Tein kesäheila testin

hytinäx1

Tuolta aikani ratoksi tein iltasanomissa olevan testin, viimeisin kysymys oli vaikein kun en osaa yhtään laulua ulkoa. Arvatkaapa ketä esitettiin minulle kesäheilaksi.... Voishan se olla yhtä tulta ja tappuraa hänen kanssaan.

52

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohan nyt tietysti pitäisi olla vaikka kuinka helppo arvata, niin vähän kun maailmassa on vaihtoehtoja ...
      Mutta olkoon.

    • Mikä maa, mikä valuutta?

      H.

    • TyhmäAloitusViel

      Onpa typerä aloitus. Miksei aloittaja kerro itse tulosta, miksi moista pitäisi arvailla, kun ei tunne aloittajaa, eikä tiedä, keitä heiloiksi voisi olla tarjolla?

    • mimmimum-..mi

      Joo...minäkin käväsin tekemässä....toivoin vaikka Jaajoa....mutta sainkin Roope Salmisen...kesäpojukseni...Kukahan se tulta ja tappuraa on ?

      • Ehkä joku Matti Nykänen?


      • Sama juttu, ainaskin viidesti kokeilin ja aina juuri Roope Salmista tyrkytti.
        Jaajon minäkin olisin halunnut kesäyöhön höpisemään...mutta joku Roope Salminen, en tunne edes ulkonäöltä, kuka kumma hurmuri lienee, lopulta tulin tulokseen, kaikki muut olivat jo heilansa löytäneet, vain Roope olijäljellä.
        Vaikka millaisilla yhdistelmillä kokeilin, aina sama tulos: Roope, kovin on nuori kesäheilaksi, vaan voisihan tuota hetken höpistä jos vaikka joku huumormies on.


    • hehehehee

      Mä voisin tietää, jos olisin kestänyt katsoa vaihtoehtoja. Mut kun luin vain otsikon, että sellainen testi olisi ja vilaukselta näin ällötyksiä vaudilla kun siirryin pois. Iki-pukki-Danny sen naaman näin.

      Arvaan siis:, että Dannyn aiot viedä Erikalta. Hyi, hyi sinnuu!

    • O-Orvokki

      En oikeastaan voinut tehdä, kun ei löytynyt oikeita vastauksia kysymyksiin. Väänsin vähiten vieraalta tuntuvilla vastauksilla ja sain Dannyn minäkin. - Ei todellakaan kelpaisi edes kesäheilaksi, vaikka sattuisinkin jostain käsittämättömästä syystä kelpaamaan hänelle. Ei tosiaan ole mahdollista kumpikaan.

      Yksi ihastuttava tuttu nainen sai vastaukseksi Halla-ahon ja kammoksui ajatusta tosissaan.

    • Vaikea arvata kun ei tuosta ilmennyt kaikki ehdokkaat. Mutta itse sain Kaija Koon, tuskin maltan odottaa kesäheilaa.

      • Niin minäkin,täytyy odottaa,että kaija tulee juhannuksena kylään,niin saa kyytiä


    • Heikunkeikku

      Mä kävin kans tekemässä testin. Ihan oli aivan kerrassaan vääriä kysymyksiä.
      Juuri SE vastaus puuttui, jonka minä olisin valinnut.
      Enkä ees muista laulujen sanoja. Laitoin "Aikuinen nainen", kun siitä sentäs muistan jonkun sanasen ulkoa, kuten esim. aikuinen nainen:) Olen huono kuuntelemaan laulujen sanoja, kun kaikki energia menee vaan melodian kuuntelemiseen. Sitäpaitsi en ole koskaan ollut mikään lauleleva tyyppi, niin ei ihme jos sanoja ei muista.
      Tein testin kaksi kertaa ja vastasin aivan samalla tavalla. Ensteks tuli Roope Salminen ja sitten toiseksi tuli Arman Alizad. Ei noista vaihtoehdoista kumpikaan käy, koska ovat avo- ja avioliitossa.
      En suinkaan alkaisi varattujen kanssa heilastamaan.

      • mustahuivi

        Lälläslää, minäpä tein "millainen mummo olisit" -testin.
        Vastaus oli, että rokkimummo. Passaa mulle.


      • Minä sain Samu Haberin, hänet juuri halusinkin. Varmaan siksi, kun ainut laulu, jota yhtään muistin alkoi: "Tahdon rakastella sinua.." Vaikka en varmaan jaksaisi Samun kyydissä, mutta on hän vaan niin ihku, komea, sujuvasanainen, huumorintajuinen, ja kaikin puolin niin sympaattinen.


      • MiljoonaPelleä

        Öööö ... Eihän se mikään Haberin kappale ole.


    • teinien-testejä

      Vidu te oodde lapsellisi ettex oo arvovaltaisia tosikkoi huumorintajuttomii mummoi ja pappoi.
      Laulakaa virsii.

      Mä sain tauno palo vainaa ja ansa ikonen yhtä vainaa.

    • höpö-höpö-höpö

      "Kesäheilani on Tauski. Mies, jolla on suuret puheet ja ulottuvuudet - ainakin omasta mielestään. Tauski tarjoaa minulle ampiaisen Tauski-baarissaan ja olen hänelle hetken verran Minä vain."

      • New-age

        Pzzz. Samoin Tauski tuli myös mulle. Ei kerrota kellekkään. Tai oikeastaan, saat pitää hänet.


      • höpöhomma
        New-age kirjoitti:

        Pzzz. Samoin Tauski tuli myös mulle. Ei kerrota kellekkään. Tai oikeastaan, saat pitää hänet.

        En minäkään sitä huoli.

        Minne laitetaan? ;-)


      • no.mutta.naiset

        Laittakaa jakeluun. Kyllä sen joku Erika ottaa :)


      • Eiks toi Tauski oo se, joka pitää naisii niiku nyrkin ja hellan välis?


      • Liljankukka-kin

        Niiih, kuvittele: silti kirjoittaa sellaisen rakkauslaulun kuin Sinä vain !


    • netietää

      Laura tuli, oikea valinta

    • Haaberii ehdotettiin mulle .D

    • Haha tein testin neljä kertaa ja yksikään ehdokkaista ei ollut makuuni. Kaikki liian nuoria ja siitä toivotusta "älykkyydestä" tai "huumorintajusta" en nähnyt mitään merkkiä.....Onneksi minulla on juhannusheila kotona jonka olen valinnut ihan itse oman makuni mukaan.

    • hytinäx1

      No kauan pidin teitä tietämättömänä mutta minulle ehdotettiin tätä Halla-Ahoa . Kyllä hämmästyin kerrassaan. No voisihan hänen kanssaan kehittyä kiivastakin keskustelua näin maastamuuttaneen näkökulmasta katsottuna. Tuskin menisi halausasteelle.

      • mimmimum-..mi

        Vai Halla-Ahoa....olikohan siellä Soinia ehdokkaana....nauratti vähän kun pakinoitsijan kielenkannat aukesivat kirjoittamaan....Soinilaisten Sinisestä tulevaisuudesta...." Soinin logiikka ei petä....illalla sininen etumuspilleri ja aamulla katumuspilleri...pärjää vaikka sulttaanin haaremissa"


      • Minä sain heti eka yrityksellä omia lapsiani nuoremman poikasen.
        Joku kokoomukselainen ministeri, Antti Häkkinen (?) tai jotain Häk ... kuitenkin.


      • Tellukka kirjoitti:

        Minä sain heti eka yrityksellä omia lapsiani nuoremman poikasen.
        Joku kokoomukselainen ministeri, Antti Häkkinen (?) tai jotain Häk ... kuitenkin.

        Häkkänen se on. Ihan outo nimi ennestään.


      • Spilleri
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Vai Halla-Ahoa....olikohan siellä Soinia ehdokkaana....nauratti vähän kun pakinoitsijan kielenkannat aukesivat kirjoittamaan....Soinilaisten Sinisestä tulevaisuudesta...." Soinin logiikka ei petä....illalla sininen etumuspilleri ja aamulla katumuspilleri...pärjää vaikka sulttaanin haaremissa"

        Oli siellä Sininen SOINI !


    • Teinpähän "testin", yllätyshullu kun olen. Mutta voi herttileili. Ikinä kuullutkaan jostain Samu Haberista. Olisi vissiin pitänyt valita jokin muu laulu kun osaan ulkoa niistä aika monta...

      Kaikeksi onneksi edes tartte juhannusheilaa.

    • parempi.yksin

      Tarjolla oli Päivi Räsänen. HUH

    • Huutokauppakeisari!!
      En sano mitään....

      • Nyt tuli Arttu Viskari, näköjään vedän puoleeni pulskia miehiä.


    • Minulle tuli onneksi Kerttu Kotakorpi ,kyllä ottaisin,jos olisi yhtä nätti nainen ja yhtä kurvikas,kävisi kyllä xl-malli Asley Grahamkin, Adele ym. nätit rouvakoon naiset,joilla leveät lanteet

    • Haaberi

      Taisin eka saada Jaajon, mutta sitten toisella kerralla tuli se, mitä halusin eli Samu Haber.

      • TauskinFani23vuottaollut

        Mulla on Kesäheila Testissa tullu 4 vuotta peräkkäin Tauski ja se on Ihana kyllä mulle kelpais


    • Kyllä vittuja Suomessa on.

      • Aivojenpaikka

        Aivan kuten munapäitäkin.


      • Paperi-T tuli en tiedä hänestä mitään, mutta nähnyt olen tv´ssä.
        Mitä lie vastasin noin söötin treffikaverin saadakseni- hyvä.
        Useampi kysymys olii sentään maltettu laittaa ym.


    • Kiva.testi

      Tuomas Enbuske tuli mulle, aika hyvä. Kelpaisi. On hänellä joitain kummallisia kotkotuksia, mutta monesta asiasta olen samaa mieltä.

    • On sulla tekemisen puutetta......................

    • Huhhuh0npaOutova

      Haetaanko julkuille tuolla keinoin uusia heiloja?
      Ovatko he kaikki vapaina ja puutteessa?
      Onpa kummaa!

      • Bengalitikku

        V 2018 kesäheilani on Pate Väyrynen. Hihhih.


    • oscarsson

      Vastailen kyselyihin ja galluppeihin ihan puuta-heinää.

    • voi-kauheeta-

      Mulle paras kesäheila olisi kuulenna Sipilä, kauheeta,
      ukkomiehet ku ei kiinosta,

      tein kasikertaa , vastain aivan eritavoin silti pukkasi Sipilää mulle,

    • Kike Elomaa! Eipä paljon huonommin olisi voinut käydä.

    • O-Orvokki

      Ovatkohan kaikki nuo testissä esiintyvät julkut vapaina ja ryhtyisivät juhannusheiloiksi?

      Toisaalta testi on vähintään vuoden vanha ja olin näköjään itsekin tehnyt sen. No, Danny on ainakin löytänyt jo uuden heilan itselleen, vai onkohan edelleen sama heila mukana kuvioissa.

    • EnOoVieläTehny

      Mistä se testi löytyy?

      • Bengalitikku

        Iltasanomien testi.

        Jocustakaan ei taida uskaltaa onnitella?


      • Olisihan tuo mukava kuulla, vieläkö Kikeä kiusaa se, että tyhmät ihmiset rakentavat kaupunkeja mannerlaattojen päälle. Koskaan en ole pitänyt hänen trimmatusta vartalostaankaan: kuin nyljetty jänis.


    • mimmimum-..mi

      Kyllä tämä oli kai uusi..tämän vuoden juhannusheila testi....minä sain Arttu Wiskarin vaikka en niin kovasti pidäkään ..kahvimaidosta...

      • hytinäx1

        No tänä vuonna tupsahti ehdokkaana Sampo Kaulanen. En ole koskaan kuullutkaan nimeään. Mistä hän on tunnettu? Kuvasta päätellen vähän liian nuori minulle mutta muuten näyttäisi olevan mukavan näköinen heppu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe