Ikisinkut - kirous vai valinta?

sinkkuna_nyt

Usein kuulen puhuttavan stereotypisesti, että nainen saa seksiä keneltä tahansa mieheltä. Miehillä tämä asia ei ole niin helppoa, väittävät. Paska puhetta, sanon minä. Seurasin sivusta kuinka hyvännäköinen nainen etsi elämänkumppania Tinderistä ja Suomi24:sta ja ties mistä. Naisella oli treffejä, jotka paljastivat, että joku vankila tai psykologinen laitos on päättänyt päästää asukkinsa kesälaitumille kirmaamaan.
Huomasin ihan saman ilmiön miehenä myös naisista. Asennan Tinderin pari-kolme kertaa vuodessa ja näen siellä usein ihan samat naamat, jotka ovat hakeneet vakavaa suhdetta jo kolmatta vuotta. Tämä pistää miettimään. Onko näillä ikisinkuilla rima liian korkealla, vai onko heillä jonkinlaisia sosiaalisen kanssakäymisen haasteita? En nyt puhu mistään perus-ujouksista vaan oikeasti vakavemmista, psykologisista haasteista. Sitoutumisen haasteet, empatian puute, elämäntilanteen ja itsetunnon haasteet.
Joku joka aiheuttaa haasteen etteivät he pariudu? Tämä nainen kertoi muutamista tapauksista ja taustalla oli alkoholismia, työttömyyttä, pahoja kokemuksia huonoista suhteista ym. Ymmärrän myös sen, että yhteiskunta asettaa riman aika korkealle. Ympärillä on 2/3 ihmisistä parisuhteissa ja täyttävät sosiaalista mediaa täydellisen elämän kuvilla. Oikeasti mitä kulissien takana tapahtuu, tuskin on niin ruusuista. On riitoja, on rankkaa arkea. Jotkut pärjäävät parisuhteissa paremmin näiden haasteiden edessä eivätkä ala oireileen.
Jotkut taas oireilevat ja aiheuttavat ongelmia paitsi sille omalle kumppanille, myös muille. Yhtäkkiä kaverit jaetaan ja jompi kumpi jää heitteille. Siitäkö alamäki alkaa, vai onko joukossa ikisinkkuja jotka eivät löydä ketään sellaista, jonka kanssa tulisivat toimeen?
Ikisinkut usein perustelevat, että kyse on valinnasta. Ymmärrän hyvin, ettei kysyntä ja tarjonta aina kohtaa, eikä se netti tai mobiiliappi ole aina se helpoin keino luoda parisuhdetta. Tiedän hyvin parinvalinnan suhteen, että meitä on moneen junaan, varsinkin jos puhutaan elämäntavoista, haaveista, miten arkea halutaan viettää jne.
Nyt ääni teille "ikisinkuille", koetteko olevanne sinkkuja tahdostanne, vai mihin suhteet tai niiden alut kaatuvat?

49

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole ikisinkku enkä edes sinkku, mutta vastaan nyt kuitenkin.

      Veikkaan, että kyse on aika paljon siitä, etteivät tavoitteet ja toiveet kohtaa. Naiset saavat valtavia määriä yhteydenottoja, mutta kuinka moni niistä tulee sellaiselta mieheltä, jonka kanssa kukaan edes likipitäen täyspäinen nainen voi kuvitella rakentavansa minkäänlaista parisuhdetta? Todennäköisesti hyvin harva. Ja sama toisinpäin. Mies kun laittaa ilmoituksen nettiin, saa vastauksia lähinnä sohvanpohjalle juurtuneilta läskikasoilta, joilla on lauma lapsia eri miesten kanssa ja jotka haluavat itselleen komean, fiksun ja menestyvän miehen.

      Omalta kohdaltani on pakko sanoa, että olisin mieluummin sinkku kuin parisuhteessa jonkun b-sarjan naisen kanssa. Olen parisuhteessa vain, koska tapasin aikanaan mielestäni aivan täydellisen naisen: älykkään, hauskan, kunnianhimoisen, kauniin, aivan saatanan seksikkään... Samoin varmasti ja ymmärrettävästikin ajattelee myös moni nainen: parempi olla sinkkuna kuin tyytyä siihen elämään, minkä parisuhde jonkun itsetunto-ongelmissa rypevän kakkosluokan jantterin kanssa tarjoaisi.

      Jos haluaa parisuhteen, kannattaa kumppania etsiä ihan muualta kuin Tinderistä tai netistä ylipäätään. Kohdata ihminen in the real life on se juttu. Jos etsii yhden yön panokamua, sen voi löytää Tinderistäkin.

    • "Nyt ääni teille "ikisinkuille", koetteko olevanne sinkkuja tahdostanne, vai mihin suhteet tai niiden alut kaatuvat?"

      Kun ei ole koskaan edes ollut mitään suhteita tai suhteiden alkuja mitkä voisivat kaatua. Kukaan tapaamani nainen ei ole kiinnostunut tapaamaan uudelleen 1-3 kerran jälkeen. Poisluettuna baarituttu n. 190 senttinen reilusti ylipainoinen saksalainen nainen, johon en tuntenut minkäänlaista vetoa. Hän on ainoa joka on ilmaissut kiinnostuksensa ja senkin kaverin välityksellä.

      • Nainen39vee

        Ymmärrän, että sinua ei kiinnostanut se saksalainen. Ja on ihan ok sanoa, että et ollut kiinnostunut. Itseäni häiritsee vaan se, että palstalla se, jos NAINEN valikoi tai ei halua ketä tahansa miestä, se on heti tuomittavaa, mutta mies saa kyllä valikoida - miksiköhän? (Ja en siis syytä nyt just sua tästä kaksinaismoralismista, koska en tunne palstan nimimerkkejä, vaan ihan yleisellä tasolla tarkoitan.)


      • kysynpähän.vain

        Mistä luulet tuon johtuvan että kukaan nainen ei ole halunnut nähdä uudestaan?


      • Yksi sanoi suoraan ettei suhdekokematon kelpaa. Jotkut ovat olleet vain seksin perässä ja olen ollut niin surkea sängyssä (jännitys tai alkoholi) ettei jatkoa ole tullut.


      • kysynpähän.vain
        wlfwd kirjoitti:

        Yksi sanoi suoraan ettei suhdekokematon kelpaa. Jotkut ovat olleet vain seksin perässä ja olen ollut niin surkea sängyssä (jännitys tai alkoholi) ettei jatkoa ole tullut.

        Aina kannattaa valehdella että on ollut suhde tai suhteita..
        Mun mielestä valehtelu on sallittua jos naiset on noin älyttömättömiä tuon "esivalinnan" suhteen.
        Naiset haluaa miehen jota muutkin naiset haluavat. Jos naiset kuulee että mies ei ole saanut ketään niin ei hekään halua sinua.
        Kannattaa aina hyödyntää tuota pariutumisessa, aina kannattaa vähän sanoa ohimennen että naisia on riittänyt.


      • kysynpähän.vain kirjoitti:

        Aina kannattaa valehdella että on ollut suhde tai suhteita..
        Mun mielestä valehtelu on sallittua jos naiset on noin älyttömättömiä tuon "esivalinnan" suhteen.
        Naiset haluaa miehen jota muutkin naiset haluavat. Jos naiset kuulee että mies ei ole saanut ketään niin ei hekään halua sinua.
        Kannattaa aina hyödyntää tuota pariutumisessa, aina kannattaa vähän sanoa ohimennen että naisia on riittänyt.

        Juu, opin kerrasta. Ei vaan ole vielä tullut vastaan yhtä pitkälle johtaneita juttuja naisen kanssa.


    • Nainen39vee

      Joidenkin kohdalla voi vaikuttaa mainitsemasi asiat. Jotkut eivät niin tosissaan haekaan, vaan roikkuvat siellä ja satunnaisesti selaavat tarjonnan läpi. Jotkut voivat olla ihmisinä sellaisia, että kestää kauan ennen kuin heistä pääsee selvyyteen, mitä ovat - joidenkin on vaikea antaa ja paljastaa itsestään mitään, ja sen vuoksi syvällisiä ihmissuhteita ei pääse syntymään. Tällöin potentiaalisetkin kumppanit tulkitsevat, että ei synkkaa, ja juttu kuivuu kasaan.

      Varmasti melkein kaikki löytäisivät kyllä jonkun, jonka kanssa "tulisivat toimeen", mutta kun se ei vielä riitä parisuhteen perustaksi. Mitä erilaisempi itse on (joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä) sitä vaikeampi on löytää se itselle sopiva kumppani.

      Ja joskus voi olla vaan huonoa tuuria.

    • Enoni on ikisinkku. Monesti olen miettinyt, että miksi, koska komea iso mies. Taitaa hipoa jo 70 vuotta ja alkaa tietysti olemaan vaivoja, kun ikää on ja takana paljon fyysistä työtä, mutta hyvässä lunnossa hän aina on itseään pitänyt. Tekee kotiviiniä, mutta ei heilu kännissä. Lopetti piipunkin polton kun seinään kun tupakkimerkkiä ei enää saanut.
      Että voin väittää, että hänen tapauksessaan parisuhteiset miehet voivat huonommin.

      En ole ikinä kysynyt hältä, mutta ehkä hän on aseksuaali tms. Mutta elämästä hän on nauttinut. Rahaa on, mutta käyttää sitä harkiten. Ei näytä sitä pääällepäin. Ei esimerkiksi ole hommannut autoa vaikka asuu syrjäkylillä. Hurauttaa taksilla kylille ja takaisin.

      Hällä on minusta se oikeanlainen MGTOW -asenne. Hän ei siitä huutele, eikä pidä meteliä. Jotkut on kyselleet ja ehdotelleet naisia hälle, mutta hän ottaa sen vastaan vaan huumorilla, mitä mä sellaisella tekisin, tai tarviisin. Hän oikeasti nauttii yksinolosta silminnähden.

      Mä luulen että hän on halunnut niin aina.

      • wroomtolady

        Mies jota ei kiinnosta autot tai naiset ei ole mies.


    • Se on siunaus :)

      Mun mielestäni ikisinkkuus on ennemminkin elämänasenne. Tai ainakin mulla on. Tulen toimeen itsenäisesti, toisista riippumatta, nautin yksinolosta. Vaikka olis se kumppanikin tuossa, koen silti olevani yksinäinen matkustaja. Tarvitsen sen henkisen ja fyysisen vapauteni. Tänäänkin kun pitäisi lähteä "porukalla" viihtymään, mua ei huvita pätkän vertaa, melkein kiukuttaa. Ennemmin olisin yksinäni. Tiedän että illasta tulee kuitenkin taas ihan kiva, siksi menen. Ja saanhan olla yksikseni tuon tapaamisen jälkeen ja nauttia siitä yksinolostakin.

      Aloittaja taisi kuitenkin tarkoittaa vähän eri asiaa, sitä että on niin viallinen ettei juuri kukaan kestä siinä vierellä. On noitakin nähty. Ja voinhan minäkin olla sellainen jollekin, ainakin sellaiselle, jonka pitäis päästä kyhnyttämään vieressä koko ajan. Mua alkais ahdistamaan hyvin nopeasti, kun nytkin on vähän kiusaantunut olo välillä.

      • No voihan se olla, että joskus marssii etees sellainen jamppa, että ei ahdista milloinkaan ja pikkuinen haikeus on aina viereen ja silti on hyvä olla se aika yksinkin. :o)

        Hyvää jussia ja muistahan nus...siis nukkuakin. :oD


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No voihan se olla, että joskus marssii etees sellainen jamppa, että ei ahdista milloinkaan ja pikkuinen haikeus on aina viereen ja silti on hyvä olla se aika yksinkin. :o)

        Hyvää jussia ja muistahan nus...siis nukkuakin. :oD

        Tarvitsen sen oman tilani ja aikani, olen aina tarvinnut. Voi sitä silti olla haikeus viereen ja odotusta seuraavaan tapaamiseen...

        Oli ihan mahdottoman mahtava reissu mahdottoman mahtavan tyypin kanssa. Hui :)

        Muistin molemmat ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Tarvitsen sen oman tilani ja aikani, olen aina tarvinnut. Voi sitä silti olla haikeus viereen ja odotusta seuraavaan tapaamiseen...

        Oli ihan mahdottoman mahtava reissu mahdottoman mahtavan tyypin kanssa. Hui :)

        Muistin molemmat ;)

        Niin. Asiat pitää ymmärtää. Just turisin yhden naisen kanssa. Sillä muksut miltei aina. Isään ei luota ja kaikkea säätöä. Eli sillä ei ole oikeaa halua saada itselleen sitä miestä. Saa oman elämän uhrata lasten puolesta, mutta sit ei pitäis haikailla edes sitä miestä. En minä ainakaan lähde vaan ovimieheks...

        No kiva, että on sutinaa ollut. 😊 Joko ne sokat läks polvista? Nitkahtiko? 😁

        Niin vieläkin muistat. Juhannuspäivänä tyypin/tyypit. 😂


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Tarvitsen sen oman tilani ja aikani, olen aina tarvinnut. Voi sitä silti olla haikeus viereen ja odotusta seuraavaan tapaamiseen...

        Oli ihan mahdottoman mahtava reissu mahdottoman mahtavan tyypin kanssa. Hui :)

        Muistin molemmat ;)

        Nyt keksin sanat sulle. En lähtis taistelemaan sun omaa aikaa vastaan. Niinkun en lähtis tappelee äitinä olevaa lasten aikaa vastaan. Mä olen isä jumalsuta itsekin. Ja aina olen arvostanut halua. Mutta vaadin samaa vastaan...ehkä nyt ymmärrät mistä puhun. :o)

        Yhden ulkosaunan vaati että keksin tään. ;oD


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Niin. Asiat pitää ymmärtää. Just turisin yhden naisen kanssa. Sillä muksut miltei aina. Isään ei luota ja kaikkea säätöä. Eli sillä ei ole oikeaa halua saada itselleen sitä miestä. Saa oman elämän uhrata lasten puolesta, mutta sit ei pitäis haikailla edes sitä miestä. En minä ainakaan lähde vaan ovimieheks...

        No kiva, että on sutinaa ollut. 😊 Joko ne sokat läks polvista? Nitkahtiko? 😁

        Niin vieläkin muistat. Juhannuspäivänä tyypin/tyypit. 😂

        En tainnut ihan ymmärtää. "Eli sillä ei ole oikeaa halua saada itselleen sitä miestä. " Ehkä hällä on halu löytää omaan tilanteeseensa solahtava mies. Tai ehkä hän ei edes etsi, niin kuin mun näkemykseni mukaan iso osa sinkuista. Eletään hyvää ja täyttä elämää, ja jos jotain tupsahtaa eteen, niin ehkä..?

        Tiedän aviopareja, jotka eivät ole koskaan asuneet samaa taloutta. Se sopii heille parhaiten noin. Etenkin jos elämäntavoissa on suuria eroja. Toinen vaikka on boheemi keräilijä ja sotkija, ja kumppani taas neuroottinen siivooja ja tyhjästä kliinisestä tilasta nauttiva.

        Noi uusperhekuviot on musta olleet aina pelottavia. Siis niihin ryhtyvät on todella rohkeita ihmisiä. Se kun ei suju. Juuri koskaan. Aina on jotain asetelmia ja rähinöitä, erilaisia kasvatustapoja, eriarvoisuutta, niin erilaisia ihmisiä iso kasa väkisin yhdessä. Eipä sillä, onhan noita ristiriitoja ydinperheissäkin ja nekin hajoaa.

        Sitten yksi juttu mitä minä en kumppania etsivissä lasten vanhemmissa oikein ymmärrä. Kaiken maailman kaverit ja muut häynät tuttavat ovat kyllä tervetulleita kyläilemään lasten aikana, mutta sitä kumppaniehdokasta ei vaan lasten sekaan voida tuoda. Kai nyt aikuiset ihmiset osaavat olla kuolaamatta ja lääppimättä toisiaan muiden läsnäolleessa. Kaveri ja kyläilijä se kumppaniehdokas on lapsille siinä kuin työkaverikin.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        En tainnut ihan ymmärtää. "Eli sillä ei ole oikeaa halua saada itselleen sitä miestä. " Ehkä hällä on halu löytää omaan tilanteeseensa solahtava mies. Tai ehkä hän ei edes etsi, niin kuin mun näkemykseni mukaan iso osa sinkuista. Eletään hyvää ja täyttä elämää, ja jos jotain tupsahtaa eteen, niin ehkä..?

        Tiedän aviopareja, jotka eivät ole koskaan asuneet samaa taloutta. Se sopii heille parhaiten noin. Etenkin jos elämäntavoissa on suuria eroja. Toinen vaikka on boheemi keräilijä ja sotkija, ja kumppani taas neuroottinen siivooja ja tyhjästä kliinisestä tilasta nauttiva.

        Noi uusperhekuviot on musta olleet aina pelottavia. Siis niihin ryhtyvät on todella rohkeita ihmisiä. Se kun ei suju. Juuri koskaan. Aina on jotain asetelmia ja rähinöitä, erilaisia kasvatustapoja, eriarvoisuutta, niin erilaisia ihmisiä iso kasa väkisin yhdessä. Eipä sillä, onhan noita ristiriitoja ydinperheissäkin ja nekin hajoaa.

        Sitten yksi juttu mitä minä en kumppania etsivissä lasten vanhemmissa oikein ymmärrä. Kaiken maailman kaverit ja muut häynät tuttavat ovat kyllä tervetulleita kyläilemään lasten aikana, mutta sitä kumppaniehdokasta ei vaan lasten sekaan voida tuoda. Kai nyt aikuiset ihmiset osaavat olla kuolaamatta ja lääppimättä toisiaan muiden läsnäolleessa. Kaveri ja kyläilijä se kumppaniehdokas on lapsille siinä kuin työkaverikin.

        Sori. Olin kännissä kun käki....kukkuu! 😁

        Vissiin vetää iskut päälle tietyn promillerajan jälkeen. Mutta tuossa on silti järkeä. Pääsin siihen, mikä on yleensä naisen ja miehen välisessä suhteenrakentelussa ongelma siinä sitoutumisessa toiseen.
        Tuo halu mistä puhun, se pitäisi minusta olla jo, ennenkuin tietää edes kohteen. Silloin on myös valmiiksi sitä aikaakin tilaa ottaa se mies tai siis nainen minun tapauksessa siihen. Ja silloin ei ole lapsetkaan siinä, eikä kaverit.. se on kahdenkeskistä aikaa. Avioparienkin pitää saada sellaista aikaa..

        En minä ainakaan mitään uusperhettä halua. Eihän parisuhde sellaista tarkoita. Eikä mua haittaa, vaikka muksutkin on kotona, kun siellä hiippailis mun naisystäväkanditaatti.

        Eikä minusta itsestänikään ole outoa olla jonkun naisen luona, jos siellä on muksut. Itseasiassa kävinkin eräillä treffeillä, missä oli myös naisen tyttö kotona. Äiti huomauttikin jossainvaiheessa, että kumpaakos tässä nyt treffattiin, kun tyttö nakotti mun sylissä ja antoi haleja ja saimpa lähtöpusunkin. 😂

        Anyway... mä tarkoitan, että pitää olla halu. Halu saada se mies tai nainen elämään. Sitten sille on jo aikaakin. Avioliitossa tai avoliitossakin sitä pitää olla...kahdenkeskistä aikaa. Sitäkin pitää haluta...sitä aikaa ja toista. Ärsyttää katsoa pareja jotka marisevat toisistaan ja näkevät toisiaan vaan pitkillä suorilla..Kun taas tiedän pareja, joilla on työ ja harrastusjuttuja niin paljon, silti ottavat kahdenkeskistä aikaakin.

        Jaahas. Sit syömään. Vähän tässä loivennellut. 😁 Tuli eilen oteltua ihan reippahasti. Vaikka oli kyllä mukavaa. Kaverin mökillä kävin. Siellä oli rannassa itikkaverkolla varustettu katos. Oli aika oiva rupattelumesta. 😊


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Sori. Olin kännissä kun käki....kukkuu! 😁

        Vissiin vetää iskut päälle tietyn promillerajan jälkeen. Mutta tuossa on silti järkeä. Pääsin siihen, mikä on yleensä naisen ja miehen välisessä suhteenrakentelussa ongelma siinä sitoutumisessa toiseen.
        Tuo halu mistä puhun, se pitäisi minusta olla jo, ennenkuin tietää edes kohteen. Silloin on myös valmiiksi sitä aikaakin tilaa ottaa se mies tai siis nainen minun tapauksessa siihen. Ja silloin ei ole lapsetkaan siinä, eikä kaverit.. se on kahdenkeskistä aikaa. Avioparienkin pitää saada sellaista aikaa..

        En minä ainakaan mitään uusperhettä halua. Eihän parisuhde sellaista tarkoita. Eikä mua haittaa, vaikka muksutkin on kotona, kun siellä hiippailis mun naisystäväkanditaatti.

        Eikä minusta itsestänikään ole outoa olla jonkun naisen luona, jos siellä on muksut. Itseasiassa kävinkin eräillä treffeillä, missä oli myös naisen tyttö kotona. Äiti huomauttikin jossainvaiheessa, että kumpaakos tässä nyt treffattiin, kun tyttö nakotti mun sylissä ja antoi haleja ja saimpa lähtöpusunkin. 😂

        Anyway... mä tarkoitan, että pitää olla halu. Halu saada se mies tai nainen elämään. Sitten sille on jo aikaakin. Avioliitossa tai avoliitossakin sitä pitää olla...kahdenkeskistä aikaa. Sitäkin pitää haluta...sitä aikaa ja toista. Ärsyttää katsoa pareja jotka marisevat toisistaan ja näkevät toisiaan vaan pitkillä suorilla..Kun taas tiedän pareja, joilla on työ ja harrastusjuttuja niin paljon, silti ottavat kahdenkeskistä aikaakin.

        Jaahas. Sit syömään. Vähän tässä loivennellut. 😁 Tuli eilen oteltua ihan reippahasti. Vaikka oli kyllä mukavaa. Kaverin mökillä kävin. Siellä oli rannassa itikkaverkolla varustettu katos. Oli aika oiva rupattelumesta. 😊

        Eri mieltä!! :)

        "Anyway... mä tarkoitan, että pitää olla halu. Halu saada se mies tai nainen elämään." Ei tarvi. Se halu syntyy siinä kun tutustuu. Enkä tarkoita seksuaalista halua, se nyt tietty pitää olla. Vaan ihan sitä että toisen seurassa on niin hyvä olla, että sille tekee tilaa omaan elämäänsä. Vaikka siis sitä halua ei olis ennen toisen tapaamista ollut.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Eri mieltä!! :)

        "Anyway... mä tarkoitan, että pitää olla halu. Halu saada se mies tai nainen elämään." Ei tarvi. Se halu syntyy siinä kun tutustuu. Enkä tarkoita seksuaalista halua, se nyt tietty pitää olla. Vaan ihan sitä että toisen seurassa on niin hyvä olla, että sille tekee tilaa omaan elämäänsä. Vaikka siis sitä halua ei olis ennen toisen tapaamista ollut.

        Saatoit kyllä tarkoittaa just tuotakin ;D

        Mutta edelleen pidän kynsin hampain kiinni mun omasta ajastani, laatuajasta itseni kanssa ;) Jos laiminlyön itseni, ei suhteestakaan tule mitään. En jaksa enkä pysty.


      • huomioitsia
        tähänsekaappi kirjoitti:

        Sori. Olin kännissä kun käki....kukkuu! 😁

        Vissiin vetää iskut päälle tietyn promillerajan jälkeen. Mutta tuossa on silti järkeä. Pääsin siihen, mikä on yleensä naisen ja miehen välisessä suhteenrakentelussa ongelma siinä sitoutumisessa toiseen.
        Tuo halu mistä puhun, se pitäisi minusta olla jo, ennenkuin tietää edes kohteen. Silloin on myös valmiiksi sitä aikaakin tilaa ottaa se mies tai siis nainen minun tapauksessa siihen. Ja silloin ei ole lapsetkaan siinä, eikä kaverit.. se on kahdenkeskistä aikaa. Avioparienkin pitää saada sellaista aikaa..

        En minä ainakaan mitään uusperhettä halua. Eihän parisuhde sellaista tarkoita. Eikä mua haittaa, vaikka muksutkin on kotona, kun siellä hiippailis mun naisystäväkanditaatti.

        Eikä minusta itsestänikään ole outoa olla jonkun naisen luona, jos siellä on muksut. Itseasiassa kävinkin eräillä treffeillä, missä oli myös naisen tyttö kotona. Äiti huomauttikin jossainvaiheessa, että kumpaakos tässä nyt treffattiin, kun tyttö nakotti mun sylissä ja antoi haleja ja saimpa lähtöpusunkin. 😂

        Anyway... mä tarkoitan, että pitää olla halu. Halu saada se mies tai nainen elämään. Sitten sille on jo aikaakin. Avioliitossa tai avoliitossakin sitä pitää olla...kahdenkeskistä aikaa. Sitäkin pitää haluta...sitä aikaa ja toista. Ärsyttää katsoa pareja jotka marisevat toisistaan ja näkevät toisiaan vaan pitkillä suorilla..Kun taas tiedän pareja, joilla on työ ja harrastusjuttuja niin paljon, silti ottavat kahdenkeskistä aikaakin.

        Jaahas. Sit syömään. Vähän tässä loivennellut. 😁 Tuli eilen oteltua ihan reippahasti. Vaikka oli kyllä mukavaa. Kaverin mökillä kävin. Siellä oli rannassa itikkaverkolla varustettu katos. Oli aika oiva rupattelumesta. 😊

        Ei mitään soria, naiset tykkäävät jännämiesmäisestä toiminnasta.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Saatoit kyllä tarkoittaa just tuotakin ;D

        Mutta edelleen pidän kynsin hampain kiinni mun omasta ajastani, laatuajasta itseni kanssa ;) Jos laiminlyön itseni, ei suhteestakaan tule mitään. En jaksa enkä pysty.

        En kyllä tarkoittanut. Tilaus pitäis olla. 😁

        Sitä mä just silloin kännissäkin örvelsin. Pitää olla tilaus. Se halu. Siis minun tapauksessa. Mä en just rupee sitä enää raivaamaan itelleni. Jos sattuu kaikki kohdalleen, niin tietty täytän sen halun..sehän tulee automaattisesti. Eihän mun tarvii olla kun oma hurvaava itteni silloin. 😁


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        En kyllä tarkoittanut. Tilaus pitäis olla. 😁

        Sitä mä just silloin kännissäkin örvelsin. Pitää olla tilaus. Se halu. Siis minun tapauksessa. Mä en just rupee sitä enää raivaamaan itelleni. Jos sattuu kaikki kohdalleen, niin tietty täytän sen halun..sehän tulee automaattisesti. Eihän mun tarvii olla kun oma hurvaava itteni silloin. 😁

        Okei, siis sulla pitää olla tilaus. Mulla ei tarvi. :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Okei, siis sulla pitää olla tilaus. Mulla ei tarvi. :)

        Juu. Näin on. Sähän nyt et tietääkseni ookaan valittanut, että ei miestä meinaa löytyä sopivaa. Että sä olet tyytyväinen tilanteeseen. :o)

        Ja mä taas etsin sanoja ja keinoja kuvailla sen mitä itse haluun. Toisinsanoen raamitan sitä omaa tilausta. Omituiset on konstit, mutta se halu on kova, niin sit saa konstitkin olla mitä vaan. :oD


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Juu. Näin on. Sähän nyt et tietääkseni ookaan valittanut, että ei miestä meinaa löytyä sopivaa. Että sä olet tyytyväinen tilanteeseen. :o)

        Ja mä taas etsin sanoja ja keinoja kuvailla sen mitä itse haluun. Toisinsanoen raamitan sitä omaa tilausta. Omituiset on konstit, mutta se halu on kova, niin sit saa konstitkin olla mitä vaan. :oD

        Minä en oo valittanut, kun ei oo tosiaan ollut aihetta... Ilman miesseuraa viihdyn oikein hyvin, se taas onkin sitten hankalampi yhtälö jos pitää viihtyä sen miesseuran kanssa joka sektorilla. Voihan sitä olla toisen kanssa vain joillain sektoreilla, mikä sitten kullekin rittää. Pitkäaikainen prosessi selvitettäväksi, etenkin kun mulla on se "oma aika" joka varmasti hidastaa sitä tutustumispuolta, ellei se sitten ihan torppaa koko touhua. Mutta minä en sellaista 24/7 juttua pysty, sellaista haluava joutuu etsimään seuransa muualta. Ihan nyt justiinsa tuntuu kyllä ihan kivalle. Sanotaan vaikka näin, että kaveri yllätti. Mulla tais olla ennakkoluuloja. :)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Juu. Näin on. Sähän nyt et tietääkseni ookaan valittanut, että ei miestä meinaa löytyä sopivaa. Että sä olet tyytyväinen tilanteeseen. :o)

        Ja mä taas etsin sanoja ja keinoja kuvailla sen mitä itse haluun. Toisinsanoen raamitan sitä omaa tilausta. Omituiset on konstit, mutta se halu on kova, niin sit saa konstitkin olla mitä vaan. :oD

        Et siis usko siihen mistä täällä jonkin aikaa sitten oli puhetta. Että väkisin etsimällä tulee vaan tavattua vääränlaista porukkaa, kun on se tyhjä paikka mikä pitää väkisin täyttää. Josta mun mielestäni seuraa pettymyksiä ja lopputulos, että mikään ei riitä, kun haetaan aina vaan jotain vähän enemmän. Ne nettideittejä ja irtosuhteita harrastavat ihmiset. Harrastuksella tarkoitan, että siellä deiteillä roikutaan vuodesta toiseen.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Et siis usko siihen mistä täällä jonkin aikaa sitten oli puhetta. Että väkisin etsimällä tulee vaan tavattua vääränlaista porukkaa, kun on se tyhjä paikka mikä pitää väkisin täyttää. Josta mun mielestäni seuraa pettymyksiä ja lopputulos, että mikään ei riitä, kun haetaan aina vaan jotain vähän enemmän. Ne nettideittejä ja irtosuhteita harrastavat ihmiset. Harrastuksella tarkoitan, että siellä deiteillä roikutaan vuodesta toiseen.

        Kuka on puhunut mistään väkisin etsimisestä?

        Jos otetaan esimerkkitapaukseksi nyt vaikka koira. Monet ottaa sen siksi kun se on kiva ja ihana. Mutta sitten se roikkuu hihnanperässä pihalla. Tai jossain häkissä. Otetaan se sit siitä kun siltä tuntuu. Mun naapurilla on koira ja se pääsee lenkille ehkä 5-6 kertaa vuodessa. Ihan älytöntä. Ja kaverilla kaks koiraa häkissä... en tajua.

        Tavallaan siis en halua tuollaisen häkkikoiran rooliin.

        Ja tässä oon yrittänyt keväästä asti pähkiä mitä mä haluan. Palapalalta alkaa kasautumaan kokonaiskuva. :o)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Kuka on puhunut mistään väkisin etsimisestä?

        Jos otetaan esimerkkitapaukseksi nyt vaikka koira. Monet ottaa sen siksi kun se on kiva ja ihana. Mutta sitten se roikkuu hihnanperässä pihalla. Tai jossain häkissä. Otetaan se sit siitä kun siltä tuntuu. Mun naapurilla on koira ja se pääsee lenkille ehkä 5-6 kertaa vuodessa. Ihan älytöntä. Ja kaverilla kaks koiraa häkissä... en tajua.

        Tavallaan siis en halua tuollaisen häkkikoiran rooliin.

        Ja tässä oon yrittänyt keväästä asti pähkiä mitä mä haluan. Palapalalta alkaa kasautumaan kokonaiskuva. :o)

        Minä.

        Mun mielestäni "haku päällä" on jonkinlaista väkisin etsimistä.


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Kuka on puhunut mistään väkisin etsimisestä?

        Jos otetaan esimerkkitapaukseksi nyt vaikka koira. Monet ottaa sen siksi kun se on kiva ja ihana. Mutta sitten se roikkuu hihnanperässä pihalla. Tai jossain häkissä. Otetaan se sit siitä kun siltä tuntuu. Mun naapurilla on koira ja se pääsee lenkille ehkä 5-6 kertaa vuodessa. Ihan älytöntä. Ja kaverilla kaks koiraa häkissä... en tajua.

        Tavallaan siis en halua tuollaisen häkkikoiran rooliin.

        Ja tässä oon yrittänyt keväästä asti pähkiä mitä mä haluan. Palapalalta alkaa kasautumaan kokonaiskuva. :o)

        Toi koira-vertaus on ... ehkä ihan kiva ;) Mun koirat saa juosta vapaina. Niin kuin minäkin. :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Minä.

        Mun mielestäni "haku päällä" on jonkinlaista väkisin etsimistä.

        Haa. Minäpä en etsi. Minä löydän. Ja jos on tilaus, niin kai se hakua on, mutta oikea se on oltava tai ei sit ollenkaan. :o)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Toi koira-vertaus on ... ehkä ihan kiva ;) Mun koirat saa juosta vapaina. Niin kuin minäkin. :)

        No niin se pitää ollakin. Elämänarvoista se pitää koiranelämäkin. :o)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Minä en oo valittanut, kun ei oo tosiaan ollut aihetta... Ilman miesseuraa viihdyn oikein hyvin, se taas onkin sitten hankalampi yhtälö jos pitää viihtyä sen miesseuran kanssa joka sektorilla. Voihan sitä olla toisen kanssa vain joillain sektoreilla, mikä sitten kullekin rittää. Pitkäaikainen prosessi selvitettäväksi, etenkin kun mulla on se "oma aika" joka varmasti hidastaa sitä tutustumispuolta, ellei se sitten ihan torppaa koko touhua. Mutta minä en sellaista 24/7 juttua pysty, sellaista haluava joutuu etsimään seuransa muualta. Ihan nyt justiinsa tuntuu kyllä ihan kivalle. Sanotaan vaikka näin, että kaveri yllätti. Mulla tais olla ennakkoluuloja. :)

        Kuka kaveri yllätti? Se aaton tyyppi? :o)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Kuka kaveri yllätti? Se aaton tyyppi? :o)

        No se. En mä tykkää jutella asioistani julkisesti kovinkaan tarkasti. Pitää taas sekoitella pakkaa silleen sopivasti, ettei oo tarttumapintaa. ;D

        Ja justhan mä leimasin itseni ikisinkuksi elämänasenteeltani :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        No se. En mä tykkää jutella asioistani julkisesti kovinkaan tarkasti. Pitää taas sekoitella pakkaa silleen sopivasti, ettei oo tarttumapintaa. ;D

        Ja justhan mä leimasin itseni ikisinkuksi elämänasenteeltani :)

        Sun pitää vaihtaa nikki teflonlineriks. :o)

        Muuten tuohon tilausjuttuun vielä. Kun mulla on tilaus ja sitä tilaa ja aikaa valmiiks sille ihmiselle vieressä, niin sitten ei tarvia mistään luopua toisen vuoksi.

        Esimerkiks sellainen äiti-ihminen jolla on lapset suurinpiirtein aina, sais itselleen olon, että vaadin sitä aikaa kahden. Siks mä haluan sen ajan ja tilan etukäteen...sitten suhteenaikana se tekeminen sotkee suhdetta. Niin on mulle käynyt....enkä halua sellaista. :o)


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Sun pitää vaihtaa nikki teflonlineriks. :o)

        Muuten tuohon tilausjuttuun vielä. Kun mulla on tilaus ja sitä tilaa ja aikaa valmiiks sille ihmiselle vieressä, niin sitten ei tarvia mistään luopua toisen vuoksi.

        Esimerkiks sellainen äiti-ihminen jolla on lapset suurinpiirtein aina, sais itselleen olon, että vaadin sitä aikaa kahden. Siks mä haluan sen ajan ja tilan etukäteen...sitten suhteenaikana se tekeminen sotkee suhdetta. Niin on mulle käynyt....enkä halua sellaista. :o)

        Sun on varmaan helpompi kirjoitella tuollaisia etäisänä kuin jos olisit lähi-isä.

        Noissa tapaamisjärjestelyissä on kuitenkin se hyvä puoli, että pariskunnalla on yhteistä aikaa luultavasti enemmän kuin ydinperheessä. Joka toinen viikonloppu aikaa olla vain toisen kanssa! Jollei tapaamiset sitten mene ristiin...

        Saa se äiti-ihminenkin järjestettyä omaa aikaa jos sille tulee tarve. Ehkei sitä viitsi ihan turhan takia pyytää hoitajaa muksuille, vain siksi varaksi että siinä olis sitten paikka tulevaisuudessa. Sit vasta kun tarvii. Vai pitäiskö sillä olla vaikka joka vkl iltavapaa jo valmiiksi varattuna, varmuuden vuoksi? Muutenkin sä oletat nyt asioita toisen puolesta. Vai vaaditko sitten sitä aikaa vain sun kanssa, ja sekö ei toiselle sopisi? Ehkä sekin haluaa sun kanssa sitä aikaa ja järjestää sen ihan ilman "vaatimusta". Toi ajatus on nyt vaan sun omassa päässäsi ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Sun on varmaan helpompi kirjoitella tuollaisia etäisänä kuin jos olisit lähi-isä.

        Noissa tapaamisjärjestelyissä on kuitenkin se hyvä puoli, että pariskunnalla on yhteistä aikaa luultavasti enemmän kuin ydinperheessä. Joka toinen viikonloppu aikaa olla vain toisen kanssa! Jollei tapaamiset sitten mene ristiin...

        Saa se äiti-ihminenkin järjestettyä omaa aikaa jos sille tulee tarve. Ehkei sitä viitsi ihan turhan takia pyytää hoitajaa muksuille, vain siksi varaksi että siinä olis sitten paikka tulevaisuudessa. Sit vasta kun tarvii. Vai pitäiskö sillä olla vaikka joka vkl iltavapaa jo valmiiksi varattuna, varmuuden vuoksi? Muutenkin sä oletat nyt asioita toisen puolesta. Vai vaaditko sitten sitä aikaa vain sun kanssa, ja sekö ei toiselle sopisi? Ehkä sekin haluaa sun kanssa sitä aikaa ja järjestää sen ihan ilman "vaatimusta". Toi ajatus on nyt vaan sun omassa päässäsi ;)

        No lähi-isä tai äiti... tai mikä tahansa. Se että järjestää itselleen aikaa, omaa aikaa ja elämänsä silleen, että siellä on tilaa toisellekin, ei luultavasti ole huonoa, vaikka siihen ei sitä kumppania olekaan.

        Itsellä oli noi huoltajuusjutut jossainvaiheessa ihan retuperällä. Olin miltei töissä tai sit lasten kanssa. Ei siihen ois kannattanut mitään naista ottaa.
        Sit sitä tuntui että on puun ja kuoren välissä. Uuden kumppanin mielestä exä pompottaa ja exän mielestä uusi. Lapset on siinä välissä helposti siinä tunteessa, että he ovat vaiva. Ei helkutissa sellaista.

        En minäkään tarvitse sitä jatkuvaa yhdessäoloaikaa ja saa siinä muksutkin olla, mutta helpompi on nyt, kun mulla on 4 vapaata ja 2 niistä ilman muksuja ja 2 muksujen kanssa. Ja tään asiankin hoisin ihan itse. En vaan sitä tulevaa kumppania ajatellen, vaan minua varten. Ja samalla tästä hyötyy exästä lähtien kaikki... jokainen pystyy suunnittelemaan elämäänsä.

        Mutta tälläisen järjestäminen suhteen aikana loisi helposti vääntöjä ja tunteita niin kuin mulle kävi edellisessä. :o/


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No lähi-isä tai äiti... tai mikä tahansa. Se että järjestää itselleen aikaa, omaa aikaa ja elämänsä silleen, että siellä on tilaa toisellekin, ei luultavasti ole huonoa, vaikka siihen ei sitä kumppania olekaan.

        Itsellä oli noi huoltajuusjutut jossainvaiheessa ihan retuperällä. Olin miltei töissä tai sit lasten kanssa. Ei siihen ois kannattanut mitään naista ottaa.
        Sit sitä tuntui että on puun ja kuoren välissä. Uuden kumppanin mielestä exä pompottaa ja exän mielestä uusi. Lapset on siinä välissä helposti siinä tunteessa, että he ovat vaiva. Ei helkutissa sellaista.

        En minäkään tarvitse sitä jatkuvaa yhdessäoloaikaa ja saa siinä muksutkin olla, mutta helpompi on nyt, kun mulla on 4 vapaata ja 2 niistä ilman muksuja ja 2 muksujen kanssa. Ja tään asiankin hoisin ihan itse. En vaan sitä tulevaa kumppania ajatellen, vaan minua varten. Ja samalla tästä hyötyy exästä lähtien kaikki... jokainen pystyy suunnittelemaan elämäänsä.

        Mutta tälläisen järjestäminen suhteen aikana loisi helposti vääntöjä ja tunteita niin kuin mulle kävi edellisessä. :o/

        Niin ja vielä lisään... mähän voin vaatia toiselta mitä vaan ennenkuin rupeen kenenkään kanssa olemaan. Eihän niitä kaikkien tarvia toteuttaa ketkä mun vaatimuslistan lukee täällä.... mut se oikea kenetkä sit löydän, niin sillä on tää homma hoidossa ja se on tehnyt niin, koska on itse niin halunnut tehdä...

        Ja voi se olla lapsetonkin... ei minua haittaa sellainen. Mutta silläkin on sitten sitä aikaa yhdellälailla oltava ja paikka mulle.

        Eiks ookin kiva, kun voi sanella ihan just mitä haluaa? ;o) Pikkujutuilla voi saada loistavia oivalluksia elämäänsä. Ei sitten tarvia vinkua ja itkeskellä enää jatkossa. :o) Voi keskittyä nauttimiseen.


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Niin ja vielä lisään... mähän voin vaatia toiselta mitä vaan ennenkuin rupeen kenenkään kanssa olemaan. Eihän niitä kaikkien tarvia toteuttaa ketkä mun vaatimuslistan lukee täällä.... mut se oikea kenetkä sit löydän, niin sillä on tää homma hoidossa ja se on tehnyt niin, koska on itse niin halunnut tehdä...

        Ja voi se olla lapsetonkin... ei minua haittaa sellainen. Mutta silläkin on sitten sitä aikaa yhdellälailla oltava ja paikka mulle.

        Eiks ookin kiva, kun voi sanella ihan just mitä haluaa? ;o) Pikkujutuilla voi saada loistavia oivalluksia elämäänsä. Ei sitten tarvia vinkua ja itkeskellä enää jatkossa. :o) Voi keskittyä nauttimiseen.

        Voi sanella tai voi olla sanelematta, ihan sama vapaus ja sama lopputulos... Paitsi:

        Jos meet tekemään listaa vaatimuksistasi, tietty porukka karsiutuu jo siinä vaiheessa kun lukee sun vaatimuksesi. Esim. minä olen sellainen. Vaikka täyttäisin täydellisesti listan jokaisen kohdan, se ehdoton nou on se lista. Mä haluan pitää itselläni oikeuden olla jotain muutakin tai jotain aivan muuta kuin jonkun määrittelemä jotain. Tänään, huomenna tai vuoden päästä. Tai vaikken olisikaan, on väärin vaatia keltään mitään. En ikinä halua mahtua kenenkään muottiin tai valmiiksi suunniteltuun lokeroon. Kamalaa!


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Voi sanella tai voi olla sanelematta, ihan sama vapaus ja sama lopputulos... Paitsi:

        Jos meet tekemään listaa vaatimuksistasi, tietty porukka karsiutuu jo siinä vaiheessa kun lukee sun vaatimuksesi. Esim. minä olen sellainen. Vaikka täyttäisin täydellisesti listan jokaisen kohdan, se ehdoton nou on se lista. Mä haluan pitää itselläni oikeuden olla jotain muutakin tai jotain aivan muuta kuin jonkun määrittelemä jotain. Tänään, huomenna tai vuoden päästä. Tai vaikken olisikaan, on väärin vaatia keltään mitään. En ikinä halua mahtua kenenkään muottiin tai valmiiksi suunniteltuun lokeroon. Kamalaa!

        Niin. Jos katsoo asian noin. Minähän kirjoitinkin, että tuleva nainen on jo hoitanut asian, koska on halunnut niin tehdä ihan itse. Ei minun takia... ;o)

        Etkä sä mulle sopis muutenkaan kun omistat koiria. :o) Ja mä oon allerginen. En haluis kikkailla sellaisenkaan asian takia.


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Niin. Jos katsoo asian noin. Minähän kirjoitinkin, että tuleva nainen on jo hoitanut asian, koska on halunnut niin tehdä ihan itse. Ei minun takia... ;o)

        Etkä sä mulle sopis muutenkaan kun omistat koiria. :o) Ja mä oon allerginen. En haluis kikkailla sellaisenkaan asian takia.

        Eiku mulla on 70 kissaa, niin kuin kaikilla vanhoilla neiti-ihmisillä on. :)

        Mulle ei kyllä vieläkään auennut toi sun ajanvaraussysteemi. Siis oletat, että joku pyörittelee peukaloitaan tiettyyn aikaan tietyn aikaa säännöllisesti vain siksi, että sinä aikana vois joskus myöhemmin tapailla Kaappia? Eiiih... ;D


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Eiku mulla on 70 kissaa, niin kuin kaikilla vanhoilla neiti-ihmisillä on. :)

        Mulle ei kyllä vieläkään auennut toi sun ajanvaraussysteemi. Siis oletat, että joku pyörittelee peukaloitaan tiettyyn aikaan tietyn aikaa säännöllisesti vain siksi, että sinä aikana vois joskus myöhemmin tapailla Kaappia? Eiiih... ;D

        Niin viskot niitä ja sadattelet niinkuin Simpsoneissa se yks hahmo! XoD

        No saahan sitä vaikka pyöritellä peukaloitaan sen aikaa, jos ei muuta keksi. :oD Kyllä mä oon muuta keksinyt silläaikaa sillä ajalla. Ja aion käyttää sitä omaa aikaa elämässä jatkossakin muuhunkin kuin johonkin naiseen. Siihen sopii ystävät, sukulaiset...mutta sitä saa valita itse mitä silloin tekee...


    • BrokenAngel93

      En kykene ihastumaan enkä rakastumaan, olen psyykeeltäni niin rikki, ihan loppuunpalanut. Parempi etten ole pilaamassa yhdenkään miehen elämää, usko pois, minunkaltaiseni vakavasti masentuneen nahjuksen kanssa se olisi todella kurjaa. Suoranaista kärsimystä, siksi olen armollinen miehiä kohtaan ja välttelen heitä ihan kokonaan. En halua aiheuttaa yhdellekään ihmiselle sellaista tuskaa, mitä olen itse läpi elämäni kokenut.

      • No kannattaa ainakin käydä elämänsä läpi, ennenkuin ottaa ketään siihen. Äkkiä tulee lisää kärsimyksiä.


    • Väärät on kirouksia ja oikeat on sopivia

    • RuinedForNow

      Kyllä varmaan osasyy tähän parin vuoden sinkkuuteeni on ne edellisen suhteen jättämät jäljet ja se, miten esimerkiksi perheeni on suhtautunut minuun eroni jälkeen. Epäonnistuneella suhteella lyödään silloin, kun halutaan satuttaa ja tehdään selväksi, etten ole yhtä hyvä, kuin vaikka perheen miniät.

      Suhteen alkuja on ollut ja itse olen niistä lähtenyt. En ihastu rajusti, enkä voisi kuvitellakaan tekeväni juuri mitään kenenkään miehen tunteiden herättämiseksi. Ihastun vain sen verran, että vähän saattaa kiinnostaa, mutta että en kuitenkaan tuntisi surua homman kariutuessa, eli hälläväliäasenteella menen. Kyvyttömyys sitoutumiseen ja aitoihin tunteisiin, epävarmuus omasta itsestä ja jatkuva varuillaanolo tekevät minusta suhteeseen kykenemättömän. Tällä hetkellä en myöskään etsi suhdetta ja jopa toivon, etten törmäisi mieheen, joka kiinnostuisi minusta. En nimittäin kiinnostu hänestä nyt kuitenkaan, joten toivon, että tapaan hänet vasta kun olen parempi ihminen.

    • Epäreilu.elämä

      Sinkkuus ei ole kirous eikä valinta vaan Siunaus.

      Uskon että niiltä treffeiltä löytyy sellaisia henkilöitä jotka eivät koe olevansa psyykkisesti täydellisiä ilman kumppania. Valitettavasti vaikka he löytäisivätkin kumppanin, ei se paranna heidän mielenterveyttää. Kun ihminen rakastaa ja arvostaa elämää ja on onnellinen, ei koe vaillinaisuutta.

    • Kyllätotta

      Siunaus se on, siunaus

    • hylkiömies
    • XYZ481

      Olen 165-senttinen mies. Kukaan nainen ei ole koskaan elämässäni tahtonut aloittaa parisuhdetta kanssani; ei netissä saati tosielämässä.

    • 12121212121212

      Mitä olen vilkuillut nettitreffejä ja seuraillut ystävieni pariutumispyrkimyksiä, muutama arkkityyppi erottuu. Käsittelen tässä vain naiset.

      Ap:n mainitsema koulutettu mutta tylsä 30v nainen joka katselee ystäviensä täydellistä perhe-elämää (lue : kulissia) unelmataloineen, unelmahäineen ja unelmamatkoineen. Samaa pitäisi saada, vaan kun ne hyvät miehet on jo viety nuorempien ja hauskempien naisten toimesta.

      Sitten on omat elämänsä somesocialitet, eli todellisuudessa tavispirkot. Kuvissa on matkailua, ravintolaillallisia, leffateatteria, jne. Haussa itseä vastaava sosiaalinen mies. Paitsi että todellisuudessa kyse on someminästä johon nainen itsekin uskoo, vähän kuin ne 50v mahakkaat papparaiset uskovat olevansa nuorekkaita ja liikunnallisia. Oikeasti suurin osa ajasta kuluu sohvaperunana lohtusuklaan ja DVD:n parissa.

      Pieni ryhmä on spinsterit aka citysinkut. Ikää on 30 mutta omassa mielessä 20 . Vähän kuin somesocialite joka on millimetriä lähempänä Sex and the City-sarjan kurppia. Pitkää, komeaa, sosiaalista, koulutettua, menestynyttä, sytyttävää top 1% miestä ei tule löytymään. Koskaan. Osa saattaa bloggailla, tulee mieleen Loppukiri-blogi jonka pitäjät vierailivat palstalla. Ovat sittemmin luopuneet yrityksestä miehen löytämiseksi, aivan kuten heitä vuosia sitten ohjeistinkin tekemään.

      Nämä kuuluvat ryhmään Nirsot.

      Sitten tulevat seuraavat ryhmät:
      - rankasti ylipainoiset WT-henkiset yksinhuoltajat joilla elämä on sekaisin, exä on jännämies, jne. Haussa Tosimies, paitsi kunnollinen Tosimies tällä kertaa
      - sinänsä oikein sympaattisen oloiset naiset, joskus nuoretkin, jotka saisivat miehen laihduttamalla tai karsimalla vaatimuksista. Osa yksinhuoltajia, osa ei

      _Nettitreffeillä_ tulee lisäksi seuraavat ongelmat:
      - naisten käsitys tavismiehestä on epärealistinen
      - koska miehet ovat valmiimpia laskemaan rimaa saadakseen seksiä, komein viestiä lähettävä mies etsii 99% todennäköisyydellä pelkkää panoa -> nainen valitsee komeimman miehen jonka "saa" -> päätyy panoksi -> miehet ovat sikoja
      - tavismiehet lähettävät viestiä kaikille, saaden naiset uskomaan että juuri heistä kiinnostuneita riittää

      Yhteenvetona, nainen on vaarassa jäädä sinkuksi jos:
      - vaatii unelmamiestä, olematta itse unelmanainen (nuori, kaunis, fiksu, mukava)
      - tarjoaa uusperhesotkua jossa mies olisi lirissä korviaan myöten
      - on rankasti ylipainoinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe