Aamuyön hiljaisuudessa

osaavatkädet

Vahva tunne sinusta
arka sydän empii
ei taiat auta
ennusteet
ei enteet.

Piilotan avaimen leivoslaatikon sisään
Juhannuskoivujen tanssiessa ovenpielissä
menen tuvan portailla istumaan.

Odotan
odotan
odotan silmät kiinni
suudelmaasi
haituvan kevyttä.

28

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmaväreilee

      Ihanan ilmavaa ja kuitenkin täynnä tunnetta.

    • KasvosiEdessäni

      Haluaisin niin koskettaa
      kädelläni silitellä
      hiuksiasi,
      poskiasi.

      Rakastele minua, rakastele.

      Vartaloni huutaa sinua, kosketa minua, kosketa.

      Olet odottanut
      todella pitkään, tiedän sen.
      Katsellut, kuunnellut, jutellut.

      Olen nähnyt sinusta unia monia,
      enteitä
      jo kauan sitten
      en vain tiennyt, että se olet sinä. Juuri sinä.

      Nyt tiedän, se olit sinä.
      Tulit uniini, laskit minut sängylleni, suutelit, rakastelit. Tulit työpaikalleni, suljit minut syliisi, suutelit. Istuin sängylleni, näin kasvosi edessäni. Se todellakin olit sinä, jo silloin.

      Tule ja ota minut.

    • Tunnensinut

      Hyvästely illassa
      hetken ajan
      tuli tunne,
      että olit
      aikeissa suudella.

    • Amoriina-

      Haluaisin olla enkeli,
      joka kädestä kiinni pitäen ohjaa
      kaipaavat toistensa luokse.

    • Tolkunlepakko

      Taitaa näiden kirjoittaja nukkua par'aikaa känniään pois...

      • Kateeksikokäy

        Kylläpä on taas niin ilkeitä ihmisiä muuten niin mukavassa ketjussa... Taitaa käydä kovasti kateeksi???

        Yöllä kirjoittaminen ei tarkoita automaattisesti, että olisi kännissä ja toisaalta Suomessa on valoisat kesäyöt ja mitä sitten vaikka joku olisikin kännissä? Eikä kaikki kirjoitukset suinkaan ole samalta ihmiseltä.


      • Kateeksikokäy kirjoitti:

        Kylläpä on taas niin ilkeitä ihmisiä muuten niin mukavassa ketjussa... Taitaa käydä kovasti kateeksi???

        Yöllä kirjoittaminen ei tarkoita automaattisesti, että olisi kännissä ja toisaalta Suomessa on valoisat kesäyöt ja mitä sitten vaikka joku olisikin kännissä? Eikä kaikki kirjoitukset suinkaan ole samalta ihmiseltä.

        Aivan tismalleen samaa mieltä kuin Kateeksikokäy !!! Ihan TÖRKEEN HYVIÄ RUNOJA :)


      • Eikiinnostaei

        Törkeetä joo!!!


      • Eikiinnostaei kirjoitti:

        Törkeetä joo!!!

        Kun ei kiinnosta dorka, niin älä lue ! Niin helppoa se on :)


    • En_osaaEn_tunne

      Valaisit päiväni
      Lämmitit minua
      Kuin aurinko
      Nyt se on ohi
      Antaa sateen tulla
      Pyyhkiä kyyneleet
      Ettet niitä näe

      • En_osaaEn_tunne

        Sateen jälkeen
        Auringon pilkahdus
        Nyt sen tiedän
        Näin en enää anna käydä
        Anna tunteiden mua viedä
        Surumielin nyt
        Ajattelen sua
        Niin turhaa oli
        Näyttää avoimesti tunteet
        Arkailematta sanoa ne sanat


    • Kopistelija

      Avaimet leivoslaatikon sisällä soittaa kelloja! Voisitko se olla sinä..

    • epäilyttää__

      Aitoa kaipausta vai aitoa pilkantekoa?

      • Aitoa_kaipausta

        Miksi epäilet?


    • Rantahiekka-

      Voin sanoa kyllä rehellisesti että kirjoitan kännissä..mutta nyt olen ehkä paljaimmillani kuin lapsi, täysin kykenemätön valehtelemaan. Voisin lopettaa tämän typerän leikin, tietynlaisen kulissin takiasi.Jos vain saisin sinulta yhdenkin rohkaisevan sanan, lauseen, antaisin sinulle kaikkeni, tekesin edestäsi kaikkesi..olen katsellut sinua jo jonkin aikaa ja olen huomannut saman sinusta.Olen kuitenkin sen verran aikuinen etten lähde mihinkään haihatuksiin.Olen kuullut sinulla olevan poikaystävän ja siksi ihmettelinkin käytöstäsi.Etkö ole onnellinen hänen kanssaan?Minä en ole tullut rikkomaan elämääsi mutta haluaisin tehdä siitä jotain kaunista ja kestävää.

    • osaavatkädet

      Aamulla
      koristelin kukkasin pihapolun
      etelästä
      länteen
      ja takaisin.

      Illalla
      laitoin tuvassa ranttaliksi
      turkoosia
      ja lohenpunaista
      löytyi yön tullen
      katosta
      kissankupista
      levysoittimestakin.

      Näyn kauniin näin sinusta
      olit siinä
      viimein matkalla luokseni.
      Lisäsin heti pienen rasian
      avaimen seuraksi.

    • Tunnensen

      Minullakin on vahva tunne <3

    • Rakastunutkauniiseen

      Olisipa ihanaa olla hän kenestä kirjoitat.

    • OletOmani

      Välillä pysähdyn hetkeksi ja mietin. Mietin miten oikeaan aikaan, miten oikeassa paikassa ja miten oikealla tavalla sinä osuit tielleni. Tuntuu kuin olisit ollut siinä odottamassa. Hiljaa aina mielessäni.

      • KylläOlen

        Samaa mieltä kanssasi;)

        Hyvää yötä, kauniita unia ja hyvää mieltä sinulle ja iso, hellä halaus <3


      • EräältäEräälle

        Minustakin tuntuu kuin meidän kohtaaminen olisi sinetöity jo ennalta jossain korkeammalla taholla <3


      • Ootihanliian

        Välillä tätä samaa ajatusta pyörittelen päässäni. Miten elämä osaakaan aina yllättää uudelleen ja uudelleen. Viime syksynä kaaoksen keskelle toi sut. Niin yhtäkkiä huomasin että olen ihastunut naiseen, eihän mulle niin pitänyt käydä. Sulla oli suurempi merkitys mun elämässä mitä tulet koskaan ymmärtämään. Toivon että en ole ahdistanut sua koskaan, ja muistelet hyvällä vielä vuosien jälkeen, silloin kun luultavasti olemme toisillemme vain vanhoja tuttuja. Tätä itse en toivoisi mutta se pelko ja aavistus itselläni on. Meidän tiet kaiketi kuului kohdata vain hetkellisesti. Kohtaloa tai sattumaa mutta yksi paikka ja yksi vuosi yhdisti meitä hetken ja siitä olen katkeransuloisesti onnellinen.


      • En_osaaEn_tunne

        Meillä oli sama aika mutta eri paikka ja -suunta.


      • En_osaaEn_tunne
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Meillä oli sama aika mutta eri paikka ja -suunta.

        Nyt mietin, missä olet, mitä teet, mihin suuntaan olet menossa. Oletko onnellinen. Onko kaikki hyvin.
        Ja mulla on hirmu ikävä Sua :(


    • Kaulakoruni

      Olet ajatuksissani kyllä <3
      Olet ollut jo kauan.

      Oletko vain odottanut oikeaa hetkeä
      vai onko se vain sattumaa
      vai kohtaloa?

      • Enlöydäsanoja

        Millaistakohan kaulakorua mahdat kantaa...?:) Hän jota ajattelen on pitänyt muutamaa erilaista korua kaulassa, luulen muistavani kaikki.

        Itse odotan oikeaa hetkeä mutta pelkään ettei se koskaan tule. Sattumaa ja kohtaloa oli varmasti molempia se että tutustuttiin.


    • Höpsööntynyt__

      Argh, yksi päivä taas taisteltavana. Ajatukset harhailee Ihanassa Naisessa, mutta järki on vaan pakotettava muiden asioiden pariin. Toissapäivä oli hyvä päivä, eilinen tyydyttävä. Tästä päivästä ehtisi vielä saamaan jopa erinomaisen.

      Osaisinpa hyödyntää ihastusfiiliksiä työnteon energiana. Jos kellä on vinkkejä tähän, niin kertokaa ihmeessä.

      • Höpsööntynyt__

        Eilen oli ihan ok päivä ja tämäkin päivä on ollut ihan kohtuullista työntekoa. Ajatukset ovat kyllä harhailleet, mutta aamua lukuunottamatta en ole Ihanaa Naista hirveästk ajatellut. Kummallista. On hän tietenkin muutamaan otteeseen pyörähdellyt ajatuksissani, mutta nyt hän ei ole jumittanut siellä kuten monina muina päivinä. Jospa kesästäni tuleekin tuloksekas ja touhukas...? Ehkä projektit etenevät kiitäen ja... Toivotaan.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe