Looking for friends

Parallax321

7

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poakdlf

      Sulla on paljon samoja sarjoja kuin mulla kun aloitin katsomaan animea :)
      Suosituksia:
      Angel beats!
      Anohana
      Boku no hero academia
      Black buttler
      Chrono crusade
      Death note
      Fullmetal alchemist brotherhood ( Kannattaa katsoa brotherhood, ei sitä vanhempaa :)
      Karneval (tosi hyvä, mutta anime jää kesken)
      Mahou shoujo Madoka magica (älä anna ekojen jaksojen hänätä, ketso ainakin 3 jaksoa)
      Noragami
      Oushitsu kyoshi Haine
      Wolf´s rain
      Trickster
      Suunnilleen kaikki WIT studion animet
      Mulla ois varmaan kilometrin mittanen lista, mutta tossa myös on joitain hiukan (ei niin tunnettuja) Tunnetummat sarjat varmasti löydät helposti. Ja Attack on titan (vaikka ootkin ilmeisesti katsonut sen niin täytyy silti sanoa sekin vielä. Yksi parhaista sarjoista (minun mielestäni) Tiedäthän että siitä on 2 kausi ja 3 kausi on tulossa 2018! :D

      • Kiitos suosituksista :) Katon täl hetkellä sword art onlinea ja konosubaa, varsinki ensimmäinen on ollu aik hyvä (jakso 16 menos). Konosuba taas taas pelkää komediaa ilman tarinaa... Pakko olla jotai vasta painoa sao: lle :D
        Oisko mitään Chuunibyoun kaltasta sarjaa ehdottaa, vaik sun ehdotusten perusteel et välttämättä tän tyylisiä kato kauheesti :) Se on yks parhaista mitä oon kattonnu tähä mennes.
        Attack on titanitani en oo viel kattonu, mut aattelin alottaa sen ku saan ton sword artin loppuu.
        En pitkään aikaa viittiny kattoa Re:Zero:a ku aattelin ettei se voi olla hyvä kaikkien netissä nähtyjen ylistysten ja haukkumisten perusteel mut vastoin kaikkia odotuksii oliki oikeen hyvä! Emilia best girl.


      • jokumuutyyppi
        Parallax321 kirjoitti:

        Kiitos suosituksista :) Katon täl hetkellä sword art onlinea ja konosubaa, varsinki ensimmäinen on ollu aik hyvä (jakso 16 menos). Konosuba taas taas pelkää komediaa ilman tarinaa... Pakko olla jotai vasta painoa sao: lle :D
        Oisko mitään Chuunibyoun kaltasta sarjaa ehdottaa, vaik sun ehdotusten perusteel et välttämättä tän tyylisiä kato kauheesti :) Se on yks parhaista mitä oon kattonnu tähä mennes.
        Attack on titanitani en oo viel kattonu, mut aattelin alottaa sen ku saan ton sword artin loppuu.
        En pitkään aikaa viittiny kattoa Re:Zero:a ku aattelin ettei se voi olla hyvä kaikkien netissä nähtyjen ylistysten ja haukkumisten perusteel mut vastoin kaikkia odotuksii oliki oikeen hyvä! Emilia best girl.

        poakdlf::lla kestää vastata, joten röyhkeästi laitan itse vastausta. Toradora on Chuunibyon kaltainen söpöstely romance, sopii hyvin uusille faneille.

        Jos kiinnostusta romanceihin löytyy ennmmän, niin muita romance animeita, joissa on mukana draamaa:

        Golden Time
        Shigatsu wa Kimi no Uso
        White Album 2 (kolmiodraama)
        Kimi no Iru Machi (kolmiodraama)
        Kuzu no Honkai (toissa kautena tullut uutuus, joka sisältää hyvin paljon pettämistä ja muuta "kivaa")


      • poakdlf

        Joo anteeksi en ole päässyt vastaamaan ja olen itsekkin katsellut Chuunibyoun ja munkin mielestä yksi parhaista komedia/romantiikka animeista. Suosittelisin kuitenkin vielä sellaista sarjaa kuin Ouran high school host club. Alussa se on melko outo, mutta ainakin itse nauroin toisinaan mahakippurassa kaikkien tyyppien sekoiluille :,D
        Ootko muuten katsonut sellaista sarjaa kuin Hetalia? Aloitin sen katsomisen vasta vähän aikaa sitten. Jos et tiedä niin tuon sarjan idea on se ottä ne henkilöt ovat eri maita (niinkon Italia, Japani, Kreikka jne...) siinä oppii samalla myöskin historiaa (omalla tavallaan:) Suosittelen. Suosittelen itse myöskin tuota Shigatsu wa kimi no uso ( Your lie in april) Sekä aikaisemmista tuon Angel beats!. Romantiikka puoli alkaa vasta hiukan myöhemmin, mutta ennen sitä on (jälleen omasta mielestäni) hyvää komediaa. ja *köh Yui on paras köh*
        Re:zero oli omasta mielestäni ihan hyvä (vaikka se ei pääsekkään omien henkilö kohtaisten suosikkieni listalle, niin se oli omalla tavallaan yllättävä. Meinasin jo alkaa suunnitella Felix cossia, mutta sitten selviskin että se onkin mies! (ei se sinällään haittaa koska oon kossannut miehiäkin), mutta animen logiikka :D Samaa voin sanoa myöskin Ouran high school host clubista.
        Fullmetal alchemist brotherhood issa on omasta mielestäni myöskin todella hyvää komediaa jos haluaa sellaista, mutta ei niinkään romantiikkaa kauheasti (silti suosittelen)
        Huh tulipas pitkään kirjoitettua tätät viestiä.


      • jokumuutyyppi kirjoitti:

        poakdlf::lla kestää vastata, joten röyhkeästi laitan itse vastausta. Toradora on Chuunibyon kaltainen söpöstely romance, sopii hyvin uusille faneille.

        Jos kiinnostusta romanceihin löytyy ennmmän, niin muita romance animeita, joissa on mukana draamaa:

        Golden Time
        Shigatsu wa Kimi no Uso
        White Album 2 (kolmiodraama)
        Kimi no Iru Machi (kolmiodraama)
        Kuzu no Honkai (toissa kautena tullut uutuus, joka sisältää hyvin paljon pettämistä ja muuta "kivaa")

        Joo toradoran aattelin katsoa kans lähiaikoina. hmm ton golden timen voisin kans vilkasta, mut toi Your lie in april yritin alkaa kattoo sitä mut ei vaa napannu. Mut pitää yrittää myöhemmi jos sit kelpais. Sama oli Hyokan kanssa, katoin yhen jakson ja totesin tylsäks, mut nyt kuukauden päästä se vaikuttaaki hyvält.


      • poakdlf kirjoitti:

        Joo anteeksi en ole päässyt vastaamaan ja olen itsekkin katsellut Chuunibyoun ja munkin mielestä yksi parhaista komedia/romantiikka animeista. Suosittelisin kuitenkin vielä sellaista sarjaa kuin Ouran high school host club. Alussa se on melko outo, mutta ainakin itse nauroin toisinaan mahakippurassa kaikkien tyyppien sekoiluille :,D
        Ootko muuten katsonut sellaista sarjaa kuin Hetalia? Aloitin sen katsomisen vasta vähän aikaa sitten. Jos et tiedä niin tuon sarjan idea on se ottä ne henkilöt ovat eri maita (niinkon Italia, Japani, Kreikka jne...) siinä oppii samalla myöskin historiaa (omalla tavallaan:) Suosittelen. Suosittelen itse myöskin tuota Shigatsu wa kimi no uso ( Your lie in april) Sekä aikaisemmista tuon Angel beats!. Romantiikka puoli alkaa vasta hiukan myöhemmin, mutta ennen sitä on (jälleen omasta mielestäni) hyvää komediaa. ja *köh Yui on paras köh*
        Re:zero oli omasta mielestäni ihan hyvä (vaikka se ei pääsekkään omien henkilö kohtaisten suosikkieni listalle, niin se oli omalla tavallaan yllättävä. Meinasin jo alkaa suunnitella Felix cossia, mutta sitten selviskin että se onkin mies! (ei se sinällään haittaa koska oon kossannut miehiäkin), mutta animen logiikka :D Samaa voin sanoa myöskin Ouran high school host clubista.
        Fullmetal alchemist brotherhood issa on omasta mielestäni myöskin todella hyvää komediaa jos haluaa sellaista, mutta ei niinkään romantiikkaa kauheasti (silti suosittelen)
        Huh tulipas pitkään kirjoitettua tätät viestiä.

        En itekkään käy tääl kovin usein, et ei paineit. Kattelin tota Ouran hugh schoolia vähän, mut sen "art style" jotenki häiritsee vaa, ehkä johtuu vaa siitä et oon kattonu suurimmaks osaks uudempia. Sama oli Clannadin kanssa, mut tottusin sit lopulta :D
        Pitääki lisätä toi Hetalia listal, olis aika eri tyylinen mitä aik semmin kattonu. Ja Angel beats kans pitää kattoa kyll.
        Re:zero oli vaa jotenki erillaine, just sen uudelleen syntymisen takia ne otti aika rajuja ja yllättäviä käänteitä. Ehkä tuntu erillaiselta sen takii, et oon kattonu melkee pelkästää sol ja romcomia :) Juu ja Felix oli oikee classic baitti/trappi :D Ja kans Yahari Ore no Seishun Love Comedyssä kans se Saika :p
        Mitä mieltä muute oot Flying Witch ja Hyouka an tyylisistä rauhallisista animeista ?


      • poakdlf

        Huh kiirettä piisaa vaikkei kuolutkaan ala vielä kuukauteen :D Mulla oli ihan sama Your lie in april in kanssa. Katoin ensimmäisen jakson koska joku jossain mainosti sitä eikä se oikein silloin napannut, mutta joskus (enhä pari kuukautta) sen jälkeen ajattelin että yritän nyt vain saada sen katsottua pois alta ja sitten rakastuin tohon sarjaan lähes välittömasti. Ja mulla on Kaori cosplay ja tietokoneessa taustakuvia :D Itkin vaan lopussa, en varsinaisesti että se olisi ollut niin koskettava (oli se sitäkin vaikkakin melko arvattavissa) mutta samasta syystä kuin FMABrotherhoodissa, koska en halunnut että ne loppuu.
        Joo suosittelen Hetaliaa, vaikka onkin välillä aikalailla vaan jotain sekoilua, niin yleensä hauskaa sellaista. Suomi on kyllä vanhemmissa jaksoissa/kausissa vähän "outu" koska ootin jotain muuta, mutta tajusin myöhimmin siitä tiettyja asioita.
        Flying Witch istä en oo kuullutkaan, mutta täytyy kai käydä kurkaamassa. Kattelen juuri tällä hetkellä Hyoukaa. Hyoukaan vaan tarvii enemmän sellaisen tietynlaisen virkeän mielen tilan, koska yritin ottaa sen sellaiseksi ilta sarjaksi mitä katson aina yhden jakson joka ilta ennen kuin laitan nukkumaan, mutta luovutun kun nukahdin yhdessä jaksossa kesken kaiken. Päähenkilö on kyllä loistava. Tulee mieleen yksi toinen sarja josta pidin erittäin paljon (sellainen kevyen mielen sarja) Tanaka-kun wa itsumo kedaruge. Yksi parhaista päähenkilöistä jonka tiedän (liian samaistuttava toisinaan :,D)
        Ymmärrän tuon "art style" (aloin miettimään että onko tuolle jotain suomennusta ?) sillä itselläni on hyvin vaikea lähteä katsomaan esimerkiksi joitain vanhoja sarjoja, vaikka ne olisivatkin tarinallisesti erittäin hyviä. Sama myöskin One piece n kanssa. Vaikka kaikki vain sanoo että "katso one piece! " ja "se on tosi hyvä" ja vastaavaa, niin tuo tyyli vain häiritsee, vaikka siihen varmasti tottuisikin myöhemmin. Oon kuitenkin saanut jotenkin totuteltua tuonon vanhempaan tyyliin. Suosittelen kuitenkin sitä Ouran high school host clubia.
        Re:zerosta vielä se että siinä on taas sarja joka voidaan näyttää niille ihmisille jotka sanovat "Piirrettyjä? Ne on lapsille!" Ainakin itse olin melko yllättynyt/järkyttynyt kun se vaikutti ensin sellaiselta värikkäältä fantasia seikkailulta jossa on kovat plot armorit ja sitten (olisikohan) toisen jakson lopussa tuli vaan että "ei! ei!Olin pahasti väärässä!" Nyt kun tuli puheeksi niin mitä mieltä olet plot armorista sarjoissa? En tiedä miten tuo lause pitäisi taivuttaa eetä kuulostaa yhtään järkevältä. Yritän vastata heti kun vain on aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe