Oikeus voitti

ArianaGrande

15

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Animallover

      Maailma on nyt vähän parempi paikka. Viime viikolla kuoli myös yksi härkätaistelija kun härkä puhkaisi keuhkot sarvillaan :) :)

      • usdfusdf-aka-asdfasdf

        evr,hän sammutti aikoinaan kanalan ilmanvaihdon ja tukehdutti tuhansia broilereita kuoliaaksi,sama kohtalo evr,n jäsenille?


    • hyiolkoon

      Oikein hyvä että eläinaktivistit antavat rehellisen kuvan itsestään. Se vähäinen arvostus mikä heillä on saattanut olla, on nyt lopullisesti poissa. Toivoa nyt kuolemaa pienelle lapselle??
      Tämä tulee olemaan heidän toiminnalleen valtaisa jarru.

      • ArianaGrande

        Toi ihmishirviö on kuollut. Jee!!! :)


    • jotain_rajaa_kuitenkin

      Moni täällä on niin kaksinaismoralistia kuin olla voi. Tekopyhyys oikein kukoistaa. Ollaan huolissaan pikkupojan saamasta palautteesta joka ei ollutkaan pelkästään positiivista. Samaan aikaan ei kuitenkaan korvaa lotkauteta jos vaikkapa israel tappaa Gazan joukkomurhissa satoja lapsia kerralla.

      Ennen ihmiset sanoivat ihan tosissaan ettei esim. mustaihoisilla orjilla ollut kehittynyttä hermojärjestelmää joten pahimmanlaatuinen kidutus oli ihan ok. Samoin puhutaan tänään eläimistä, ei ne mitään tunne ja julma kohtelu on aivan ok.

      Mistä tuo sairaus ihmisten päähän iskee? Mikä teistä tekee tuollaisia sekopäitä jotka vaaditte esim. susien tappamista. Joo, mennään ja tapetaan kaikki, e i ole vaikeaa. Mitäs sitten kun kaikki on kuolleet? Tyytyväinen?

      • hyiolkoon

        Kyse ei ollut siitä että lapsi oli kuolemassa, vaan siitä että hänen tilallaan riemuittiin toivottiin hänen menehtyvän, koska ei pidetä heidän kulttuuristaan ja perinteistä.
        Samallalailla se aiheutti kohua kun satiirilehti pilkkasi sitä rannalle huuhtoutunutta pikkupoikaa punaisessa t-paidassaan.
        Kyllä Israelia arvostellaan todella paljonkin heidän Gazaan kohdistuvista kostoiskuistaan, länsimaisessa mediassa sitä vain harvemmin näkyy.
        Tästäkin aloituksesta ja seuraavasta kommentista huokuu niin halveksittava ihmisviha, että vain täysin mätä ja sydämmetön ihminen edes yritää sitä puolustella.


        "Joo, mennään ja tapetaan kaikki, ei ole vaikeaa. Mitäs sitten kun kaikki on kuolleet? Tyytyväinen?" Suomessa susi on käytännössä ollut sukupuutossa tai aivan marginaalissa sen sata vuotta ja hyvin on pärjätty? Mihin ihmeeseen niitä nyt tarvittaisi alueilla, joilla niitä ei ole tavattu sukupolviin?


      • ArianaGrande

        En mä vihaa ihmisiä. Mä vihaan IHMISHIRVIÖITÄ. Ne on eläinrääkkääjiä. Ja ne ansaitsee kaikki kuolla ikävällä tavalla 😋


      • kulttuurijatapa
        ArianaGrande kirjoitti:

        En mä vihaa ihmisiä. Mä vihaan IHMISHIRVIÖITÄ. Ne on eläinrääkkääjiä. Ja ne ansaitsee kaikki kuolla ikävällä tavalla 😋

        Vai ihmishirviö? Tuo pikkupoika on vain omaksunut oman kuttuurinsa piirteitä ja perinteitä. Sinäkin varmaan ajattelisit toisin jos olisit tuolla kasvanut. Samoin tuo poika ihailisi varmasti jotakin muuta, jos vaikka olisi Suomalainen.


      • usdfusdf-aka-asdfasdf
        ArianaGrande kirjoitti:

        En mä vihaa ihmisiä. Mä vihaan IHMISHIRVIÖITÄ. Ne on eläinrääkkääjiä. Ja ne ansaitsee kaikki kuolla ikävällä tavalla 😋

        mites kun aktivistit kuvailevat sairaita eläimiä ja vasta kuukausien päästä julkaisevat hämäräperäiset kuvansa,eläinrääkkääjiä?


      • usdfusdf-aka-asdfasdf

        mitä israelin asiat meille kuuluu?parempi että tekevät sitä siellä jossain,sen ei pitäisi antaa levitä sieltä minnekään.ja miksi tämä ihmisten tekemisistä puhuminen on eläinsuojelupalstalla?


    • ArianaGrande

      SUURIN osa espanjalaisista on eläinrääkkäystä vastaan. Kyllä, ihmishirviö hän on. Sinäkin kuulut ihmishirviöihin. Tosi sairaat kulttuurit ja perinteet teillä. Nyt sä erehdyit. Mä olen tervejärkinen ja eläinrakas eli en ajettelisi toisin jos olisin tuolla kasvanut. Toi kuollut poika (hyvä että on kuollut) harrastaisi täällä Suomessakin eläinrääkkäystä myös. Ja varmasti olis pedofiili ja raiskaaja ja murhaaja. Kaikki eläinrääkkääjät on psykopaatteja! 🖕🏻😂

      • kulttuurijatapa

        Suurin osa Espanialaisista on sitten vissiin pelkureita, koska tuota ei olla kielletty?
        Jos sinä olisit sellaiseen perheeseen syntynyt kuin tämä poika, niin luultavasti olisit jonkun matadorin rakastajatar? Eläinrakkaus on sinussa herännyt varmaankin sinun silittäessä, jotain lemmikisi alistettua eläintä, jolla ei ole muuta mahdollisuutta kuin totella ihmistä? Ja olla ihmisen turhamaisuuden ja hoivavietin kohteena.


    • Orkideap

      Tapetaan kaikki eläinrääkkääjät! 😀

    • kuka.käski.möhlimään

      Olisihan kyseinen pikkupoika voinut myös esittää toiveen, että eläisi riittävän pitkään ehtiäkseen hirttää muutaman galgon. Sehän on toinen macho miesten harrastus Espanjassa!

    • Tubesta.löytyy

      "Viime viikolla kuoli myös yksi härkätaistelija kun härkä puhkaisi keuhkot sarvillaan :) :)"

      Tubessa on videoita tapauksista, joissa härkätaistelut eivät menneet "ihan putkeen". Yksikin härkää pakoon kirmannut "taistelija" sai kehän aitaa kiivetessään häränsarven sinne "mihin ei päivä paista". Ei kovin kunniakas keissi.

      Surullista asiassa on, että häiskä kuoli. Ehkei olisi ollut pokkaa jatkaa hommia, vaikka olisi eloonkin jäänyt. Espanja kun on näissä kunnia-asioissa omaa luokkaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe