Imatran yrittäjät maksuhaluttomia!

Villejussi

Eräänä päivänä yksi yrittäjä valitteli, kun joutuu olemaan itse juhannuksena töissä, ei kuulema kukaan työntekijöistä suostunut tulemaan pyhinä töihin. Ihmettelin, eikö ihmisillä ole rahan tarvetta, voisi kuvitella toisin nykypäivinä. Tänään eräs kyseisen firman työntekijä kertoi, ettei heille maksettaisi mitään pyhäpäivän korotuksia, vaan palkka olisi aivan sama kuin arkipäivin. Ei kuulemma normaali sunnuntainakaan tule prosenttikorotuksia.
Nyt oikeestaan inhottaa, kun silloin tunsin "myötäsympatioita" kyseistä yrittäjää kohtaan. Taidan lopettaa kokonaan tuon yrityksen palveluiden käytön!!!

9

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EmpäUsko

      Taidat lasketella pelkkää paskapuhetta

      • eliittimiehiäräkälästä

        Silkkaa faktaa...ei muuta kun tollaset "johtajat" itse tekemään Jussina ilmatteeks hommia...tuntuu olevan nyky tapa pikku puulaakeissa toi lakisääteisten maksujen välttely....selitellään että ei ne muuallakaan niitä maksele kuten Storalla tai Skanskalla ! Joo ja vuoksenvahdista löytyy ainaskii 9 korvaavaa sun tilalle jos tilanne niin vaatii!....


      • Lusmutruotuun

        Liittoon vaan yhteys, lisät on PAKKO maksaa, vaikka oikeusteitse.


      • Kieroilija
        Lusmutruotuun kirjoitti:

        Liittoon vaan yhteys, lisät on PAKKO maksaa, vaikka oikeusteitse.

        Mikäli tarvitsisin työpaikan, menisi juuri tuollaiselle yrittäjälle töihin. Tekisin kaikki pyhät ja mahdollisesti maksimi ylityöt, pitämällä tarkkaa työaikakirjanpitoa ja lisäksi varmistaisin jokaisen päivän esim.valokuvalla. Tietysti ahkerana ja "nöyränä" työntekijänä saisin tehdä reilusti näitä "prosenttitunteja". Parin vuoden uurastuksen jälkeen alkaisin vaatia oikeusteitse korvauksia, häviämisestä ei olisi pelkoa.


    • lahtaritkunniaan

      Nyky hallituksen unelma on saada yrityksiin palkattomia työntekijöitä. Ännestäkää vaan edelleen porvareita!

      • 24712

        Juuri näin.Työttymyys alas keinolla millä hyvänsä ja mielellään niin että rikkaat hyötyy.


    • Helponrahantoivossa

      Juuri tästä syystä Suomessa menee heikosti, kun pitää maksaa palkkaa työmaalla vietetystä ajasta. Ja sunnuntaina tietysti tuplapalkka....mielestäni palkka pitäisi aina maksaa työsuoritteen tai saavutuksen mukaan. Kyllä meistä Suomalaisista on tullut laiskoja paskiaisia. Tulis sota tai oikea nälänhätä niin työhalut kasvas....

    • Boikottiin-Firma

      Imatralaisen Yrityksen nimi kehiin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Toimitusjohtajajaduunari

      Ryhdy itse yrittäjäksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe