Jumala rankaisee tästäkin synnistä...

obh123

Jumala tulee rankaisemaan synnissä elävää länsimaista yhteiskuntaa se synneistä islamin uskoisten kautta.

Vaikka kuinka käännytettäisiin muslimeja, ei koskaan ehditä käännyttää tarpeeksi ennenkuin Jumala sallii muslimien antaa palaa.

17. "Oi Herra, Herra! Katso, sinä olet tehnyt taivaan ja maan suurella voimallasi ja ojennetulla käsivarrellasi: ei mikään ole sinulle mahdotonta;
18. sinä, joka teet laupeuden tuhansille, mutta kostat isäin pahat teot heidän jälkeensä heidän lastensa helmaan; sinä suuri, voimallinen Jumala, jonka nimi on Herra Sebaot, -Jer. 32:17,18

13

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • obh123

      19. suuri neuvossa ja väkevä teossa, sinä, jonka silmät ovat avoimet tarkkaamaan kaikkia ihmislasten teitä, antaaksesi itsekullekin hänen vaelluksensa ja hänen töittensä hedelmän mukaan; --Jer. 32:19

    • OttoPetteris

      Milläs tavalla Jumala rankaisee synnistä? Kun täällä on aina vakuutettu, että ristiinnaulittu on hyvittänyt kaikki synnit ja ne onkin anteeksi annettu.
      Miksi Jumala rankaisisi islamilaisten takia, kun heidän Jumala taitaa olla ihan sama kuin meidän Jumala? Nimi on vain eri. Ihankuin jotkut nimittävät Jehovaksi.

      Koko juttusi on jälleen kerran pelottelua ja oman itsesi korottamista. Onneksi se ei ns. pure meihin, jotka ajettelemme ihan itse ja omilla aivoillamme.

      • obh123

        "Milläs tavalla Jumala rankaisee synnistä?"

        Se jää Jumalan päätettäväksi. Muinoin Israelin kansakin joutui syntivelkansa takia vastaamaan Jumalalle.

        "Kun täällä on aina vakuutettu, että ristiinnaulittu on hyvittänyt kaikki synnit ja ne onkin anteeksi annettu. "

        Niinhän sitä on opetettu mm. rippikoulussa. Onkos tullut elettyä maailman tavalla maailmassa synnissä?

        "Miksi Jumala rankaisisi islamilaisten takia, kun heidän Jumala taitaa olla ihan sama kuin meidän Jumala? Nimi on vain eri. Ihankuin jotkut nimittävät Jehovaksi."

        Kun ei ole sama Jumala. Eikä tosiaankaan heidän jumala tosi Jumala JHWH. He palvovat Muhammedin ilmoittamaa jumalaa joka on hyvin erilainen ja käskyt ja traditiot eri kuin kristillisessä opissa. Oletko kuullut jihadista? Siinä taistellaan pahaa vastaan jopa väkivallalla. Se on islamia. Kristinusko on fundamentalisti muslimeille väärän jumalan palvontaa ja Jeesus ei ollut Jumalan Poika, eikä sovitusta tapahtunut.


      • obh123

        "Koko juttusi on jälleen kerran pelottelua ja oman itsesi korottamista. Onneksi se ei ns. pure meihin, jotka ajettelemme ihan itse ja omilla aivoillamme."

        Mutta Jeesus puree?

        Jeesus rakastaa sinuakin kuten jokaista ihmistä maapallolla. Hän oli uskollinen Isälle Jumalalle kuolemaan asti.

        16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. -Joh. 3:16

        Peukalopaikka:
        1. Ja Simson meni alas Timnaan ja näki Timnassa naisen, filistealaisten tyttäriä. -Tuom. 14:1


      • OttoPetteris
        obh123 kirjoitti:

        "Milläs tavalla Jumala rankaisee synnistä?"

        Se jää Jumalan päätettäväksi. Muinoin Israelin kansakin joutui syntivelkansa takia vastaamaan Jumalalle.

        "Kun täällä on aina vakuutettu, että ristiinnaulittu on hyvittänyt kaikki synnit ja ne onkin anteeksi annettu. "

        Niinhän sitä on opetettu mm. rippikoulussa. Onkos tullut elettyä maailman tavalla maailmassa synnissä?

        "Miksi Jumala rankaisisi islamilaisten takia, kun heidän Jumala taitaa olla ihan sama kuin meidän Jumala? Nimi on vain eri. Ihankuin jotkut nimittävät Jehovaksi."

        Kun ei ole sama Jumala. Eikä tosiaankaan heidän jumala tosi Jumala JHWH. He palvovat Muhammedin ilmoittamaa jumalaa joka on hyvin erilainen ja käskyt ja traditiot eri kuin kristillisessä opissa. Oletko kuullut jihadista? Siinä taistellaan pahaa vastaan jopa väkivallalla. Se on islamia. Kristinusko on fundamentalisti muslimeille väärän jumalan palvontaa ja Jeesus ei ollut Jumalan Poika, eikä sovitusta tapahtunut.

        >> Onkos tullut elettyä maailman tavalla maailmassa synnissä? <<

        Ei ole! Minä kun olen täysin synnitön. Yhdenkään lahkon syntikäsite ei koske minua, kun en ole yhdenkään lahkon jäsen. Näin ollen ehkäisy, verenluovutus, verimakkara, kahvi, haitartimusiikki, alkoholi jne. on ihan nomaalia elämään kuuluvaa, eikä mitään syntiä.
        Vai väitätkö, että se Sinun jumalasai kyttää jossain ja päättää tappaa ( "synnin palkka on kuolema" ) minut noiden asioiden takia? Jos taas tottelen jonkin lahkon määräyksiä ja lopetan ehkäisyn ja verenluovutuksen, niin - eipäs jumala minua sitten tapakaan?

        Väitteesi on ihan älytön ja vailla mitään totuuspohjaa. Ne perustuvat pelkkiin uskomuksiin. Uskomuksiin joiden perusteella lahkot hallitsevat jäseniään ja määräilevät näiden elämästä. En ole jäsen => määräykset eivät koske minua. Lahkolaiset tietenkin saavat minun puolestani tehdä miten lystäävät.


      • obh123
        OttoPetteris kirjoitti:

        >> Onkos tullut elettyä maailman tavalla maailmassa synnissä? <<

        Ei ole! Minä kun olen täysin synnitön. Yhdenkään lahkon syntikäsite ei koske minua, kun en ole yhdenkään lahkon jäsen. Näin ollen ehkäisy, verenluovutus, verimakkara, kahvi, haitartimusiikki, alkoholi jne. on ihan nomaalia elämään kuuluvaa, eikä mitään syntiä.
        Vai väitätkö, että se Sinun jumalasai kyttää jossain ja päättää tappaa ( "synnin palkka on kuolema" ) minut noiden asioiden takia? Jos taas tottelen jonkin lahkon määräyksiä ja lopetan ehkäisyn ja verenluovutuksen, niin - eipäs jumala minua sitten tapakaan?

        Väitteesi on ihan älytön ja vailla mitään totuuspohjaa. Ne perustuvat pelkkiin uskomuksiin. Uskomuksiin joiden perusteella lahkot hallitsevat jäseniään ja määräilevät näiden elämästä. En ole jäsen => määräykset eivät koske minua. Lahkolaiset tietenkin saavat minun puolestani tehdä miten lystäävät.

        Jeesus tuli jotta kenenkään ei tarvitsisi elää synnissä, koska synnin palkka todella on kuolema. Kaikki ovat syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla.

        Ihmiselle ja kansakunnalle voi äkkiä käydä näin:

        7. Ja sinä sanoit: "Iäti minä olen valtiatar", niin ettet näitä mieleesi pannut, et loppua ajatellut.
        8. Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta! Minä en ole leskenä istuva enkä lapsettomuudesta tietävä."
        9. Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: lapsettomuus ja leskeys; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta velhouksiesi paljoudesta, loitsujesi suuresta voimasta.
        10. Sinä luotit pahuuteesi, sinä sanoit: "Ei kukaan minua näe." Sinun viisautesi ja tietosi, ne sinut eksyttivät, ja niin sinä sanoit sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta!"
        11. Sentähden kohtaa sinua onnettomuus, jota et osaa manata pois; sinut yllättää tuho, josta et lunnailla pääse, äkkiä kohtaa sinua perikato, aavistamattasi. -Jes. 47:7-11

        Jeesuksen puoleen kääntymällä on pääsy pyhän Jumalan eteen tuomaan heikkotensa ja vajavaisuutensa. Silloin kun tuomion tuulet puhaltaa ja ympärillä kaatuu puita, meillä on iankaikkinen suoja yksin yhdessä nimessä, Jeesus.


      • OttoPetteris
        obh123 kirjoitti:

        "Milläs tavalla Jumala rankaisee synnistä?"

        Se jää Jumalan päätettäväksi. Muinoin Israelin kansakin joutui syntivelkansa takia vastaamaan Jumalalle.

        "Kun täällä on aina vakuutettu, että ristiinnaulittu on hyvittänyt kaikki synnit ja ne onkin anteeksi annettu. "

        Niinhän sitä on opetettu mm. rippikoulussa. Onkos tullut elettyä maailman tavalla maailmassa synnissä?

        "Miksi Jumala rankaisisi islamilaisten takia, kun heidän Jumala taitaa olla ihan sama kuin meidän Jumala? Nimi on vain eri. Ihankuin jotkut nimittävät Jehovaksi."

        Kun ei ole sama Jumala. Eikä tosiaankaan heidän jumala tosi Jumala JHWH. He palvovat Muhammedin ilmoittamaa jumalaa joka on hyvin erilainen ja käskyt ja traditiot eri kuin kristillisessä opissa. Oletko kuullut jihadista? Siinä taistellaan pahaa vastaan jopa väkivallalla. Se on islamia. Kristinusko on fundamentalisti muslimeille väärän jumalan palvontaa ja Jeesus ei ollut Jumalan Poika, eikä sovitusta tapahtunut.

        - - - Onkos tullut elettyä maailman tavalla maailmassa synnissä? - - -
        Olen! Minut on hihhulilahkolaiset tuominneet aviorikkojaksi, juopoksi, huumeorjaksi, miehimykseksi ( mitähän sekin on? ) yms. lähimmäisenrakkautta. Syynä se, että en noudata lahkojen määräyksiä mm. ehkäisyssä, viinanjuomisessa, verenluovutuksessa jne. Itse nuo lahkolaiset menevät sunnuntaisin kirkkon seremoniaan todistaakseen kuin hyviä ihmisiä he ovat ja kuinka he pelastuvat itse keksimästään helvetistä itse keksimillä tavoilla. Eikä kukaan edes tiedä kuunteleeko Jumala moista seremoniallista toimitusta. Vaikka sitä nimitetään "jumalanpalvelukseksi".

        Kuulutko Sinäkin siihen porukkaan, jonka Jumala kyttää ihmisiä, luetteloi heidän tekemiset ja lopulta tappaa ja polttaa ihmiset? Kaikki eri lahkolaiset melttoavat "Jumala rankaisee", vaan yksikään ei puhu armosta, laupeudesta tai rakkaudesta. Pelottelun tarkoituksenahan on saada ihminen hallintaan ja vallan alle, jolloin hän tekee lahkon käskyn mukaan.
        Tähän toimintaan syyllistyy ihan jokainen kirkkokunta ja kirkko. Eli kaikki lahkot.

        Jumalaan uskomisella ei ole mitään tekemistä lahkojen määräysten ja vallankäytön kanssa. Vai missä lukee, että kortongin käytöstä Jumala tappaa ja polttaa? Tai mihin perustuu 40´000 ihmisen "pelastuminen"? Kaikki perustuu siihen, että ihminen alistuu lahkon vallan alle ja tekee nöyrästi ja ajattelematta käskyn mukaan.

        - - - He palvovat Muhammedin ilmoittamaa jumalaa joka on hyvin erilainen ja käskyt ja traditiot eri kuin kristillisessä opissa - - -
        Ja Sinä väität, että kristillisen opin käskyt ja traditiot ovat ainoita oikeita. Perustele! Perusteluksi ei riitä kehäpäätelmä "Jumala on pyhä ja koska se on pyhä, se on Jumala". Näinhän täälläkin on kirjoiteltu...

        - - - iinä taistellaan pahaa vastaan jopa... ---
        Ja kristityt ovat ihan viattomia tässä asiassa? Ristiretket, noitavainot jne. Älä viitsi...


      • obh123 kirjoitti:

        "Milläs tavalla Jumala rankaisee synnistä?"

        Se jää Jumalan päätettäväksi. Muinoin Israelin kansakin joutui syntivelkansa takia vastaamaan Jumalalle.

        "Kun täällä on aina vakuutettu, että ristiinnaulittu on hyvittänyt kaikki synnit ja ne onkin anteeksi annettu. "

        Niinhän sitä on opetettu mm. rippikoulussa. Onkos tullut elettyä maailman tavalla maailmassa synnissä?

        "Miksi Jumala rankaisisi islamilaisten takia, kun heidän Jumala taitaa olla ihan sama kuin meidän Jumala? Nimi on vain eri. Ihankuin jotkut nimittävät Jehovaksi."

        Kun ei ole sama Jumala. Eikä tosiaankaan heidän jumala tosi Jumala JHWH. He palvovat Muhammedin ilmoittamaa jumalaa joka on hyvin erilainen ja käskyt ja traditiot eri kuin kristillisessä opissa. Oletko kuullut jihadista? Siinä taistellaan pahaa vastaan jopa väkivallalla. Se on islamia. Kristinusko on fundamentalisti muslimeille väärän jumalan palvontaa ja Jeesus ei ollut Jumalan Poika, eikä sovitusta tapahtunut.

        Jumala ei ole pahan kiusaatavissa,ihmisen omat himot ovat jotka vetävät puoleensa.


      • turvassavak
        obh123 kirjoitti:

        Jeesus tuli jotta kenenkään ei tarvitsisi elää synnissä, koska synnin palkka todella on kuolema. Kaikki ovat syntiä tehneet ja Jumalan kirkkautta vailla.

        Ihmiselle ja kansakunnalle voi äkkiä käydä näin:

        7. Ja sinä sanoit: "Iäti minä olen valtiatar", niin ettet näitä mieleesi pannut, et loppua ajatellut.
        8. Mutta nyt kuule tämä, sinä hekumassa-eläjä, joka istut turvallisena, joka sanot sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta! Minä en ole leskenä istuva enkä lapsettomuudesta tietävä."
        9. Mutta nämä molemmat tulevat sinun osaksesi äkisti, yhtenä päivänä: lapsettomuus ja leskeys; ne kohtaavat sinua täydeltänsä, huolimatta velhouksiesi paljoudesta, loitsujesi suuresta voimasta.
        10. Sinä luotit pahuuteesi, sinä sanoit: "Ei kukaan minua näe." Sinun viisautesi ja tietosi, ne sinut eksyttivät, ja niin sinä sanoit sydämessäsi: "Minä, eikä ketään muuta!"
        11. Sentähden kohtaa sinua onnettomuus, jota et osaa manata pois; sinut yllättää tuho, josta et lunnailla pääse, äkkiä kohtaa sinua perikato, aavistamattasi. -Jes. 47:7-11

        Jeesuksen puoleen kääntymällä on pääsy pyhän Jumalan eteen tuomaan heikkotensa ja vajavaisuutensa. Silloin kun tuomion tuulet puhaltaa ja ympärillä kaatuu puita, meillä on iankaikkinen suoja yksin yhdessä nimessä, Jeesus.

        Uskovaisilleko ei satu onnettomuuksia ollenkaan?


    • Pirunlapsi

      Haha nauran vedet silmissä

    • vapaus-Jeesuksen-veressä
      • Flaamannnen

        Synti ei ole mikään ongelma, ottakaa Suomen Laki ja lukekaa mitä täällä saa tehdä ja mitä ei.


    • JumalaAuttaaHeitäkin

      Jumala armahtaa toimittajat, jotka herjavat jatkuvasti medioissa viattomista ihmisistä karmeita osatotuuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe