Mitäs juhannus on sujunut?

Kyselijä-

Paljon pillua olette tietenkin saaneet ja muutenkin hyvä juhannus vai?

32

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmi-sinkku

      Ryyppään kämpillä ja kohta lähden naisiin

    • hyvinmeneee

      Eihän tuo nyt ole vielä kerennyt sujua mitenkään erikoisemmin. Tunti sitten heräsin ja koiran kanssa lenkki. Tietokoneen aukaisin ja tarkistin tilanteen.

    • PeräkamariPena

      Saunan laitoin lämpenemään.

      Saunan jälkeen otetaan jääkaapista lonkeropullo ja myöhemmin illalla haetaan lavatansseista punkerolollo.

      • SeKoukkuNokkaNoita

        Ai niinkun Mylmyri ätmien pelastus?


      • yhteensoppii

        Eli peräkammarin pera meinaa löytää kaltaisensa. Oikkein.


    • sellaista.täällä

      Eilen oli 2. treffit naisen kanssa ja laitoin sen jälkeen naiselle viestin sopien 3.treffejä ja nainen suostui. Nyt ollaan jo aika pitkällä..
      Yleensä ekat 2 treffiä voi olla sellaista tunnustelua mutta jos 3.treffeille suostuu niin uskoisin että molemmat viehättyy/tykkää toisistaan.

    • Menossa 6. flunssa 7:ssä kuukaudessa. Hemmetin tylsää kun ei pysty treenaamaan ja kaikki kaverit viettämässä aikaa perheidensä kaanssa.

      • Sinkkikuuria kokeillut?


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinkkikuuria kokeillut?

        Joskus flunssan oireiden alkaessa.


      • wlfwd kirjoitti:

        Joskus flunssan oireiden alkaessa.

        Sinkkikuuri pidemmäksi aikaa. Ei siis sitä FluAkuuttia pelkästään. Jotkut tykkää että siitä voisi olla apua.

        Kuulostaa vähän siltä että sulla on alentunut vastuskyky (urhelijoillakin voi olla). Jos noin monta flunssaa ollut tuossa ajassa niin voisit kysäistä terkkulasta tarvitseeko immunogluboliineja mitata (eräänlaisia vasta-ainemuodostujia).

        Toipumista.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinkkikuuri pidemmäksi aikaa. Ei siis sitä FluAkuuttia pelkästään. Jotkut tykkää että siitä voisi olla apua.

        Kuulostaa vähän siltä että sulla on alentunut vastuskyky (urhelijoillakin voi olla). Jos noin monta flunssaa ollut tuossa ajassa niin voisit kysäistä terkkulasta tarvitseeko immunogluboliineja mitata (eräänlaisia vasta-ainemuodostujia).

        Toipumista.

        Kiitos
        Yleensä ollut flunssa kaksi kertaa vuodessa. Kierre alkoi samaan aikaan salilla käynnin aloituksen kanssa.


      • wlfwd kirjoitti:

        Kiitos
        Yleensä ollut flunssa kaksi kertaa vuodessa. Kierre alkoi samaan aikaan salilla käynnin aloituksen kanssa.

        Kuulostaa loogiselle.

        Ethän vain tee smörgåsaria tai syö hedelmiä salilla käynnin jälkeen? Siis pesemättä käsiäsi? Suun lisäksi pahimpia flunssaportteja silmät on toinen, joita ei kannata hangata. Ja koskaan ei hien kannata kuivua iholle, se on pestävä heti pois.

        Ai niin ja viinaan hierotut jalkapohjat villasukkiin. Tosin Tekno käsitti tämän siten, että kannattaa mennä seisomaan jonkun boolimaljaan.

        Epäilen silti että sulla on jonkinlaista vastuskyvyn alenemaa. Stressiä?


      • elisakettu kirjoitti:

        Kuulostaa loogiselle.

        Ethän vain tee smörgåsaria tai syö hedelmiä salilla käynnin jälkeen? Siis pesemättä käsiäsi? Suun lisäksi pahimpia flunssaportteja silmät on toinen, joita ei kannata hangata. Ja koskaan ei hien kannata kuivua iholle, se on pestävä heti pois.

        Ai niin ja viinaan hierotut jalkapohjat villasukkiin. Tosin Tekno käsitti tämän siten, että kannattaa mennä seisomaan jonkun boolimaljaan.

        Epäilen silti että sulla on jonkinlaista vastuskyvyn alenemaa. Stressiä?

        Juu, naisettomuuden aiheuttamaa stressiä. Mua nuorempien tuttujen lapset ovat jo kokeneempia parisuhteissa.

        Varmaan tulee tehtyä noita kaikkia, paitsi syötyä hedelmiä. Krooninen silmätulehdus todettu vuosi sitten, eli silmiäkin tulee hierottua aika aktiivisesti. Eikä sitä aina suihkussakaan jaksa käydä treenin jälkeen, jos ei ole mitään menoja.


      • wlfwd kirjoitti:

        Juu, naisettomuuden aiheuttamaa stressiä. Mua nuorempien tuttujen lapset ovat jo kokeneempia parisuhteissa.

        Varmaan tulee tehtyä noita kaikkia, paitsi syötyä hedelmiä. Krooninen silmätulehdus todettu vuosi sitten, eli silmiäkin tulee hierottua aika aktiivisesti. Eikä sitä aina suihkussakaan jaksa käydä treenin jälkeen, jos ei ole mitään menoja.

        Laitat liikaa painoarvoa parisuhteelle. Huolehdi itsestäsi ensin. Sitten on vasta niiden naimajaisten aika. Ei se ikää katso. Ota huomioon, että tunnen paljonkin kokemattomia nuoria ja vanhempiakin miehiä.

        Kuitenkin haluat huolehtia itsestäsi. Se on hyvä. Mutta ota ykköstavoitteeksi se itsehoitaminen. Vaali sitä minua itsessäsi. Kaikki muu (hyvä) tulee sitten siinä ihan itsekseen :)


      • Joo duunia tässä koko jussin...

        Vittu oon niin laiska että ei mulla ees haluta lähteä mihinkään riekkumaan..

        Näitä pakollisia riekkumispäiviä riittää... Ei kestä enään kauheeta darraa ja jonku päissään olevan lutkan nussimista.


      • elisakettu kirjoitti:

        Laitat liikaa painoarvoa parisuhteelle. Huolehdi itsestäsi ensin. Sitten on vasta niiden naimajaisten aika. Ei se ikää katso. Ota huomioon, että tunnen paljonkin kokemattomia nuoria ja vanhempiakin miehiä.

        Kuitenkin haluat huolehtia itsestäsi. Se on hyvä. Mutta ota ykköstavoitteeksi se itsehoitaminen. Vaali sitä minua itsessäsi. Kaikki muu (hyvä) tulee sitten siinä ihan itsekseen :)

        Kyllä 38 ikävuoteen mennessä jotain olisi pitänyt tapahtua.


      • wlfwd kirjoitti:

        Kyllä 38 ikävuoteen mennessä jotain olisi pitänyt tapahtua.

        Olisiko? Riippuu miten tuon haluaa määritellä. Tai antaa jonkun muun määritellä. Mielestäni olet vielä nuori mies.

        En minä aina tiedä miksi kaikki eivät vain pariudu. Tai osa ei omaa minkäänlaisia kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. Eli aika avuton olo tulee, kun tai jos neuvoja ei ole.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Joo duunia tässä koko jussin...

        Vittu oon niin laiska että ei mulla ees haluta lähteä mihinkään riekkumaan..

        Näitä pakollisia riekkumispäiviä riittää... Ei kestä enään kauheeta darraa ja jonku päissään olevan lutkan nussimista.

        Sun Eräkettu pitäisi panna selvinpäin kivaa naista. Eihän kännipanot olekaan mistään kotoisin. Ei tunnu missään... Selvänä kaikki aistit toimii paremmin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sun Eräkettu pitäisi panna selvinpäin kivaa naista. Eihän kännipanot olekaan mistään kotoisin. Ei tunnu missään... Selvänä kaikki aistit toimii paremmin.

        Mä en ole koskaan ollut naisen kanssa selvin päin. Ehkä siinä yksi syy miksei homma ole toiminut.


      • wlfwd kirjoitti:

        Mä en ole koskaan ollut naisen kanssa selvin päin. Ehkä siinä yksi syy miksei homma ole toiminut.

        Noinko on?

        No elisatädin mielestä se ei oikein toimi. Känniörvellykset on just niitä. Känniörvellyksiä. Tulee hieman häpeilevä olo. Eikä kehtaa oikein katsoa edes silmiin. Siihen on aika vaikeeta rakentaa päälle mitään pysyvämpää.

        Kun hommassa on selvinpäin, niin tietää koko ajan mitä tekee. Ehkä liikaakin (koska jännittää kuitenkin), mutta ei tee mitään sellaista, jota tarvitsee miettiä, miksi niin tein. Tunnepuoli on toinen juttu. Aistimukset on ihan eri luokkaa kun kaiken tuntee ja kaikki aistinpinnat ovat herkistyneempiä. Päihtyneenä tuntoaisti kärsii. Ja sitten ehkä tärkein; selvinpäin otat juuri sen ihmisen, joka on läsnä. Et kuvittele päissäsi häntä kauniimmaksi tai seksikkäämmäksi tai vielä pahempaa -toiseksi, vaan se kaikki näkemäsi ja aistimasi on aitoa. Josta sitten pidät (tai et). Mutta mikään ei mene kännin pikkiin, johon on helppo vedota, kun kaduttaa. Ja krapulassa yleensä vähän kaduttaa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Noinko on?

        No elisatädin mielestä se ei oikein toimi. Känniörvellykset on just niitä. Känniörvellyksiä. Tulee hieman häpeilevä olo. Eikä kehtaa oikein katsoa edes silmiin. Siihen on aika vaikeeta rakentaa päälle mitään pysyvämpää.

        Kun hommassa on selvinpäin, niin tietää koko ajan mitä tekee. Ehkä liikaakin (koska jännittää kuitenkin), mutta ei tee mitään sellaista, jota tarvitsee miettiä, miksi niin tein. Tunnepuoli on toinen juttu. Aistimukset on ihan eri luokkaa kun kaiken tuntee ja kaikki aistinpinnat ovat herkistyneempiä. Päihtyneenä tuntoaisti kärsii. Ja sitten ehkä tärkein; selvinpäin otat juuri sen ihmisen, joka on läsnä. Et kuvittele päissäsi häntä kauniimmaksi tai seksikkäämmäksi tai vielä pahempaa -toiseksi, vaan se kaikki näkemäsi ja aistimasi on aitoa. Josta sitten pidät (tai et). Mutta mikään ei mene kännin pikkiin, johon on helppo vedota, kun kaduttaa. Ja krapulassa yleensä vähän kaduttaa.

        Eipä ole ollut muuhun mahdollisuuksia.


      • wlfwd kirjoitti:

        Eipä ole ollut muuhun mahdollisuuksia.

        Aiemmin, niin.

        Sinä touhuilet ja harrastat kaikenlaista. Etkä tarvii niihinkään kännejä. Ja taatusti tykkäät itsestäsi. Tykkää vielä vähän enemmän.

        Kokeile jotain uudella tavalla. Ehkei paluuta vanhalle ruokakupille sen jälkeen ole :)

        Parempaa juhannusta ja hienoa kesän jatkoa sinulle.


      • elisakettu kirjoitti:

        Aiemmin, niin.

        Sinä touhuilet ja harrastat kaikenlaista. Etkä tarvii niihinkään kännejä. Ja taatusti tykkäät itsestäsi. Tykkää vielä vähän enemmän.

        Kokeile jotain uudella tavalla. Ehkei paluuta vanhalle ruokakupille sen jälkeen ole :)

        Parempaa juhannusta ja hienoa kesän jatkoa sinulle.

        Juu, aiemmin. Nyt ei sitäkään vähää. Viime treffit vajaa kaksi vuotta sitten ja viime yhdenyönjuttu reilu kaksi vuotta sitten.
        Treenin lisäämisen johdosta alkon käyttö vähentynyt, mikä tarkoittaa vähemmän kohtaamisia naisten kanssa. Ei salilla tai juoksutreeneissä ketään voi yrittää.


      • wlfwd kirjoitti:

        Juu, aiemmin. Nyt ei sitäkään vähää. Viime treffit vajaa kaksi vuotta sitten ja viime yhdenyönjuttu reilu kaksi vuotta sitten.
        Treenin lisäämisen johdosta alkon käyttö vähentynyt, mikä tarkoittaa vähemmän kohtaamisia naisten kanssa. Ei salilla tai juoksutreeneissä ketään voi yrittää.

        Onhan sulla muitakin harrastuksia. En minä sun oikeata elämää tunne, enkä niitä mahdollisuuksia mitä olisi. Mutta...

        Näille nuorille joita on yrittänyt joskus patistaa niin olen vaan kehoittanut vaan hakeutumaan sinne, missä on ihmisiä, mistä jutuista itsekin pitää. Muistamaan kohteliaat tavat ja ottamaan kontaktia. Ei itseään tarvitse tyrkyttää. Kiinnostus toiseen lähtee oikeastaan siitä, että on kiinnostunut jostain konkreettisesta. Mistä nyt jutun alkua saa. Kaikki kun ihan oikesti pitää alkaa rakentaa aika tyhjän päälle. Niitä harvinaislaatuisia sattumuksia (putoaa pää edeltä puusta suoraan toisen syliin) tapahtuu tosiaan harvemmin. Useampi juttu lähtee oikeastaan vaan siitä riskinotosta, minkä itse on laittanut likoon. Riskinottoahan sekin on kun on vastannut toisen kontaktiin.

        Olet raamikas kaveri. Nettideittejä kokeillut? Tosin en minä tiedä, toimiiko ne. Ja sitten, ehkä tärkein, vaihda maisemia välillä. Vältä samoissa paikoissa luuhaamista. Sut tunnetaan niissä ja niissä käy sama jengi kuin ennenkin. Monissa muissa ei. Mukavuusalueelta ei ole helppo poistua. Mutta se itseään likoon laittaminen merkistee just sitä, että vanhoja tapoja on vaihdettava uusiin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Onhan sulla muitakin harrastuksia. En minä sun oikeata elämää tunne, enkä niitä mahdollisuuksia mitä olisi. Mutta...

        Näille nuorille joita on yrittänyt joskus patistaa niin olen vaan kehoittanut vaan hakeutumaan sinne, missä on ihmisiä, mistä jutuista itsekin pitää. Muistamaan kohteliaat tavat ja ottamaan kontaktia. Ei itseään tarvitse tyrkyttää. Kiinnostus toiseen lähtee oikeastaan siitä, että on kiinnostunut jostain konkreettisesta. Mistä nyt jutun alkua saa. Kaikki kun ihan oikesti pitää alkaa rakentaa aika tyhjän päälle. Niitä harvinaislaatuisia sattumuksia (putoaa pää edeltä puusta suoraan toisen syliin) tapahtuu tosiaan harvemmin. Useampi juttu lähtee oikeastaan vaan siitä riskinotosta, minkä itse on laittanut likoon. Riskinottoahan sekin on kun on vastannut toisen kontaktiin.

        Olet raamikas kaveri. Nettideittejä kokeillut? Tosin en minä tiedä, toimiiko ne. Ja sitten, ehkä tärkein, vaihda maisemia välillä. Vältä samoissa paikoissa luuhaamista. Sut tunnetaan niissä ja niissä käy sama jengi kuin ennenkin. Monissa muissa ei. Mukavuusalueelta ei ole helppo poistua. Mutta se itseään likoon laittaminen merkistee just sitä, että vanhoja tapoja on vaihdettava uusiin.

        Aina pitäisi itse olla se aktiivinen kontaktia ottava osapuoli. Olisi joskus kiva olla toisella puolella saavana osapuolena. Ja kontaktin otto vaatii alkoa ja selviä kiinnostuksen merkkejä vastapuolelta.

        En ole raamikas. Vaikka treenin vaikutukset näkyykin, ei hartiat ole yhtään leventyneet ja pituutta vain 175.
        Ei nyt heti tule mieleen uusia luuhaus paikkoja. Keikoilla näkyy aina samat naamat ja muilla paikkakunnilla keikoilla käyminen turhan tyyristä.


      • wlfwd kirjoitti:

        Mä en ole koskaan ollut naisen kanssa selvin päin. Ehkä siinä yksi syy miksei homma ole toiminut.

        Meikä on aika suorapuheinen selvinpäinki..


        Mutta makkarat keittoon vasta sitten kun se keitto on esi-kypsennetty.


    • SoliterniuM1977__

      Eipä se juhannus ole vielä alkanutkaan, kun tänään vasta juhannusaatto. Mutta ihan tavallisen viikonlopun kaltaisesti on sujunut. Mitään en ole tehnyt. Tosin vapaan kunniaksi tässä yhtä siideriä juon. Toinen olisi kaapissa. Siinä mun alkomahoolit. En juo siis juurikaan. Vois pelailla videopeliä ja kattoo yhden leffan. Aamulla treenailin kotitreenin ja sit kävin kaupassa vielä. Nyt sit otan rennosti.

    • qsen

      ite meinas vähän tuntua köhän alkua niin otin 90mg sinkkiä ja 4g c-vitamiiniä! Sitten otin vähän ennen juoksua 1200mg ibuprofeenia vähentämään juoksun aiheuttamia kiputiloja. Sitten juoksin vielä 9 km. Uskon että tuolla köhä lähti pois!

      • .. Onks noist Pilleri C- Vitkuist mihinkään?.. Siis vrt. LuomuVersioon?.. Ja eikös noi TulehdusKipulääkkeet ole sellaisia, ettei niitä kantsis popsia miten sattuu?.. ;P


      • Vähän riskaapelia käyttää ibuprofeenia treenin yhteydessä. Hikoilun aiheuttama nestehukka ibuprofeeni = munuaisvaurio


    • tälleehäntää
    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Hyvin on sujunut Heräsin just ja kävin suihkussa. Pitäis kai jaksaa viel yks päivä. ei muuta kun olutta kitaan, tänään se kai lupas vesisadetta. Eilen oli tosi lämmintä festareilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe