29 vuotta ilman seksiä

Vihainenneitsyt

Olen 29v mies joka ei ole ikinä harrastanut seksiä. Onko tämä mielestänne reilua? Minulla on samat vaistot ja biologiset vietit kuin teillä muillakin jotka harrastatte yhdyntää vähintään kuukausittain. Mutta naiset kieltävät minulta tämän normaalin perustarpeen.
Minulla on kohta 30 vuotta kestänyt selibaatti takana. Olen erektio-ongelmainen ennenkö tulen edes menettämään poikuuttani, voiko masentavampaa ollakaan?

En tule koskaan menemään töihin tämän takia. Ei kiinnosta maksaa verorahoja valtiossa jossa minua kidutetaan ja pidetään hengissä vain teknisesti.

94

1894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunnianMies77

      Nyt sinulla alkaa olla menekkiä jos unohdat katkeruutesi sillä 30 sarjassa naisilla kriteerit laskevat kuin lehmänhäntä. Ja etsivät kiivaasti aisureita kun hätä tulee käteen ja lapsiakin olisi elätettävä.

      Ja nelikymppisenä naisille kelpaa jo ätmit ilman elätysvelvollisuuttakin kun he ovat ymmärtäneet olevansa ilmaa jo 99.9% miehistä. Jos haluat niin sillon sulla riittää työsarkaa.

      Esimerkkinä palstantyhminmies joka nolosti alkoi julkisesti koko suomen aisuriksi heti kun hölpänpölppö näytti vihreää valoa.

      • Vihainenneitsyt

        Kuulostaa hyvältä. Missä näihin naisiin voi törmätä?


      • mammelinp0jatkin

        Otat reilusti vanhemman kurpan, niin mammanpojatkin tekevät.
        Juoppo läski työtön esmes.


      • KusetMäni

        Wau mitä tykitystä! Sulla on lyriikat hallussa voisit alkaa räppäriksi!!


    • Fkoifjlkg

      Ensimmäiset kymmenen elinvuotta sinua luultavasti kiinnosti vain legot ja pikkuautot.

      • LordAsperger

        Kyllä minä ainakin pippeliäni nysväsin jo paljon alle 10-vuotiaana.


    • Choises

      Ei ole seksi mikään perustarve. Ihmisellä on pääsääntöisesti luontainen kiinnostus lisääntymiseen ja sitä kautta seksiin, mutta ihminen pysyy hengissä ilmankin. Seksi ei ole myöskään ihmisoikeus.

      Jos seksittömyys ahdistaa, mieti mitä voit asialle tehdä. Jos haluat vain seksiä, mene maksullisiin. Jos haluat seksiä ja läheisyyttä tai rakkautta, on edessäsi vaikeampi haaste.

      Toki voi myös oppia olemaan ilman.

      • ätmejäeiole

        Juu näin, mutta jos suhteen haluat, niin katso peiliin. Naiset haluaa miehen joka osaa ainakin itsestään huolehtia, eli huolehdi itsestäsi. Peseydy, syö terveellisesti, huolehdi kodistasi ja ole aktiivinen. Kehitä itseäsi: sinussakin on varmasti monia hyviä puolia, joita et saa esille hokemalla tuota "ätmi" mantraa. Ota oma elämä haltuusi, niin naisetkin kiinnostuu. Mars johonkin aktiiviseen toimintaan: töihin, kouluun, kurssille. Naiset ei tykkää miehistä, jotka makaa kotonaan odottamassa "pillua". Kukaan fiksu nainen ei varmasti ota mitään ongelmakasaa riesoikseen.


      • VanhaVihtori

        Ei varmaan olekaan suomalaiselle miehelle,naisten mielestä,mutta jos VOK:issa majailee nuoria matu-miehiä niin kaikenlaiset terapeutit ovat heti huolissaan heidän seksittömyydestään.


    • hujkklll

      DarkFear on kohta nelikymppinen ja yhä neitsyt-setä. Hänellä varmaankin olisi hyviä neuvoja kuinka elää seksitön elämä.

      • Mä kyllä itse oon vasta 28-vuotias nuori mies ja mulla itselläni on ollut paljon naisia ihan heti parikymppisestä lähtien, niin ei ole tarvinnut koskaan elää aikuisiällä mitään seksitöntä elämää.

        Mutta sä varmaan itse oletkin joku nussimaton ätmipaskaluuseri, kun et kerran ole ikinä elämässäsi seksiä saanut. Olisiko syytä miettiä, että missä se vika oikein on ja tehdä asialle jotain.


      • lollifear
        DarkFear kirjoitti:

        Mä kyllä itse oon vasta 28-vuotias nuori mies ja mulla itselläni on ollut paljon naisia ihan heti parikymppisestä lähtien, niin ei ole tarvinnut koskaan elää aikuisiällä mitään seksitöntä elämää.

        Mutta sä varmaan itse oletkin joku nussimaton ätmipaskaluuseri, kun et kerran ole ikinä elämässäsi seksiä saanut. Olisiko syytä miettiä, että missä se vika oikein on ja tehdä asialle jotain.

        DarkFearin ikä tuntuu jännästi vaihtelevan. Pari vuotta sitten hän oli vielä 36-vuotias ja sitten hän yhtäkkiä nuortui 28-vuotiaaksi. 28-vuotiaskin hän on ollut nyt pari vuotta jo. On se aika ihmemies, kun pystyy nuortumaan ja pysymään saman ikäisenä monta vuotta.


      • Tarkennus
        lollifear kirjoitti:

        DarkFearin ikä tuntuu jännästi vaihtelevan. Pari vuotta sitten hän oli vielä 36-vuotias ja sitten hän yhtäkkiä nuortui 28-vuotiaaksi. 28-vuotiaskin hän on ollut nyt pari vuotta jo. On se aika ihmemies, kun pystyy nuortumaan ja pysymään saman ikäisenä monta vuotta.

        Totta. 5 vuotta sitten vietti kolmekymppisiä. Yllätys yllätys sinkkupalstalla.


    • do.something

      Left or right hand man. Do the hand. Hand to do. Talk to the hand.
      Get to the salvation after ejaculation while masturbating.

    • Selipaattia

      Eiköhän tuohon jo ole tottunut, toinen mokoma menee kuin tyhjää vaan

    • 3587935

      Se kai nyt vasta epäreilua olisi, jos joku joutuisi harrastamaan kanssasi seksiä, vaikka ei sitä halua. Mutta käytännön ohjeisiin sitten... on esimerkiksi naisia, jotka ovat valmiita sietämään rahallista korvausta vastaan sen epämukavuuden, jota seksi harrastaminen sinun kanssasi tarkoittaa. Sellaisia on helppo kohdata vaikkapa eräillä Hampurin kaduilla. Lisäksi on luultavasti seksinhaluisia naisia, jotka eivät sinua parempaa kykene saamaan, joten he voivat saattavat tyytyä sinuunkin. Ala vain rohkeasti ehdotella esimerkiksi naisille, jotka ovat vaihdevuodet ylittäneitä ja sairaalloisen ylipainoisia.

      • huutista0235

        Hivelikö paljonkin itsetuntoa kirjoittaa anonyymille henkilölle tällaista?


      • 3587935
        huutista0235 kirjoitti:

        Hivelikö paljonkin itsetuntoa kirjoittaa anonyymille henkilölle tällaista?

        Itsehän se kertoi naisten kieltäytyvän seksistä kanssaan. Ihan ratkaisukeskeisesti esitin, että selibaatille voi olla vaihtoehtoja, vaikka ei kiistäisikään perusoletusta tähän mennessä vastaan osuneiden naisten paritteluhaluttomuudesta tämän yksilön kanssa.


      • ihmettelenpämyös
        huutista0235 kirjoitti:

        Hivelikö paljonkin itsetuntoa kirjoittaa anonyymille henkilölle tällaista?

        Mä kanssa ihmettelen näissä ketjuissa tätä ihmisten asennetta. Miksi pitää olla niin olevinaan jotain?!? Joskus vois ihan hyväntahtoisesti kannustaa ja luoda jotain hyvää omilla hyvillä sanoilla. Huoh.


      • KannustaJoskus

        Sitä saa ihmetellä.Pahaa osataan,mutta entäs se hyvän sanominen?


    • Janisjaplin

      Noo mulkku oon vaan mulkku siinäpä sitten runkkailet menemään eipähän tuo hullumpi vaihtoehto 00 tuokaan

    • pop98

      Se on vain luonnonlaki. Nuoria miehiä on paljon enemmän eikä jokaiselle miehelle ole omaa naista olemassakaan, kun taas jokaiselle naiselle löytyy mies.
      ikäluokasta riippuen, 15-20% miehistä ei naista ole koskaan syntynytkään ja ovat luonnostaan tuomittu ikisinkuiksi.

      Ehkä on lopulta tarkoitettu kuten monilla eläimillä, että vain alfaurokset(10%) uroksista saa jatka sukua(useiden naaraiden kanssa), ja muut urokset, noin 90% uroksista, eivät saa paritella koskaan koko elämänsä aikana.

      Kun nainen ei tarvitse miestä jälkeläisten elättämiseen(sen tekee sossu, yh:lle keskimäärin 2000e/kk), niin mennään kohti tuota eläinten systeemiä, nyt jo 40% miehistä jää kokonaan lapsettomiksi.

      • reywreyrew

        Kuulostaa todella paskalta järjestelyltä jos syntyy mieheksi. Pitäskö alkaa boikotoimaan ja ulisemaan jotain lisäoikeuksia maskulinismin nimessä? Niin ne feministitkin tekee vaikka ovat jo vallanneetkin koko maailman.


      • OTempora

        Ja otetaan huomioon, että yhä useampi nainen on omasta halustaan lapseton, koska oho, hänhän pärjää elämässään hyvin ilman lapsia tehtailevaa miestä. Yhtäkkiä naisillakin on mahdollisuus elättää itsensä varsin hyvin ihan omillaankin. Ja mies onkin se, joka suree sitä, ettei saakaan perhettä ja sitä kautta asemaa Miehenä, isänä, perheen päänä.

        Ajatella, nainen sai tehdä töitä sen eteen, ettei tarvitse miestä. Nyt mies saa tehdä töitä sen eteen, että olisi naiselle tarpeellinen.

        Oi aikoja.


      • OTempora kirjoitti:

        Ja otetaan huomioon, että yhä useampi nainen on omasta halustaan lapseton, koska oho, hänhän pärjää elämässään hyvin ilman lapsia tehtailevaa miestä. Yhtäkkiä naisillakin on mahdollisuus elättää itsensä varsin hyvin ihan omillaankin. Ja mies onkin se, joka suree sitä, ettei saakaan perhettä ja sitä kautta asemaa Miehenä, isänä, perheen päänä.

        Ajatella, nainen sai tehdä töitä sen eteen, ettei tarvitse miestä. Nyt mies saa tehdä töitä sen eteen, että olisi naiselle tarpeellinen.

        Oi aikoja.

        Voin noinkin kuvitella, etenkin jos on nainen.

        Onneksi MGTOW. Naiset saavat kiukutella keskenään. Ainahan naiset uhriutuvat ja syyttelevät olemattomista ongelmistaan miehiä, vaikka aihetta ei olisi.


      • Onhan siinä myös se hyvä puoli, ettei se väestönkasvu ole liian suurta, kun osa miehistä jää lapsettomiksi vaikka sitten vastentahtoisesti.

        Samalla myös ne lapsettomaksi jääneet miehet voisivat vaikka panostaa enemmän siihen opiskeluun, työelämään ja varallisuuden kartuttamiseen, kun ei ole perhettä elätettävänä. Tästä kuitenkin hyötyisi myös yhteiskunta.


      • Riiiiiiiiiiiii

        Miten niin nuoria miehiä on paljon enemmän?? No ehkä jossain kilometrin säteellä missä on vastaanottokeskus, mutta muuten suosittelisin tutustumaan faktoihin ihmislajista ettei tarvitse mitä tahansa paskaa täältä lukea. Peräkylillä ei ole naisia eikä kaupungeissa miehiä, mutta yhteensä suunnilleen saman verran. Miksi peräkylien tilanne on aina tapetilla, mutta kaupunkilaisnaisia ei sääli kukaan? No koska joku kuitenkin haluaa paritella, niinkö? Muuttaa nyt vittuun sieltä, käy suihkussa ja siitä vaan iskemään cityvihreää naista. Jos et ole täysin idiootti ja sovinisti, voit onnistuakin. Miten niin jokaiselle naiselle löytyy mies? Koettakaa nyt tajuta, että naiselle miehen löytyminen ei ole sitä että joku satunnainen jätkä on halukas vain työntämään munaa sisään. Nainen kuitenkin kantaa isomman vastuun lapsista, joten pakko valikoida edes siedettävä isäehdokas itselleen.
        Ottaisin vielä esiin seuraavan palstalla esiintyvän ristiriidan: väitetään kivenkovaan, että nainen haluaa vain miehen rahoja (status, aisurit jne.) vaikka kuinka todistellaan että hei, maailma on muuttunut ja naisten työssäkäynti on tätä päivää ja isi, jos on kunnon mies, maksaa ilman sossua elatusmaksuja jos lapset jäävät naiselle,myös toisinpäin. Sitten kun nainen ei haluakaan miestä elättäjäksi, viedään miespoloilta matto alta kun eivät saa olla elättäjiä. T. WGTOW lemmikit hierova suihkupää.


      • 76545

        Ei sitä jokaiselle naiselle löydy miestä. Kyllä se on niin, että miehillä on monissa maissa monta vaimoakin. Harvoin missään maassa naisella on monta aviomiestä.Ja täällä kun ei tarvitse olla avioliitossakaan, kun moraali on ajettu täysin alas, niin miehet pyörittävät monia naisia. Joillakin Don Juaneilla tietysti on suuriakin naislaumoja pyörityksessään.


      • Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Miten niin nuoria miehiä on paljon enemmän?? No ehkä jossain kilometrin säteellä missä on vastaanottokeskus, mutta muuten suosittelisin tutustumaan faktoihin ihmislajista ettei tarvitse mitä tahansa paskaa täältä lukea. Peräkylillä ei ole naisia eikä kaupungeissa miehiä, mutta yhteensä suunnilleen saman verran. Miksi peräkylien tilanne on aina tapetilla, mutta kaupunkilaisnaisia ei sääli kukaan? No koska joku kuitenkin haluaa paritella, niinkö? Muuttaa nyt vittuun sieltä, käy suihkussa ja siitä vaan iskemään cityvihreää naista. Jos et ole täysin idiootti ja sovinisti, voit onnistuakin. Miten niin jokaiselle naiselle löytyy mies? Koettakaa nyt tajuta, että naiselle miehen löytyminen ei ole sitä että joku satunnainen jätkä on halukas vain työntämään munaa sisään. Nainen kuitenkin kantaa isomman vastuun lapsista, joten pakko valikoida edes siedettävä isäehdokas itselleen.
        Ottaisin vielä esiin seuraavan palstalla esiintyvän ristiriidan: väitetään kivenkovaan, että nainen haluaa vain miehen rahoja (status, aisurit jne.) vaikka kuinka todistellaan että hei, maailma on muuttunut ja naisten työssäkäynti on tätä päivää ja isi, jos on kunnon mies, maksaa ilman sossua elatusmaksuja jos lapset jäävät naiselle,myös toisinpäin. Sitten kun nainen ei haluakaan miestä elättäjäksi, viedään miespoloilta matto alta kun eivät saa olla elättäjiä. T. WGTOW lemmikit hierova suihkupää.

        .. Muista kertoa IsäEhdokkaalle Avoimesti ja Rehellisesti mielipiteistäsi, sekä siitä mitä tarvitset häneltä, sekä miksi ja mihin yms.. ;P.. Jos/kun sellaista jossain vaiheessa alat "metsästämään".. ;P

        .. Tosin ihan "normaalilta" touhulta kuulostaa, vaikka Syystä tai Toisesta ainakin itseä enemmän tai vähemmän "Puistattaa" jne.. Mistään SenSuuuremmasta ei näy merkkejä vain "normaalia" PerusRihkamaa on näemmä sullakin tarjolla.. ;P

        .. Toivotaan, toivotaan, että se Mies olisi myös tuollainen "normaali", eli saman tai vastaavankaltainen (jos/kun persestely ja outoilu esiintyy hieman eritavalla) Yksilö kuin sinäkin.. =)


    • Naisasialooser.1

      Miksi et kosta naisille kokemaasi syrjintää? Aloitat yhden miehen verisen betavallankumouksen ja varmasti moni muu seuraa perässä esimerkkiäsi. Muista että naiset ja vain naiset ovat syyllisiä tilanteeseesi

      • Yritätkö sä saatanan hinttari kehoittaa tällä jotain ätmiluuseria tappamaan viattomia ihmisiä saatana!!!!!!!!!!!!!

        Eihän sitä naiset ole mitenkään syyllisiä siihen, jos joku mies on itse niin ruma ja sosiaalisilta taidoiltaan sun kaltainen surkimus, ettei hän osaa normaalisti naisia missään lähestyä, niin ei siitä pidä turhaan naisia syyttää. Voisi se mies itse tehdä jotain sen oman itsensä parntamiseksi.


      • pientä_rajaa
        DarkFear kirjoitti:

        Yritätkö sä saatanan hinttari kehoittaa tällä jotain ätmiluuseria tappamaan viattomia ihmisiä saatana!!!!!!!!!!!!!

        Eihän sitä naiset ole mitenkään syyllisiä siihen, jos joku mies on itse niin ruma ja sosiaalisilta taidoiltaan sun kaltainen surkimus, ettei hän osaa normaalisti naisia missään lähestyä, niin ei siitä pidä turhaan naisia syyttää. Voisi se mies itse tehdä jotain sen oman itsensä parntamiseksi.

        No oli kyllä taas tosi rumasti sanottu ap:stä. Ap. on täysin viaton NAL:in sanomisiin, joten oliko pakko haukkua ap:tä ätmiluuseriksi. Olet ilkeä ja epäenpaattinen ihminen. Ihan samanlainen kuin Naisasialooseri....


    • neitsyenä.hautaan

      On täysin reilua, että joudut elämään ilman seksiä. Olet empatiakyvytön ja itsekeskeinen narsisti, joka ei kykene näkemään mitään muuta kuin oman napansa. Minä. Minä. Minä. Minun tarpeeni. Minun haluni. Minun viettini. Minä. Minä. MINÄ. Niin kuin koko maailma olisi olemassa vain sinua ja sinun viestejäsi varten.

      Miksi kenenkään pitäisi uhrautua ja harrastaa seksiä sellaisen henkilön kanssa, josta ei pidä ja jonka kanssa jo ajatuskin seksistä tuntuu vastenmieliseltä? Laita työmarkkinatuestasi kymppi kuussa säästöön, niin ensi kesänä pääset huoriin. Tai osta puhallettava barbara. Muuta naista sinun asenteellasi et tule saamaan. Etkä ansaitsekaan.

      • neizyenähautaan

        Oikea narsisti osais mapuloida naisen sänkyyn, joten eiköhän tää oo vaan normaalia hemmotellumpi pullamössöpoika, joka on tottunut, et kaikki tuodaan valmiiksi eteen elämässä. Kun ei sitten tuodakaan, vaan jotain täytyis myös tehdä, niin eipä riitä osaaminen tai edes sen taju että jotain pitäis tehdä.

        Ei käy kateeksi, sillä eihän tää mitään opi, kun jo perusasennekin on noin pielessä, joten neitsyenä hautaan vaan.


    • Aikakauanaikaa

      Oikeestiko. Ei uskois

    • heteromies

      Saat kyllä seksiä kun vaan lasket tasomittariasi alaspäin.

    • Nainen39vee

      "Olen 29v mies joka ei ole ikinä harrastanut seksiä. Onko tämä mielestänne reilua? Minulla on samat vaistot ja biologiset vietit kuin teillä muillakin jotka harrastatte yhdyntää vähintään kuukausittain. Mutta naiset kieltävät minulta tämän normaalin perustarpeen.
      Minulla on kohta 30 vuotta kestänyt selibaatti takana. Olen erektio-ongelmainen ennenkö tulen edes menettämään poikuuttani, voiko masentavampaa ollakaan?

      En tule koskaan menemään töihin tämän takia. Ei kiinnosta maksaa verorahoja valtiossa jossa minua kidutetaan ja pidetään hengissä vain teknisesti."

      Jos työttömyys tekee olosi paremmaksi, niin mikä jottei. Mutta noin muuten, niin onhan se varmaan masentavaa ja tuntuu epäreilulta, mutta sellaista se on - ei asialle oikein voi mitään. Seksi ei ole samanlainen perustarve kuin ruoka, että siitä voitaisiin pitää perusoikeutena. Se on yksi perustarve, mutta kukaan ei ole silti siihen oikeutettu. Eikä kukaan ole vastuussa siitä, jos et ole seksiä sattunut saamaan.

      Tämän kun tajuat, voit sen jälkeen lähteä miettimään, mitä voisit itse tehdä asian hyväksi. Niin, siis tuon työttömyyden lisäksi...

      • Niin kyllä tolla aloittajalla tuntuu olevan jotain ongelmia mielenterveytensä kanssa, kun hän ei ole pystynyt edes töissä käymään, eikä selvästi osaa nähdä mitään muita syitä elää, kun vain sen pelkän seksin takia.


    • Kummallisia viestejä aloittajalle. Kehotetaan parantamaan itseään tai laskemaan vaatimustasoa naisten suhteen, vaikka kukaan ei tiedä millainen mies aloittaja on.
      Itse olen suunnilleen saman ikäinen jo, eikä ole kyllä tullut mikään tasoista naista vastaan joka olisi ollut kiinnostunut.

      • Jos kukaan ei ole kiinnostunut, vaihtoehtoina on joko tehdä itsestään kiinnostavampi tai tyytyä elämään ilman seksiä.


      • SirCucco kirjoitti:

        Jos kukaan ei ole kiinnostunut, vaihtoehtoina on joko tehdä itsestään kiinnostavampi tai tyytyä elämään ilman seksiä.

        Usein on niin että itsestään ei voi tehdä kiinnostavampaa.


    • Ankara_rankaisija

      Ei ole reilua. Kosta kaikille! Rankaise ankarasti ja säälimättömästi!

    • trollololololol

      Aloittaja on trolli tai mielenvikainen. Kukaan normaali mies ei ole neitsyt tuossa iässä.

    • juopanoosi

      lyö naula kullin läpi niin loppuu pano huolet. kaikilla naisilla on oikeus olla harrastamatta seksiä kanssasi. tumputtavaa loppu kesää kaikille!

    • MäEnAnnax

      Darwinismista se johtuu, vain kelvolliset ihmiset pääsevät lisääntymään ja harjoittamaan rakkaudentekoja. Toisaalta seksi ei ole välttämätöntä ja sen puutteeseen ei kukaan kuole. Kolmanneksi jos et saa se, on oma vikasi ja sillä selvä.

      • eimitäänmielenkiintoa

        Hyvä kirjoitus. Seksi ei ole elintärkeää sen puutteeseen ei todellakaan kuole.


      • Naisasialooser11

        Se ei ole miehen oma vika miehen mielestä vaan miehen mielestä se on naisten vika. Jos se olisi miehen mielestä hänen oma vikansa niin eihän kukaan seksiä saamaton mies olisi koskaan tappanut naisia. Idiottiko olet? Tottakai se on naisten vika ja vaikka olisikin miehen vika niin se ei ole siltikään hänen vikansa että on syntynyt rumaksi ja sitäpaitsi naiset ovat itsekin rumia.


    • tosi.panomies

      Äläs nyt liioittele. Olet saanut ensikontaktisi naisen sukupuolielimeen, eli vittuun n. 29 v. sitten. Eikö sinulle mikään riitä. Taidat olla seksuaali maanikko!

    • Tilanteesi on täysin reilu ja oikeudenmukainen.

      Vanha sanonta: "Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät saa kaikilta edes rahalla." Seksi ei ole mikään "jokamiehenoikeus" tai kaikille kuuluva ihmisoikeus.

      Vika ei ole naisissa. Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan, eikä kellään ole velvollisuutta harrastaa seksiä sinun tai kenenkään muunkaan kanssa. Ei miehellä eikä naisella. Eikä kenelläkään ole velvollisuutta perustella, miksei halua seksiä kanssasi. Riittää, ettei halua.

      Syy tilanteeseesi löytyy peilistä. Siinä vaiheessa kun olet valmis hyväksymään ja sisäistämään asian, voit tehdä jotakin tilanteesi parantamiseksi. Voit joko:

      a) Tehdä jotain sen hyväksi, että olisit kiinnostavampi naisten silmissä. Heitä perseestä kiiltävät teryleenihoususi roskikseen ja päivitä pukeutumistyylisi. Käy parturissa. Opettele käyttäytymään. Opettele keskustelemaan. Hankkiudu eroon ujoudesta. Jne.

      b) laskea rimaa. Jos jo olet yrittänyt sitä epätoivoisintakin elähtänyttä leskirouvaa ja jäänyt ilman, on ihan omalla vastuullasi, palaatko kohtaan a ja tartut härkää sarvista vai jatkatko selibaattiasi.

      • ätmi.shaming

        Tämä.

        Ätmit tuntuvat aina uhriutuvan asian suhteen ja mitään muutosta eivät halua tehdä. Naisten pitäisi tykätä heistä vaan sellaisenaan. Vähän kuin läskit naiset valittavat, että miehet tykkäävät vain normaalipainoisista ja hoikista naisista, mutta itse ei haluta tehdä mitään sen eteen, että oltaisiin haluttavia. Sen sijaan yritetään tehdä "kurvikkuudesta" (lue: läskeydestä) hyväksyttävää ja käytetään kaikenlaisia "body shaming" kampanjointia tämän tehostamiseksi.


      • Polkupyörämies2

        Kyllä oli SirCuccolta taas semmonen omaa egoa hivelevä ylimielinen plöräytys että voin melkein kuvitella miten haistelit omia kananmunapierujasi tuota viestiä tänne puskiessasi.

        Tuntuu varmasti hyvältä kun on itse elämässä onnistunut yhdessä asiassa ja rakentaa sitten koko itsetuntonsa sen varaan miten saarnaa tästä toisille.

        Kun sanot, että vika löytyy peilistä (mikä ei ole edes mitenkään kekseliäs tai uusi argumentti sinänsä), voisit samantien rehellisesti sanoa että sinäkin olet vajonnut siihen feministien juoneen, että vikaa voi olla ja on aina vain miehessä. Näinhän sinä käytännössä sanotkin. Nainen on se osapuoli joka oletetaan aina virheettömäksi, silloinkin kun se on Tinder-suosion saavutettuaan vajonnut psykoosiin missä hänelle ei kelpaa enää mikään.

        "Seksi ei ole mikään "jokamiehenoikeus" tai kaikille kuuluva ihmisoikeus."

        Ehkä, mutta sitten on turha odottaa että minä jaksan raataa töissä 8 tuntia päivässä hautaan asti pelkästään rahoittaakseni teidän onnistujien elämät, kun mitään positiivista ei tule vastineeksi. Ymmärrätkö? Sinä painat naista viidesti päivässä, kyllä siinä jaksaa jo vähän yhteiskunnallisia velvollisuuksiakin. Kokeile minun elämääni, olisit sinäkin työtön.


      • Nainen39vee

        Mitä te sitten haluaisitte? Mikä voisi olla ratkaisu?

        Pohjois-Korea-esimerkissä voitaisiin sanoa, että valtion pitää jakaa ruokavarantoja kansalaisille. Mutta miten seksiä jaetaan? Eihän seksi itsessään ole mikään asia, jota voidaan ottaa ja annostella jostain kaapista. Voidaan laskea, että kaikki saavat samanverran kaalinpäitä, mutta ei seksiä voi samalla lailla "tasata kaikille".


      • mies360
        Nainen39vee kirjoitti:

        Mitä te sitten haluaisitte? Mikä voisi olla ratkaisu?

        Pohjois-Korea-esimerkissä voitaisiin sanoa, että valtion pitää jakaa ruokavarantoja kansalaisille. Mutta miten seksiä jaetaan? Eihän seksi itsessään ole mikään asia, jota voidaan ottaa ja annostella jostain kaapista. Voidaan laskea, että kaikki saavat samanverran kaalinpäitä, mutta ei seksiä voi samalla lailla "tasata kaikille".

        Totta, joillain menee paskemmin ja joillain paremmin.

        Mutta kuten tässä on ratkaisuksi jo ehdotettu, niin seksiä saamattomilta pitää keventää yhteiskunnallista taakkaa esim. antamalla olla työttömänä ja antamalla isommat työttömyystuet.
        Kaikki Sipilän velvoitteet kuten "haettava 12 työpaikkaa viikossa" poistetaan jos on poikuus tallella.

        Sanon tämän 35v neitsytmiehenä. Elämä on ollut niin rankka tämän takia että moni ei käsitä. Olen joutunut masturboimaan viidesti päivässä teinistä asti vain pysyäkseni järjissäni kun naiset on niin seksikkäästi pukeutuneita ulkona. Työnteko ei onnistu ja olen roikkunut työkkärin listoilla teinipojasta asti. Uskon että saatuani pillua kaikki paranee.


      • Nainen39vee
        Polkupyörämies2 kirjoitti:

        Kyllä oli SirCuccolta taas semmonen omaa egoa hivelevä ylimielinen plöräytys että voin melkein kuvitella miten haistelit omia kananmunapierujasi tuota viestiä tänne puskiessasi.

        Tuntuu varmasti hyvältä kun on itse elämässä onnistunut yhdessä asiassa ja rakentaa sitten koko itsetuntonsa sen varaan miten saarnaa tästä toisille.

        Kun sanot, että vika löytyy peilistä (mikä ei ole edes mitenkään kekseliäs tai uusi argumentti sinänsä), voisit samantien rehellisesti sanoa että sinäkin olet vajonnut siihen feministien juoneen, että vikaa voi olla ja on aina vain miehessä. Näinhän sinä käytännössä sanotkin. Nainen on se osapuoli joka oletetaan aina virheettömäksi, silloinkin kun se on Tinder-suosion saavutettuaan vajonnut psykoosiin missä hänelle ei kelpaa enää mikään.

        "Seksi ei ole mikään "jokamiehenoikeus" tai kaikille kuuluva ihmisoikeus."

        Ehkä, mutta sitten on turha odottaa että minä jaksan raataa töissä 8 tuntia päivässä hautaan asti pelkästään rahoittaakseni teidän onnistujien elämät, kun mitään positiivista ei tule vastineeksi. Ymmärrätkö? Sinä painat naista viidesti päivässä, kyllä siinä jaksaa jo vähän yhteiskunnallisia velvollisuuksiakin. Kokeile minun elämääni, olisit sinäkin työtön.

        Niin no, voidaanhan sitä sanoa, että vika on siinä mielessä myös naisissa, jos naiset eivät vaikka nyt sinusta kiinnostu. Mutta sille naisten "vialle" ei vaan voi tehdä mitään, koska heilläkin on oikeus haluta tai olla haluamatta ketä lystäävät.

        Mitä työntekoon tulee, niin tuo on kyllä jännä rinnastus. Koet siis, että et halua osallistua yhteiskuntaan, jos et saa seksiä? Ajatteletko, että yhteiskunnan pitäisi jotenkin voida järjestää sinulle seksiä, vai miksi koet että nämä asiat liittyvät toisiinsa? Pelkään silti pahoin, että jos jäät työttömäksi, siitä kärsit vain ja ainoastaan sinä. Sitten joku muu vaan tekee sinun työsi, mutta oma palkka- ja eläkekertymäsi jää pienemmäksi.


      • Polkupyörämies2
        Nainen39vee kirjoitti:

        Niin no, voidaanhan sitä sanoa, että vika on siinä mielessä myös naisissa, jos naiset eivät vaikka nyt sinusta kiinnostu. Mutta sille naisten "vialle" ei vaan voi tehdä mitään, koska heilläkin on oikeus haluta tai olla haluamatta ketä lystäävät.

        Mitä työntekoon tulee, niin tuo on kyllä jännä rinnastus. Koet siis, että et halua osallistua yhteiskuntaan, jos et saa seksiä? Ajatteletko, että yhteiskunnan pitäisi jotenkin voida järjestää sinulle seksiä, vai miksi koet että nämä asiat liittyvät toisiinsa? Pelkään silti pahoin, että jos jäät työttömäksi, siitä kärsit vain ja ainoastaan sinä. Sitten joku muu vaan tekee sinun työsi, mutta oma palkka- ja eläkekertymäsi jää pienemmäksi.

        "Mitä työntekoon tulee, niin tuo on kyllä jännä rinnastus. Koet siis, että et halua osallistua yhteiskuntaan, jos et saa seksiä? "

        Seksi on ensinnäkin yhteisöllisen hyväksynnän suurimpia muotoja. Miesten keskuudessa syrjitään ja jopa vainotaan miehiä jotka eivät ole poikuudestaan vielä päässeet, kyseessä on vähän kuin miehuusriitti. Neitsytmiehellä ei ole mitään osaa yhteiskuntaan, mutta häneltä silti vaaditaan armeijan käynti ja työura sillä verukkeella että hän on yhteiskunnalle jotain velkaa vain olemalla olemassa.
        Tämä on ongelmallista, sillä ihmisyhteisö antaa toisille enemmän kuin toisille. Joillekin ei ollenkaan. Silti meiltä vaaditaan sama panostus.

        Olen itse työkkärissä joskus tokaissut, että eipä tässä juuri mikään kiinnosta kun olen vain haaveillut naisista 10 vuotta saamatta niitä, kun täti on kysynyt miksi olen jatkuvasti masentunut, vailla motivaatiota ja haluton menemään ilmaiseksi töihin jonnekin pajalle. Miehelle naisensaanti vaikuttaa oikeastaan joka osa-alueeseen elämässä. Naisena et voi ymmärtää tätä. Jokaisesta viestistäsi huokuu ylimielinen tuhahtelu ja kritiikki.


      • Nainen39vee
        mies360 kirjoitti:

        Totta, joillain menee paskemmin ja joillain paremmin.

        Mutta kuten tässä on ratkaisuksi jo ehdotettu, niin seksiä saamattomilta pitää keventää yhteiskunnallista taakkaa esim. antamalla olla työttömänä ja antamalla isommat työttömyystuet.
        Kaikki Sipilän velvoitteet kuten "haettava 12 työpaikkaa viikossa" poistetaan jos on poikuus tallella.

        Sanon tämän 35v neitsytmiehenä. Elämä on ollut niin rankka tämän takia että moni ei käsitä. Olen joutunut masturboimaan viidesti päivässä teinistä asti vain pysyäkseni järjissäni kun naiset on niin seksikkäästi pukeutuneita ulkona. Työnteko ei onnistu ja olen roikkunut työkkärin listoilla teinipojasta asti. Uskon että saatuani pillua kaikki paranee.

        Vai että seksiä saamattomalle isomman työttömyystuet? Ainoastaan heille vai muillekin, jotka kokevat että elämässä on vastoinkäymisiä? Onhan sitä kaikenlaista muutakin kurjaa, kuten voi kuolla joku läheinen, voi sairastua, voi epäonnistua tavoitteissaan... pitäisikö yhteiskunnan antaa näistä kaikista rahaa?

        Mutta jos työttömyys helpottaa oloa, niin ainakin minun puolestani mikä ettei. Onhan Suomessa niin paljon työttömiä, että miksikä ei jaettaisi työpaikkoja oikeasti työhaluisille ja päästettäisi niitä jäähylle, jotka kokevat työnteon syystä tai toisesta hankalaksi.

        Ehdotuksessasi on kyllä se hankaluus, että seksittömyyttä ei oikeastaan pysty mitenkään todistamaan, eli silloin kuka tahansa laiskimus voisi väittää ettei saa naista, jotta saisi vähän enemmän rahaa. Miten se todennettaisiin, ettei oikeasti ole saanut? Ja kuinka pitkä aika edellisestä seksikerrasta pitää olla, että korotetun rahan saisi? Entä, jos on selibaatissa vapaaehtoisesti?

        Hmm, vähän pelkään ettei yhteiskunta ehkä voi sekaantua tällaisiin asioihin... :D


      • Polkupyörämies2

        Darkfear toi sun viestisihän on pelkkää yläaste-tasoista huutamista ja hassujen haukkumasanojen heittelyä.

        Olen lukenut susta paljon tällä palstalla ja kuvittelin että olet ihan kunnon postaaja etkä tommonen yläasteen koulukiusaajaa ikuisesti imitoiva pelle.
        Olen pettynyt.


      • Nainen39vee
        Polkupyörämies2 kirjoitti:

        "Mitä työntekoon tulee, niin tuo on kyllä jännä rinnastus. Koet siis, että et halua osallistua yhteiskuntaan, jos et saa seksiä? "

        Seksi on ensinnäkin yhteisöllisen hyväksynnän suurimpia muotoja. Miesten keskuudessa syrjitään ja jopa vainotaan miehiä jotka eivät ole poikuudestaan vielä päässeet, kyseessä on vähän kuin miehuusriitti. Neitsytmiehellä ei ole mitään osaa yhteiskuntaan, mutta häneltä silti vaaditaan armeijan käynti ja työura sillä verukkeella että hän on yhteiskunnalle jotain velkaa vain olemalla olemassa.
        Tämä on ongelmallista, sillä ihmisyhteisö antaa toisille enemmän kuin toisille. Joillekin ei ollenkaan. Silti meiltä vaaditaan sama panostus.

        Olen itse työkkärissä joskus tokaissut, että eipä tässä juuri mikään kiinnosta kun olen vain haaveillut naisista 10 vuotta saamatta niitä, kun täti on kysynyt miksi olen jatkuvasti masentunut, vailla motivaatiota ja haluton menemään ilmaiseksi töihin jonnekin pajalle. Miehelle naisensaanti vaikuttaa oikeastaan joka osa-alueeseen elämässä. Naisena et voi ymmärtää tätä. Jokaisesta viestistäsi huokuu ylimielinen tuhahtelu ja kritiikki.

        Ihmisyhteisö antaa aina joillekin enemmän kuin toisille. Ihan samalla lailla joillain on paljon ystäviä, jollain vain yksi, jollain ei yhtään. Onhan tämäkin ongelma, mutta yhteiskunta ei oikein voi kaikkea mieliharmia lähteä paikkaamaan rahalla, vapaa-ajalla tai muilla etuisuuksilla. Koska lopulta jokainen keksisi elämästään jonkun osa-alueen, jolla on saanut vähemmät kuin muut tai ainakin vähemmän kuin olisi toivonut.

        Mutta siinä yhteiskunta voi auttaa, että jos ongelma tuntuu noin vaikealta, on mahdollista saada siihen apua vaikka terapiasta. Ja tämä ei ole mitään vittuilua, vaan terapeutin kanssa voi löytää keinoja selviytyä tilanteesta ja löytää niitä voimavaroja, joiden kanssa jaksaa eteenpäin. Vähän samalla lailla kuin muissa vaikeissa tilanteissa, jos vaikka on kuollut läheinen tai omalta elämältä on jollain lailla pudonnut pohja pois.

        Armeijaan mennään yleensä kai parikymppisenä. Jopa olisikin omituista, jos siitä saisi vapautuksen vain sillä perusteella, ettei ole vielä ehtinyt harrastaa seksiä! Veikkaan, että aika moni ilmoittautuisi, jos se niin helppoa olisi ;)


      • <Tyypillinen hyväosaisen kokoomuslainen kommentti.>

        No perkele. Pakkohan minun on äänestää kokoomusta. Ei mikään muu puolue aja yhtä vilpittömästi oman eturyhmänsä asiaa. No, RKP ehkä, jos sattuu olemaan ruotsinkielinen. Mutta kun en ole. Siksi kokoomus.

        <Ei P-korean johdollakaan ole mitään velvollisuutta ruokkia kansaansa tuolla logiikallasi, että naisilla ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä tiettyjen miesten kanssa.>

        Jos pillunpuutteessa elävien uhriutumisesta jaettaisiin Nobelin palkintoja, olisit takuuvarmaa voittaja-ainesta. Kukaan muu tuskin sentään on rinnastanut puutteessa elämistä Pohjois-Korean nälkää näkevien elämään.

        Ruoka, juomavesi ja hengityskelpoinen ilma ovat perustarpeita, joita ilman ihminen ei pysy hengissä. On kohtuullista, että yhteiskunta pitää huolen siitä, että jokaisella on mahdollisuus elämään ja toimeentuloon. Seksin puutteeseen sen sijaan ei kukaan kuole. Ajattelet asiaa myös varsin yksisilmäisesti. Miehelläkään ei ole velvollisuutta harrastaa seksiä niiden naisten kanssa, joiden kanssa eivät sitä halua. Useimmat naiset eivät kiinnosta minua pätkääkään, seksuaalisesti kiinnostavia on ehkä n. 10% ikäisistäni tai itseäni max 5 vuotta nuoremmista tai vanhemmista naisista.

        <Ja sitäpaitsi et saa suitsittua pillua saamattoman miehen vihaa etkä saa heitä uskomaan tuota naurettavaa väitettäsi etteikö vika olisi naisissa ja etteikö naisilla olisi velvollisuutta seksiin hänen kanssaan.>

        Niin. Olet oikeassa. Kaikilla ei ole resursseja ymmärtää, miksei saa pillua. Jokaisella on luonnollisesti oikeus tuntea vihaa ja uskoa ihan mitä haluaa.

        <Pillua saamaton mies tappaa helposti naisia ja se on oikein. Se on täysin reilua ja oikeudenmukaista, ei saamattomalla miehellä ole mitään velvollisuutta antaa naisten elää.>

        Asian voi nähdä myös toisin päin. Ei naisilla ole mitään velvollisuutta antaa parisuhdemarkkinoiden roskalaatikkoon itsensä downsiftanneiden hukkapätkien elää.

        Mihin vedät rajan siinä, kuinka paljon ihmisen pitäisi saada haluamaansa, ja kuinka suuri on yksilön oma vastuu siinä, että saa viettää haluamansa laista elämää?


      • Polkupyörämies2
        Nainen39vee kirjoitti:

        Ihmisyhteisö antaa aina joillekin enemmän kuin toisille. Ihan samalla lailla joillain on paljon ystäviä, jollain vain yksi, jollain ei yhtään. Onhan tämäkin ongelma, mutta yhteiskunta ei oikein voi kaikkea mieliharmia lähteä paikkaamaan rahalla, vapaa-ajalla tai muilla etuisuuksilla. Koska lopulta jokainen keksisi elämästään jonkun osa-alueen, jolla on saanut vähemmät kuin muut tai ainakin vähemmän kuin olisi toivonut.

        Mutta siinä yhteiskunta voi auttaa, että jos ongelma tuntuu noin vaikealta, on mahdollista saada siihen apua vaikka terapiasta. Ja tämä ei ole mitään vittuilua, vaan terapeutin kanssa voi löytää keinoja selviytyä tilanteesta ja löytää niitä voimavaroja, joiden kanssa jaksaa eteenpäin. Vähän samalla lailla kuin muissa vaikeissa tilanteissa, jos vaikka on kuollut läheinen tai omalta elämältä on jollain lailla pudonnut pohja pois.

        Armeijaan mennään yleensä kai parikymppisenä. Jopa olisikin omituista, jos siitä saisi vapautuksen vain sillä perusteella, ettei ole vielä ehtinyt harrastaa seksiä! Veikkaan, että aika moni ilmoittautuisi, jos se niin helppoa olisi ;)

        Jos väität että seksittä eläminen on vain "pieni mielipaha", niin voit pakata laukkusi ja poistua.

        Kuten sanoin aiemmin, et pysty edes käsittämään näitä asioita. Veikkaan että tuskin kerkesit täyttämään edes 18 vuotta neitsyenä. Ei naisten tarvitse. Naiset saavat mitä haluavat, koska miehet antavat sen heille. Jos nainen on esim. sinkku, hän on sitä omasta tahdostaan ja vuosien parisuhteen jäljiltä.


      • SirCuckold

        HÖHÖÖ! Sir Cuckold jakeli meille elämänviisauttaan. Sir Cuckold sitä kun onkin ihan oikea feministi. LIPILIPILIPILIPILIPI!!!! LIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPI!!!!!!!!


      • Polkupyörämies2 kirjoitti:

        Darkfear toi sun viestisihän on pelkkää yläaste-tasoista huutamista ja hassujen haukkumasanojen heittelyä.

        Olen lukenut susta paljon tällä palstalla ja kuvittelin että olet ihan kunnon postaaja etkä tommonen yläasteen koulukiusaajaa ikuisesti imitoiva pelle.
        Olen pettynyt.

        Miten niin muka yläaste-tasoista huutamista? Eipä se naisasialuuserin omakaan käytös ole tällä palstalla koskaan mitään asiallista, niin kyllä tollaisille paska-aivoille saakin vastata just tohon malliin.


      • Polkupyörämies2 kirjoitti:

        Kyllä oli SirCuccolta taas semmonen omaa egoa hivelevä ylimielinen plöräytys että voin melkein kuvitella miten haistelit omia kananmunapierujasi tuota viestiä tänne puskiessasi.

        Tuntuu varmasti hyvältä kun on itse elämässä onnistunut yhdessä asiassa ja rakentaa sitten koko itsetuntonsa sen varaan miten saarnaa tästä toisille.

        Kun sanot, että vika löytyy peilistä (mikä ei ole edes mitenkään kekseliäs tai uusi argumentti sinänsä), voisit samantien rehellisesti sanoa että sinäkin olet vajonnut siihen feministien juoneen, että vikaa voi olla ja on aina vain miehessä. Näinhän sinä käytännössä sanotkin. Nainen on se osapuoli joka oletetaan aina virheettömäksi, silloinkin kun se on Tinder-suosion saavutettuaan vajonnut psykoosiin missä hänelle ei kelpaa enää mikään.

        "Seksi ei ole mikään "jokamiehenoikeus" tai kaikille kuuluva ihmisoikeus."

        Ehkä, mutta sitten on turha odottaa että minä jaksan raataa töissä 8 tuntia päivässä hautaan asti pelkästään rahoittaakseni teidän onnistujien elämät, kun mitään positiivista ei tule vastineeksi. Ymmärrätkö? Sinä painat naista viidesti päivässä, kyllä siinä jaksaa jo vähän yhteiskunnallisia velvollisuuksiakin. Kokeile minun elämääni, olisit sinäkin työtön.

        <Tuntuu varmasti hyvältä kun on itse elämässä onnistunut yhdessä asiassa ja rakentaa sitten koko itsetuntonsa sen varaan miten saarnaa tästä toisille.>

        Olen onnistunut elämässäni monessakin asiassa.

        <voisit samantien rehellisesti sanoa että sinäkin olet vajonnut siihen feministien juoneen, että vikaa voi olla ja on aina vain miehessä.>

        En ole sanonut, että vikaa on vain miehissä. On myös naisia, jotka eivät kiinnosta miehiä. Eivät edes palstan neitsytsetiä.

        <Nainen on se osapuoli joka oletetaan aina virheettömäksi, silloinkin kun se on>

        En oleta ketään virheettömäksi. Kusipäitä on tasapuolisesti molemmissa sukupuolissa. Jos mies ei saa naista, vika löytyy peilistä. Naisen kohdalla sama juttu. Yksinäisyys ja seksitön elämä ei ole ainoastaan tiettyjen miesten ongelma. Myös "vanhojapiikoja" on aina ollut.

        <Ehkä, mutta sitten on turha odottaa että minä jaksan raataa töissä 8 tuntia päivässä hautaan asti pelkästään rahoittaakseni teidän onnistujien elämät, kun mitään positiivista ei tule vastineeksi. Ymmärrätkö? Sinä painat naista viidesti päivässä, kyllä siinä jaksaa jo vähän yhteiskunnallisia velvollisuuksiakin. Kokeile minun elämääni, olisit sinäkin työtön.>

        Käsitinkö nyt oikein, että et halua tehdä työtä, koska et saa naista? Onko seksin saamisesta muodostunut sinulle elämäsi ylin tarkoitus? En minä ainakaan käy töissä siksi, että saan naista, vaan koska a) koen työni mielekkääksi ja b) työ (siitä saamani rahallinen korvaus) antaa minulle mahdollisuuden elää haluamallani tavalla ja tehdä ja harrastaa asioita, joista olen kiinnostunut.


      • SirCuckold kirjoitti:

        HÖHÖÖ! Sir Cuckold jakeli meille elämänviisauttaan. Sir Cuckold sitä kun onkin ihan oikea feministi. LIPILIPILIPILIPILIPI!!!! LIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPILIPI!!!!!!!!

        Ole hyvä vaan! 😎

        Teillä neitsytsedillä on luonnollisesti vapaus valita, otatteko opiksemme meistä jotka saamme, vai kuunteletteko itsenne kaltaisia janttereita, jotka elävät kroonisessa puutteessa.


      • ruahahah20
        SirCucco kirjoitti:

        Ole hyvä vaan! 😎

        Teillä neitsytsedillä on luonnollisesti vapaus valita, otatteko opiksemme meistä jotka saamme, vai kuunteletteko itsenne kaltaisia janttereita, jotka elävät kroonisessa puutteessa.

        "meistä jotka saamme"

        Ei saanti edes merkitse mitään, kun aina voi laskea riman sille tasolle että "saa" umpihumalaiselta suohirviöltä ja kertoo sitten kavereille olevansa kovakin panomies, jättäen pois sen yksityiskohdan ettei seksi ollut hohdokasta.


      • SirCucco kirjoitti:

        Ole hyvä vaan! 😎

        Teillä neitsytsedillä on luonnollisesti vapaus valita, otatteko opiksemme meistä jotka saamme, vai kuunteletteko itsenne kaltaisia janttereita, jotka elävät kroonisessa puutteessa.

        Niin naisasiauuserihan onkin just näitä naisettomuudesta kärsiviä neitsytsetiä ja hän yrittää sitten saada täällä muita samassa tilanteessa olevi luuserimiehiä puolelleen.


      • Nainen39vee
        Polkupyörämies2 kirjoitti:

        Jos väität että seksittä eläminen on vain "pieni mielipaha", niin voit pakata laukkusi ja poistua.

        Kuten sanoin aiemmin, et pysty edes käsittämään näitä asioita. Veikkaan että tuskin kerkesit täyttämään edes 18 vuotta neitsyenä. Ei naisten tarvitse. Naiset saavat mitä haluavat, koska miehet antavat sen heille. Jos nainen on esim. sinkku, hän on sitä omasta tahdostaan ja vuosien parisuhteen jäljiltä.

        " Jos väität että seksittä eläminen on vain "pieni mielipaha", niin voit pakata laukkusi ja poistua.

        Kuten sanoin aiemmin, et pysty edes käsittämään näitä asioita. Veikkaan että tuskin kerkesit täyttämään edes 18 vuotta neitsyenä. Ei naisten tarvitse. Naiset saavat mitä haluavat, koska miehet antavat sen heille. Jos nainen on esim. sinkku, hän on sitä omasta tahdostaan ja vuosien parisuhteen jäljiltä."

        En ole sanonut, että se on "vain pieni mielipaha". Käytin tuota sanaa, totta, mutta ei asia muuksi muutu vaikka kutsuttaisiin sitä henkilökohtaiseksi tragediaksi.

        Oletat nyt, että ainoa asia, mitä naiset haluavat, olisi "päästä neitsyydestä mahdollisimman pian". Ei tämä pidä paikkaansa. Se, mitä ihminen haluaa, on jotain paljon enemmän, eikä suinkaan mene niin, että naiset saavat aina haluamansa tuosta noin vaan.

        Palstamiesten näkökulmasta tietysti vaan seksi on olennainen asia - riippumatta seksin sisällöstä tai laadusta. Tällöin voi tietysti olla vaikea ymmärtää, että ei se pelkkä seksi tee ihmistä onnelliseksi. Joku muu voi kärsiä yhtä paljon tai jopa enemmän siitä, ettei koe saavansa ymmärrystä, rakkautta, ystävyyttä, kumppanuutta, tukea, yms. Myös joku mies voi kaivata näitä mainitsemiani asioita. Ei se seksin saaminen kaikkea ratkaise.


      • Naisasialooser11
        SirCucco kirjoitti:

        <Tyypillinen hyväosaisen kokoomuslainen kommentti.>

        No perkele. Pakkohan minun on äänestää kokoomusta. Ei mikään muu puolue aja yhtä vilpittömästi oman eturyhmänsä asiaa. No, RKP ehkä, jos sattuu olemaan ruotsinkielinen. Mutta kun en ole. Siksi kokoomus.

        <Ei P-korean johdollakaan ole mitään velvollisuutta ruokkia kansaansa tuolla logiikallasi, että naisilla ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä tiettyjen miesten kanssa.>

        Jos pillunpuutteessa elävien uhriutumisesta jaettaisiin Nobelin palkintoja, olisit takuuvarmaa voittaja-ainesta. Kukaan muu tuskin sentään on rinnastanut puutteessa elämistä Pohjois-Korean nälkää näkevien elämään.

        Ruoka, juomavesi ja hengityskelpoinen ilma ovat perustarpeita, joita ilman ihminen ei pysy hengissä. On kohtuullista, että yhteiskunta pitää huolen siitä, että jokaisella on mahdollisuus elämään ja toimeentuloon. Seksin puutteeseen sen sijaan ei kukaan kuole. Ajattelet asiaa myös varsin yksisilmäisesti. Miehelläkään ei ole velvollisuutta harrastaa seksiä niiden naisten kanssa, joiden kanssa eivät sitä halua. Useimmat naiset eivät kiinnosta minua pätkääkään, seksuaalisesti kiinnostavia on ehkä n. 10% ikäisistäni tai itseäni max 5 vuotta nuoremmista tai vanhemmista naisista.

        <Ja sitäpaitsi et saa suitsittua pillua saamattoman miehen vihaa etkä saa heitä uskomaan tuota naurettavaa väitettäsi etteikö vika olisi naisissa ja etteikö naisilla olisi velvollisuutta seksiin hänen kanssaan.>

        Niin. Olet oikeassa. Kaikilla ei ole resursseja ymmärtää, miksei saa pillua. Jokaisella on luonnollisesti oikeus tuntea vihaa ja uskoa ihan mitä haluaa.

        <Pillua saamaton mies tappaa helposti naisia ja se on oikein. Se on täysin reilua ja oikeudenmukaista, ei saamattomalla miehellä ole mitään velvollisuutta antaa naisten elää.>

        Asian voi nähdä myös toisin päin. Ei naisilla ole mitään velvollisuutta antaa parisuhdemarkkinoiden roskalaatikkoon itsensä downsiftanneiden hukkapätkien elää.

        Mihin vedät rajan siinä, kuinka paljon ihmisen pitäisi saada haluamaansa, ja kuinka suuri on yksilön oma vastuu siinä, että saa viettää haluamansa laista elämää?

        Totta, mutta nainen ei voi fyysisesti tappaa miestä, mies taas voi helposti fyysisesti tappaa naisen ja toisekseen niillä naisilla on kaikki hävittävä, miehillä ei mitään.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        " Jos väität että seksittä eläminen on vain "pieni mielipaha", niin voit pakata laukkusi ja poistua.

        Kuten sanoin aiemmin, et pysty edes käsittämään näitä asioita. Veikkaan että tuskin kerkesit täyttämään edes 18 vuotta neitsyenä. Ei naisten tarvitse. Naiset saavat mitä haluavat, koska miehet antavat sen heille. Jos nainen on esim. sinkku, hän on sitä omasta tahdostaan ja vuosien parisuhteen jäljiltä."

        En ole sanonut, että se on "vain pieni mielipaha". Käytin tuota sanaa, totta, mutta ei asia muuksi muutu vaikka kutsuttaisiin sitä henkilökohtaiseksi tragediaksi.

        Oletat nyt, että ainoa asia, mitä naiset haluavat, olisi "päästä neitsyydestä mahdollisimman pian". Ei tämä pidä paikkaansa. Se, mitä ihminen haluaa, on jotain paljon enemmän, eikä suinkaan mene niin, että naiset saavat aina haluamansa tuosta noin vaan.

        Palstamiesten näkökulmasta tietysti vaan seksi on olennainen asia - riippumatta seksin sisällöstä tai laadusta. Tällöin voi tietysti olla vaikea ymmärtää, että ei se pelkkä seksi tee ihmistä onnelliseksi. Joku muu voi kärsiä yhtä paljon tai jopa enemmän siitä, ettei koe saavansa ymmärrystä, rakkautta, ystävyyttä, kumppanuutta, tukea, yms. Myös joku mies voi kaivata näitä mainitsemiani asioita. Ei se seksin saaminen kaikkea ratkaise.

        "Joku muu voi kärsiä yhtä paljon tai jopa enemmän siitä, ettei koe saavansa ymmärrystä, rakkautta, ystävyyttä, kumppanuutta, tukea, yms. Myös joku mies voi kaivata näitä mainitsemiani asioita. Ei se seksin saaminen kaikkea ratkaise."

        .. Varmasti moni mies.. Jopa TodellaMonet suhteessa olevatkin miehet.. Just Nyt tälläkin hetkellä kärvistelevät tämän(kin) asian kanssa.. Ja myös varmasti myös tuon Toisenkin Jutskan "puutostilan" kanssa.. Osa varmasti ihan Ansaitusti, mutta hyvin moni myös ihan vain siitä syystä, että Naisen Persoona/Luonne on enemmän tai vähemmän ns. Persiistä.. Ja Sillee.. ;P


    • kaikysyäsaa

      Dark fear on muka 28 vuotias ja sillä ollut kymmeniä naisia. Mistä se niitä naisia on iseknyt kun ei ole koskaan baarissa edes käynyt yksin. Eikä sillä ole kavereita joten miten se niitä naisia iskee? Eikä ne suhteet sitten kauan kestä jos kerran nuorella miehellä ollut kymmeniä naisia, miksi ne darkin suhteet loppuu niin äkkiä?

      • baaarriiii

        DarkFear sanoi toisessa ketjussa, ettei ole vuosiin käynyt baareissa eli hänellä on ollut nuo kymmenet naiset hyvin lyhyellä aikavälillä. Jos hän pääsi baariin 18-vuotiaana ja parissa vuodessa hän on kerännyt nuo kymmenet naiset. Aika pelimies!


      • Se_on_kaikki_kaljun_alla
        baaarriiii kirjoitti:

        DarkFear sanoi toisessa ketjussa, ettei ole vuosiin käynyt baareissa eli hänellä on ollut nuo kymmenet naiset hyvin lyhyellä aikavälillä. Jos hän pääsi baariin 18-vuotiaana ja parissa vuodessa hän on kerännyt nuo kymmenet naiset. Aika pelimies!

        DarkFearin "naiset" käsittääkseni tarkoittivat jotain pikkutyttöä, jolle hän oli antanut keinussa vauhtia joskus 8-vuotiaana, kun hänen Juice-tukkansa oli vasta alkavassa vaiheessa, ja oli sitten autistisesti alkanut kuvitella sitä tyttöä ja varmaan myös kaikkia sen kavereita "tyttöystävikseen". Seksiähän ei neitsytsetä DarkFear ole naisen kanssa harrastanut vieläkään, melkein nelikymppisenä.


    • naisotus

      Ei ole naisten vika jos mies ei saa naista. Miehet ei osaa käyttäytyä, ovat väkivaltaisia, lutkittelevat, juopottelevat, pettävät, jättävät kotityöt naisille.

      • y56tjh65

        Ei kyse ole tuollaisesta, nuo asiat tulee esiin usein vasta kun on jo jonkinlainen suhde saatu aikaan. Useimman kohdalla on se että naisen saamisen ongelmana on että ei osata ottaa kontaktia naisiin, toinen on se että ei haluta suhdetta kummosemmin, seksi suhde tai sinne päin olisi se mitä kaivataan ei ainakaan saman katon alle asukaan.


      • y56tjh65 kirjoitti:

        Ei kyse ole tuollaisesta, nuo asiat tulee esiin usein vasta kun on jo jonkinlainen suhde saatu aikaan. Useimman kohdalla on se että naisen saamisen ongelmana on että ei osata ottaa kontaktia naisiin, toinen on se että ei haluta suhdetta kummosemmin, seksi suhde tai sinne päin olisi se mitä kaivataan ei ainakaan saman katon alle asukaan.

        .. Aikas harvan naisen on Aikast turha alkaa saarnaamaan mistään "Oikeasta suhteesta" miehelle/miehille, jos/kun omakin SuhteiluTyyli, Sitoutuminen, "Rakastaminen" yms. on Enemmän tai vähemmän Hakusessa.. ;P


    • Kauhean_iso_paska

      " tosi.panomies

      26.6.2017 10:59
      Uusi
      Äläs nyt liioittele. Olet saanut ensikontaktisi naisen sukupuolielimeen, eli vittuun n. 29 v. sitten. Eikö sinulle mikään riitä. Taidat olla seksuaali maanikko!"

      Joo. Tuo avaaja on pillun nähnyt ja haistanutkin kerran, ehkä pikku sormellaankin ohimennen kokaisi, mutta se oli niin traumaattinen kokemus, tuo perse edellä maanpääliseen tuskaan ja vaikerrukseeen kiskaisu, että hän tahtoo unohtaa koko episodin systemaattisesti, niinkuin äitinsäkin on yrittänyt unohtaa ja todistella, että mitään ei tapahtunut ja mitään hän ei ole synnyttänyt. Tuli vaan kauhean iso, melkein kuusi kiloinen harmaan-sinertävä paska.

    • naisotus

      Parempi pelata varman päälle ja elää ilman miestä. Ei sitten tule ainakaan mies pilaamaan elämääni.

    • Ujoatm28v-

      Itsellä miltei sama tilanne kuin aloittajalla. Eihän tämä reilua ole että koko elämä menee hukkaan ilman naista ja seksiä. Kohta sitä tosiaan onkin jo raihnainen katkera erektio ongelmainen vanhus. Tai katkera olen kohtalostani kyllä jo nyt.

      • Helleviii

        Elämä hukkaan? Onko naurettavampaa. Voi kun tietä sit kuinka yliarvostettua seksi on.tylsää. jos haluu lapsen teen sitä. Muuten en


    • Viesti-poistettu

      Seksin saanti on atmille tärkeää henkisessä eikä fyysisessä mielessä. Se on mailinpylväs siihen, että saattaa joku päivä kelvata parisuhteeseen. Parisuhde pyramidissä on monta askelmaa ja seksi on jossain puolenvälin kieppeillä. Ehkä alempanakin, nykypäivän seksivouhotusten ja kevytkenkäisyyden takia. Jos ei koskaan kelpaa seksiin niin eipä sitä voi koskaan ajatella kelpaavansa parisuhteeseenkaan.

      Itekki 30v neitsyt, jolla ~40 yksinäistä vuotta elämää jäljellä.
      14 480 yksinäistä yötä jäljellä, jolloin mietin, että mikä minussa on vikana kun en kelpaa kenellekään.
      Mutta eiväthän naiset ja ne miehet jotka ovat saaneet seksiä nuorena tällaisia asioita kykene ymmärtämään.

    • Hres

      No ei noin aikasin kuulu aloittaakaan. Kerkeät kyllä kun sinut on ensin vihitty. Vihkiminen pitää tehä ensin

      • Hynyn

        Kyllä. Itsellekin joku seksi oli tuiki tuntematonta vielä 29v. Mua kai kiinnosti vielä jädekiskat. Nyt on pari vauvaa


    • Hres

      Miksi muuten haluaisit sitten vauvan?Seksin tulos on vauva,joten miksi haluat vauvan ennen vihkimistä.

    • Tuijjja

      Onpa murheet. Sodan keskelle joutas tai ojankaivuuseen

      • Tasa-arvoa

        "Sodan keskelle joutas tai ojankaivuuseen"

        Naisten vuoro tehdä nuo hommat, sorry.


    • Easw

      Seksi ei ole harrastus vaan vakava asia josta seurauksena on lapsi. On oikeen et tä et ole sitä harrastanut. Puhut vain itsekkäästi siitä mitä et saa etkä ajattele sitä vauvaa mikä tulee siitä.

      • Kumiyms

        Et ole sitten ehkäisystä vielä kuullut?


    • Missä pikku kylässä sinä sut? Pitäisi lähtee isompiin kaupunkeihin ainakinitse kävisin

    • Munaotus

      Seksiä saa kyllä jos haluaa mutta et uskalla lähestyä naisia edes netissä. Olet 29 v niin oletettavaa on että miehet aloittaa seksin noin 15-16 vuotiaana joten olet ollut ilman seksiä vasta 14 vuotta. Tinderi on hyvä keino etsiä seksiseuraa, itsekkin olen sieltä löytänyt. Turha selittely sikseen ja kerrot naiselle että haluat seksi seuraa. Nykyään ei haluta kumppania vaan vähän hauskanpitoa. Se vaan ettei seksittä jääneet miehet uskalla sanoa suoraan edes netissä ja sitten eivät saa. Pitää olla röyhkeyttä.

      • Jouniman1

        Täytyy itekki kokeilla tinderiä ku saa käännettyä puhelimen suomenkielelle nyt svenskalla.


    • Jouniman1

      Minä pääsin pillun päälle 2012 viimeks. Seki oli sellanen eka kerta jännitti niin paljo että ei siitä tullu mitään. Mua ärsyttää ja vituttaa saatanasti pariskunnat jotka taputtelee toisiaan perseelle ja lääppii. Mulla ei sitä onnea ole. On kehuttu komeeks ja oon normipainossa suurinpiirtein ja lihasta löytyy. Mut oon tosin aika ujo. En liikukkaan kauheesti mut nyt kun muutin isoon kaupungiin niin pitää alkaa liikkuu tietäs vaa mihin.

    • murkku

      suomen ennätys varmaa ilman 35 vuotta

    • virginman4ever

      Olen 42 ja täysin kokematon, repikää siitä.

    • Tämä-selvä

      Kannattaisiko teidän mennä maksulliselle naiselle. Ette ilmaiseksi saa koska oletta rumia joten maksaminen ainoa vaihtoehto. Muuten masennutte pahasti vielä kun ette saa pillua.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe