Erikoista autokauppaa Muuramessa

EiHaluaPetetyksi

Etsiskelin itselleni pientä pakettiautoa ja Nettiauton hakukenttään luettelin ne varusteet, joita tulevassa pakettiautossani halusin olevan.
Yksi näistä tärkeistä varusteista oli vetokoukku.
Hetken kuluttua edessäni näytöllä oli lista kyseisillä varusteilla etsimistäni, myynnissä olevista autoista hintoineen.
Löysin pian kiinnostavan kohteen, jota myi K-S Autopalvelu Muuramesta.

Kuvia selatessani en löytänyt autosta vetokoukkua, joka lisävarusteluettelon mukaan siinä piti olla.
Jäljempänä tekstistä löysin erikseen klikkaamalla kohdan, jossa sanottiin: " - Vetokoukku 500€ lisähinnasta, siksi ruksittu varustelistaan".
Etusivun yläreunassa oli siis hinta isoilla numeroilla ilmoitettuna ja alla olevassa varusteluettelossa mainittiin autossa olevan myös tuon kaipaamani vetokoukun.
Mutta jos noilla varusteilla olisin siis auton halunnut, olisi minun pitänyt pulittaa vielä 500 euroa lisää hintaa, ilmoitetun hinnan päälle.
Eikö tällä samalla perusteella kuka vain voi lähteä myymään autoaan erittäin halvalla hinnalla, ilmoittaen siinä olevan kuitenkin luxus-luokan varusteet ja kaikki mahdolliset herkut.
Tosin ilmoitukseen pitää alas piilottaa teksti, jossa lukee: "Luxusvarusteet ja herkut 20000 € lisähinnasta, siksi ruksittu varustelistaan".
Ainakin minun mielestäni tällainen tapa myydä ja ilmoittaa myynnissä olevista autoista ei ole asiallinen ja reilu.
Pikemminkin tässä mielestäni kyse on asiakkaan harhaanjohtamisesta.

Mitä mieltä muut olette?

20

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koukku_housuissa

      Ketä kiinnostaa sinun vetokoukku tai eukoksi peräpukamat.

      • Vajakille_vastaus

        Mitä tarkoittaa "eukoksi perämukamat"?
        Oletko vajakki?


      • elä_kysele

        Jyväskylässä muuta asukaan kuin jälkeen jääneitä apukoululaisia.Turha täältä on kysyä mitään vastaus on aina sitä samaa shittiä


      • HoitoonMars

        Hällä oli aamulääkkeet ottamat?


      • HoitoonMars
        HoitoonMars kirjoitti:

        Hällä oli aamulääkkeet ottamat?

        Ja minulla myös...


      • viriviritööttt

        Säykin porukka selvästi asialla


      • UteliasKysyy
        viriviritööttt kirjoitti:

        Säykin porukka selvästi asialla

        mikä porukka, onko isokin


    • gy8gf4

      Kaikella ne autokauppiaat yrittää "huijata", sama kuin joskus mulle tapahtunut, käytettyä autoa jos ostaa ja valittaa että alla on huonot renkaat ja yrittää tinkiä siksi hinnasta niin autokauppias tuumaa että saadaan siihen kyllä tuliterät renkaat mutta ei vielä siinä vaiheessa kerro että renkaat maksaa sitten lisää töineen, näin kauppias kiertää hinnan tinkimisen huonoista renkaista. Yleensä heti tuollaisessa tilanteessa sanon "kiitos ja näkemiin", autoja kun on pilvin pimein mistä valita.

      • rahantuhlausta

        Kun vaihtaa parin vuoden välein tuliterän menopelin niin tietää mitä saa.Minä en vanhoihin kotteroihin rahojani pistä joissa vikaa yhtenään


      • LuuserLoinen
        rahantuhlausta kirjoitti:

        Kun vaihtaa parin vuoden välein tuliterän menopelin niin tietää mitä saa.Minä en vanhoihin kotteroihin rahojani pistä joissa vikaa yhtenään

        Tuskin teikäläisellä luuserilla on edes autoa...


    • vennialunasti

      Mitä noista vetokoukuista alat täällä valittamaan. Etsi toinen vetokoukullinen auto sieltä sivuilta. Onhan noita ilmoittajia nettiautossa.
      Onhan siellä muutenkin vaikka minkämoista ilmoitusta yksityislläkin, että joskus oikein ihmetyttää. Eniten suututtaa, kun vakuutusyhtiöt hinnoittelee lunastettavat ajoneuvot nettiauton hintojen mukaan, halvin hinta ja se on siinä! Loput lähdet sitten valittamalla hankkimaan Vakuutusturvalautakunnasta, jonka päätös ei sitten sido yhtiöitä mitenkään.

      Eli voit olla hyvin ostamatta tuota vetokoukutonta autoa, mutta sitä et voi mitenkään välttää, että joku tulee autosi kylkeen kolmion tai STOP-merkin takaa ja joudut syyttömänä osapuolena nettiauton hinnoittelun uhriksi autosi lunastuksessa.

      • stoppidehär

        Sillälailla luuseri hönö yrittää päteä ajele sinä vaan sillä koppimopollas


      • Pumppumies

        Sina valkonen poika huutaa kun musta mies pumpaa sinua kunolla...


      • hiihooheee

        Hahaa siinäs kuulitte maitonaamat


      • molomiespaneepeppuun
        Pumppumies kirjoitti:

        Sina valkonen poika huutaa kun musta mies pumpaa sinua kunolla...

        juu, mustalla on iso molo


    • Turpooooooo
    • Gfh

      Iät ja ajat nettiauton ilmoituksissa on ollut kliseenä "kuvan vanteet eivät kuulu kauppaan, mahdollisuus ostaa lisähintaan" tai "autossa olevat hifit lisähintaan".

      • Pisssste

        Nii mut niitä ei saa laittaa lisävarusteluetteloon jonka perusteella määritellään hakutulokset auton etsijälle.
        Hakurobottia käytetään täsmähakuun jolla haetaan tuhansien autojen joukosta juuri itselle sopivaa ajokkia ja jos joku ilmottaa olemattomia tai myyntihintaan kuulumattomia lisävarusteita sielä ni koko systeemistä ei oo hyötyä.
        Jos jotai ylimäärästä haluu auton mukana myydä lisä hinnalla ni niitä ei saa sisällyttää varusteluetteloon jos ei ne kerran kuulu ilmotettuun hintaan.
        Pissssste.


    • Ylpeä_autonomistaja

      Itse olen kyseisestä liikkeestä ostanut auyon ja luvattiin kunnon sisäpesu samaan rahaan. Menin paikalle niin se myyjä imuroimassa juuri autoa itse:) ja semmonen 3min haista paskan sinnepäin sjtaisu. Puhuttiin kumminkin ammattitason sisäpesusta :)))

    • Jamo-88

      Joo tiedän kanssa kyseisen kioskin. Hakee saksasta paskimmat romut,mitä halvalla saa ja sit kauppakirjan tekee sillei et pääsee ku koira veräjästä ku paskat hajoo.. kuhan vaan ei kuseta väärää tyyppiä joskus..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe