Moniko uskoo, että ilmoitetut voitot ovat totta

Seksirobotti

Siis moniko uskoo, että feikkauksen sivuilla esimerkiksi kenossa ilmoitetut päivän voitot ovat ihan oikeaa voittoa. Ettei mainoshumppaa jossa tämän firman "copyn" työpäivä esim. meidän firmassa olisi 1 tunti paperille saadusta tuloksesta. Tarkoitan siis lähinnä suuret voitot ei palautukset. Eilen huima voittomäärä 10 kertoimella pelatuissa 9 oikein oliko peräti 5 kappaletta. Jos täällä nämä mateematikot laskeskelee miten vaikeata on saada 10 oikein, niin lähes yhtä vaikeata on saada 9 oikein. Viime aikoina tämä 10/9 oikein kait viikkojen eniten voittoja tuottanut.

12

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarkevat

      Hölmöt!

    • Köyhä1

      Sipilä on osakas

    • Uskovaiset

      Veikkaukseen uskominen on sama kuin uskoa sipilän höpinöihin tai jeesuksen satuihin. Ei ole, ei tule etkä voita.

      • tyynnytys_politiikkaa

        kuten talous kasvussa ~4,8 % . mikä julkaistiin pian kun sininen laguuni änkesi hallituksen riveihin. Nyt on taas varaa mällätä.


      • blääääääh

        Jos ei Sipilä rahoita Sinistä uutta-puoluetta niin siivua mielellään otetaan Veikkaukselta. Soini 1800 luvulla sietäisi tulla hirtetyksi syytenimikkeellä, velhoilu. Yli satasella pelasin veikkauksen Kenoa merkittävin voitto 3,50 euroa sekä järjetön määrä rivejä tasokymmenellä 10 euroa. Veikkaan et ilmaiset pullakahvit painaa tuossa tuloksessa ja mihin niitä 10nen euron panoksia tarvitaan. Onneksi en lähtenyt liikenteeseen tonnilla. Missähän se olisi nyt ?


    • Köyhä1

      Ne uskoo vain rahaan

    • NänSeMännöö

      No se on aika varma ettet voita, muta joku voittaa aina se on matematiikkaa se!

    • rerewrewrrr

      kaikki feikan pelit on kuin maan hallitus - yhtä kusetusta ja köyhiltä viedään rahat ekana ja annetaan rikkaille totta kai tai sipilän et com kumppaneille. kukaan ei tunne ketään köyhää voittanutta. evr.

    • NänSeMännöö

      Kukaan oikeasti köyhä ei pelaa veikkauksen pelejä, koska rahat on käytettävä elämiseen! Huvituksia vasta kun on oikeasti omaa rahaa niihin!!

    • rrrreweqwe

      kenet suurvoittajan muka sinä tunnet.. jonkun isokenkäisen kuitenkin, jolle massit hyväveliverkosto kääntää silmänkkääntötempulla nimeltä feikkaus.

    • kokeile_järjellä

      Tähän pätee sama kuin kaikkeen Veikkauksen toimintaan, huijaus paljastuisi jossain vaiheessa joten Veikkaus ei huijaa. Ei kannata tappaa lypsävää lehmää.

    • tuloksiaseurannut

      Olen huomannut saman. Jotain mätää täytyy olla kun joka päivä melkein saa 10-kertoimella useampia kappaleita 9 oikein.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe