Onko PRM MyLMyrin uusi aisurimuru?

Sinkkunainen-36

Vaikka onko kyseessä joku muu aisuri?

83

1016

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uhriaisurit

      No ei ole kun NAL. Siksi nallikin kadonnut palstalta!

    • PRM on kyl muruni, muttei hän mikään aisuri ole. Lapsillani on isä.

      • LapsilukuOntäynnä

        Onhan sellainen mies aisuri joka luopuu haaveestaan saada oma perhe. Ja Omia lapsia vain saadakseen edes jonkinlaisen naisen(kurpan).

        Miks tähänki piti vastata edes.. kulunut juttu jo, mutta helppoahan se naisen on olla ajattelematta koko asiaa tältä kannalta kun itsellä on jo ne omat lapset tehtynä (eri miehelle).


      • Kysynpä
        LapsilukuOntäynnä kirjoitti:

        Onhan sellainen mies aisuri joka luopuu haaveestaan saada oma perhe. Ja Omia lapsia vain saadakseen edes jonkinlaisen naisen(kurpan).

        Miks tähänki piti vastata edes.. kulunut juttu jo, mutta helppoahan se naisen on olla ajattelematta koko asiaa tältä kannalta kun itsellä on jo ne omat lapset tehtynä (eri miehelle).

        No mistä sinä tiedät että miehen tulee luopua haaveistaan saada oma lapsi?


      • KurppaEiFertiiliNainen
        Kysynpä kirjoitti:

        No mistä sinä tiedät että miehen tulee luopua haaveistaan saada oma lapsi?

        Tässä puhuttiin kurpista. Nelikymppisillä naisilla on "lapsiluku täynnä" ja vaikka hyvää tahtoa riittäisikin on biologia jo sitä vastaan etteivät enää tiinehdy.


      • EdesUnissa

        MyLMyR, tuo nikkisi jäi vaivaamaan mieltäni. Kun lukee tekstejäsi, niin ajattelin että tuo nikkisi tarkoittaa MyLoveMyRakas, mikä toisaalta tuntuu kaukaa haetulta koska sekoitan kahta eri kieltä. Mutta oletko kiltti ja kerrot ?


      • Vbnclgstolp
        EdesUnissa kirjoitti:

        MyLMyR, tuo nikkisi jäi vaivaamaan mieltäni. Kun lukee tekstejäsi, niin ajattelin että tuo nikkisi tarkoittaa MyLoveMyRakas, mikä toisaalta tuntuu kaukaa haetulta koska sekoitan kahta eri kieltä. Mutta oletko kiltti ja kerrot ?

        MyLifeMyRules lukee blogissa.


      • EdesUnissa
        Vbnclgstolp kirjoitti:

        MyLifeMyRules lukee blogissa.

        No se onkin loogisempi. Mistä toisten blogeja voi lukea ?


      • Xhzelojfz

    • Sinkkumies38

      Lähteekö sinkkunainen36 treffeille? Viinaa ja vittua tännekin saatana!

      • Sinkkunainen-36

        Hyi, olet kumminkin joku susiruma hygienian laiminlyöjä-ätmi. Minulla on eri miesmaku kuin MyLMyrillä.


      • Sinkkumies38
        Sinkkunainen-36 kirjoitti:

        Hyi, olet kumminkin joku susiruma hygienian laiminlyöjä-ätmi. Minulla on eri miesmaku kuin MyLMyrillä.

        En mä ole ruma. Mä olen panomies😜 Mä vaan panen! Mistäpäin olet? Mä olen Vantaalta(eteläpuoli)..


    • Parillekaikkeahyvää

      Ei se mikään aisuri ole. Aisuri tarkoittaa miestä, jonka vaimo pettää sitä toisen kanssa. Ihan komea mies se MylMyrin kumppani, ei todellakaan mikään ruma, jos on muka PRM. Komea pari ovat :)

      Ja tuosta oman perheen perustamisesta. Voivat he saada yhteisiä lapsiakin vielä, jos haluavat. Nelikymppinen nainen saa vielä helposti lisää lapsia, jos on jo entisiä. Esikoislasta ei välttämättä nelikymppisenä enää helposti saa

      • stalkkeritäälläkin

        Instagramista minäkin vakoilin, suloinen pari.


      • On todellakin aisuri. Yksikään itseään kunnioittava lapseton mies ei seurustele naisen kanssa, jolla on äpärälapsia tehtynä toisille miehille.


      • lihatipunen

        Oli myös pakko stalkata instasta kuva, jos jos tuo muka on "palstan rumin mies" niin ihan turhaan on kerännyt täällä sääliä krjoituksillaan siitä, kuinka on ruma eikä saa naista rumuutensa vuoksi. Väärin oikeast rumia kohtaan!


      • Aito.aisuri
        super-atm kirjoitti:

        On todellakin aisuri. Yksikään itseään kunnioittava lapseton mies ei seurustele naisen kanssa, jolla on äpärälapsia tehtynä toisille miehille.

        Ei todellakaan ole. Aisuri on vain ja ainoastaan tuo mitä Parillekaikkeahyvää yllä kertoi. Muut ovat mielikuvituksen tuotteita.


      • PettynytPRMiin
        lihatipunen kirjoitti:

        Oli myös pakko stalkata instasta kuva, jos jos tuo muka on "palstan rumin mies" niin ihan turhaan on kerännyt täällä sääliä krjoituksillaan siitä, kuinka on ruma eikä saa naista rumuutensa vuoksi. Väärin oikeast rumia kohtaan!

        Niinpä:( täys paskanjauhaja koko ukko.


      • Oivoivoiiii
        Aito.aisuri kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Aisuri on vain ja ainoastaan tuo mitä Parillekaikkeahyvää yllä kertoi. Muut ovat mielikuvituksen tuotteita.

        Aisuri on! Ja prm itse on kertonut että hänen heikkous on naiset eikä hänellä ole väliä onko nuori vai vanhempi eikä lapsetkaan haittaa. Itseasiassa aivan sama kuka kunhan on joku! "Mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin"

        Jokaisella meillä on heikkoudet ja PRM on tämä. Huonot naiset :(


      • Aito.aisuri kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Aisuri on vain ja ainoastaan tuo mitä Parillekaikkeahyvää yllä kertoi. Muut ovat mielikuvituksen tuotteita.

        Sinä et päätä mikä on aito aisuri ja mikä ei.


      • puhuupeetä
        super-atm kirjoitti:

        Sinä et päätä mikä on aito aisuri ja mikä ei.

        Eitkä myöskään sinä.


      • puhuupeetä kirjoitti:

        Eitkä myöskään sinä.

        Minä päätän. Sinä noudatat käskyjä.


      • Ååååååååååååaaaajä

        Hurripaskanauta hiljaa!!!


      • Osaat huutaa, mutta et käskeä.


      • lihatipunen kirjoitti:

        Oli myös pakko stalkata instasta kuva, jos jos tuo muka on "palstan rumin mies" niin ihan turhaan on kerännyt täällä sääliä krjoituksillaan siitä, kuinka on ruma eikä saa naista rumuutensa vuoksi. Väärin oikeast rumia kohtaan!

        Kukaan ihmisistä ei ole ruma ulkoisesti. Sisäisesti kyllä ja täällä vissiin ainakin yksi tuollainen.


      • lihatipunen
        MyLMyR kirjoitti:

        Kukaan ihmisistä ei ole ruma ulkoisesti. Sisäisesti kyllä ja täällä vissiin ainakin yksi tuollainen.

        No tämä PRM on väittänyt tällä palstalla kyllästymiseen asti olevansa niin ruma ulkoisesti, että ei saa naista rumuutensa vuoksi. Mutta paskanpuhujaksi (kirjoittajaksi) paljastui.


      • lihatipunen kirjoitti:

        No tämä PRM on väittänyt tällä palstalla kyllästymiseen asti olevansa niin ruma ulkoisesti, että ei saa naista rumuutensa vuoksi. Mutta paskanpuhujaksi (kirjoittajaksi) paljastui.

        Mistä tiedät? Jos hän oikeasti koki niin. Minusta tämä kertoo vain siitä, miten väärin ihminen itsensä voi kokea. Jos ympäristö on vääränlainen ja käsitys itsestä rakentuu vain muiden palautteeseen tai tarkennettuna omiin vääränlaisiin tulkintoihin muiden reaktioista 🙂


      • lihatipunen
        MyLMyR kirjoitti:

        Mistä tiedät? Jos hän oikeasti koki niin. Minusta tämä kertoo vain siitä, miten väärin ihminen itsensä voi kokea. Jos ympäristö on vääränlainen ja käsitys itsestä rakentuu vain muiden palautteeseen tai tarkennettuna omiin vääränlaisiin tulkintoihin muiden reaktioista 🙂

        En minä tietenkään toisten tuntemuksia tietää siitä, miten kokee itsensä. Ja toki tiedän, että kaikki naiset eivät pidä silmälasit äidistä miehistä. Itseäni ne itsekin rillipäänä ei haittaa, ja jotkut miehet näyttävät paremmilta silmälaseissa.

        Tästä lähdin suhtaudun varauksella itseään rumaksi sanoviin miehiin. Ja varsinkin miehiin, jotka samaan hengenvetoon haukkuvat kuitenkin naisia rumiksi.


      • PalstanSyytäKaikki
        lihatipunen kirjoitti:

        En minä tietenkään toisten tuntemuksia tietää siitä, miten kokee itsensä. Ja toki tiedän, että kaikki naiset eivät pidä silmälasit äidistä miehistä. Itseäni ne itsekin rillipäänä ei haittaa, ja jotkut miehet näyttävät paremmilta silmälaseissa.

        Tästä lähdin suhtaudun varauksella itseään rumaksi sanoviin miehiin. Ja varsinkin miehiin, jotka samaan hengenvetoon haukkuvat kuitenkin naisia rumiksi.

        Joo tulee vaan mieleen jos haukkuu naisia rumiksi niin mikä sitten on se kaunis? Jos itsekkin on mielestään ruma ja on oikeesti komea niin silloin on rima todella korkealla. Ei rumana naisena uskaltaisi lähteä treffeille miehen kanssa joka on komea mutta sanoo silti olevansa ruma. Sen täytyy pitää komeina ja kauniina sitten top 5% ihmisistä ja sellainen vain tyytyy rumaan naiseen koska itse uskoo ettei rumana saa parempaa.

        Mä en annan neuvon! Välttäkää ihmisiä jotka edes tietävät tämän palstan olemassa olon!


      • Edelleen. Ei ole rumia miehiä tai naisia. On vain ihmisten vääriä käsityksiä itsestään.


    • Ei tuo mies ole varmasti mikään PRM. Mylmyr väittää että olisi, saadakseen lisää huomiota palstalla.

      Minkäs huomiohuora luonteelleen voi.

      • mietteliäsmimmu

        prm kertoi tatuoinneista käsivarsissaan vai muistanko väärin?


      • mietteliäsmimmu kirjoitti:

        prm kertoi tatuoinneista käsivarsissaan vai muistanko väärin?

        Taisi kertoa. Nopeasti ovat tatuoinnit kadonneet. Mylmyri puhuu paskaa.


      • OlenNähnyt
        mietteliäsmimmu kirjoitti:

        prm kertoi tatuoinneista käsivarsissaan vai muistanko väärin?

        Hänellä on olkavarressa tatskoja jotka näkyy vain hihatonta paitaa pitämällä.


      • OlenNähnyt kirjoitti:

        Hänellä on olkavarressa tatskoja jotka näkyy vain hihatonta paitaa pitämällä.

        Taas yksi keksitty ja perusteeton huhu.


      • Kukatietääkukaei
        super-atm kirjoitti:

        Taas yksi keksitty ja perusteeton huhu.

        Sitten ei auta kun odottaa koska mylmyri postaa instaan lihaspaita kuvan.


      • Homomeininkiä
        Kukatietääkukaei kirjoitti:

        Sitten ei auta kun odottaa koska mylmyri postaa instaan lihaspaita kuvan.

        Mikä vitun lihaspaita. Hyi helvetti kun on homoa!!!


    • Noh, ei se mies ainakaan ole ruma jonka MylMyri lassosi. :)

      • Voimikäsääli

        Ehdottomasti nainen onnistui tässä toteuttamaan hupergamiaa! Eli oli tarkistettava kun löytyy samalla nimimerkillä mustassa. Nainen on max(silmät tosi kaukana toisistaan siksi voisi olla jopa 3) 5 ja mies 8 ulkonäöltä.

        Näyttää äiti poika yhdistelmältä!


      • Voimikäsääli kirjoitti:

        Ehdottomasti nainen onnistui tässä toteuttamaan hupergamiaa! Eli oli tarkistettava kun löytyy samalla nimimerkillä mustassa. Nainen on max(silmät tosi kaukana toisistaan siksi voisi olla jopa 3) 5 ja mies 8 ulkonäöltä.

        Näyttää äiti poika yhdistelmältä!

        Minusta MylMyrikään ei ole ruma, ollenkaan. Makunsa tietysti kullakin. Mä en näe heissä mitään rumaa. :)


      • Asialoppuunpuitujo
        zönggö kirjoitti:

        Minusta MylMyrikään ei ole ruma, ollenkaan. Makunsa tietysti kullakin. Mä en näe heissä mitään rumaa. :)

        Ei niin ku ihan taviksia. Joskin toi nainen luulee itsestään liikoja kun meikkaa ja sitten kaikki asiat on super ihanaa!!! Hirvee esitys jollekkin?? Exälleen hampaat irvessä et mullapa menee hyvin?!? Mut ei anneta näille enää huomiota! Sitä ne haluaa ja sitä iloa ei saa ikinä antaa huomiohuoralle!!


      • Asialoppuunpuitujo kirjoitti:

        Ei niin ku ihan taviksia. Joskin toi nainen luulee itsestään liikoja kun meikkaa ja sitten kaikki asiat on super ihanaa!!! Hirvee esitys jollekkin?? Exälleen hampaat irvessä et mullapa menee hyvin?!? Mut ei anneta näille enää huomiota! Sitä ne haluaa ja sitä iloa ei saa ikinä antaa huomiohuoralle!!

        Mitäpä me muutkaan ollaan, kun tavallisia tallaajia. Hyvää yötä. :)


      • Parastaennenmenijo
        zönggö kirjoitti:

        Mitäpä me muutkaan ollaan, kun tavallisia tallaajia. Hyvää yötä. :)

        Onko joku väittänyt että ollaan muuta. Me normi tavikset vaan emme huomiohuoraa julkisesti kerjäten otsikoita niinkun Johanna tukiainen sun muut muut "eilisen päivän naiset"


      • Parastaennenmenijo kirjoitti:

        Onko joku väittänyt että ollaan muuta. Me normi tavikset vaan emme huomiohuoraa julkisesti kerjäten otsikoita niinkun Johanna tukiainen sun muut muut "eilisen päivän naiset"

        Naah, antaa ihmisen iloita äänekkäästi. Ei se mua häiritse. :)

        Aina voi lukea jotain muuta, jos se harmittaa. zip..


      • Asialoppuunpuitujo kirjoitti:

        Ei niin ku ihan taviksia. Joskin toi nainen luulee itsestään liikoja kun meikkaa ja sitten kaikki asiat on super ihanaa!!! Hirvee esitys jollekkin?? Exälleen hampaat irvessä et mullapa menee hyvin?!? Mut ei anneta näille enää huomiota! Sitä ne haluaa ja sitä iloa ei saa ikinä antaa huomiohuoralle!!

        Mille exälle? Tiiätkö selvennykseksi: mulla asiat ON superihanat. Hajotin vanhaa ei mielekästä elämää ja rakennan uuden juuri niin kuin haluan ja valitsen sinne kuuluvat asiat hyvin tarkasti 😁 Ja joo Mul on ihana elämä nyt 😁Jokainen voi tehdä elämästään ihanan, kunhan tietää mitä tahtoo 🙂


      • Luulisriittävänsulllejo
        MyLMyR kirjoitti:

        Mille exälle? Tiiätkö selvennykseksi: mulla asiat ON superihanat. Hajotin vanhaa ei mielekästä elämää ja rakennan uuden juuri niin kuin haluan ja valitsen sinne kuuluvat asiat hyvin tarkasti 😁 Ja joo Mul on ihana elämä nyt 😁Jokainen voi tehdä elämästään ihanan, kunhan tietää mitä tahtoo 🙂

        Sinun ihana elämä.. miksi muuten SINÄ roikut vielä palstalla ja prm ei? Kun arvaappa kumpi tänne haluttaisiin!?

        Oletko luonnevikainen vai miksi tulet tänne haukuttavaksi?!


      • Tätäketjua
        Luulisriittävänsulllejo kirjoitti:

        Sinun ihana elämä.. miksi muuten SINÄ roikut vielä palstalla ja prm ei? Kun arvaappa kumpi tänne haluttaisiin!?

        Oletko luonnevikainen vai miksi tulet tänne haukuttavaksi?!

        Oliksun pakko nostattaa taas? Annaollajo!


    • Iaskin..väärin

      Linkkiä Mylmyrin instaan kiitos.

    • Eimullamuutasanoa

      Nainen näyttää paljon vanhemmalta kuin mies. Voisi olla ton pojan äiti. No onhan hän nuorena jo aloittanut, että kuuluhan sitä ja mies on taas ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen. Näyttää 25v. Kun eikö nämä ollu noin 40 molemmat?

      Miehelle vinkiksi että keräät tästä nyt itseluottamusta lisää kehiin ja isket kiinni lapsettomiin 24-30v naisiin. Sulla kun on ulkonäön puolesta täydet mahikset toisin kuin monilla meistä oikeasti rumista palstan atmeista.

    • bnoppi

      Komea pari. Onko palstan ätmit kateellisia?

      • TaiAinaVoiRunkata

        Homoja nämä on ja mustasukkaisia toisistaan. Ätmeille sopii vanhat ämmät ei ne nuoria kinkkuja voi saada.


    • Peräsmiess

      Itse tekee näitä aloituksia saadakseen huomiota..

    • sivustaseurannut

      muistaakseni mylmyri on kertonut ettei halua suhdetta suhteen vuoksi viimeisen vuoden aikana miehet on vaihtunut 2-4kk välein ja jokainen on ollut se oikea ja suuri rakkaus :) mitä voi naisesta päätellä ? tottui ehkä liian hyvään tulotasoon kun tuonti tavarana tänne tuli ja nyt yrittää pieni tuloisten duunareiden kanssa säilyttää jonkinlaisen ekintason.....

      • Minulla oli yksi mies. Suhde kesti 2 kk. En tiedä mistä vedit nuo luvut, mut tulin palstalle marraskuussa 2016 ensimmäistä kertaa 😁


      • ounoun
        MyLMyR kirjoitti:

        Minulla oli yksi mies. Suhde kesti 2 kk. En tiedä mistä vedit nuo luvut, mut tulin palstalle marraskuussa 2016 ensimmäistä kertaa 😁

        mieti sitä :) paikkakunta on pieni ;)


      • Tuleppa kiltti kertomaan mulle vaikka livenä tuosta tuontitavara jutusta 😂 Enpä usko, että pokkasi kestää 😂😂😂 katkera oot vain siitä, että uskallan elää juuri sitä elämää, jollaista haluan elää itselleni enkä muita varten, toisin kun esimerkiksi sinä itse 😂 Enkä pyri miellyttämään muita, toisin kuin esimerkiksi sinä 😂

        Ööö, no joo... tietyntyyppisiä ihmisiä nuo asiat toki ärsyttävät suunnattomasti 😂 Olen pahoillani aiheuttamasta mielipahasta, mutta edelleen My Life My Rules 😁


    • jämsäpartala

      itku pitkästä ilosta. aika säälittävä

      • Erehdyit osoitteesta 😂 Säälittävää 😂? Noh sääli sitten 😂 Se on muuten aika sairasta ja ylimielistä 😁


      • happydd
        MyLMyR kirjoitti:

        Erehdyit osoitteesta 😂 Säälittävää 😂? Noh sääli sitten 😂 Se on muuten aika sairasta ja ylimielistä 😁

        miten niinkuin omasta mielestä on mennyt noi edelliset suhteet?


      • cccpp
        MyLMyR kirjoitti:

        Erehdyit osoitteesta 😂 Säälittävää 😂? Noh sääli sitten 😂 Se on muuten aika sairasta ja ylimielistä 😁

        niinn
        onko sulla oma tuntoa ollenkaan?


      • cccpp kirjoitti:

        niinn
        onko sulla oma tuntoa ollenkaan?

        Omatunto... mikä se sellainen on?

        Mut, oletko sinä sama tyyppi joka PRMsta kertoi et sillä on ollut mahdottomasti naisia? Miks yrität provosoida? Tiedoksesi: et onnistu siinä 😂


      • KannattaaRauuuuhooittua
        MyLMyR kirjoitti:

        Omatunto... mikä se sellainen on?

        Mut, oletko sinä sama tyyppi joka PRMsta kertoi et sillä on ollut mahdottomasti naisia? Miks yrität provosoida? Tiedoksesi: et onnistu siinä 😂

        Miten sinut livenä tietävä henkilö voisi tietää PRM naisista (joka asia erikseen äläpä vaihda aihetta) joista prm on kirjoittanut palstalla nimimerkillä AinaJätetty. Sinustakaan ei tiedä kukaan palstalaisista muuta kuin mitä olet palstalla kertonut.

        Se taas, että sua stalkkaa jo kyläläiset ja ovat löytäneet tänne palstallekkin on jo todella hävettävää!


      • KannattaaRauuuuhooittua kirjoitti:

        Miten sinut livenä tietävä henkilö voisi tietää PRM naisista (joka asia erikseen äläpä vaihda aihetta) joista prm on kirjoittanut palstalla nimimerkillä AinaJätetty. Sinustakaan ei tiedä kukaan palstalaisista muuta kuin mitä olet palstalla kertonut.

        Se taas, että sua stalkkaa jo kyläläiset ja ovat löytäneet tänne palstallekkin on jo todella hävettävää!

        Onko? Terve vaan, jos livenä tunnet 😂

        Ja jos mua tunnet, tiedät että mulle on ihan yksi hailee, mitä kukin minusta ajattelee. Itsetuntoni ei rakennu muilta saatuun palautteeseen 😁 I do What I want , mikä ärsyttää todella monia 😂

        Mut oikeasti jos tuntisit mut tietäisit myös ettei mulla olet rikkoontuneet avioliiton jälkeen kuin yksi mies 🙂 Ihana, muttemme sovellu yhteen.


      • KannattasRauuuuhoittua
        MyLMyR kirjoitti:

        Onko? Terve vaan, jos livenä tunnet 😂

        Ja jos mua tunnet, tiedät että mulle on ihan yksi hailee, mitä kukin minusta ajattelee. Itsetuntoni ei rakennu muilta saatuun palautteeseen 😁 I do What I want , mikä ärsyttää todella monia 😂

        Mut oikeasti jos tuntisit mut tietäisit myös ettei mulla olet rikkoontuneet avioliiton jälkeen kuin yksi mies 🙂 Ihana, muttemme sovellu yhteen.

        Siis en minä vaan se joka kirjoittaa "pieni kylä" minä vaan tiedän henkilö PRM kaikki palstahahnot vuosien takaa. Hänen kirjoitustyylinsä on tunnistettavissa ja legendaarisia ovat mm, Nainen Jätti Kun... sarja sarkasmia. Ihan huippukirjoittaja.

        Sinun antisi palstalla sensijaan on omakehu. Mutta naiskirjoittajat tykkää susta! Naisethan lukee kaikkia blogejakin ihanasta elämästä :)


      • KannattasRauuuuhoittua kirjoitti:

        Siis en minä vaan se joka kirjoittaa "pieni kylä" minä vaan tiedän henkilö PRM kaikki palstahahnot vuosien takaa. Hänen kirjoitustyylinsä on tunnistettavissa ja legendaarisia ovat mm, Nainen Jätti Kun... sarja sarkasmia. Ihan huippukirjoittaja.

        Sinun antisi palstalla sensijaan on omakehu. Mutta naiskirjoittajat tykkää susta! Naisethan lukee kaikkia blogejakin ihanasta elämästä :)

        En Mä itseäni kehu 😂 Kirjoitin vain silloin kun oli tarve käsitellä joku juttu ja saada tuntemattomien mielipiteitä 🙂 Ja myös vastasin minuun kohdistuviin kommenteihin. Olen huono rupatella small talkeja 🙂 Luin kyllä palstaa enemmän ja minullakin on lempparikirjoittajia 🙂 Zönkkö, liner , kaappi , Harmis ja muikkunen :)


    • ainaekko

      homma toimii

    • suomi 100 vuotta

    • Häntä_Heikkilä

      Onko MyLMyri venakko? Se selittäisi paljon.

    • 2011was

      Mikähän helvetin Mylmyrin stalkkiklubi tästä palstasta on tullut?

      Mylmyriltä en ole nähnyt mitään edes puoliksi ärsyttävää, mutta kaikki roskaihmiset täällä ulvovat törkyä peräänsä. Käsittämätöntä paskasakkia.

      • Valkoritari ratsasti valkoisella ratsullaan paikalle puolustamaan urhoollisesti naista.


      • Kelonnionseonnenkätkeköö

        Täällä lähinnä kilpaillaan siitä kuka saisi ja miten parin eroamaan etenkin kun tietävät, että toinen tai kumpikin käy valitettavasti vielä näitä täällä lukemassa. Katkeruuden ainoa ilo on yrittää pilata toisten onni.


      • Kelonnionseonnenkätkeköö kirjoitti:

        Täällä lähinnä kilpaillaan siitä kuka saisi ja miten parin eroamaan etenkin kun tietävät, että toinen tai kumpikin käy valitettavasti vielä näitä täällä lukemassa. Katkeruuden ainoa ilo on yrittää pilata toisten onni.

        Minulle ainakin on yks paskan hailee onko joku yh-mamma löytänyt aisurin vai ei.

        Väärin on väittää että kyseessä olisi PRM. Se on valhetta.


    • 12121212121212

      PRM on ilman muuta keskivertoa komeampi mies. 8/10, ja todella nuorekkaan näköinen.

      MylMyr on ihan nätti ja ikäisekseen kohtuullisen reippaan oloinen nainen.

      En odottanutkaan että MylMyr olisi rikkonut tasoteoriaa ja valinnut miestä joka on ulkonäöllisesti ja/tai tulojen osalta alempaa tasoa kuin hän itse..

      • KunnianMies77

        Tässä näkee sen epäsuhdan joka parisuhdemarkkinoilla vallitsee. 8 Mies joutuu etsimään itseään vanhempaa naista vaikka ulkonäöllisesti luulisi kelpaavan 25-30 naisille heittämällä ja voivan perustaa perheen jonka ansaitsisi.

        Mikään muu ei tilannetta auta kun MGTOW JA LOPPU AISURUUDELLE JA PILLUNVALLALLE. Jos nuoret naiset tulevaisuudessa tietävät, että valitsevat loppuelämän miestä on valinta ihan joku muu kuin jännämies. Jos tietävät ettei kunnon mies heitä enää huolisi..

        Nyt ekaksi nussitaan ja jännäseuikkaillaan jännämiesten ja savanninastujien kanssa ja 4kymppisinä 4lapsen äiteinä saa vielä varakkaan 8/10 miehen! Se on väärin. Ei näin!

        Kuka tämän mahdollistaa? No miehet! Minä näen rikkurina tämän nimimerkki PRM. Tämä on minun mielipiteeni.


      • eiseulkonäköolekaikki
        KunnianMies77 kirjoitti:

        Tässä näkee sen epäsuhdan joka parisuhdemarkkinoilla vallitsee. 8 Mies joutuu etsimään itseään vanhempaa naista vaikka ulkonäöllisesti luulisi kelpaavan 25-30 naisille heittämällä ja voivan perustaa perheen jonka ansaitsisi.

        Mikään muu ei tilannetta auta kun MGTOW JA LOPPU AISURUUDELLE JA PILLUNVALLALLE. Jos nuoret naiset tulevaisuudessa tietävät, että valitsevat loppuelämän miestä on valinta ihan joku muu kuin jännämies. Jos tietävät ettei kunnon mies heitä enää huolisi..

        Nyt ekaksi nussitaan ja jännäseuikkaillaan jännämiesten ja savanninastujien kanssa ja 4kymppisinä 4lapsen äiteinä saa vielä varakkaan 8/10 miehen! Se on väärin. Ei näin!

        Kuka tämän mahdollistaa? No miehet! Minä näen rikkurina tämän nimimerkki PRM. Tämä on minun mielipiteeni.

        Tässä on se probleema, että PRM näyttää kasin mieheltä nelikymppisten naisten mielestä, ei parikymppisten. Parikymppisten silmissä hän on 6-7. Täälläkin häntä kilvan kehuvat nelikymppiset naiset. Hänestä huokuu tyypillinen puuman saalis. Ja kerro tämän nyt naisena, yli nelikymppisenä. Itse tajusin parikymppisenä "ottaa" miehen, joka silloiseen silmään oli samaa tasoa kuin PRM eli 6-7. Nykyään hän on jo silmissäni kasi ja hyvä niin. Toki minullakin on osuuteni asiassa. Olen vaikuttanut paljon miehen pukeutumiseen, hiusmalliin ja kunnossa pysymiseen, koska olen itsekin hyvässä kunnossa.


      • Sinä ja sun tasoteorias xD

        1. en tiedä prm tulotasosta mitään eikä minua kiinnostaa se pätkääkään. Hän voi puolestani olla rutiköyhä, minulle ei ole väliä. Jos tarvitsisin materiaa olisin jo aikoja sitten toisen kanssa vakavassa suhteessa xD
        2. Hän on komea silmiini. Minusta on kaikki ihmiset kauniita, usko tai älä. Mutta se ei ole ratkaisevin tekijä. Komeita on siis maailma täynnä. Minä luulin etten hänen kaltaisia ole olemassa. Hän on tyyppinä huikea. Huikeampi, kuin kukaan tuntemani mies. Siinä se on. Jollekin toiselle ei, mutta minulle on. Olen etsinyt miehissä juuri niitä ominaisuuksia, jotka hänessä on ja karttanut juuri niitä, joita ei hänellä ole.

        Mie voin kuvitella, että tasoteoriassa on totuuden siementäkin. Mutta mikään teoria ei ole yleispätevä. Tutkimustekotapoja ja kerättyjen tuloksien käsittelyn menetelmia sekä niiden tutkimustuloksien yhteenvetotapoja tuntevana, ymmärrät sen hyvin. Enemmistö ei kuitenkaan suölje pois vähemmistöä ;)


      • 12121212121212
        eiseulkonäköolekaikki kirjoitti:

        Tässä on se probleema, että PRM näyttää kasin mieheltä nelikymppisten naisten mielestä, ei parikymppisten. Parikymppisten silmissä hän on 6-7. Täälläkin häntä kilvan kehuvat nelikymppiset naiset. Hänestä huokuu tyypillinen puuman saalis. Ja kerro tämän nyt naisena, yli nelikymppisenä. Itse tajusin parikymppisenä "ottaa" miehen, joka silloiseen silmään oli samaa tasoa kuin PRM eli 6-7. Nykyään hän on jo silmissäni kasi ja hyvä niin. Toki minullakin on osuuteni asiassa. Olen vaikuttanut paljon miehen pukeutumiseen, hiusmalliin ja kunnossa pysymiseen, koska olen itsekin hyvässä kunnossa.

        Totta. Ellei jopa 5-6.

        8 ei vielä tee naisiin vaikutusta pelkällä ulkonäöllä, pitäisi olla 9-10. Päälle tarvitaan bailaustaitoja, sosiaalista statusta, pelimiestaitoja, jne. Pitää myös muistaa että näimme vasta kasvokuvan, pituus ja koko ratkaisevat myös todella paljon.

        Ylipäätään naiset, todistetusti, arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi. Ja lienee selvää että tämä korostuu nuorten naisten keskuudessa. Siinä vaiheessa kun nainen menettää parhaan vetovoimansa, kummasti kriteerit alkavat muuttumaan.


      • 12121212121212
        MyLMyR kirjoitti:

        Sinä ja sun tasoteorias xD

        1. en tiedä prm tulotasosta mitään eikä minua kiinnostaa se pätkääkään. Hän voi puolestani olla rutiköyhä, minulle ei ole väliä. Jos tarvitsisin materiaa olisin jo aikoja sitten toisen kanssa vakavassa suhteessa xD
        2. Hän on komea silmiini. Minusta on kaikki ihmiset kauniita, usko tai älä. Mutta se ei ole ratkaisevin tekijä. Komeita on siis maailma täynnä. Minä luulin etten hänen kaltaisia ole olemassa. Hän on tyyppinä huikea. Huikeampi, kuin kukaan tuntemani mies. Siinä se on. Jollekin toiselle ei, mutta minulle on. Olen etsinyt miehissä juuri niitä ominaisuuksia, jotka hänessä on ja karttanut juuri niitä, joita ei hänellä ole.

        Mie voin kuvitella, että tasoteoriassa on totuuden siementäkin. Mutta mikään teoria ei ole yleispätevä. Tutkimustekotapoja ja kerättyjen tuloksien käsittelyn menetelmia sekä niiden tutkimustuloksien yhteenvetotapoja tuntevana, ymmärrät sen hyvin. Enemmistö ei kuitenkaan suölje pois vähemmistöä ;)

        Kyllä. Olen itsekin linkannut palstalle artikkelin jossa nätti nuori nainen ja ei komea poikaystävä päätyivät kansainväliseksi uutiseksi.

        Itse en tiedä ainuttakaan paria jossa nainen olisi valinnut itseään olennaisesti alempitasoisen miehen. En ainuttakaan. Nainen toimii tässä kuin kello, optimoiden miehen tasoa liskonaivojensa avulla.

        "Minusta on kaikki ihmiset kauniita, usko tai älä. Mutta se ei ole ratkaisevin tekijä."

        Tätä en usko. Noudatit tasoteoriaa, aivan kuten kaikki muutkin naiset.

        Annan sinulle silti isot pisteet aloitteellisuudesta ja toivotan teille onnea tulevaisuudessa :)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Totta. Ellei jopa 5-6.

        8 ei vielä tee naisiin vaikutusta pelkällä ulkonäöllä, pitäisi olla 9-10. Päälle tarvitaan bailaustaitoja, sosiaalista statusta, pelimiestaitoja, jne. Pitää myös muistaa että näimme vasta kasvokuvan, pituus ja koko ratkaisevat myös todella paljon.

        Ylipäätään naiset, todistetusti, arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi. Ja lienee selvää että tämä korostuu nuorten naisten keskuudessa. Siinä vaiheessa kun nainen menettää parhaan vetovoimansa, kummasti kriteerit alkavat muuttumaan.

        Pakko tuohon sotkeutua myös xD Naisten kriteerit miesten valinnoissa tosiaankin muuttuvat naisen vanhetessa. Se ei kuitenkaan laskevasta vetovoimasta johdu. Tasoteoriasi mukaan naiset hallitsevat maailmaa seksillä ja minkäikäinen nainen tahansa saa miehen. Naaraat, uroksista poiketen, eivät hyväksy ketä vain. Ei eläinmaailmassa eikä ihmismaailmassakaan. Se on urosten kannalta ikävää, mutta naarat valitsevat.

        Hyvin harva mun ikäinen , eronnut tai sinkku mies haluaa vakavaa suhdetta 20-30 vuotiaan kanssa. Ne, joiden kanssa aiheesta juttelin (ja keskustelen paljon xD) ovat sitä mieltä, että nuori nainen on liian kesken. Miehetkin arvostavat naisissa muutakin kuin ulkonäköä. Toki tunnen sellaisia, jotka suoraan sanoivat haluavansa nuorta naista, koska pystyisivät "kasvattamaan" hänestä itselleen sopiva, nuoren naisen heikolla itsetunnolla leikkien. Näissä tapauksissa miehet olivat hyvin kontrolloivia eivätkä "pärjänneet" hyväitsetuntoisen naisen kanssa. Nyt en puhu existäni, vaan avoimesti aiheesta keskustelevista tutuistani.

        Jos kaikki olisi niin yksinkertaista, kuin tasoteoria antaa ymmärtää maailma olisi aika selkeä paikka elää ja valita kumppani, niin miehelle kuin naiselle.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Kyllä. Olen itsekin linkannut palstalle artikkelin jossa nätti nuori nainen ja ei komea poikaystävä päätyivät kansainväliseksi uutiseksi.

        Itse en tiedä ainuttakaan paria jossa nainen olisi valinnut itseään olennaisesti alempitasoisen miehen. En ainuttakaan. Nainen toimii tässä kuin kello, optimoiden miehen tasoa liskonaivojensa avulla.

        "Minusta on kaikki ihmiset kauniita, usko tai älä. Mutta se ei ole ratkaisevin tekijä."

        Tätä en usko. Noudatit tasoteoriaa, aivan kuten kaikki muutkin naiset.

        Annan sinulle silti isot pisteet aloitteellisuudesta ja toivotan teille onnea tulevaisuudessa :)

        Kiitos, olet jääräpäinen xD niin kuin kaikki miehet xD mut mäkin oon xD

        Se, että sinä et tunne, ei tarkoita ettei niitä ole olemassa. ;)

        Voit toki olla uskomatta :) ei ole minulta pois :) mutta minulla on sellainen typerä ominaisuus.. että näen ihmisiä kauniina olentoina. Mä mietin asioita syvällisemmin. Vähän esimerkkinä: kun näet lauman hevosia pellolla auringonlaskussa, näet vain kauniita hevosia :) Vähän samalla periaatteella näen ihmisiä :) PRM:n ulkonäkö ei ollut se, miksi hänen kanssa halusin tutustua paremmin. Hän on voinut olla ihan minkä näköinen ja kokoinen tahansa. Hän on vain ihmisenä, miehenä huikea. Sellainen, jollaisia en ole tavannut :) Olen kiitollinen jo siitä, että sain tutustua häneen, koska se opetti minulle että voin olla väärässä, kuten olinkin miesten suhteen kun yleistin kaikkia samanlaisiksi ;)


      • stalkkeritäälläkin
        12121212121212 kirjoitti:

        Totta. Ellei jopa 5-6.

        8 ei vielä tee naisiin vaikutusta pelkällä ulkonäöllä, pitäisi olla 9-10. Päälle tarvitaan bailaustaitoja, sosiaalista statusta, pelimiestaitoja, jne. Pitää myös muistaa että näimme vasta kasvokuvan, pituus ja koko ratkaisevat myös todella paljon.

        Ylipäätään naiset, todistetusti, arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi. Ja lienee selvää että tämä korostuu nuorten naisten keskuudessa. Siinä vaiheessa kun nainen menettää parhaan vetovoimansa, kummasti kriteerit alkavat muuttumaan.

        Blogista näkee, että kyseessä on isohko mies eli melko pitkä ja ei ainakaan hintelä.


      • Naisetonkierojakaikki

        Älä jauha paskaa. Nyt muka annat ymmärtää ettet heti ymmärtänyt että PRM on paremman näköinen mitä sinä itse vanha rupsukka olet. Ja rusinoidut lisää siinä missä PRM vielä komistuu vuosikaudet eteenpäin charmantisti.

        Olet ihastunut mielikuvaan kuten kaikki naiset tekee. Petyt siinävaiheessa kun tajuat ettei PRM heru fyrkkaa sun juttuihis senttiäkään.


      • Naisetonkierojakaikki kirjoitti:

        Älä jauha paskaa. Nyt muka annat ymmärtää ettet heti ymmärtänyt että PRM on paremman näköinen mitä sinä itse vanha rupsukka olet. Ja rusinoidut lisää siinä missä PRM vielä komistuu vuosikaudet eteenpäin charmantisti.

        Olet ihastunut mielikuvaan kuten kaikki naiset tekee. Petyt siinävaiheessa kun tajuat ettei PRM heru fyrkkaa sun juttuihis senttiäkään.

        Kuule sulkeudu ja mene vaihteeksi rakentamaan itseäsi, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Elät itse jossakin mielikuvitusmaailmassa 😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe