Läheisyttömyys

CryingMan

Täällä Mies!
Tykkään paljon halailusta yms suukkojen antamisesta, mutta naiseni on toista maata. Joskus kun halaan saan äkäilyä vastaan ja varsinkin silttämisestä hän ei tykkää. En myöskään koskaan saa hänen puoleltaan hänen aloitteestaan halauksia tai suukkoja. Mitä pitäisi tehdä olemme puhuneetkin asiasta ja niin. Olen neuvoton ja surullinen :(

12

387

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokenuttaPuhetta

      Eipä voi oikein mitään tehdä kun asiasta jo puhuttukin; olette tuossa asiassa erilaisia. Joko tyydyt siihen, että et saa parisuhteessa kaipaamaasi läheisyyttä ja hellyydenosoituksia, tai sitten lähdette eri teille.

      Sen neuvon annan, että jos jäät loputtomiin odottamaan muutosta ja toivot parempaa, tulet todennäköisesti pettymään, toista kun ei voi muuttaa. Hän voi hetkellisesti voi koittaa toimia mielesi mukaan mutta tilanne on pian ennallaan. Koskee myös sinua, eli voit aikasi koittaa sietää tuota mutta asia kärjistyy jälleen jatkossa kun et saa suhteessa spontaanisti ja päivittäin sellaista läheisyyttä mitä tarvitset.

    • Nautintoanykyään

      Niin meilläkin oli tuo ongelma. Ei enään vaan jatkoin kosketella ja pusutteluja ihan ärsytykseen asti. Alkoi se siedätys puremaan. Nyt jo ihan itse ohi kulkiessaan puristaa persauksista ja suukkoja antaa. Alkuun sitä ärsytti ja yritti sanoa lopeta" mutta ajanmyötä tarttui siihenkin. Erilaisia ollaan mutta opittu ajanmyötä. Kyllä suukkoja ja kosketusta on oltava. Muutoin tulee pelko toisen tunteettomuudesta ja kyllästymisestä. Tälläkin sen näyttää toiselle mitä haluaa. Muttei minunkaan puolisoni osannut tätä ennenkuin opetin.

      • kgpos

        Ihanaa, kannustava kommentti. Hienoa että sinnikkyys tuottanut tulosta!


      • Exoliääliö
        kgpos kirjoitti:

        Ihanaa, kannustava kommentti. Hienoa että sinnikkyys tuottanut tulosta!

        Minullakin exäni kanssa siedätys toimi. Ikävä kyllä samaan aikaan ex alkoi pyörittää useampaa naista selkäni takana, eli liittyi carmaan enempi "pidä nainen kotona tyytyväisenä niin ei epäile mitään"-ajatusmaailmaan.


    • CryingMan

      Kiitos eri näkökulmista! Varsinkin sinulle "NautintoaNykään" Haluan ajatella että meillekkin kävisi noin enkä ole tullut ajatelleeksi että voisin tehdä tuollalailla. Rakastan kuitenkin häntä paljon ja tuntuu että hänen kaltaisiaan on harvassa.

    • Roksi

      Varmaan tuo siedätys voisi toimia mutta vain jos et mene liian pitkälle. Jos liikaa tuppaudut, hän ahdistuu ja reagoi aina vaan voimakkaammin.
      Mutta jos pystyt hillitsemään halailuntarvettasi ja toteutat sitä hillitymmin, niin vähin erin hänkin oppii pitämään siitä.

      Ehkä hänellä on pelko siitä että tunkeudut hänen reviirilleen? Sitten jos siedätät varovasti, hän huomaa ettei mitään vaaraa olekaan.
      Oppimista on sinullakin. Opi sinäkin se, että jos hän ei aina siedä halailuasi, ei se tarkoita hylkäämistä ja poissulkemista, vaan oman tilan, oman reviirin varjelua.

    • Pahoillani

      Turhaa lähteä psykologisoimaan ja selittämään parhain päin. Kuulostaa siltä että peiliin katsova keskustelu on kummallekin pelko ja peikko. Joskus on helpompaa väistää ja olla kuin ei olisikaan kuin katsoa leijonaa silmiin ja todeta että jotain oleellista ei teidän välillänne enää ole tai olette vaan tarpeiltanne erilaisia. Totuus tekee lopulta vapaaksi, vaikka sitä juuri emme usein halua nähdä

      • Selväpeli

        Samaa mieltä.
        Toki jotkut ihmiset ovat hitaampia osoittamaan läheisyyttä vaikka sitä kaipaavatkin, ja silloin pitää opetella yhdessä ottamaan toinen fyysisesti huomioon - ylläolevat "siedätyskokemukset" vaikuttavat sellaisilta.

        Ap:n tilanne vaikuttaa erilaiselta. Asiasta on jo puhuttu ja nainen on ilmaissut ettei kiinnosta eikä hän halua mieheltään silittelyjä ja koskettelua, eikä tee itse mitään aloitteita edelleenkään. Halailuyritykset aiheuttavat "äkäilyä".
        Tuo on selvä peli, turha lähteä tätä sen kummemmin selittelemään parhain päin.


    • yuyluy

      Teillä vain on erilainen tyyli osoittaa läheisyyttä, kumpikaan ei ole sen väärempi tai oikeampi. Usein siitä aiheutuu ero, mutta välttämättä ei, jos kunhan tutustutte toistenne tapoihin, ja tulette ehkä puoli tiehen vastaan?

    • Nykyään mennään vaan yhteen väärin perustein. Unohdetaan ihminen...
      Mutta mikään ei ole pakko, paitsi kuolla kerran. Haluatko sinä kuolla kaksi kertaa? Tee päätös itsesi kannalta.

    • jookuumää

      Mulla sama ongelma mieheni kanssa, ja nyt sitten tuli ero.. Se on sitä kun toinen ei vaan rakasta enää tarpeeksi ja keksii tekosyitä. Surullista mutta totta :( Ois kiva saada juttuseuraa! Itse olen ollut vuosia ilman kunnon suukkoa, voitko ajatella.. ja hölmönä odotin vain että muuttuisi... ja kädestä ei haluta pitää, ja halaukset vaivalloisia.. tuntuu kamalalta kun toinen hylkii. Kyllä minusta jos toinen rakastaa kunnolla niin sen myös näyttää. Meillä ero vasta pari kuukautta sitten ja mies selän takana jo käynyt deiteillä. Kuulemma rakastaa mua, mutta ei halua minun elävän kanssaan koska olen arvokkaampi.. Yritä sitten ymmärtää tuota.. Minä yritin tehdä muutoksia, mutta hän vain ei halua minua ja keksii juuri niitä tekosyitä.. Aina kiire eikä ehdi halailla jne..

      • StooriLoppu

        Vai sanoi että "olet minua arvokkaampi". Selvästikään mies ei ole ollut sinusta kiinnostunut seksuaalisessa ja romanttisessa mielessä ja etsiikin jo uutta, mutta kypsymättömyyttään ei pysty sanomaan tätä sinulle suoraan vaan keksii tuommoisen lapsellisen marttyyrihenkisen tekosyyn. Oikeastaanhan tuo tarkoittaa, että hän tässä nyt uhrautuu ja tekee sinulle palveluksen eroamalla - ihan soopaa. Hän on jo loukannut sinua tarpeeksi hylkimällä, joten älä edes yritä ymmärtää. Rakkautta tuommoinen käytös ei ole nähnytkään.

        Teillä on ero jo tapahtunut ja miehellä uudet kuviot. Sinä yritit mutta fyysistä vastakaikua ei tullut, joten koita vaan mennä eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe