Koska ihastuitte tai rakastuitte kaivattuune?

Joskustapahtui

Milloin tämä tapahtui ja mitä muistat niistä hetkistä?

93

4556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhlissaoltiin

      2009 maaliskuussa. Tunsin hänet jo ennenkin, mutta tuolloin kävi eräs kohtaaminen joka muutti kaiken.

      • Touholiini

        Minä ihastui chiuahaani ensi silmäyksellä.
        ja kuinka se nukkui hihassani koko tulomatkan, mutta heti päästyään kotiin alkoi riemukas ralli. Se eikä ikävöinyt yhtään. Siksi sen nimeksi tuli Touho. minulle rakas koira.Enpä tiedä jos ostaisin toisen chiun, koska pelkään, että siitä ei tulisi yhtä ihanaa koiraa kun Touho on. Olen nyt netistä lukenut ongelma chiuoista,että pelkään, ettei minulla tule toista yhtä ihanaa koiraa, kun Touho on, sillä on fantastinen luonne, eikä ulkonäössäkään ainakaan pahimpia ainakaan ole. Touho on kaikkea sitä, mitä huippukoiralta voi odottaa.


    • Tämäpäsullem

      Olin kyllästynyt ja kun huomasin sen kiinnostuksen toimin ovelasti ja lähti leikkiin mukaan. Ihastuin sen rohkeutensa ja kuinka ei välitä muiden puheista. Jännää leikkiä leikki kanssani. Kun jäi kiinni omasta mokasta ja nolosti rapisi ihastus silmistä kerralla. Näin minkälainen kiukuttelija ja vaihtelee mieltään tämän tästä. Muistan sen kuinka jännää se oli. Mutta tuon mokan jälkeen näin minkälainen on. Varsinkin kun sain yhteiseltä tutulta uhkauksia sekin teki päätökseeni vauhtia.

      • kylmäm

        eli et tee itsenäisiä päätöksiä? no hei hei


      • IhmeSekoOlet

        Jep, kukaan jaksa tollaista testaajaa.


    • ihana.nainen.olen

      Sairaalassa kuntoutusosastolla
      Neurologian lääkäriin

    • aikasemmikihiemankatellu

      Loppukesästä 2009 ja kaiken muistan

      • Eivoiunohtaa

        niin oli vuosi 2009..sen jälkeen olen häntä ajatellut päivin että öin,ajattelen vieläkin.


    • Silloinsentajusin

      2012 loka-marraskuussa sen tajusin että tunnen jotain syvempää ja erilaista häntä kohtaan kuin mitä muita kohtaan tunsin.

      Sitä ennen olin kieltänyt tunteen erilaisuuden muihin nähden.

      • viisivuottasitten

        Mitä teit, kun käsitit tunteesi?


      • siihenjäi
        viisivuottasitten kirjoitti:

        Mitä teit, kun käsitit tunteesi?

        Otin yhteyttä hänen ystäväänsä.


    • Eisalamana

      Kaksi vuotta sitten. Se oli hidas prosessi, joka yhä syvenee.

      • sammahär2015tajusin

        Ihan sama juttu mulla. Kaksi vuotta sitten. Hidas prosessi joka aina vaan syvenee.


    • LaiturillaEnVieläTiennyt

      Ihastus hiipi hiljaa, miltei varoittamatta. Kun sen vihdoin huomasin, ihmettelin miksi en aiemmin ollut tiedostanut asiaa kunnolla. Ehkä en ollut antanut itseni uskoa. Ensimmäisistä kummista ajatuksista ja "enhän mä nyt tuohon ihastunut ole" tyyppisistä ajatuksista meni kuukausi, kunnes tajusin keikkuvani rotkon reunalla. Hän se sinne reunalle minut sysäsikin, kun huomasin etten tainnutkaan täysin yksin ajatusteni kanssa olla.

      Rakastumisen tunne seurasi myöhemmin. Eikä ole laantunut, vaikka vastakkaista olen lukemattomat kerrat toivonutkin. Kokonaisen ihmiselämän mittakaavassa aikaa on kulunut vasta vähän aikaa. Tuskaisen kauan silti.

    • näinkävi

      2014 loppupuolella ihastuin ja 2015 alkupuolella alkoi tunteet syventyä. Tänään rakastan täysillä!

      • Vaiyhäerillään

        Oletteko yhdessä? Onko n-m vai m-n?


      • näinkävi
        Vaiyhäerillään kirjoitti:

        Oletteko yhdessä? Onko n-m vai m-n?

        Yhdessä ollaan. Mies joutuu olemaan toistaiseksi paljon pois kotoa, kaivattu mikä kaivattu.
        Onneksi muutetaan toiselle paikkakunnalle aika pian ja sitten saadaan olla enemmän yhdessä!


      • Vaiyhäerillään

        Samat ajankohdat on minullakin,siksi kysyin. 2014 syksyllä ihastuin ja seuraavana keväänä tunteet syveni. Mutta yhä olen yksin. :/ hienoa että olette päässeet yhteen.


      • näinkävi
        Vaiyhäerillään kirjoitti:

        Samat ajankohdat on minullakin,siksi kysyin. 2014 syksyllä ihastuin ja seuraavana keväänä tunteet syveni. Mutta yhä olen yksin. :/ hienoa että olette päässeet yhteen.

        Joskus pitää vaan mennä virran mukana. Ei meidän suhde olisi edes alkanut jos se olisi jäänyt pelkästään mun uskalluksen varaan. Me tavattiin ihan sattumalta ja jos oltaisi jänistetty niin toista tilaisuutta ei varmasti olisi enää tullut.


    • Tietoinenvalinta

      Vuonna 2015 päätin että hän se on.

    • inmaindkr

      En muista 😀 mutta tuli mieleeni, että kerran kuljin hänen (nainen) ohitse ja huomasin kehonkielessä pienen värähdyksen. Ehkä se oli sen takia, kun olin vähän jo päättänyt pitää hänestä, niin koin näkeväni tällaista. :)

    • HänOnHauskaJaÄlykäs

      Ensimmäisen kerran kun niin kävi, minä rakastuin vakavasti. Oli ehkä vuosi 1990 tai niillä main. Hän oli minua varttuneempi ja minä ihan liian nuori suhteeseen. Meillä on ikäeroa viitisentoista vuotta. Ensin järjestin kunnon riidan ja sen päätyttyä sopuun ja universaaliin rakkauteen ilman mustasukkaisuutta kykenin unhoittamaan ikävän uskoen että joskus parinkymmenen tai kolmenkymmenenviiden vuoden kiluttua vihdoin saamme toisemme. Tapasin hänet siinä aikakausien välissä kerran sattuman oikusta. Se on itse asiassa ainoa kerta kun kohtasimme kasvotusten. Olin aikuinen enkä uskonut sellaiseen legendaan kuin " rakkautta ensi silmäyksellä ". Valitettavasti nIin siinä kuitenkin kävi, ja juuri hänen tokien häidensä aattona. Akuutissa kriisissäni saavutin hypnoosilla muistinmenetyksen kun tuntui niin pahalta jättää taas hyvästit vaikka taisin ajatella että väkisinkin hän myöhemmin tulee järkiinsä ja eroaa voidakseen aloittaa suhteen minun kanssani. Aloin näkemään 2012 piinaavan ikävän täyttämiä unia hänestä ja meni pari vuotta kunnes muistin kuka tuo sydämeni vienyt sankari on. Hän on parasta mitä tiedän.

    • Naiseltamiehelle

      2015 aloin ihastua, syveni pikkuhiljaa

    • javedättää

      En ihastunut. On vain haaskaa kirjoittaa.

      • Ei_voi_käsittää

        Miksi koet että vedättäminen on hauskaa?


      • Palmujuttuja
        Ei_voi_käsittää kirjoitti:

        Miksi koet että vedättäminen on hauskaa?

        Miksi en kokisi? :D


      • Sitä_vaan_että
        Palmujuttuja kirjoitti:

        Miksi en kokisi? :D

        Luulis että olis jotain tärkeempääkin tekemistä..


      • VaahteramäkiE
        Sitä_vaan_että kirjoitti:

        Luulis että olis jotain tärkeempääkin tekemistä..

        Tietokonepelit on kans kosi kivoi ja pilasoitot


      • Jotkuon

        Aika pipiä...


    • MinevaanN

      2007 marraskuussa laivalla kohdattiin kunnolla ja sitten koulussa ohimennen. Juteltiin paljon ja suudeltiin.

    • Onollut

      Rakkaus koetuksella monta kertaa. Rakastuin häneen kauan sitten, valitettavasti rakkaus oli vain yksipuolista, mutta rakastin häntä silti.

    • yhäedelleen

      Muutama vuosi sitten, unet olleet merkittävässä roolissa.

      • tarkkaan_ottaen

        vuosiluku mikä...?


    • Rakkauttako_

      Se tapahtui 2017
      Näin hänet joskus teini-iässä eka kerran ja ihmettelin että mistä tuollaisia tulee kun oli niin hyvännäköinen.
      Seuraavan kerran näin hänet aikuisena.
      En tarkalleen tiedä milloin tämä tunne ryöppy iski , mutta on ihan järjetöntä.
      Välillä on ollut kauhea ikävä.
      n>m

    • MentiinköKoskaan

      2009/10 katseen loi.

      Nykyään en tiedä missä mennään vai mennäänkö missään.

      • MennäänVieläkin

        Sen katseen vanki.


    • Vastausyhdeltämieheltä

      Kevät-kesä 2015. Näin naisen.

    • vähänmuistan

      2017 - 02 - 29

      • Tapasinsilloin

        Ettei vaan ollut 1.3.?


      • Ehdotanpavain

        No minäpäs ehdotan 25.2.17?🙂


    • EiOleMerkitystä

      Muistan kyllä, mutta ei taida olla mitään merkitystä mitä tai milloin, kun hän ei oikeasti näköjään mitään halua.

    • Hme-15-

      2015 kesä-syksy tämä pieni-suloinen-nainen vei järjen päästä. Paska fiilis kun ei mene molempiin suuntiin. Loppu lyhyee..

      • Sgsggddgd

        Milloin loppui?


    • AlustaAstiTiennyt

      Kesäkuussa ja lopulta marraskuussa 2012.

      Rakastan lopun ikääni. Ja hyvin muistan..

      • ewrtrt

        Naisen vai miehen? Millä kirjaimella nimi alkaa?


      • Kesästä2012
        ewrtrt kirjoitti:

        Naisen vai miehen? Millä kirjaimella nimi alkaa?

        Jiillä alkavan miehen.


      • Ketäkaipaankaan

    • noin.se.meni

      2015 näin miehen ensimmäisen kerran,
      2016 kesällä ihastuin,
      2017 vasta tajusin, että ihastuin...

    • aikaeikypsä

      Tapasin hänet ensimmäisen kerran varmaan 25 vuotta sitten, olin vielä varhaisteini ja hän minua paljon vanhempi. Meni monta, monta vuotta ja jo unohdin koko ihmisen olemassaolon kunnes vastikään tapasimme uudestaan ja muutama viikko sitten huomasin olevani ihastunut. Pelkään pahasti että voisin jopa rakastua ja se nyt ei vaan sovi.

    • mut2009sanotan

      Oikeasti taisin jo hieman ihastua silloin joku 15 vuotta sitten koulun käytävillä mutt vahvemmat tunteet tuli sit joskus hieman myöhemmin.

    • Muistelenhyvällä

      Keväällä 2013. Minä töissä hän asiakas.
      Siinä sitten kyseiselle miehelle puhuin jotain ihan normaali asioita ja jotenki vaan yhtäkkiä katseet kohtasi. Ainakin itsestäni tuntui että siinä oli sitä jotain. Katseet poltti ja se vetovoima.
      Kyseisestä miehestä tulikin ihan mun vakkari asiakas :)
      Hauskoja oli ne hetket kun kohdattiin ja katsottiin toisiamme silmiin, aika pysähtyi.
      Edelleen on kiva muistella niitä kivoja hetkiä.
      Niitä ei takaisin saa mutta muistella saa <3
      Ihastuin todella vakavasti.

      En ole nähnyt häntä enää koska monia asioita on muuttunut joiden takia se ei ole mahdollista

    • KakkapyllySaukko

      Ensinäkemältä 2011. Ei yhteyttä, ei olla nähty aikoihin.

      • Sama_vuosi

        Minulla.2011 joulukuu huomasin ajattelevani häntä miestä.♡♡


      • rumiIus
        Sama_vuosi kirjoitti:

        Minulla.2011 joulukuu huomasin ajattelevani häntä miestä.♡♡

        Vastasit sitten kakkapyllysaukolle? ;X


      • kamalus
        rumiIus kirjoitti:

        Vastasit sitten kakkapyllysaukolle? ;X

        Normi meininkiä.


    • 2017rakkaus

      Ihan alussa huomasin hänet ja pidin häntä etäisenä ja ihanana, nyt myöhemmin turustuttuani hän on paljon enemmän kuin muut.

    • kulkukoiraraasu

      2015 Joulukuussa tanssimme yhdessä, minä rakastuin sinuun. Etsinyt ja kaivannut sinua, sinua, vain sinua.
      m-n

      • Memeininki

        Heh, minäkin olen ihastunut erääseen 12.12.15 tanssimisen yhteydessä, muttet ole hän. Oli mulle tärkeä, paljastui paskaksi loppupelissä.

        Tapasin toukokuussa 2017 ihanan miehen. Hän on minulle kaikki. Yhdessä olemme ja pysymme.


    • kulmakuppila

      Ihastuin vuonna 2012 kevät-talvi aikana. Hän oli tarjoilija paikassa jossa kävin kahvilla.

    • Omaasia

      Ei kuulu sulle!

    • Korkkipuusta

      Voisin ihastua koska hänellä on muutama ihana luonteenpiirteet ja lisäksi uskoisin hänen olevan seksuaalisesti valmis odottamaan että jos kyse on josten vakavammasta niin sitten vasta

    • Mikaelgabriel

      Tummalla miehelle oli toi. Pidän hänestä kyllä erityisesti, varsinkin luonteesta ja eleitä. En tiedä miksi muut yleensä ihastuu. Tilannetta on ehkä hänessä parasta

    • Gloriia

      Elokuussa 1978, yhä yhdessä ja yhä rakastaen.

    • Sayneverhaii

      Liian iso pääse? Mut oon laihtunutkin.. Sitäkö kiigastaa

    • katsottiinpitkäänsilmiin

      Kaksi vuotta sitten

    • Itseniherra

      Ihastuin pari vuotta sitten. Nyt tunteeni pikkuhiljaa syventyneet.

    • tunnistatkominutästä

      Katseissamme oli ikuisuus ja suuri tunne 2015 huhtikuussa. Ei ole haihtunut tunne yhtään, edelleen<3

      • näinseonkyllä

        Ainakin tää sopii mun tarinaan.

        Ei ole haihtunut yhtään. Voisin katsella ikuisuuden, koska olet sellainen että ihailen vaan <3


    • Minäsevaankävin

      Kauan sitten. En osaa katua sitä ihastumistsa. Vieläkin tunnen että tykkää n hänestä. Joka kerta kun näen, sydän lyö ylimääräisen lyönnin ja sanoo voih 😚 Kirjoitin aikoinani täällä paljonkin omia tuntemuksia. Teelle hyvää kesää ja rakkautta elämään, varmaan onkin, mutta aina vaan lähetän hänelle hyviä ajatuksia, siitä on jo tullut tapa. Ei ole tapana kirjoittaa enää, mut nyt hetken mielijohteesta kävin.

      • samoinajatuksin

        Kiitos omin tämän :). Hyvää kesää hänelle sekä lämpöiset ajatukset.


    • sellaista_elämä_on

      No mä ihastuin varmaan jo edellisen vuosituhannen puolella. Pyysin sitä kahville tämän vuosituhannen puolella, ei lähtenyt. Sit mä yritin pitää "suhteen" mahdollisimman platonisella tasolla, mut eihän siitä tullut mitään. Mitä enemmän mä olin sen kans tekemisissä, sitä pahemmin mä sotkeuduin... Yritin pyristellä tunteita vastaan, mut eihän siitä mitään tullut. Jossakin vaiheessa mä vain tajusin, et on pakko antaa periksi tunteille, vaikka se ei musta ikinä tulisikaan pitämään millään tavalla. :(

    • Ikinätuntenuniin

      2016. vuosiluku

      • samamieles

        Ihan jees vuosiluku. 👍


      • nainentäälläm

        Kuka siel? Oisko meillä yhteistä?


    • se_ei_mee_pois

      Since 2002...

    • juhlapyhänä

      Pääsiäisenä.

      • unholaanjäi

        Se taisikin olla ainoa kerta kun edes muutama sana vaihdettiin.


      • juhlapyhänä

        Kuinka niin?


      • unholaanjäi

        Tämä siis oli se ainoa kerta kun hänet näin... Kadonnut kuin tuhka tuuleen. Miehelle.


      • kauansittenkaukana

        Pääsiäisenä, mutta kauan sitten. Ei kuitenkaan ole unohtunut, päinvastoin.


    • eriliigassa

      Näin hänet näillä kylillä jo nuorena .. noin miljoona vuotta sitten...lenkillä mutta hän pyöri vanhempien tyyppien kanssa. Hän aiheutti jo silloin wow - tunteen mutta
      emme olleet silloin missään tekemisissä.

      muutin takaisin näille kulmille ja sama tunne tuli edelleen, pelkästä näkemisestä.

      Muutama keskustelu on ajattanut jostain syystä fiilikset
      ihastuksen puolelle. Olen ihmeissäni - miksi ja mistä tämä tunne tulee?

      joo on hot, mutta silti
      en yleensä reagoi kehenkään

    • jatkuuainavaan

      -99 lokakuussa tavattiin eka kerran, sain kirjeen, ihanimman koskaan. Siitä muutama viikko, seistiin lumisateessa ja suudeltiin. Silloin vain tiesin, en tainnut edes ihastua vaan rakastuin päätä pahkaa koko järjestäni ja sydämestäni.

      • Ihanaolet

        Jatkuu aina vaan. Tämä kuulostaa niin tutulta. En ole koskaan unohtanut sua. Minäkin tiesin että rakastuin. Tiemme erosivat, mutta ei ole koskaan myöhäistä yhdistää niitä vaikka joskus lumisateessa..


    • selvempihomma

      Huhtikuisena torstaina.

    • elämästäkin

      Siitä on jo monta vuotta, kun tapasin hänet uudestaan monen vuoden jälkeen.

    • Carpediemeiksniin

      -16 huhtikuun lopussa tapasimme, sitä seuraavana kesänä ihastuin ja syksyllä rakastuin.

    • SaarnattuOn

      Useampi vuosi oliin jo seurusteltu. Mä olin ihan kusessa alussa sen ulkonäköön, oli niin mus mus. Piti mulle moraalisaarnan vikanäkemyksestäni ja sitten jotain oikeaa liikahti minussa... Nykyään tuo on tossun alla mun saarnoista.

    • kaksiyhdessäjoskus

      Hyvin kauan aikaa olen pitänyt hänestä, mutta ihastunut muutama vuosi sitten.

    • SeijaSäkkin

      En näe mitään säkin takaa.

    • tavatatti

      tavattiin kerran kouluss a jos toisenkin. tavattiin välitunnit ja luntattiin.

    • AikuiNeN-Jo-olen

      Vuonna 2007 joulukuussa oli ensitapaaminen illan tuntumassa eräällä parkkipaikalla ja oli ihanin tapaaminen mitä kohdalleni on koskaan sattunut. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin osaan muistella aikaa kaiholla koska sain tuntea aidon rakastumisen tunteen...

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe