Suomalaiset lapset kamalia

Edamjuusto2

En ymmärrä miksi te suomalaiset ette kasvata lapsia. Aivan todella huonosti käyttäytyiä. Ja likaisia. Meillä Venäjällä osataan kasvattaa ja meidän lapset ovatkin parempia kuin suomalaisten lapset.

9

108

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201706222200225948_ul.shtml

      Mitäköhän tuokin poika teki Venäjällä mun kodissa olisi saanut paremman kodin olenhan suomalainen. Mutta köyhä ja jatkuvassa stressistä mutta enpä juo. Venäjällähän se on jatkuva suomisen pilvet huudot kuulu kotiini asti vaikka pieniä lapsia.

      • Suomisen =juomisen
        Vihaan sanansyöttöä


      • Voisit huoletta muuttaa Venäjälle takaisin olisin niin ylpeä sinusta. Eläkä saarnaa minulle seurauksista miksi haukkua täällä suomalaisia,
        se ei kerro yhtää hyvästä käytöksestä.


      • Edamjuusto2

        Me venäläiset äidit olemme parempia.osaamme meikatta kauniiksi itsemme. Kasvatan lapsista venäjänkielisiä Suomessa.


      • Edamjuusto2 kirjoitti:

        Me venäläiset äidit olemme parempia.osaamme meikatta kauniiksi itsemme. Kasvatan lapsista venäjänkielisiä Suomessa.

        Osaatteko, ei käytös sitä ole valehtelijan venäläisen tutustui ja vei lapseni vaatteita. Käskin pysymään erossa mutta valheita se nainen sylki minusta pihalaisille. Kahdessa viikossa muutti pois kun minulla oli sitä vastaan.


        Ongelma on tämä. Jos oikeasti olisit rehellinen ei tässä syytteilyitä varmasti oikeasti on joku hyvä äiti mutta tämä nainen ei ollut. Sinäänsä tämä tafina kerro kuinka kilpailuhenkisiä ja valehteluhenkisiä olette.


        Voisit yrittää puhdistaa mainees vähän tarkkailemalla ja häätämällä ne typerän tekijät jotka pilaavat teidän maineen. Täällä ei hyväksytä valehtelua.

        Esillä sitä perusluonteeltaan edes tiennyt olevan niin ilkeä mutta. Minulta meni luotto voisit olla rehellisempää eikä erotella ihmisiä ja kasvattaa lapsista rehellisiä. Se on mahdollista Suomessa ei Venäjällä. Mutta köyhissä oloissa täällä saa elää.

        Muuta itseäsi älä kilpaile.


    • Edamjuusto2

      En halua muuttaa Venäjälle. Suomalaiset ovat niin paljon velkaa.meille.me nostimme Suomen ylös

      • Faktoja.kiitos

        Typerä trolli. Mene kioskille mopoilemaan.


      • Te ette mitään nostanut. Sinut on manipuloitu. Mikä normaalia Venäjällä ja ne käännetään omaksi eduksi vaikka muut maat tietävät, mitä oikeasti ovat.Suosin poistamaan kilpailuhenki se on naurettavaa. Olemme kohta yksi iso pläntti eikä ole erottavissa minkä maalainen.

        Minä olen ollut 14vuotta suhteessa ja kuudetta odotan ja vaikka ollaan riidelty 7vuotta.rehellisyydellä, olen ukkoseni saanut enkä valheilla.

        Muuta itseäsi


      • Edamjuusto2

        En ota vastaan jehova todistajalta neuvoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe