löytäis sen unelmiensa miehen kun heittäsivät stereotyyppisen ajattelun pois, saanut ilman syytä ilkeää käytöstä naisilta noin vuoden aikana mutta edelleen jaksan uskoa että löytyy se ihanuus vielä munkin elämään ja ei kaikki naisetkaan ole samanlaisia, käynyt vaan huono tuuri viimeaikoina. Kun on sinut itsensä kanssa ja hyväsyy toisenkin sellasena ku on sekä uskaltaa katsoa pintaa syvemmälle niin hyvin pyyhkii, osaa myöntää myös vikansa ja virheensä, itsevarmuutta on kahdenlaista, harmi että osa ei näe sitä oikeasti itsevarmaa ihmistä vaan sen manipuloivan joka käytöksellään peittelee oikeasti huonoa itsetuntoaan eikä muista välitä, pelailee vaan, toki siinä voi kuva miehistä vääristyä jos vuosia tollasten kans roikkuu suhteissa, tajuaa pointtini kuka tajuaa.


      • Hilipp

        Minä tajusin ja olipa hyvin sanottu! On todellakin juuri kahdenlaisia kuvailemiasi ihmisiä, niitä jotka näkee toisen ja niitä jotka koittaa itseä pönkittää toisella. Kyllä se ihanuus sinunkin elämääsi jostakin tulee varmasti!


    • Eitoimieiei

      Minä välttelen ja odotan että ottaako kontaktia.

    • Mr.Tuomio

      Älä turhaan mieti. Tuskin suhun kukaa ihastuu.

    • tunteetkaikilla

      Tietenkin varatut ihastuvat kuten vapaatkin,mutta varatun on ehkä vaikeampi tuoda esille ihastumistaan esim. torjutuksi tulemisen pelossa. Ihastuminen/rakastuminen ei katso siviilisäätyyn eikä aikaan taikka paikkaan.

      • Heikkoheikki

        Heikko luonne jos varattuna menee ihastumaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe