Onko Mr. Dan guesthouse vielä auki?

Mattimatkaaja73

Onko mr. Dan guesthouse vielä elossa ja onko se vielä avoinna?

30

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5555555

      Ei täällä saa tollasta kysyä.

    • HyvälläPaikallaTosin

      Auki se on. Huoneet pulukoppeja. Hinta laatusuhde ei natsaa.

      • Tipuripu

        Miten sinne löytää?


      • helppolöytää
        Tipuripu kirjoitti:

        Miten sinne löytää?

        Kuuntele mistä kuuluu suomalaisten kännistä örveltelyä................siellä se on Mr Danin baari


    • 694847578

      Seuraat naisellisesti käveleviä miehiä nahkahousuissa ta valkoisissa housuissa, joillakin on jopa koppalakki päässä niin löydät perille. Paikan nimi on nykyään Fame, kuinkas ollakaan.

      • TotuudenSeuraaja

        Minä olen seurannut, mutta ne on mennyt Pattayan lautalle ja matkustanut tuonne mailmankaikkeuden parhaaseen lomakohteeseen.
        Sitten ne on mennyt hooterssiin tapaamaan GayMaijaa josta ne on talsinu sen condolle ja myöhemmin rantabileisiin.
        Miksi menette Hua Hiniin ?


      • Anonyymi

        Dani on vaa vaihtanu paikkaa.. se on nykyää soi 88.. fame on aivan paska paikka.


    • KertaRiitti

      Tuo viimeinen lause oli fiksuin koko kirjoituksessa. Hyvä kysymys: Miksi yleensä kukaan menee Hua Hiniin.

    • Google_dudes

      Googlematkaajat kuten lerppa, bongaavat keskustelupalstoilta joitakin useille tuttuja nimiä, kuten Hua Hinista Dani ja Pattayalta Maikka tai Gizmo, ja sitten niitä nimiä toistellaan kaikissa yhteyksissä ikäänkuin ne olisivat googlematkaajalle henkilökohtaisesti tuttuja.

      Samaten googlematkaaja lerppa kirjoittaa hakusanaksi "best restaurant in Pattaya" ja kertoo sitten sieltä top 10 listalta parin ravintolan olevan oma suosikkinsa.

      Väittipä tuo lerppa että suosikkiravintolansa Jomtienilla on Michelin-ravintola. Valitettavasti koko Thaimaassa ei ole yhtään Michelin-ravintolaa. Sen kuultuaan hän korjasi että se onkin Pattayan puolella ja "siellä on Michelin-sertifikaatti seinällä". Valitettavasti sellaistakaan ei ollut, vaan siinä oli käynyt niin että google vastaa kyseisen ravintolan nimellä jos hakee "Michelin-restaurant Pattaya".

      Näin Lerppa taasen kerran paljastui puhdasveriseksi googlematkaajaksi. :)

      • HdThai

        No mitäs matkailua Maija tämä sinun kirjoituksesi edustaa, minäpä kerron.

        Sinun matkailusi on joka ikinen päivä käyttää aikaasi ajatellen Lerppaa, etkä vieläkään oleymmärtänyt että Lerpan nimenomainen tarkoitus on aiheuttaa sinulle Lerppa-ajatuksia.

        Olet niin pönttö, että olet tuohon ansaan astunut ja pysyt sielä.

        Hyvää matkailua sinulle Maija, mitä sitten koetkin sen olevan.


      • 11NumBall

        Resuperse eikä sinun pitäisi alkaa miettimään jotain muuta kuin ainaista lerputteluasi reppana...
        Alan kyllästymään sinuun ja sinun hyvin sairaisiin juttuihin, et ole edes sen arvoinen että juttujasi pitäisi jotenkin vastata tai kommentoida mitenkään, resuperse...

        olen vähentänyt kirjoittelua tänne, mutta ei se vähennä sinun ongelmakäyttäytymistä suuntaan jos toiseenkaan, samoja sairaita harhoja päivästä toiseen, hoida reppana asiasi kuntoon

        Hae sinä ihan vapaasti tukea sairaille teorioillesi, vaikka mistä ne eivät vaan muutu todeksi muutakuin sairaassa päässäsi, reppana... olet todellinen rattayanpoika, jolla on ongelmia enemmän kun pharmasia fennicasta löytyy apua, reppana.


      • LerputteluEiLopuResupers
        11NumBall kirjoitti:

        Resuperse eikä sinun pitäisi alkaa miettimään jotain muuta kuin ainaista lerputteluasi reppana...
        Alan kyllästymään sinuun ja sinun hyvin sairaisiin juttuihin, et ole edes sen arvoinen että juttujasi pitäisi jotenkin vastata tai kommentoida mitenkään, resuperse...

        olen vähentänyt kirjoittelua tänne, mutta ei se vähennä sinun ongelmakäyttäytymistä suuntaan jos toiseenkaan, samoja sairaita harhoja päivästä toiseen, hoida reppana asiasi kuntoon

        Hae sinä ihan vapaasti tukea sairaille teorioillesi, vaikka mistä ne eivät vaan muutu todeksi muutakuin sairaassa päässäsi, reppana... olet todellinen rattayanpoika, jolla on ongelmia enemmän kun pharmasia fennicasta löytyy apua, reppana.

        Jep jep olet nyt HD poju chiang maista. Lopeta se maijattelu poju.


      • TaxiTerojkl
        11NumBall kirjoitti:

        Resuperse eikä sinun pitäisi alkaa miettimään jotain muuta kuin ainaista lerputteluasi reppana...
        Alan kyllästymään sinuun ja sinun hyvin sairaisiin juttuihin, et ole edes sen arvoinen että juttujasi pitäisi jotenkin vastata tai kommentoida mitenkään, resuperse...

        olen vähentänyt kirjoittelua tänne, mutta ei se vähennä sinun ongelmakäyttäytymistä suuntaan jos toiseenkaan, samoja sairaita harhoja päivästä toiseen, hoida reppana asiasi kuntoon

        Hae sinä ihan vapaasti tukea sairaille teorioillesi, vaikka mistä ne eivät vaan muutu todeksi muutakuin sairaassa päässäsi, reppana... olet todellinen rattayanpoika, jolla on ongelmia enemmän kun pharmasia fennicasta löytyy apua, reppana.

        Lerppa Lerppa. Relaa Lerppa. Sinun ei tarvitsekaan kertoa meille apinatemppeli- seikkailuistasi eikä muistakaan, koska sinulla on uskollinen apuri Chiang Maista, joka tuntee ajatuksesi ja ymmärtää sinun kirjoittelevan näille palstoille vain järjestääksesi ansan reppanoille.

        Yliälykäs Lerppa kun virittää Thain aviomiehen kannatuksella salaperäisen ansan Pattajaboisseille, niin se on todella älykkäästi viritetty ansa, johon heikkolahjaiset 10 miljoonaa Pattayan turistia lankeavat kuin kärpänen hämähäkin verkkoon.

        Lerpan ansat on parhaita maailmassa ja niihin lankeavat muuttuvat hetkessä pönttö-maijoiksi, joka on julma kohtalo kenelle resuperseelle vaan.

        Terkkuja sinne Hiekkaharjuun nyt kuitenkin ja on mukavaa että olet saanut Pharmaca Fennica lääketietokannasta informaatiota omaan lääkitykseesi liittyviin asioihin. Mielenterveyslääkkeiden kanssa ei kannata pelleillä, kuten hyvin tiedät.

        PS: Milloin päästät pääsi sisältä OtaHanuriinPojun vapaaksi? Se on ollut pahasti paitsiossa ja pian hermostuu sinulle, taikka sen hurjaluontoinen kaveri Tero, jota kaikki pelkäävät ja kunnioittavat.


      • 11Numball

        Vai oikein ansoja sinulle reppana asetetaan, oikein 10 milj.heikkolahjaista pattayaboissia, ei kukaan viritä mitään resuperse saat vain sitä mitä olet tilannut reppana.


      • KasvakaaAikuiseksi
        11Numball kirjoitti:

        Vai oikein ansoja sinulle reppana asetetaan, oikein 10 milj.heikkolahjaista pattayaboissia, ei kukaan viritä mitään resuperse saat vain sitä mitä olet tilannut reppana.

        Vietät erittäin mielenkiintoista elämää siellä Hua Hinissä. Eikö ole ystäviä ja varaa muuhun kuin suomi24 palstalla typeryyksien kirjoittelu. Väität vielä olevasi aikuinen mutta käyttäydyt kuin murrosikäinen kiukutteleva kakara.

        Milloin niitä matkailukirjoituksia saadaan taas lukea Pattaya/ Hua Hin palstalla kun kaksi tyyppiä pilanneet molemmat saitit.


      • Originelli
        11Numball kirjoitti:

        Vai oikein ansoja sinulle reppana asetetaan, oikein 10 milj.heikkolahjaista pattayaboissia, ei kukaan viritä mitään resuperse saat vain sitä mitä olet tilannut reppana.

        Ei se ole ansa, vaan totuus.

        Maija käyttää aikaansa noihin kirjoitteluihinsa, jossa yhdistää minut ja Numban samaksi.
        Tarinat eivät perustu kirjoituksiin, vaan Maija "parantelee" niitä mieleisiksiin, kuten nyt vain yhtenä esimerkkinä minun moottoripyöräajeluni pohjoisesta etelään, jota kirjoitusta ei ole olemassa.

        Maija siis käyttää ensinnäkin suurimman osan päivästä Lerppa ja original ajatteluun, jota minä pidän hauskana.

        Maija vetää stooria lukuisia rivejä jauhaen samaa tuubaa uudelleen ja uudelleen.

        Meikä pistää rivillisen kaks ja Maija taas ryhtyy kirjailijaksi.

        Siis "ansa" on se, Numba tai minä pistetään pari riviä ja Maijalla taas on työtä.

        TÄMÄN NIMI ON SITÄ SAA MITÄ TILAA JA LASKIN ETTÄ VIELÄ KOLME MAIJA-ALOITUSTA, NIIN KOKO PALSTAN OTSIKKOSIVU ON MAIJATTELUA.

        HYVÄÄ MATKAILUPALSTAA MAIJA SINULLE SELLAISENA KUIN SEN TAHDOT OLEVAN.


      • OleFiksuJaLopeta
        Originelli kirjoitti:

        Ei se ole ansa, vaan totuus.

        Maija käyttää aikaansa noihin kirjoitteluihinsa, jossa yhdistää minut ja Numban samaksi.
        Tarinat eivät perustu kirjoituksiin, vaan Maija "parantelee" niitä mieleisiksiin, kuten nyt vain yhtenä esimerkkinä minun moottoripyöräajeluni pohjoisesta etelään, jota kirjoitusta ei ole olemassa.

        Maija siis käyttää ensinnäkin suurimman osan päivästä Lerppa ja original ajatteluun, jota minä pidän hauskana.

        Maija vetää stooria lukuisia rivejä jauhaen samaa tuubaa uudelleen ja uudelleen.

        Meikä pistää rivillisen kaks ja Maija taas ryhtyy kirjailijaksi.

        Siis "ansa" on se, Numba tai minä pistetään pari riviä ja Maijalla taas on työtä.

        TÄMÄN NIMI ON SITÄ SAA MITÄ TILAA JA LASKIN ETTÄ VIELÄ KOLME MAIJA-ALOITUSTA, NIIN KOKO PALSTAN OTSIKKOSIVU ON MAIJATTELUA.

        HYVÄÄ MATKAILUPALSTAA MAIJA SINULLE SELLAISENA KUIN SEN TAHDOT OLEVAN.

        Sä nyt nimittelet jokaista maijaksi joiden kirjoitukset ei sua mielytä. Vainoharhaisuus paistaa kirjoituksissasi.


      • Originelli
        OleFiksuJaLopeta kirjoitti:

        Sä nyt nimittelet jokaista maijaksi joiden kirjoitukset ei sua mielytä. Vainoharhaisuus paistaa kirjoituksissasi.

        Niin kauan kuin Maija pakoilee vastuutaan aloituksestaan esimerkiksi hammaslääkärin eläkeläinen, olen vainoharhainen jos se sitä on.

        Jos Teitä normaaleja Pattayalaisia on Maijan lisäksi esimerkiksi kymmenen, missä on ne jotka eivät pidä minun vainoharhani Maijasta ????????

        En lopeta aikana jolloin Maija provosoi palstaa ja haukkuu kaikki jotka häntä ei miellytä.


      • 11Numball
        Originelli kirjoitti:

        Ei se ole ansa, vaan totuus.

        Maija käyttää aikaansa noihin kirjoitteluihinsa, jossa yhdistää minut ja Numban samaksi.
        Tarinat eivät perustu kirjoituksiin, vaan Maija "parantelee" niitä mieleisiksiin, kuten nyt vain yhtenä esimerkkinä minun moottoripyöräajeluni pohjoisesta etelään, jota kirjoitusta ei ole olemassa.

        Maija siis käyttää ensinnäkin suurimman osan päivästä Lerppa ja original ajatteluun, jota minä pidän hauskana.

        Maija vetää stooria lukuisia rivejä jauhaen samaa tuubaa uudelleen ja uudelleen.

        Meikä pistää rivillisen kaks ja Maija taas ryhtyy kirjailijaksi.

        Siis "ansa" on se, Numba tai minä pistetään pari riviä ja Maijalla taas on työtä.

        TÄMÄN NIMI ON SITÄ SAA MITÄ TILAA JA LASKIN ETTÄ VIELÄ KOLME MAIJA-ALOITUSTA, NIIN KOKO PALSTAN OTSIKKOSIVU ON MAIJATTELUA.

        HYVÄÄ MATKAILUPALSTAA MAIJA SINULLE SELLAISENA KUIN SEN TAHDOT OLEVAN.

        Näin se menee, en usko että tämä poju on edes täysi-ikäinen, eipä aikuiset lerputtele ja huorittele alvariinsa, olen hieman jo kyllästynyt tähän jannuun... vuosia se on kirjoitellut tänne, vain pattayavastaiset vaihtuvat onkopojat, sikaamaliat, lerpat yms. kymmenet muut haukkuma nimet, ei tuon pojun touhuissa ole järkeä, miksi edes vastaa tuolle sekopäälle mitään, ei se jaksa kauan kun ei kommentoi mitään pojun juttuja, tuo poju vaan vahvistaa sitä että pattayaboissit eivät ole täysipäisiä... ja jo etukäteen resuperse voisi jättää kommentoimatta että käyn kuusi kertaa vuodessa tuolla, niin käyn olen aikuinen ja voin mennä täällä minne nenä näyttää, ja vastaan itse elämästäni ja sen suunnasta.


      • Originelli
        11Numball kirjoitti:

        Näin se menee, en usko että tämä poju on edes täysi-ikäinen, eipä aikuiset lerputtele ja huorittele alvariinsa, olen hieman jo kyllästynyt tähän jannuun... vuosia se on kirjoitellut tänne, vain pattayavastaiset vaihtuvat onkopojat, sikaamaliat, lerpat yms. kymmenet muut haukkuma nimet, ei tuon pojun touhuissa ole järkeä, miksi edes vastaa tuolle sekopäälle mitään, ei se jaksa kauan kun ei kommentoi mitään pojun juttuja, tuo poju vaan vahvistaa sitä että pattayaboissit eivät ole täysipäisiä... ja jo etukäteen resuperse voisi jättää kommentoimatta että käyn kuusi kertaa vuodessa tuolla, niin käyn olen aikuinen ja voin mennä täällä minne nenä näyttää, ja vastaan itse elämästäni ja sen suunnasta.

        Olen hieman eri mieltä.

        On Maija mikä on, mutta ei täyspäinen.
        Hän ei lopeta, vaan tahtoo jatkaa, koska hänellä ei muuta elämässään ole.
        Ajan jolloin tällä palstalla on minusta juttu mm. otsikoilla Lihava eläkeläinen ja Vaimo matkoilla, sekä Maijan toimesta niiden sivuselittelyt, minä olen täällä.

        Tottakai Pattayalla kuin muuallakin kävijät on täyspäisiä valtaosa, mutta tämä Maija on ottanut roolikseen esiintyä kaikkien Pattayakiinnostuneiden edestä mm. väitteillään...... en ole tänään kommentoinut kuin kolme kertaa.

        Kysynkin vaikka en vastausta saa, missä on ne täyspäiset Pattayakiinnostuneet palstalle kirjoittelevat, jotka eivät pidä tämän Maijan jokapäiväisestä toiminnasta.
        Yhtäkään Maijan vastaista kirjoitusta ei ole olemassa toiselta Pattayakiinnostuneelta, joka tarkoittaa Maijan yksintoimintaa.

        Muuten vielä yhtenä huomiona, että tältä matkailupalstalta ylläpito poistaa ennätyksellisen määrän aloituksia ja vastauksia, joka osoittaa ainakin Pattayakiinnostuneiden kirjoitusten ala-arvoisen tason ja sen että kotikasvatus on epäonnistunut ainakin käytöksen osalta.


      • hulluolet
        Originelli kirjoitti:

        Niin kauan kuin Maija pakoilee vastuutaan aloituksestaan esimerkiksi hammaslääkärin eläkeläinen, olen vainoharhainen jos se sitä on.

        Jos Teitä normaaleja Pattayalaisia on Maijan lisäksi esimerkiksi kymmenen, missä on ne jotka eivät pidä minun vainoharhani Maijasta ????????

        En lopeta aikana jolloin Maija provosoi palstaa ja haukkuu kaikki jotka häntä ei miellytä.

        Minä olen yksi niistä, joita mielikuvituksesi pitää vainoharhaisina.
        Olet palstojenpilaaja!


      • Originelli
        hulluolet kirjoitti:

        Minä olen yksi niistä, joita mielikuvituksesi pitää vainoharhaisina.
        Olet palstojenpilaaja!

        Aktivoipa Maija ne 9 kloonias arvostelemaan itseäsi, kun olet siellä ( ME PATTAYAN ASUKKAAT ) hoitokodissa, niin katsotaan mikä on vainoharhaisuutta.

        En väitä että en ole palstojen pilaaja, mutta pilataampa yhdessä kun kerran niin tahdot Maija.

        Se olenko hullu on minun asiani yhtälailla kuin sinun hulluutesi on sinun asiasi, ei se miksikään muutu noilla sun kakaranimimerkeilläs.


      • hulluolet
        Originelli kirjoitti:

        Aktivoipa Maija ne 9 kloonias arvostelemaan itseäsi, kun olet siellä ( ME PATTAYAN ASUKKAAT ) hoitokodissa, niin katsotaan mikä on vainoharhaisuutta.

        En väitä että en ole palstojen pilaaja, mutta pilataampa yhdessä kun kerran niin tahdot Maija.

        Se olenko hullu on minun asiani yhtälailla kuin sinun hulluutesi on sinun asiasi, ei se miksikään muutu noilla sun kakaranimimerkeilläs.

        Tuo viestini oli ensimmäinen viestini palstoille useaan viikkoon. Tulipahan todistetuksi vainoharhaisuutesi. Ei kaikki ole maijoja.
        Enkä palaa palstalle ennenkuin tuo harhaisuutesi on loppunut.


      • Originelli
        hulluolet kirjoitti:

        Tuo viestini oli ensimmäinen viestini palstoille useaan viikkoon. Tulipahan todistetuksi vainoharhaisuutesi. Ei kaikki ole maijoja.
        Enkä palaa palstalle ennenkuin tuo harhaisuutesi on loppunut.

        Tuota paskaa jauhat joka päivä "ensimmäinen"......"vain kolme tänään"......

        Jos teitä useampi idiootti niin tulipahan todistetuksi, että jotain yhteistä todellakin on Pattaykiinnostuneilla.

        Kiitos että pysyt poissa, niin Maija saa jatkaa yksin.


      • 11NumBall
        Originelli kirjoitti:

        Olen hieman eri mieltä.

        On Maija mikä on, mutta ei täyspäinen.
        Hän ei lopeta, vaan tahtoo jatkaa, koska hänellä ei muuta elämässään ole.
        Ajan jolloin tällä palstalla on minusta juttu mm. otsikoilla Lihava eläkeläinen ja Vaimo matkoilla, sekä Maijan toimesta niiden sivuselittelyt, minä olen täällä.

        Tottakai Pattayalla kuin muuallakin kävijät on täyspäisiä valtaosa, mutta tämä Maija on ottanut roolikseen esiintyä kaikkien Pattayakiinnostuneiden edestä mm. väitteillään...... en ole tänään kommentoinut kuin kolme kertaa.

        Kysynkin vaikka en vastausta saa, missä on ne täyspäiset Pattayakiinnostuneet palstalle kirjoittelevat, jotka eivät pidä tämän Maijan jokapäiväisestä toiminnasta.
        Yhtäkään Maijan vastaista kirjoitusta ei ole olemassa toiselta Pattayakiinnostuneelta, joka tarkoittaa Maijan yksintoimintaa.

        Muuten vielä yhtenä huomiona, että tältä matkailupalstalta ylläpito poistaa ennätyksellisen määrän aloituksia ja vastauksia, joka osoittaa ainakin Pattayakiinnostuneiden kirjoitusten ala-arvoisen tason ja sen että kotikasvatus on epäonnistunut ainakin käytöksen osalta.

        joo ei tietenkään kaikki pattayan kävijät ole sekopäisiä, mutta jos katsellaan otantaa, siellä on huomattavasti suurempi osa erilaisia rikollisryhmiä kuin muissa turistikohteissa, lisäksi tietynlaiset seksuaaliset poikkeavuuden kokevat pattayan turvasatamakseen.

        Maijasta olen samaa mieltä kanssasi, joka on parasta mainosta pattayalle, tuolleen negatiivisessa mielessä.

        Mitä taas tulee näihin palstakirjoituksiin, täältä on helppo huudella mistä tahansa anonyyminä, olen lukenut ja kirjoitellut jokin verran feissarin suljetuille palstoille, siellä on sama ilmiö, kun täällä, mutta lievempänä...

        Pattayaboissien suosikki keskustelun aiheet siellä on oleskelulupa asioiden kiertäminen, ja joutuuko ilmoittautumaan 90 vrk välein ja pitääkö osoitteen muutos ilmoittaa 24 h sisällä viranomaisille, oikea vastaus näihin on pitää.

        Erityisesti keskustelua aiheuttaa se että miten voidaan kiertää tuota 800.000b ehtoa, ja mitä se maksaa, herää vaan kysymys että miksi pitää moiseen lähteä jos asiat on kunnossa, kyselen sitä joskus tuolleen puoli huolimattomasti vastaukset on kiehtovia, maksoin 20.000b kun en viitsinyt lähteä käymään vuokramorsiameni kanssa immigrationissa, yleensä todellinen syy on se että ei ole tuota 800.000b tai sitten on joku muu syy siihen, olen hakenut vuoden jatkoa jo monen monta kertaa, aikaa menee jonosta riippuen puolesta pariin tuontiin, ja se maksaa 1.900 bahtia. kalliit on poikien harrastukset jos kahden tunnin työstä maksat 18.000b... varsinkin kun sitä raha ei vaan ole..

        lisäksi ostoviisumin käyttäjä voi joutua vaikeuksiin onhan hän hakemuksessa vakuuttanut että hänellä on kaikki maassaolon edellytykset olemassa,

        minä olen varsin tarkka asioitteni hoitamisessa, 90 pv meni vanhaksi tällä viikolla kävin 2 päivää ennen ilmoittautumassa aikaa meni viitisen minuuttia, oleskelulupa menee vanhaksi vuodenvaihteessa, ja minulla on nyt jo kaikki paperit valmiina uutta oleskelulupaa varten, en usko että aikaa menee enemmän kuin puolituntia, jos jono on kohtuullinen... Jos se uusi kymmenen vuoden oleskelulupa on saatavana haen sitä, mutta immigration ei vielä tiennyt asiasta mitään olennaista.

        Pattayan kävijät useasti luulevat että heillä on eri säännöt kuin meillä tavallisilla tallaajilla, maijasta nyt puhumattakaan...


      • Lerpan_analyysit
        11NumBall kirjoitti:

        joo ei tietenkään kaikki pattayan kävijät ole sekopäisiä, mutta jos katsellaan otantaa, siellä on huomattavasti suurempi osa erilaisia rikollisryhmiä kuin muissa turistikohteissa, lisäksi tietynlaiset seksuaaliset poikkeavuuden kokevat pattayan turvasatamakseen.

        Maijasta olen samaa mieltä kanssasi, joka on parasta mainosta pattayalle, tuolleen negatiivisessa mielessä.

        Mitä taas tulee näihin palstakirjoituksiin, täältä on helppo huudella mistä tahansa anonyyminä, olen lukenut ja kirjoitellut jokin verran feissarin suljetuille palstoille, siellä on sama ilmiö, kun täällä, mutta lievempänä...

        Pattayaboissien suosikki keskustelun aiheet siellä on oleskelulupa asioiden kiertäminen, ja joutuuko ilmoittautumaan 90 vrk välein ja pitääkö osoitteen muutos ilmoittaa 24 h sisällä viranomaisille, oikea vastaus näihin on pitää.

        Erityisesti keskustelua aiheuttaa se että miten voidaan kiertää tuota 800.000b ehtoa, ja mitä se maksaa, herää vaan kysymys että miksi pitää moiseen lähteä jos asiat on kunnossa, kyselen sitä joskus tuolleen puoli huolimattomasti vastaukset on kiehtovia, maksoin 20.000b kun en viitsinyt lähteä käymään vuokramorsiameni kanssa immigrationissa, yleensä todellinen syy on se että ei ole tuota 800.000b tai sitten on joku muu syy siihen, olen hakenut vuoden jatkoa jo monen monta kertaa, aikaa menee jonosta riippuen puolesta pariin tuontiin, ja se maksaa 1.900 bahtia. kalliit on poikien harrastukset jos kahden tunnin työstä maksat 18.000b... varsinkin kun sitä raha ei vaan ole..

        lisäksi ostoviisumin käyttäjä voi joutua vaikeuksiin onhan hän hakemuksessa vakuuttanut että hänellä on kaikki maassaolon edellytykset olemassa,

        minä olen varsin tarkka asioitteni hoitamisessa, 90 pv meni vanhaksi tällä viikolla kävin 2 päivää ennen ilmoittautumassa aikaa meni viitisen minuuttia, oleskelulupa menee vanhaksi vuodenvaihteessa, ja minulla on nyt jo kaikki paperit valmiina uutta oleskelulupaa varten, en usko että aikaa menee enemmän kuin puolituntia, jos jono on kohtuullinen... Jos se uusi kymmenen vuoden oleskelulupa on saatavana haen sitä, mutta immigration ei vielä tiennyt asiasta mitään olennaista.

        Pattayan kävijät useasti luulevat että heillä on eri säännöt kuin meillä tavallisilla tallaajilla, maijasta nyt puhumattakaan...

        Yksinäinen supersaita sääntö-Lerppa on taas laatinut Google-kokoelman säännöistä tuhansille tuntemattomille Thaimaan-suomalaisille jotka kyllä osaavat hoitaa asiansa ihan itse.
        Sääntö-Lerppa pelkää kuollakseen että rikkoo sääntöjä ja joutuu maksamaan extraa ja se extra olisi pois Lerpan kuponkisapuskasta ja riisipusseista kun sitä ylimääräistä rahaa ei Lerpalla ole.

        Se on Lerppa aivan yksi ja sama missä sinä oleskelet. Sillä ei ole mitään lisäarvoa koska maleksit kaikki päivät netin ääressä mietiskellen "Pattayan kävijöiden" elämää. Se johtuu siitä ettei sinulla ole elämää eikä sitä taida olla Hua Hinissakaan ylipäätäänkään kun pitää Pattayasta puhua koko ajan.
        Hankkisit itsellesi jonkin harrastuksen, mutta ei. Harrastukset maksaa ja Lerppahan ei moisiin turhuuksiin rahaa laita. Niihin saattaisi mennä monta riisipussin hintaa vuositasolla ja siihen Lerppa ei ryhdy.

        Seksuaalisista poikkeamista jos puhutaan niin Pattayan miehillä vielä seisoo ja heillä on kielitaitoa, koska ovat keskimäärin 20 vuotta nuorempia kuin Hua Hinin seniilit papparaiset joilla ei seiso kuin järki. Se pistää Hua Hinin velttokullia vihaksi.

        Kielitaidottomuuden ja impotenssin vuoksi Hua Hinin papparaiset kutsuvat thaivaimoaan nimellä "kodinhoitaja".
        Hua Hinin papparaisten vaimot ovat viisikymppisiä maatuskaa vartaloltaan muistuttavia pottuneniä, jotka on revitty suoraan pellolta kotiorjiksi. Niille velttomunainen papparainen jakelee vihaisena ohjeita viittilöimällä ja örähtelemällä. Onneksi papat ei elä kauaa niin kodinhoitaja saa palkkansa sitten tämän kasvaessa koiranputkea.

        Tämä on se suurin syy Hua Hinin ukkeleiden kiukkuun: Ei seiso, ei ole rahaa eikä kielitaitoa. Normaaliin ihmissuhteeseen kyvyttömät metusalemit ihmettelee päivittäin että mistä ne Pattayan pojat saa niitä hoikkia kolmekymppisiä ja vieläpä juttelevat niiden kanssa ja tekevät asioita normaalina pariskuntana eikä kodinhoitajan ja orjapiiskurin tapaan.

        Hua Hinin velttokulli miettii että "se varmaan maksaa" ja sitten viha yltyy.

        Sellaista on köyhän, saidan ja impotentin elämä Hua Hinissa. Sitten aletaan lohduksi keksimään kökköisiä panetteliutarinoita "Pattayan kävijöistä".


      • 11Numball

        Sinun resuperseeen lerppanator ongelmat eivät ole kovinkaan olennaisia aikuisille miehille, reppana... Ne on ongelma vain sinulle maija, ja näytät olevan hyvin vihainen ja sekun huvittaa minua suuresti, resuperse


      • KysynVaanLerpattaja
        11Numball kirjoitti:

        Sinun resuperseeen lerppanator ongelmat eivät ole kovinkaan olennaisia aikuisille miehille, reppana... Ne on ongelma vain sinulle maija, ja näytät olevan hyvin vihainen ja sekun huvittaa minua suuresti, resuperse

        Menetkö taas illalla Dania katsomaan joka ei mielestäsi ole seksuaalisesti poikkeava?


    • TietoaOn

      Aloittajalle.

      On se auki mutta vaihtanut omistajaa.

      Sen on ostanut Pattayalahkolaiset, jossa puheenjohtajana Maija.

      • voiaikojavoitapoja

        Ihanko oikeesti - tämä sakki joka täällä viisaita kommenttejaan jakelee - tajuaa olevansa
        MATKAILUPALSTALLA ? Vaikuttaa väärältä paikalta näille = sekopäille ....
        Ja vielä " TietoaOn " nimimerkki valituttuna, Pysykääs penskat pois palstoilta !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe