Tuloksia, onko tullut

Toiveissavaanko

Oletteko saaneet tietoa pääsystänne? Millä pisteillä?

93

8496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Happy2017

      Aaltoon sisään 33-34/66-67 pisteillä

    • Kylteri2017

      Tampereelle 85. ja jyväskylään 3. varasijalla. Vaasaan pääsin sisään, mut odottelen vielä josko kuitenkin pääsisin sinne Jyväskylään

      • Ekonomistiksijee

        Kumpaan Jyväskylään odotat? Itsellä alkaa sielä taloustieteen opinnot:)


      • Kylteri2017
        Ekonomistiksijee kirjoitti:

        Kumpaan Jyväskylään odotat? Itsellä alkaa sielä taloustieteen opinnot:)

        Hain yrityksen taloustieteen puolelle. Onnea opiskelupaikasta! :)


      • gdgdsgsdgsdgds
        Kylteri2017 kirjoitti:

        Hain yrityksen taloustieteen puolelle. Onnea opiskelupaikasta! :)

        Paljonko sinne Jyväskylän taloustieteeseen on opiskelupaikkoja? :)


      • Kylteri2017

        Viimevuonna oli 40 ja yrityksen taloustieteen puolelle pääsi 90. Varmaan suunnilleen samoissa lukemissa liikutaan tänäkin vuonna


      • Yksikymmenestä

        Taloustieteelle otetaan tänä vuonna 10 kokeen perusteella ja yhteensä 35 opiskelijaa.


    • kauppisss

      Millä pisteillä pääsit Vaasaan?:)

    • Jeessssss

      Pääsin Jyväskylään ja tampereelle varasijalla 20. :)

      • Kylzi

        Turku kutsuu🙏🏽


      • yess123
        Kylzi kirjoitti:

        Turku kutsuu🙏🏽

        millä pisteillä turkuun? :)


    • AdamSmith

      54p Vasa

    • aegaegeaded

      Näettekö myös pisteet opintopolusta? Jos näette niin mistä?

    • Jyväskyläkutsuu

      Ei mun mielestä näe jos ei ole jo hyväksytty. Mulla vielä kesken kun olen varasijalla 1. vaihtoehtoon. Tai jos näkee silloinkin niin neuvokaa joku?

    • Kauppis2017

      Pisteet 31.75 ja treelle varasijalla. Ouluun hain tokana ja pääsin 👍🏼

    • 5moredays

      Turkuun varasijalla pistein 32,75 ja oulussa sisällä 31,75. Itkuhan siinä tuli :( en halua muuttaa turusta ouluun

      • uteliaskaveri

        tiedätkö mikä oli Turun pisteraja?


    • åerkele

      pisteet 27.75 ja varasijalla 36 ouluun ?!?!

      • 5moredays

        Oho :o eli rajat vähän noussu siis


    • ghfhfghg

      Mistä näkee pisteet?

      • öerkele

        ei näe. itse laskin sillon kokeen jälkeen. Toki voi olla mahollista että oon laittanu väärin siihe vitun vastauslomakkeessen


    • Mistäpisteet

      Näkyykö omat pisteet jostain?

    • eikäoletrolli

      Pisteet näkee näin:

      1. Klikkaa oma opintopolku
      2. Paina f12 (web-kehitystyökalut avautuvat)
      3. Paina Network-välilehti auki kehitystyökaluista
      4. Päivitä sivu (esim. F5)
      5. Valitse Network-välilehdestä XHR-filtteri (näyttää pelkät XHR-pyynnöt/vastaukset)
      6. Klikkaa applications-pyynnöstä
      7. Klikkaa preview
      8. (root) -> 0 -> hakemus -> state -> valintatulos -> hakutoiveet (huomaa että alkavat nollasta)

      • Mmmz

        Mites macilla?


      • Chromettaa
        Mmmz kirjoitti:

        Mites macilla?

        Lataa Chrome, niin sillä pitäisi onnistua. En ole tosin tästä ollenkaan varma.


      • dsggdssgd
        Mmmz kirjoitti:

        Mites macilla?

        Tarkistin asian nyt macilla. Onnistuu samalla tavalla mutta chromen valikosta oikeasta yläkulmasta täytyy avata web designerin työkalut.


      • Moikkamoimiimoi2131

        Pääsin tohon asti mutta en kyllä loydä pisteitä


      • hämmentynyttt
        dsggdssgd kirjoitti:

        Tarkistin asian nyt macilla. Onnistuu samalla tavalla mutta chromen valikosta oikeasta yläkulmasta täytyy avata web designerin työkalut.

        Mitä sielä pitää oikee valita?


    • Kylteri2017

      Vaasaan 53 pisteellä

    • kauppppis

      Mistäköhän niitä nimilistoja saisi?

    • Kauppikseen2k17

      Pohjoisen tuulet ja Oulu kutsuu! Olisi kyllä mielenkiintoinen kuulla pisterajoista, itse en uskaltanut kokeen jälkeen edes omia pisteitä laskea.

      • 5moredays

        Mistä päin muutat?


    • Kauppiss

      Miten opiskelupaikan saa vastaanotettua? Pääsin Vaasaan , mutta siinä ei ole mitään nappia josta olisi voinut hyväksyä koulupaikan 🤔 Onko kaikilla näin vai ovatko jotkut saaneet vahvistettua koulupaikkansa jo?

      • hfhrtujl

        Joillakin näkyy jo niin, että saa vahvistettua. Esim. jos on hyväksytty ekaan hakukohteeseen.


    • Jnhev

      Aaltoon 68,5

    • Treeee

      Tampereelle 34 (31 3)

    • Hämmentynythe

      Hain todistuksella eikä mitään tietoa tullut sähköpostilla, että olisin päässyt suoraan todistuksella. Noh, menin pääsykokeeseen kun oli pakko (en ollut lukenut yhtään) ja sain alle 10 pistettä. Tänään menin opintopolkuun ja siellä luki, että opiskelupaikka myönnetty joten olinkin ilmeisesti päässyt todistuksella

      • 1233asd

        Mulla ihan sama juttu! Joku joka päässy todistuksella ei varmaan oo hyväksyny paikkaansa ja se on siirtynyt seuraavalla. Jännittää kyllä alottaa syksyllä kun muilla on paremmat pohjatiedot kun ne on kuitenkin lukenu pääsykokeisiin...


      • Hämmentynythe

        Jännä vaan kun kauppatieteet.fi sivulla luki että jos joku ei ota todistusvalinnassa paikkaa vastaan niin paikka siirtyy yhteisvalintaan. Onkohan vain jäänyt sähköpostiviesti saamatta sitten


      • Ylempikommentoija

        Oho aika outoo🤔 mäkään en saanu mitään sähköpostia


      • Hämmentynythe

        Kävitkö siis itsekin pääsykokeessa kuitenkin?


      • Ylempikommentoija

        Kävin jättämässä lottorivin


      • HKKK_alumni_1993

        Jos et ollut tietoinen, että olisit tullut hyväksytyksi todistusvalinnassa, käyt sen jälkeen pääsykokeessa saaden alle 10 pistettä. Tämän jälkeen saatkin tietosi hyväksynnästäsi todistusvalinnan kautta, suosittelisin, että jätät opintopaikan hyväksymättä. Motivaatiosi alalle on noin 0%, kiinnostuneempia hakijoitakin varmasti olisi joukossa.


      • ylemmällekommentoijalle

        Motivaationi alalle 100%, en usko kiinnostuneempia hakijoita paljonkaan löytyvän. Miksi en käyttäisi mahdollisuutta päästä todistuksella mikäli sellainen vaihtoehto löytyy? Pointtini lähinnä se, että jos en olisi tiennyt voivani tulla valituksi todistusvalinnassa, olisin lukenut. Päätit vain sitten tehdä hätäisen päätelmän motivaatiostani alalle sen perusteella, että sähköpostiviestiä ei kuulunut. Onnea.


    • Jeess

      Ei riittänyt Vaasaan 29.5p. About 15 varasijoilla tällähetkellä kaikkiin hakukohteisiin. Onko vielä mahdollisuus?

      • Uusvaasalainen

        Vaasaan meni viime vuonna varsijoilta 30 ihmisiä sisään nii etköhän pääse


    • Nikukk

      Yleensä menee max 10 varasijaa

    • Turusnähää

      Turkuun 34.5 p

    • Ehkäkouluun

      Lappeenrantaan varasijal 4..

      • TervetuloaLUTtiin

        Tervetuloa hauskimpaan kouluun. Syksyllä nähdään.


      • lut2017

        Onko tietoo miltä varasijoilta on mahiksia päästä luttiin?


    • cvn.t

      27,75p ja 10. varasija Kuopioon? Onko mahiksia?

      • Asddo

        Ei oo mahiksia, Kuopioon otetaan vaan t0 joten en usko että viidesosa peruuttais opiskelupaikkaansa.


      • Asddo

        Siis 50 piti kirjoittaa


    • Niinlähellä

      Luulin, että jännitys olisi vihdoi ohi, mutta ei. Vaasaan menossa tällä hetkellä mutta Turkuun oon 3. varasijalla. Osaako kukaan sanoa mitkä mahikset vielä päästä Turkuun?

      • Aaltoalvar

        Vaasa parempi, mee sinne


      • Vaasastalähtenyt
        Aaltoalvar kirjoitti:

        Vaasa parempi, mee sinne

        XD joopajoo


      • Joujuouo

        Paljonko sait pisteitä?


      • MorttiWertti

        Paha mennä sanomaan...ja tosi tylsää että joudut odottamaan, mutta noi varasijalta pääsyt Turussa vaihtelee vuosittain ja viime vuoden perusteella ei pysty sanomaan miten tulee menemään tänä vuonna. Viime vuonna kuitenkin varasijalta Turkuun meni yksi tai kaksi, en ihan tarkkaan muista kumpi. olin itse silloin sijalla 10 tai 11 enkä siis päässyt silloin. Mutta ei varmaan oo Vaasa yhtään pöllömpi paikka(!) Että onnittelut silti siitä! Veikkaisin että Ei oo mahdotonta että pääsisit, mut tiukille menee...Tsemppiä!


    • Pliiiiiis

      1. Varasija kuopioon, voikun pääsis!!

      • Hesasta

        Jos Lappeenrannasta saan paikan, niin mun Kuopion paikka on sinun.


    • AdamSmith

      Ovatko kaikki hyväksytyn päätöksen saaneet ensikertalaisia? Mietityttää kun opintopolussa lukee että haku on vielä kesken mutta jotkut ovat saaneet hyväksytyn paikan. Ovatko nämä paikat ensikertalaiskiintiöistä jolloin paikat voidaan taata 100% varmuudella.

      • cantbelieveuvedonethis

        Niillä ketkä ovat päässeet 1. hakukohteeseen voivat hyväksyä nyt jo paikan. Muut vasta perjantaina.


      • Kauppikseen

        Olen ei-einsikertalainen ja pääsin Turkuun 34,5.


    • laproaig

      Onko kellään tietoa minkälaisia mahdollisuuksia minulla voisi olla päästä Jyväskylään "perus" linjalle olen varasijalla 6.

      • Huhujuttuja

        Millä pisteillä oot varasijalla 6 Jyväskylään? Kuulin juttua et Jyväskylään olis tällä kertaa rajat noussu aika lailla... Mietin vaan, että pitääkö se paikkansa. Viime vuonna pääsi sinne kuulemma yli 20varasijalta:)


      • Jyväskylä2017

        Pääsin Jyväskylään yrityksen taloustieteisiin pisteillä 33.50. Saattaa olla, että Jyväskylän rajat koekiintiössä on tänä vuonna aika korkeat.


      • JyväskylätänvuodenAalto

        Joo mäkin pääsin taloustieteen puolelle suoraan pisteillä 35,75p, mutta yhdestä tuloksesta ei voi vielä päätellä , että mihin alaraja päätyy... Tuskin kuitenkaan kymmenellä pisteellä nousee rajat:)


    • jepujeehee

      Kannattaa kysyä Yliopiston hakutoimistosta paljonko viime vuosina on päässyt varalta porukka sisään.

      • Kysyin

        Eivät ylläpidä tilastoa.


    • Jsbemasterrace

      Itse pääsin Jyväskylän yrityksen taloustieteisiin pisteillä 30,75

      • Arvailija

        Onko tuossa ensisijaisuudet, mukana. Tuo alkaa varmasti olemaan jo aika lähellä Jyväskylän yrityspuolen pääsyrajoja. En usko, että paljoa alemmilla on päästy.


    • Varasijajuna

      Kuopioon varasijalla 6, toivottavasti jotkut pääsis ylempään hakutoiveeseen toisiin kaupunkeihin. Onkohan miten epärealistinen toive, että tuo varasija oikeuttais koulupaikkaan? Kuopio ei kuitenkaan kouluna oo mitenkään erityisessä suosiossa. Muutenpa kaivan jo hi1 kaapista ja alan opiskella perunanviljelyä ens vuoden kokeisiin.

    • Perttialaja

      Olisikohan jo huomenna tuloskirje postilaatikossa odottelemassa? Perinteiseen tyyliin kestään taas vaikka osin tulokset jo opintopolussa.

    • Tukkk2017

      Tuleeks täst viel jottai kirjet kotii jos on tullu hyväksytyks? T. tuleva TSEläinen

    • Aqsw

      Näkeekö jostain kauppiksen nimilistoja tänä keväänä sisään päässeistä?

      • PööSanoiPöllö

        Ainakin Vaasan yliopisto on julkaissut omansa nettisivuillaan, mutta en sit tiiä miten muut.


      • Mokotokoroko
        PööSanoiPöllö kirjoitti:

        Ainakin Vaasan yliopisto on julkaissut omansa nettisivuillaan, mutta en sit tiiä miten muut.

        Voitko linkata?


      • PööSanoiPöllö

    • Opiskelemaanko

      Oko tullut jo Helsingin yliopiston tulokset valtiotieteistä?

    • AdamSmith

      Helsingin valtiotieteiden tulokset ovat julki. Voisiko joku LUTtiin hakenut kertoa millä pisteillä käveltiin sisään (yhteis, koe ja todistuspisteet)?

      • Ollitus

        Yhteispistein 50,75, koepistein 30,75 ja todistusvalinnassa 30 pisteellä.


    • Lukiontyökannatti

      Todistusvalinta pisteet 36, eli olisin pääsyt mihin kauppakorkeaan vaan haluisin... :D Eli opetuksena nuoremmille, tehkää lukiossa töitä!

    • Mr.bög

      Ouluun 29pst

    • Myörikäinen

      Sisältääkö opintopolussa mainitut koepisteet myös ensisijaisuuspisteet? Vai onko yhteispistemäärä todistuksen, pääsykokeesta saadun pistemäärän ja ensisijaisuuspisteiden summa?

    • tbsrtbsrtb

      Suomi on aivan seonnut??? Nuoria fuulataan.

    • Huolestuisko

      Joku lienee seonnut tuloksia ootellessa...

      • Huolestunutkylteri

        :D:D:D


    • yyh

      Ilmiannoin kaikki tuon trollispämmääjän kommentit. Toivottavasti saa pitkän bannin. Tuommoiset kirjoitukset ei kuulu opiskelu-puolelle

    • StMarySalome

      tyttö 16 vuotias... harja a hiuksensa? pitkät
      millaista on olla.. 7 miljardin maailmassa nuori suomalainen

      riippuuu mikä sielu on...

      mikä on tälle yksilölle Jumalan suunnitelma??

      millaista on asua Kuopiossa tms
      perhe ja ihmisuhteet... ( minulle ei annettu!!! yhtä'kään

      on käsittämätöntä

      kun oli sen aika 30 vuotiaana, 40,
      20


      ( luulisi ett he haluaisi että olisin EDUKSENI ) myös kun on hengenvaarallista
      että ei

      Toni ei selviä tunne asioista sanoo hän näkynä ( niin, se on vialla että he pyrkii ( Ville äsken kommunikoimaan näkyinä
      ( se on vastenmielistä )

      Jos ensimmäiseksi asunto. H evoi auttaa että on asunto.

      ai jos laittaisin itse rintaliivit ja menisin kävelemään kaupungille
      ymmärtäisin?? ja heiluttelisin lanteita?
      ja korkokengät?? ja mitä muuta?

      sitten mä saisin tehdä asioita.. Huonoa musiikkia kuten he tehneet
      esim Paula Vesalan viime levy ..

      ( Olen ollut Kuopiossa....
      Hyvä Jumala mitä minun pitäis ajatella? sinun ne alku kristityt heihin ei sa a yhteyttä

      keskustellakseen normaalisti ( heillä ei ole rakkautta.... ! siten että he
      ( niinkuin nuoret??
      Nuorilla on tajusin kerran
      että he ( jossainhan luki ett ihmiselle on tärkeintä olla viaton...
      Course of Miracle siellä luki niin ( mut en pitänyt varmaan kaikesta mitä siinä kirjassa oli...

      se nuori ei ollut kokenut pettymystä niin hänel on kirkas olo?
      mut hän on ehkä niin pieni, että hänelle se poika ystävä on koko maailma
      Se yksi joku henkilö ?? ( miksi Toni esim ilkeä siinä, että oli viisi henkilöä
      jotka tuotti pettymyksen.
      Tai Ismo tai Ville.

      että haluaako he tuhota minun sielun?

      ajatelkaa nyt noita tyttöjä

      jaa.. he ei voi olla syyllisyydentuntoisia ( tähdet ) siksi..
      he ei käsittele normaalisti asiaa..
      Jo s he tuntee syylll tuntoa,
      he ei ole henkisesti korkealla, korke a energhia

      ( he välttää kaikkia negatiivisia tunteita......
      meidän pitää tutustua!! ( nyt löysin fiiliksen )

      minun pitää saada toimi asiitä visiosta ja fiiliksestä joka minulla on.
      ( Jannika erkani minusta!! äsken. ? jannika oli joku myrteä myrtynyt vanha naishnklö
      ( siis he valitsi sen, että bikineissä voi vähän vilautella itseään

      heill ei ollut sitä pyhyyden tarvetta..

      helppohan s eon olla, jJOs on niin SUURI rakkaus olemassa, mitä odottaaa

      ( ett jos s eoikeasti olisi ( rakkauden tunne on niin ihmeellinen?
      ( mut ei auttanut vaik sitä koki silti raiskattiin ja jätettiin raiskattavaksi.
      ( koska ei saanurt yhteyttä noihin,

      ai Ismo vetäisi minut nyt ovensa taa suojiin näin näkynä.
      sitten sa a loppua ne näkyjen näyt.
      .. mut Ismo on vähän..
      ( vastaisuus Villelle , ymmärsin aiemmin.

      Jolla saattoi olla tunteet
      mut kiusaus paholainen vei hänelle kauniit ( kauneimmat? tytöt Sandran ja sitten Christelin
      ( ja Jonna Nygrenin ennen heitä

      ( s eoli paholainen, Joka antoi sen
      ( paholainen anta a tehdä hyviäkin asioita!
      Jos joku esim kituu sen takia. se nauttii sen kituvan kidutuksesta
      se paha henki


      se halusi vaan tuhota sen joka siinä on ( minut ) ja se tyttö ei tiedä miten on tuhoutunut
      ?? ai se ett tahdoin tuhota Jumalan
      ?? siksi että olet köyhä täällä? sanoo tuo

      mä en elä enää jos sä olet suuri sanoo tuo tyt ( yks tyttö lisäää
      ( joka on jotain 40 mutta tyttö kyllä.
      ( niit vääriä ihmisiä minulle )

      kaikki on!
      minun tarvitsi saada olla kahden sen oikean kanssa

      ( onko nuoretkin sellaisia
      ja nyt on fiilis kateissa.

      katso nyt Toni!!
      millaisia kuninkaita

      .. minäkään en keksi mitään visiota, mMITÄ Tonin kanss avoisimme tehdä.

      toni ei halua tehdä mitään
      hän oli 10 vuodet
      sellainen et tohotti siel yksinään
      kuin minua ei olisi olemassa

      hän sa a nauttia itsekkyydestä
      ( häön on härkä kauris oinas
      niin melko mahdoton ? itsekkyydessä. härkäpäinen ?

      Hän oli aika kiva ens levyillä ( mutta meni väärään suuntaan )

      Just mietin juna matkalla, että se oli kaiKKI KIpoua mitä teki, pelkästäänNe Mus videot, levyt

      ( siis tunteeni oli vain tuska nähdessä videon kuulless alaulun.
      hän ei ottanut huomioon minun tunteita.

      "Tahdon lyödä vasaralla naulan maailman sydämeen
      pisteen tämän päivän uutiseen"
      kuului äsken Ismon laulu

      ( me voitais nyt kuunnella se uusin levy!!!
      Pakasteet

    • StMarySalome

      En tiedä miten nuoret suhtautuvat alla oleviin juttuihin
      niin kerron että alla oleva on hirvittävintä raakuutta,
      toivon että ei nuori luule että elämä olisi tuollaista.

      Jos mene e jonkun kanssa vaan sänkyyn ( he ovat monet tehneet niin
      siksi he ei minäkään en tahdo opettaa sitä.. koska te olette liian vahvoja? Tai, en tiedä mistä on kyse, olen syrjäytetty ( minul ei ole edes ihmisuhdetta ( missä olisin voinut tunteideni mukaan toimia
      ( mutta kaikki alla oleva on sairasta Ainoa oik a on odottaa sitä oikeaa,
      rakkaus, avioliitto se että rakkaus on pyhä

      ( ihmiset vain menetttää sielunsa jos tekevät tuollaisia kuin alla lukee..


      Erikoisin seksikokemus uuden ihmisen kanssa – 10 tarinaa
      ME NAISET
      klo 22:01 | 29.6.2017

      ”Harrastimme seksiä läheisen puiston pusikossa. Sitten palasimme baariin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan”, kertoo lukija erikoisesta seksikokemuksestaan. Kuva: Shutterstock
      Seksi uuden ihmisen kanssa on aina jännittävää, mutta joskus lemmenleikit saattavat käydä todella oudoiksi.
      Anaaliseksi. Sitomisleikit. Asento 69. Nämä ovat sellaisia asioita, joita ei pitäisi ehdottaa uudelle ihmiselle sängyssä, kertovat Me Naisten kyselyyn vastanneet henkilöt.
      Moni perustelee asiaa sillä, että seksi uuden kumppanin kanssa on vielä totuttelua. Jo ajatus seksistä voi tuntua pelottavalta, joten erikoisemmat kokemukset saavat useimpien mielestä jäädä myöhäisempään ajankohtaan, jolloin kumppaniin on päässyt tutustumaan jo paremmin.
      Lue myös! ”Mitä on pegging?” ja 7 muuta seksikysymystä, joita et koskaan kehdannut kysyä

      ISÄÄ AIHEESTA
      Luulitko, että kesäseksi on kuumaa, jännittävää ja ihanaa? 9 totuutta erikoisista lemmiskelypaikoista
      Haaveiletko seksistä muiden kanssa? Niin tekee moni muukin
      Seksilelulaatikko repussa ja anaaliseksin vonkaaminen – mikä on oudoin kokemuksesi uuden ihmisen kanssa?
      ”Tiukka halaus, suutelua ja vähän kopelointia” – naiset kertovat, millaisista seksiehdotuksista he lämpenevät
      19-vuotiaan amerikkalaisnaisen tapaus muistuttaa: ei tarkoittaa ei myös kesken seksin


      Mitä hitsiä tuollaiset jutut on

      "Naiset kertovat millaisista seksiehdotuksista he lämpenevät
      nainen voi lämmetä vain sellaisesta rakkaudesta joka on todellinen että se mies ei hylkää.. On valmis vaikka kuolemaan ( kuten Ville sanoi.. että hän voisi kuolla rakkauden takia...

      Naista on suojeltu henkensä edestä.. vuosisadat
      nainen oli arvokas ( ei tuhansiin vuosiin ole bikineissä naista voitu nähdä
      ( missään kansanluokassa rahvas aateli kuninkaalliset
      kaikki säädyllisesti pukeutuneita.

      ( Villestä voisi näyttää
      millaiseksi mie smenee kun naisia kumppaneita on monta peräjälkeen ja niitä vaihtaa
      ilme onko sSuuri rakkaus ??

    • StMarySalome

      https://www.google.fi/search?q=ville ja christel&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi-0dSr-O_UAhVoCZoKHUAzB8EQ_AUIBigB&biw=1920&bih=974#imgrc=mlz9kwA1Uq00VM:

      Ville onmuissakin kuvissa yhtä kasvin näköinen.
      ( koska ei valinnut pelastaa tuntevaa St salomea kun menin ovelleen
      ( ja tunsin rakkautta häntä kohtaan ehkä pari tuntiakin portaillaan istuen
      Tuntui hirvittävältä se että ilta meni hukkaan. kokonainen pitkä ilta elämää kun jouduin lähtem bussille
      ( myös Joelin lähdettyä ( muutettua tunsin... ( asematunnelissa.... että ei ole mitään ilman rakkautta... että on hirvittävää jos ei ole rakkkautta sietämätön tyhjyys

      ( siis muissakin kuvis "kasvin" näköinen uusimman valloituksen kanssa ( joka kuvankaunis )

    • StMarySalome

      https://www.youtube.com/watch?v=2YuNB6Q7sAE

      Kolmas osa alkua tuosta sai itkemään ( sittenkeskivaiheil en pitän yt siit ruhtinattaren
      ulkonäöstä ( liian pitkä!!! tu0o video
      mutta alku oli hyvä
      Siinä ehkäpä Maria Kleofas. ;;

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe