Mikä ihmeen paikkavahti

Jfkkfkckkfkfi

Te-toimisto laittanut minulle tehtäväksi ottaa paikka vahdin käyttöön mutta koko palvelua ei löydy mistään.
Mihin ihmeeseen se on oma-asioinnissa piilotettu?
Joudunko karenssille jos en sitä ota käyttöön?
Neuvoja tänne kiitos mistä se löytyy.

9

8736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaarloppi

      Miksi olet TE-toimiston asiakas? Mene töihin ja lopeta löhöäminen.

      • Anonyymi

        Tosi inhottavaa tuo asenteesi työttömiä kohtaan! Tuskin työttömät, ainakaan useimmat heistä ovat huvikseen työttöminä. Olen itse parhaillaan vailla työtä enkä taatusti löhöä. Olet aika säälittävä raukka kun nimimerkin takaa kirjoitat roskaa. Et uskaltaisi face to face sanoa yhtään mitään!


    • vahtia

      Enpä ole moista kuullutkaan, että voidaan vaatia. Se paikkavahti löytyy työpaikkoja hakiessa eli "Kun tilaat itsellesi Paikkavahdin, saat hakuehtojasi vastaavista työpaikoista ilmoituksen sähköpostiin". Mutta tosiaankin, mun mielestä on ihan tähän asti ollu vapaaehtoista. Löytyy sieltä te-tston etusivulta kohdasta muita palveluita työttömälle.

    • kokeiltuon

      mene ensin www.mol.fi ja valitse sieltä jokin ammatti, minkä alan työtä haet ja valitse myös paikkakunta. Sitten näytöllesi tulee avoimia työpaikkoja hakusi perusteella. Nyt valitse siitä valikkoriviltä "vahti" ja anna sähköpostisoitteesi. Näin se on hoidettu. Sinun ei siis tarvitse olla pankkitunnuksin kirjautuneena, kun tämän toimenpiteen teet.

    • Kfkgkvvkhkg

      Kiitos hyvistä ohjeista!

    • jooooooo9ooooooooo

      Paikkavahti on pakollinen, jos se on kirjattu työllistymissuunnitelmaan! Mitään hyötyä siitä ei ole ollut, osaan ihan itse tsekata avoimet paikat. Paikkavahtiin kannattaa täyttää ihan minimi hakuehdot, muuten tuleen mailiin ilmotuksia liikaa, siis sellasista työpaikoista joihin ei ole mitään mahkua päästä.

      • DailyEMail

        Minusta se lopulta toimi aika hyvin. En ollut tullut hakeneeksi töitä päivittäin, mutta kun ilmoitukset tulivat heti sähköpostiin, niihin tuli vastattuakin. Löytyikin sitten jonkinlainen hommeli. Muutama tunti vain, mutta onhan se mukavampaa sitten hakea oikeita töitä, kun voi kertoa jo olevansa töissä. TE-toimiston hakukone on aika kökkö. Siksi laitan laajemman haun kuin tarvitsikaan, ettei vaan joku työ mene ohi. Äkkiäkös ne lukaisee läpi, kun töitä on tarjolla niin kovin niukasti.


    • knowww

      Käyttäkää syötteitä ja RSS-lukijaa. Kaikin puolin parempi kuin sähköpostiin roskan tunkeminen.

      • fghfjghj

        Selitätkö vanhalle, mitä nuo kaksi tarkoittavat? Voin kyllä hakea Startpagellakin, mutta jos näppärästi osaisit kertoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe