Voimakkaat seiväshyppääjät

t544t5

Katson noita seiväshypääjä miehiä niin ei voi kuin ihmetellä mitä lihaskimppuja ja massamonstereita. leveät on hartiat, erottuvat olkapäät, paksut kädet. Itse treenannut 30 vuotta punttia ja en missään vaiheessa noin massiivinen ollut vaikka treenimetodeissa ei ole kyllä vikaa. Olen vielä treenannut kehonrakennustyyliin ja silti noin on isompia vaikka eivät varmaan koskaan ole kehorakennusta harrastaneet. No ei tuoola varmaan montaa natua kisassa olekaan.

13

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskinpanatuja

      Tuskinpa on montakaan natua. Viimeksi dopingista kärynnyt Suomen maajoukkueen miesseiväshyppääjä muuten kilpaili voimanostossa keväällä, eikä suinkaan wada-testatussa liitossa.

      • Naurattavajuttu

        Huvittavinta on se, että jos on roinalla vetänyt isoksi niin aina siitä lainalihaksesta osa jää pysyväksi vaikka käytön lopettaa. Dopinvapaata kilpaurheilulajia huipulla ei olekaan.


      • kkjkokb

        Ei muuten jää. Ainakaan ilman korvaus hoitoa...


    • Pelletttt

      Huippu-urheilijoilla ei ole rasvaa ja siksi lihakset erottuvat. Roinalihasta ei jää yhtään käytön jälkeen, ellei sitten aloita teston korvaushoitoa, minkä suurin osa dopingpelleistä toki aloittaa. Sitten voikin viisastella iltapäivälehdissä, miten on pitänyt itsensä kovassa kunnossa ikäisekseen, hehheh...

      • Peeeekka

        Käsittääkseni jää. Lihasmuisti se on ex-roinalihaksillakin ja täten kasvavat tai jäävät suuremmiksi kuin natuna olisi mahdollista jos treeni jatkuu. Toki jos vuosia vetänyt roinaa niin melkeinpä varmasti sen korvaushoidon joutuu ottamaan. Jos oma tuotto lakannut tai minimissä eikä korvaushoitoa ole niin sitten toki roinalihaksien rippeetkin katoavat, Mitenkä mahtoi olla aikoinaan eunukeilla, vai eunukoituivatko he jo lapsena?


    • läpisormien

      Roinaliiton kisoissa voimanostanut seiväshyppääjä on aikeissa osallistua yleisurheilun SM-kisoihin. Kertonee seiväshypyn puhtaudesta. Parille Suomen voimanostoliiton urheilijalle tuli kilpailukieltoa, kun oli läsnä saman roinaliiton tapahtumassa. SVNL ottaakin antidopingtyön tosissaan. SUL ottanee näköjään vähemmän tosissaan?

    • kkbkojnll

      Enpä nyt menis sanomaan seiväshyppääjiä "massamonstereiksi"... Alhainen rasvaprosentti kyllä on, mutta lihasta ei niinkään. Kontrasti puuttuu...

    • voimanalkeet

      Taas pelotellaan roinasta ja sivuvaikutuksista. Tosi monella roinaajalla on lapsia eli ei vaikuta siihen. Hyvinä puolina energisyys ja voima mikä kestää vuosikausia käytön jälkeenkin. Tietty kuntoilua täytyy jatkaa. Onhan se ymmärrettävää että ne ketkä ei uskalla ottaa kehitysaskelta haukkuvat ja keksivät huonoja puolia.

    • vm43

      Vaimoni ihailuasteikossa telinevoimistelijat ja 10-ottelijat menevät seivästelijöiden edelle.

      Kemia-avustuksen käyttöskaala on laaja. Lääkinnällisestä käytöstä omatoimiseen 1000 kertaiseen piikitykseen.
      Jokunen aika sitten juttelin salilla uransa lopettaneen SM tason bodarin kanssa. Lopetettuaan piikityksen romahti hepun S-Teston taso 2:een. Sanoi ei jaksaneensa nousta sängystä pois.
      Nyt treenasi lääkärin määräämillä korvaustestoilla.

      Eräs salituttuni, 50v heppu, piikittää reseptin 3kk:n annoksen muutamaan viikkoon.
      Äijä on treenannut vuosikaudet ja käyttänyt kemia-avustusta kohta 3 vuotta ja tulos näkyy.

      Olen itse 73v ja käyttänyt reseptin mukaisesti geeliä 8 vuotta ilman sivuvaikutuksia. Syöpäleikkausten vuoksi oli geelauksessa 9kk:n tauko ilman paniikkia.
      Varovaisesti puolitehoilla aloitetun kuukauden treenin jälkeen oli oma tuotantoni S-Testo 22 mutta teetin kokeen yksityisellä ja aloitin uudelleen geelauksen.
      Vanhan ukon lääkinnällinen käyttö.
      Superviisaat sanovat tietenkin, ettei S-Testo todista mitään. Olkoon todistamatta mutta olen tyytyväinen olotilaani joka suhteessa.

    • truut

      Horkka on ihan samanlainen käyttöaine kuin mikä muukin. Jos käyttää kohtuudella ja pitää taukoja, no problem. Jos otat vähän alkoholia joka päivä 2-3kk niin ei haittaa , mutta jos ryyppäät vuoden niin voi tulla harmeja. Käytät suolaa yli suositusten 1kk ei merkittävää , mutta kunnon suolausta 2vuotta niin johan on arvot koholla.

    • Luuloa

      Kyllä on huvittavaa lukea dopen puolustajien juttuja kun näkee etteivät mitään asiasta tajua. No ihminen tietysti selittää asiat itselleen parhain päin että ei tarvitse myöntää omaa tyhmyyttään. Tunnen monta 70 natua jotka eivät testoa ja ovat hyväkuntoisia ja vahvempia kuin tämä yksi täällä aina itseään pakonomaisesti kehuva.

      • vm43

        Kiihkoton asenne aiheeseen näyttää ärsyttävän!
        En ole havainnut yhtään dopingin puolustelijaa. Mielipiteitä, havaintoja ja omia kokemuksia kylläkin.
        Se, milloin lääkärin reseptillä määrätty korvaustesto muuttuu dopingiksi, määrittyy lukijan korvien välissä hänen omien ennakkoluulojensa perusteella.
        Minulle oma olotila yleisessä mielessä on tärkein. Joku mave vain haijastaa sitä.

        Rajattomassa itserakkaudessani käsitän viimeisen virkkeesi tarkoittavan minua?
        Olen kilkutellut omista kokemuksistani enkä ole lässyttänyt yleisellä tasolla "viisauksia".
        En vertaa kuntoani muihin vaan minua kiinnostaa oma olotila ja sen muutokset.
        88kg/73v ukon mave 200kg normitekniikalla on minulle hyvä eikä tule siitä koskaan paranemaan.
        Jos joku vetää siitä herneet nenäänsä niin se on vain hänen migreeninsä.

        Mutta jotkut tulkitsevat kaiken kielteisesti pyrkimättäkään objektiivisuuteen.


      • ajatustaelämään

        Ihme itkemistä. Koita hyväksyä että kemian tuotosta siinä missä muutkin. Jos suola ja sokeri keksittäisiin nykypäivänä niin olisivat kiellettyjä mutta kun niiden ympärillä on valtava bisnes niin ei haittaa. Sama kuin teollisesti puhdistettu vehnäjauho, sitäkin tungetaan joka paikkaan ilman että välitetään pitkäaikais vaikutuksista.
        Monissa hajusteissa ja voiteissa on sellaisia kemikaaleja että hormoonit pikku juttu.
        Ota selvää ja ajattele, ihan ite. Älä ole aivoton lammas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe