OAMK tulokset

Terveydenhoitajaksi

Onko kukaan saanut vielä valintatuloksia OAMK:sta? 😨

34

2722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävaan3

      Valinta kesken...... ei jaksais odottaa enää!!

    • Sosionomiksi

      Valinta kesken lukee minullakin vielä... Turhastuttavaa odottaa

    • pääseekösisään

      Jep valinta kesken, tosin äsken tuli tulokset TAMK:sta, joka on samassa valintaryhmässä kuin OAMK eli eiköhän sieltä kohta tipahtele

      • entiedämutta

        Ilmeisesti TAMK ei oo ollu mukana valintakoeyhteistyössä ja siksi sieltä tulee aikasemmin kuin muista pitäis tulla vasta perjantaina. Ainakin joku kirjotti näin täällä.


      • muttakunehkä

      • hupstarkoitin

        Joo unohdin mainita että tarkoitin sitä Valintaryhmä 1 johon kuulu sh jne. Onko sulle tullut siis jo tosta Valintaryhmä 2 tuloksia?


      • tulitulokset

        Joo tänään tuli TAMK röntgenhoitajan tulokset vaan eipä ole OAMK röntgenhoitajasta kuulunut


      • Utelias1112
        tulitulokset kirjoitti:

        Joo tänään tuli TAMK röntgenhoitajan tulokset vaan eipä ole OAMK röntgenhoitajasta kuulunut

        Pääsitkö kouluun?


      • aikalähelle

        Varasijalla 10, vähän ihmetyttää että millähän perusteella ne laski mulle pisteet kun kävin kokeissa ainoastaan Oulussa


      • Utelias1112
        aikalähelle kirjoitti:

        Varasijalla 10, vähän ihmetyttää että millähän perusteella ne laski mulle pisteet kun kävin kokeissa ainoastaan Oulussa

        Onko sulla 1? Otatko paikan vastaan jos pääset


      • theresstillhope

        Mulla järjestyksessä 1. OAMK, 2. TAMK. Jos Ouluun tarjotaan suoraa paikkaa niin otan vastaan mutta jos ei, niin jännittäminen jatkuu ja yritän varasijalta päästä sisälle.


      • Jeejee11122
        theresstillhope kirjoitti:

        Mulla järjestyksessä 1. OAMK, 2. TAMK. Jos Ouluun tarjotaan suoraa paikkaa niin otan vastaan mutta jos ei, niin jännittäminen jatkuu ja yritän varasijalta päästä sisälle.

        Okei nyt jännäillään:)


    • truustoory

      Viime vuosina amk tulokset on tullut viimeinen päivä eli se 30.6 tänä vuonna, Tamk jotku alat ovat eri valintakoeyhteisössä ja niistä tulos jo tullut siksi.

    • Terveydenhoitajaksi

      Josko kuitenkin jo tänään, ei jaksa enää tätä piinaavaa odotusta... 😅

    • vieläodotellaan

      Huh ihan äsken tuli OAMK röntgenhoitaja tulokset, 1. varasija jospa sitä sisälle päästäis :)

      • Drww

        Itsellä varasija 68. :D. Ei muutako toivotaa että pääset (y)


      • Hmmmmm1

        Mulla 9 varasija.


    • jeepääsin

      Oamk sosionomitulokset tullu!

    • jippi77777

      Röntgenhoitaja 😊hyväksytty! Äsken tuli...

    • Roosaliisa9

      Varasijalla 9. ei taida olla toivoakaan pääsystä..

    • 345tytyh

      Myös bioanalyytikoiden tulokset on tulleet! Pääsin opiskelemaan! :D

    • yyh

      11. varasija bioanalyytikoksi ja rtg-hoitsuksi, mutta silti lukee että valinta on kesken?

      • Yyh

        Eikun Joo, mutta tuntuu hassulta olla samalla varasijalla kumpaankin :D


    • 345ygh5

      Onko kenellekään hyväksytylle tullut sähköpostiin tuloskirjettä?

    • Padadam

      Joskus neljän aikaan tuli opintopolkuun näkyviin OAMK Kätilö Hyväksytty :) Sähköpostia ei näy vieläkään.

      • Straa

        Syksyllä nähdään, minunkin tieni käy Oamkiin oppimaan kätilöksi! :)


    • Pumpum6

      Sairaanhoidon päivätoteutus Oamk hyväksytty :)

    • Pffft

      Täällä ketään joka on alottamassa nyt elokuussa OAMK Oulaisissa sairaanhoitajan monimuoto-opinnot?

      • jejjejej

        täällä oamk oulainen sh monimuoto!


      • Pffft
        jejjejej kirjoitti:

        täällä oamk oulainen sh monimuoto!

        Ois kiva jo vähän tutustua etukäteen niin ei kammottais se ensmäinen koulupäivä niin paljon😅 Tässä tuskin vaan pystyy / eikä haluakkaan jaella yhteystietoja.


      • jejjejej
        Pffft kirjoitti:

        Ois kiva jo vähän tutustua etukäteen niin ei kammottais se ensmäinen koulupäivä niin paljon😅 Tässä tuskin vaan pystyy / eikä haluakkaan jaella yhteystietoja.

        facebookissa on semmonen kuin soteli lukupiiri ryhmä, sinne kannattaa liittyä ja sitä kautta voidaan tutustella, oon aatellukki huudella sinne onko porukkaa tulossa oulaisiin :)


      • Sh17

        Minä myös oulaisiin monimuotoon tulossa. 👍 ja olispa kyllä kiva tutustella etukäteen.


    • Qoi

      Laitatteko kotkantielle todistuskopiot menemään kun tuo sos-ja terveyspuolen koulun toimisto on kiinni heinäkuun ja todistuksethan pitää olla jo 14.7 koululla

      • Pdpd

        "Todistusjäljennökset voi lähettää postitse alla mainittuihin osoitteisiin tai tuoda paikan päälle. Kampuksilla ei ole mahdollisuutta kopiointiin. Asiakaspalvelu on keskitetty Kotkantien kampukselle 3.7.–31.7., jolloin paikan päällä asiointi vain tällä kampuksella klo 9.00–14.00. "

        Eli paikan päällä asiointi vain Kotkantien kampuksella. Postittaa voi mihin vain.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe