myrkkypullia koirille

vuhvuhhuhvuh

Julmaa se on mutta...voisiko arvoisat koiranomistajat huomioda naapurit ja koirattomat tai koiralliset jotka ei halua tai jaksa kuunnella ainaista louskutusta joka kantautuu jopa kilometrien päähään..hau ja hau hau. Kyllä siinä vähemmästäkin herää tarve tehdä jotain jos yöunet tai vuorotyöläisen unet jää nukkumatta vuodesta toiseen. Eniten itseä ärsyttää se että koiranomistajat on kotona sisällä asunnossaan ja koirat pitää pihalla järjetöntä meteliä eikä omistajat TEE asialle mitään

19

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Räksytys_ei_ole_mukavaa

      Ainakin Vahteristossa on yksi talo, joka aidattu "koiratarha". Ovi auki ja koirat ulos louskuttamaan, kun itse ollaan niin h...tin laiskoja ettei viitsitä koiria lenkityttää. Ja tämä räksytys alkaa heti aamusta ja jatkuu myöhään iltaan. Sääli niitä lapsiperheitä siinä naapurissa:(

      • kokoomusko

        Eihän se mukavaa tietysti ole kuunnella, mutta aivan hyvin voisitte maistella niitä itse ja käskeä vaikka naapurinkin syömään .
        Saisi vähän jokainen koittaa millainen vaikutus niillä mahtaisi olla.


      • ketäpitäisirangaista
        kokoomusko kirjoitti:

        Eihän se mukavaa tietysti ole kuunnella, mutta aivan hyvin voisitte maistella niitä itse ja käskeä vaikka naapurinkin syömään .
        Saisi vähän jokainen koittaa millainen vaikutus niillä mahtaisi olla.

        Samaa mieltä kanssasi.
        Koiran käytöshäiriöt ovat peräisin koiran omistajan omasta käyttäytymisestä ja kohtelusta koiraansa kohtaan.
        Onko pakko ottaa koira tai koiria turhautumaan ja seisomaan johonkin aitaukseen , jos sen lemmikkinsä kanssa ei viitsitä käydä edes lenkillä, saatikka viettää aikaansa sen kanssa?
        Onko pakko tehdä koirastansa epävarma, arka, arvaamaton ja vihainen, jos omistaja on itse välinpitämätön tai väkivaltainen ja kova ns. "kasvattaja"?


      • kuultuonjakuunneltu
        kokoomusko kirjoitti:

        Eihän se mukavaa tietysti ole kuunnella, mutta aivan hyvin voisitte maistella niitä itse ja käskeä vaikka naapurinkin syömään .
        Saisi vähän jokainen koittaa millainen vaikutus niillä mahtaisi olla.

        Maista itse. Tulet huomaamaan millainen viilaus tulee yöllä kun rakit haukkuu.Kovin ahkeraan tunnut kirjoittelevan Suomi 24 Riihimäki palstalle.Sut kyllä tunnistaa kirjoituksista selkeästi kuka oot


      • kokoomusko

        Olipa kiva kun löysit tuttavan itsellesi, eipä tarvitse sinunkaan hävetä.

        Myrkkypullia en silti koirille syöttäisi, koittaisin tehoa vaikka omistajaan, jos hermosi niin kireällä on. Olisiko asiallisesta huomauttamisesta omistajalle mitään hyötyä.

        Täällä saa muutkin kirjoitella kuin sinä, katsos kun on tuota aikaa .


      • kuultuonjakuunneltu
        kokoomusko kirjoitti:

        Olipa kiva kun löysit tuttavan itsellesi, eipä tarvitse sinunkaan hävetä.

        Myrkkypullia en silti koirille syöttäisi, koittaisin tehoa vaikka omistajaan, jos hermosi niin kireällä on. Olisiko asiallisesta huomauttamisesta omistajalle mitään hyötyä.

        Täällä saa muutkin kirjoitella kuin sinä, katsos kun on tuota aikaa .

        Tiedetään että aikaa sulla on.Mitä sitä täällä laulelet.Kirjoittamista en ole kieltänyt. :):)


      • Vastuuta

        Kyllä jokainen normaali koira puolustaa omaa pihaansa ja tekee sen haukkumalla. Omatkin koirani haukkuvat ohikulkijat, vaikka niitä lenkkeilytetään neljä tuntia joka päivä ja saavat olla vapaana isolla pihallamme, mutta aina on jompikumpi omistajista kotona.
        Mutta joo.. rohkeasti vaan kertomaan omistajalle ongelmista. Itse toivoisin, että minulle ainakin kerrottaisiin suoraan, eikä setvittäisi näillä palstoilla, kun se ei todellakaan johda mihinkään.
        Isompi ongelma on koiraparat, jotka ovat piilossa, elikkä sisällä talossa. Yksin jopa kymmenen tuntia päivässä ja ulos vain pakollisille tarpeille. Ongenkoukut ja myrkkypullat voit syöttää näiden surullisten koirien omistajille, silloin se menee oikeaan osoitteeseen.


      • MPullaAinutV

        Omistajille on täysin turha kertoa. Itsekin tuossa mahtailet omistavasi pari räksyttäjää? Etkä tee sille mitään.


    • Hau....hau

      Erkyläntiellä kanssa piskit pihalle räksyttää koko päiväksi..nyt kuunneltu jo useampi tunti.

    • poliisikoira

      onko mitään julkista "vahtimestaria" jolle voisi ilmoittaa häiriökoirista. tämä sitten hoitaisi asiaa virallisten oikeuksien valtuuttamana. julkinen "koirapoliisi" voisi olla tarpeen.

    • omistaja_käytöskouluun

      Vaikka koiran turha louskuttaminen/räksytys onkin ärsyttävää, niin joku muu keino pitää lötyä kuin myrkkypulla, tosin uskon että aloitus on osittain provo? Eihän se koiran vika ole jos sitä ei ole ollenkaan koulutettu. Mutta näitä koiransa paapojia riittää ja heidän koirat ulostavat nurmikoille eivätkö siivoa lemmikinsä jätöksiä.

    • rajamaillaaaaa

      oli aloitus provo tai ei niin perustele miksi sitten joku toimii kuten aloistus mainitsee. kyllä taustalla pilee syvä vi...tutus kun moiseen ryhtyy ja siihen on sitten joku louskuttaja louskuttanut tarpeeksi että raja ylittyy.

      • Kannts

        En ymmärrä mitään mitä tässä kirjoitetaan. Oisko jo unen puute vaivannut...?


    • RajatOnRakkautta

      Koirien omistajien itsekkyys ei tunne rajoja.

    • kauankidutettu

      Voisitte viedä niitä pullia hellareille. Saattaisi olla hetken rauhallisempa minulla.

      • paskarikollisille

        Tästä on poistettu viesti jälkoä jättämättä.Siinä muistutin, että ongenkoukut pulliin mukaan.


    • koirathävitettävä

      Koiranomistajalle sekä kaikille koirille myrkkypullat, jotta pääsisimme niistä eroon. Tyhmempää eläintä kuin koira ei ole, eikä tyhmempää ihmistä kuin koiranomistaja ei ole. Molemmat tulisikin hävittää.

      • tykkäänkoirista

        Syö itse niitä pullia, sillä pääset eroon kaikista tyhmistä.


      • paranepian

        Kylläpä sinulla on paha olo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe