Kerrankin isoa...

Naisenhimo

Olen 32v. nainen, naimisissa ja 2 kouluikäistä lasta. Viime viikolla oli ihan normi arkiaamu. Sain lähetettyä lapset kouluun ja oma työ alkaisi vasta parin tunnin päästä. Kiireitä ollut niin paljon ettei olla miehen kanssa ehditty harrastaa seksiä pariin viikkoon ja kutina alapäässä alkoi viedä ajatuksia enemmän ja enemmän. Menin makuuhuoneeseen ja riisuin itseni sängylle. Ajattelin purkaa omat paineet omin käsin. Pääsin vasta alkuun kun ovikello soi. Kirosin että taas se naapurin idiootti kyselemässä jotain tyhmiä. Nousin nopeasti ja otin laatikosta ensimmäisenä käsiin sattuneen yöasuni. Puin sen matkalla ovelle. Avasin ovea ja samalla huomasin eteisen pöydällä mieheni jättämän viestilapun -internetasentaja tulee aamulla, en ehtinyt lukea loppuun kun jo ovi olikin auki. -Elisalta huomenta mies sanoi, laajakaista pitäisi asentaa. -Ok huomasin vasta mieheni lapun, sanoin. Viitsitkö odottaa eteisessä niin puen vähän päälleeni, jatkoin. -Totta kai, ei kiirettä asentaja vastasi. Menin nopeasti vaatehuoneeseen ja puin ensin vastaan tulleen pitkän villapaidan ja palasin ovelle. Asentaja kysyi missä on puhelinkaapelimme, neuvoin miehen sähkökaapille. Mies alkoi purkaa laukkuaan kaapin edessä olevalle tasolle ja poistuin takaisin eteiseen. Huomasin jo kauempaa että ovi oli jäänyt raolleen ja lähdin sulkemaan sitä. Pääsin ovelle ja samalla muistin etten ehtinyt lukea mieheni jättämää lappua loppuun. Luin lappua loppuun ja melkein säikähdin kun tajusin että asentaja oli varmasti nähnyt myös lapun pöydällä kun odotti minua eteisessä. Siinä mitä en entinyt lukea luki mieheni vitsiksi tarkoittama viesti ...maksa sitten luonnossa:) ilmankos asentaja oli niin hymyilevällä tuulella. Ensin ajattelin kadota paikalta kokonaan mutta jotenkin viesti saikin halut tosissaan käyntiin. Ajattelin että kiusaanpa sitten vähän asentajaa mieheni kiusaksi ja minullahan oli siihen kirjallinen lupakin viestin muodossa jonka mies jätti eteiseen. Kävin vaihtamassa kaikista tiukimman mekkoni ja parhaat liivini mutta jätin alushuosut pois. Ajattelin että nyt kiusaan oikein kunnolla, kävelin miehen luo ja sanoin pari hermostunutta sanaa että sain huomion. Mies kääntyi ja tunsin kuin olisin ollut alasti. Mies katsoin minua varpaista hiuksiin ja meni aivan hämilleen, kääntyi takaisin hermostuneesti ja mutisi jotain että kohta valmista. Näin että hänen kasvoilleen nousi punaa. Kävelin ohi viereiseen pyykkihuoneeseen ja aloin tyhjentää pyykkikonetta selin mieheen. Tiesin hänen vilkuilevan varmasti. Nostelin pyykkejä koneesta ja päätin että nyt annan koko rahalla. Menin polvilleen koneen eteen kuin olisin etsinyt jotain lattialta. Vedin mekkoa varovasti ylemmäs toisella kädellä ja pyöritin peppua huokuttelevasti. Tiedän sen toimivan kun mieheni haluaa minun sitä tekevän. Säpsähdin hieman kun huomasin että mies oli nyt takanani. Vaikka mies oli vanhempi minun makuuni olin niin kiimassa että munaa oli saatava oli mikä oli. Mies kysyi hieman naurahtaen onko nyt se luonnossa maksun aika vai? Naurahdin hieman ja sanoin vain että on. Vedin mekon niin ylös kuin sain ja vilkaisin taakse. Näin kun mies riisui huosunsa nopeasti lattialle ja olikin pian jo takanani polvillaan. Tunsin kuinka mies hieroi pakaroitani ja omaa kaluaan saadakseen sen seisomaan. Suljin silmäni ja vetäydyn syvemmälle lattialle pyykkien päälle samalla jatkaen pyllyn pyöritystä. Samalla tunsin että mies olikin jo täydessä valmiudessa ja hankasi munaa peppuvakooni. Sain hieman tuntumaa minkä kokoinen se olisi, ilmeisesti ainakin paksumpi kuin miehelläni. Samalla tunsin munan pään peräreiälläni ja vetäydyin nopeasti hieman pois. Otin munasta kiinni ohjatakseni sen oikeaan osoitteeseen, enhän ole antanut edes miehelleni kakkosta. Tunsin kuinka mies alkoi työntyä sisään ja nyt tunsin jo sen paksuudenkin. Tuntui ihan eri tavalla kuin mieheni kanssa ja huokasinkin varmasti miestä kiihottavasti ja nyt tunsin koko munan sisälläni. Voihkaisin ja mies alkoi panna minua siinä lattialla. Ehdin jo miettiä et mitä teen tässä mutta himo vei vallan. Voihkaisin aina kun mies painoi munan syvälle tuntui se niin hyvältä. Olin aivan kiimasta sekaisin ja voihkin vain miehen pannessa parastaan. Nyt tunsinkin jo että mies tulee. Muna tuntui kokoajan kovemmalta ja paksummalta. Samassa mies örähtikin kunnolla ja tunsin hänen vetäytyneen ulos ja laukeavan peppuvakooni. Mies jatkoi liikettään peppuvaossani levittäen spermansa koko vakoon. Mies kehui peppuani kauneimmaksi minkä on nähnyt ja jatkoi munallaan hankaamista varmaan minuutin. Olimme päätyneet varmaan metrin eteenpäin pannessa mut en huomannut sitä kokoaikana. Olin nyt kokonaan mahallaan ja mies siis päälläni hankasi vielä munaansa peppuvakooni. Se tuntui taivaalliselta, silloin tunsin että miehen sperman liukastama paksu muna oli taas herännyt ja alkoi työntyä kakkoseen. Yritin pois alta mutta mies oli päättänyt panna sinnekin. Muna työntyi sisään perseeseeni yllättäen helposti. Huudahdin niin että varmasti ulos kuului. En ole antanut kakkosta

24

36377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelpais kyl panna kans kakkosee sua

    • Anonyymi

      Oispa ollut kiva tietää miten jatkuu. Taitaa olla myöhäistä.

    • Makee tarina oli se totta tai ei. Vaan jäi vähän kesken.

      • Anonyymi

        Urpot ne taas uskoo kaiken mitä nämä älypäät tänne suoltaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urpot ne taas uskoo kaiken mitä nämä älypäät tänne suoltaa

        Mies kirjoittaa fantasioitaan kun kotoa vaimolta ei saa tarpeeksi laadukasta seksiä. Vaimo ei halua sitä sen kanssa ja niitten suhde on vajaa ja pelkkää kulissii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urpot ne taas uskoo kaiken mitä nämä älypäät tänne suoltaa

        Ja sinäkin urpo kuolaat täällä innolla, vaan kun sulla ressulla ei seiso millään konstilla.


    • Hieno tarina

    • Anonyymi

      Perheenäidin toimistotyöpaikka on lähellä asuntoani. Aina silloin tällöin tuo söpöläinen ottaa pidennetyn ruokatunnin. Eikä ujostele alaovella himoaan, kun vastaa vakipanonsa ovipuhelimeen...

    • Anonyymi

      HÖH? (tosi)tarina jää kesken. Olisit nyt jatkanut kertomuksen kirjoittamista loppuun asti, että mitä sitten tapahtui? perseeseen panon aikana.

      • Anonyymi

        Siltä loppu isojoen poikien lehdet kesken buuaahaa 😂 🤣


      • Anonyymi

        Täyttä Bull shittiä


    • Anonyymi

      hieno kokemus

    • Anonyymi

      mahtava kokemus

    • Anonyymi

      nyt oikeeta antamista

      • Anonyymi

        Täyttä feikkiä ei voi kun nauraa 😂 🤣


    • Anonyymi

      Päiväys 24. 6. Miten lapsesi käyvät kesällä koulua? Tarkkuutta vähän mitä kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Noin mäkin olen ottanut maksun auton korjauksesta tai myydessä renkaita nuoremmille naisille😂😂

      • Anonyymi

        Hävytön. Minä olen saanut ihan pyytämättä.


    • Anonyymi

      Ei kesällä ole lapsilla koulua.

      • Anonyymi

        Kerrankin isoa, oli aloittajan avaus. Mikä ettei myös isoa naista. Kaikki on mieletöntä mutta kokemusen arvoista
        Vaikka kokee runsautta niin nälkä kasvaa syödessä.
        On vuoria valloitettavana.


    • Anonyymi

      melkoista hurmiota

    • Anonyymi

      Tää oli kyllä hyvä!

      Vähän samankaltaiseen tilanteeseen jouduin asiakkaalla tosin ilman panoa.
      Rouva poistui makkariin ja oli vaihtanut lökärit tiukkoihin farkkuihin ja elkeistä ei jäänyt epäselväksi että haluaa minun riisuvan katseellaan (ehkä muutenkin..). Oli vaivaannuttavaa katsella timmiä vartaloa ja yrittää jotenkin pitää ajatukset kasassa siihen mitä olin siellä tekemässä.

    • Anonyymi

      Viisi kertaa saanut keikoilla. 2018 toukokuulla viimeksi. Atk.apu hommisviimeisin oli sinkku.
      Mulla 17senttinen paksu.
      Pikkasen eri tavalla naisen kanssa halut kohtaa. Kyllä siinä lähellä ollaan jutellaan rinnasta hyväillään paidan läpi kehutaan.
      Sit kun nainen koskettaa rintaa tai sepalusta.niin alkaa.
      Jälkeen kun juttelee niin läheisyyttä ja suuseksiä moni ollut vailla.. Kerran yksi sanoi reilusti että panetti☺️
      Mut uskovaisiin älkää sekaantuko.
      Kerran eräs nainen soitti jälkeen päin että hän soittaa vaimolleni että on rikkonut avion ja pyytää anteeksi. Pyysi numeron annoin siskoni numeron.. Sit soitin systerille pelasti mut.
      Uskonsa mukaan piti pyytää multa anteeksi oli huoruuteen vietellyt vaimoltani ja mieheltään.
      Onneksi sisko sanoi naiselle ettei muistella että on sopinut asia.. Välimatkaa 150km ukkosta ei kuulunut mitään

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe