jumala ei huolehtinut jeesuksen hampaista

hammashygienisti

Oli täynnä reikiä ja henki haisi pahalle.

30

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JeesusPottonen

      Jumala ei ole huolehtinut monen muunkaan hampaista. Tai syövästä. Tai muista sairauksista. Kun nyt tarkemmin ajattelen, niin jumala ei ole tehnyt yhtään mitään.

      • eipäniiiii

        Ei niin. Maapallon ja avaruuden loi vaan nii ja ihimiset nii ja muutama eluka maalle ja merelle. Miksei ikinä tapahu mitää jännää??!! Nii ja kuoliha se ristillä tosiaa ja pelasti ihimisiä ikuisesta helevetistä. Ii nii ja ohojailee ja liikuttaa planeettoja avaruudessa ja hallitsee maita ja meriä. Tylsää.....ei tee mittää!!! Johtaa kaikkia asioita...miksei koskaa semmosta mitä MÄÄ haluaisin ,niin menis asiat paremminkaikilla!! Mulle heti määräisin terveyttä ja rahaa ja aina vaa mukavaa ja muille myös...nii mutta sitte o se saatana...unohi se..mitä mää sen kans tekisi...


      • LakiV

        Hei, mitä valitat olet, edes itse, elossa juuri nyt. Kaikkien meidän on vaihdettava ja odoteltava kuoleman jälkeen, milloin heräämme uudesta ruumistamme, se on ihan yx hailee syökö joku massamömmöt päältämme, söimmehän ittekin paljon kaikenlaista ja joimme, tavallisesti vain matojen ruokaa olemme lopulta ruumiimme massasolujen puolesta(ala-asteella jo opetettu asia kai), siihen olomuottoon ei ehkä tarvi kauaksi aikaa kenenkään jäädä. joka nyt kuitenkin valitettavasti on lähes sama luultavasti missä aiemminkin elimme. Jos Jumala edes nyt sinusta huolehtii elossa, älä kiroa Häntä kokonaan pois elämästäsi tai saat kuolla hetikin. TAII EEEI, Jumala sanoo, en minäkään tiedä vielä tarkoin, miksi Äiti-Maa- ei halua meitä Vaahteranlehtiä maan päällä kauemmin kahtoa kuin vaahteraakaan? Vain tähtiäkö olisimme, valitettavasti vain symbolisesti, sen nyt tietää jopa Etelä-Amerikan tyhmin lapsikin. Auringot sattuneesta syystä yksilöinä miljoonia kertoja kauemmin kuin ihmiset. Meidän piti tulla tietämään paha, älä jää pahaa ruikuttamaan, vaan katso omaa elämääsi nyt, siinä on paljon hyvää, kiitä siitä, ettet ole vielä saanut äiti-maata, Jumalaa tai Paholaistakaan itseäsi surmaamaan.
        Jumala loi sinut valittajaksi, valita nyt siinä sitten, vali, vali, mutta yritä pysyä niin järjissäsi, että eläisit täydellisen elämäsi loppuun, ja pääsisit siihen paikkaan joko sinulle on varattu, valehtelisin jos väittäisin että tietäisin nyt jo kumpaan, vai tuletko "sieltä" hetikin takaisin Tabula_Raassa tilanteestasi takaisin.


      • LakiV
        eipäniiiii kirjoitti:

        Ei niin. Maapallon ja avaruuden loi vaan nii ja ihimiset nii ja muutama eluka maalle ja merelle. Miksei ikinä tapahu mitää jännää??!! Nii ja kuoliha se ristillä tosiaa ja pelasti ihimisiä ikuisesta helevetistä. Ii nii ja ohojailee ja liikuttaa planeettoja avaruudessa ja hallitsee maita ja meriä. Tylsää.....ei tee mittää!!! Johtaa kaikkia asioita...miksei koskaa semmosta mitä MÄÄ haluaisin ,niin menis asiat paremminkaikilla!! Mulle heti määräisin terveyttä ja rahaa ja aina vaa mukavaa ja muille myös...nii mutta sitte o se saatana...unohi se..mitä mää sen kans tekisi...

        Muuta Syyriaan jos haluat sitä perinteistä jännää? Siellä saisit kai vieläkin väistellä luoteja, ja ampua jonkun? Suomi on nyt tilassa, mistä J.Karjalainen lauloi."Mä olen mies, olen mies, jolle EI KOSKAAN tapahdu mitään". Jos haluatte että tapahtuu, älkää luulko tuota kovin kovaksi väitteeksi. Se ei ole kova siitä syystä, että en minä sitten kuitenkaan ole ihan samanlainen kuin sinä, vaikka melkein olen. Pelaa pelejä, jos haluat olla normaali lapsuuttaan takaisin ikävöivä miehenalku.


      • LakiV
        eipäniiiii kirjoitti:

        Ei niin. Maapallon ja avaruuden loi vaan nii ja ihimiset nii ja muutama eluka maalle ja merelle. Miksei ikinä tapahu mitää jännää??!! Nii ja kuoliha se ristillä tosiaa ja pelasti ihimisiä ikuisesta helevetistä. Ii nii ja ohojailee ja liikuttaa planeettoja avaruudessa ja hallitsee maita ja meriä. Tylsää.....ei tee mittää!!! Johtaa kaikkia asioita...miksei koskaa semmosta mitä MÄÄ haluaisin ,niin menis asiat paremminkaikilla!! Mulle heti määräisin terveyttä ja rahaa ja aina vaa mukavaa ja muille myös...nii mutta sitte o se saatana...unohi se..mitä mää sen kans tekisi...

        Kukahan se Jumala on, joka niitä planeettoja ohjaa? Isaac Newton keksi ensimmäisen suht'tarkan kaavan sille, miten ne avaruudessa havaintojen mukaan kiertelee. Milloin ymmärrätte ettei kannatakaan tietää, jos tietäisimme, niin planeetathan tuhoutuisivat välittömästi ja auringotkin, koska yrittäisimme langettaa häntekin kaltaiseksemme ihmiseksi. Jos on totta, että Jumalan Sana oli ja on VAIN Jeesus, niin se oli Hänellekin(Jumalalle) siis hiukan halpa tieto vielä kaiken ilmaantumisesta, eli eihän nekään kai sitten enää sanaa mikään siellä noudattanut, jos hän olisi luonut ne, ja ihmisyydessä vain kikatteli ja murehti ihmisten syntejä? Ja Kuolemansa jälkeen, oliko Hänellä edes mitään kykyä vaikuttaa mihinkään planetaariseen toimintaan. Ainahan noita tiedemiehiäkin tulee ja menee, jotka luulee avaruuteen itsekin jotain avaruuteen luoneensa, mutta valitettavasti heitäkin löydetään kohta hullujen huoneelta, kuten minäkin jouduin, tosin en muista mistä syystä, ehkä siksi että otin pari känniä ja särjin kerran ikkunan ja sekoilin kaupungilla yksin. Oli kävelyssänikin kerran omituisia liikeratoja, ja tämmöisiä puheitanikin muutamat pilkkasivat(ja tekivät siinä Pyhän Hengen pilkan ehkä) hulluudeksi.


      • LakiV

        ÖÖ, Eräs kosmologi melkein raivostui minulle, kun en muistanut että silti Kepler, jonka äiti oli astrologiaa työkseen harrastanut noita. Vai Osmoko sen kertoi Kosmoksen toiminnasta perilla oleva Osmo.


      • LakiV

        Montako Karjalaa piti vetää, että muisti edes tuon itse lukemansa tiedon? En tiedä, vain viisi?


      • LakiV

        Oletteko vielä silti niin lellipentuja, että luulette, että kannattaisi elää liian pitkä elämä ruumiissaan? Jos olitte, ne pelätkää että tuo kortti tapetaan Vanhan Tesmentin viiniinsä seonneen profetaan suurrolla:"Paha äkkiloppu". Raamattu näet sanoo, että "Miekka pistetään täydellisten lapsien kurkulle, jos HE VIELÄ pilkkaavat kuin vauvat, eivätkä etsi vanheta paremmiksi". Etsikää jo vähän älykkäämpi paha puhekin, niin ei nuoret kaikkoa palstoiltanne?


      • Parantajasekopää

        Jumala ei ole huolehtunut monenkaan hampaista? Mistä syystä? Tuliko Hammaslääkärille hätä, ettei ollut tarpeeksi palkkaa, tai että halusivat lisätä omaa omituista kiputietämystään, että mitä möljähtää ilmoille, kun se reikä oli vain hieman aiemmin tullut hampaaseen kuin pora koski, Osaa varmaan entisistäkin potilaistaan yrittävät käyttää vain puudutusainetuntioina, jos huomaat että hampaassasi EI OLE VIKAA ja joku muu on menossa hampilääkäriin, älä toki ite mee, ehkä se kipu säteilee jostakin muusta sterilaatiossa hieman huti koko puudutusaineoperaatiossa, koska itse poran liike oli hieman liian kaottinen, kuten se aikakin milloin joku saatiin saarrettua vapautumaan edellisestä ammatistaan, koska työnantajansa oli syyttänyt jotakin työntekijäänsä, ja näin siis hänen tuli poistua ammatistaan. Jos ette vielä ymmärrä mistä puhun, niin Mooseksen laki todella sanoi, että jos aiemman pomonne seurassa tuli hammasvamma teillä on oikeus vaihtaa ammattianne. En ehtinyt tätä tämän loogisemmin esittää, mutta multa olikin vasta 8 hammasta porattu paskax...Jonkun buddhalaisluonteisen chacraopin mielestä hampaiden poistuminen suusta poistaa ihmiseltä joitakin unikokemuksia tai jopa ÄOON huononemista. Tällöin ihminen ei kuitenkaan kokonaan ole työkyvytön, vaan hampaaseen liittyviä toimintoja hetkellisesti katoaa kehosta. VOitte yrittää paikata sitä vaikkapa tupakilla, väitetään sen korvaavan joitakin hampaiden katoamiseen liittyviä toimintoja. Tuon aiemmankin olin todistanut itselleni, kerran tai pari oli joku menossa hammaslääkäriin ja itsellänikin oli osapuilleen yhtä kauan ollut hammassärkyä, ja se todella katosi kohta minultakin kun se virallsiesti hammaslääkärille kutsuttu oli käynyt sieltä. EN myönnä, että valehtilsiin, vaikka joku voi tietää paremminkin mistä on kyse.


      • PSYKOPE

        Jos jatkuvasti syytätte Jumalaa siitä, että Hän ei tunne ihmistä, eikä huolehdi riittävän hyvin luomistöistään, niin perhana, miten hyvin me itte muka huolehdimme luomistöistämme itsekään? Mehän rikomme kaikki koneemme joskus kai, vaikka joku taideteos tosin saattaa säilyä satojakin vuosia, Myös ruokamme kauniit kuoremme heitämme vain roskiin? Ja ne kai lopulta yleensä poltetaan tai heitetään kompostoitavaksi jätteenkäsittelylaitoksissa? Eikö Jumala siksikin tee samoin meille? Emme itse rakastaneet paljoakaan niitä omia luomistöitämme, vaikka ne olivat tietysti melko huonojakin, niin Jumalan silmissä hän varmaan toteaa meidänkin suhteemme luoneensa enimmäkseen vain roskaa, joka päätyy vain matojen sun muiden haamuteloittajienkin käsiin, jossa tuhoudemme kohden uutta alkuamme? Mitä siitä, jos olinkin vain iso roska, koska päätyyhän mun kaikki raaka-aineeni, niin henkiset kuin fyysiset(onko muutakin?) vain kiertoon? JOS JOKU VOITTAA, hän saatta kyllä elää Kuolemankin jälkeen, ainakin hetken, mutta kohta on jo muut luonnonvoimat kimpussamme kai, ja se todellinen eloonjäämistaistelu alkaa...


    • obh123

      3. Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
      4. Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
      5. mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut. -Jes. 53:3-5

      Ennustus Jeesuksesta kertoo että hän oli yhtä lailla ihmisruumiissaan tämän maailman sairauksien tuttava kuin mekin.

      • o8fo1

        Uskotko sinä, että saat pelastuksen minun kauttani.


      • obh123
        o8fo1 kirjoitti:

        Uskotko sinä, että saat pelastuksen minun kauttani.

        En. Olet o8fo1 nimimerkkinen ihminen, et Jeesus Kristus.


      • o8fo1 kirjoitti:

        Uskotko sinä, että saat pelastuksen minun kauttani.

        Pelastu on ainoastaan jeesuksen kautta hän sanoo, minä ole tie totuus ja elämä isän tykö ei pääse kuin minunkauttani.


      • tamiobd

        Minun kauttani pelastut, ei ole muuta tietä.


      • Veikkonenkin

        Tuo ajatus olisi oikea, jos tietäisit miten pelastumme. Jeesushan opetti todella."Uskokaa Minuun(joko toisiinne tai itseenne tai molempiin ja sitten siihen jonka ruumis sen sanoi), mutta Taivaan Isään, siihen toistaiseksi tuntemattomaan elementtiin ja ideaan(eräille rakkaus, eräille viha, eräille ylpeys tai kunnia) tms. Jotkut pelastuvat pelon avulla, toiset ilon avulla, toiset rohkeuden ja eräät jopa suremalla yrittävät jonkun pelastaa. Se kaikki toimii, kokeilkaa... Mutta jos vanhoiksi pääsette, joku väittää että ennen kuolemaanne kadehditte, ihastelette, kaipaatte tai ikävöitte jo seuraavaa ilmaantumistanne tänne tai muuallekin on ehkä mahdollista päästä?
        Joka ei sitten haluakaan sielunsa avulla löytää parempaa olotilaa, niin tunteettomuus on sekin vanha sieluteoria, että silloin saisi olla kauan liikkumattomana, ettemme fiilispohjaisesti yrittäisi mitään suorittaa... Kun pelästytte, tai rohkaistutte jonkun kimppuun käymään ne ovat vielä jonkinlaista hyvää, mutta vanhempana rupeatte tekemään teorioita tai katsomaan maailman hvyyttä ja pahuutta ja ihmettele onko Taivaassa tai maan sisällä parempaa?


      • PIIPPIIPKÄÄK
        tamiobd kirjoitti:

        Minun kauttani pelastut, ei ole muuta tietä.

        "Oliko sinulla jotakin omaperäistäkin slogania?" (Tämän sanoi myös eräs pikkulintu noin 5000 eKr, kun ei kestänyt että kaikki laskivat samalla intonaatiolla, esimerkiksi puun lehtiä)
        PS:"TIPUN TAI TUPUN KOSTO"


    • filade

      Jumalaton tuntee olonsa pahalle kun Pyhä Henki paljastaa palvelijansa kautta Kristuksen jonka edessä paljastuu kuulijan syntisyys.

      • synnitön

        Jumalaton tuntee olonsa hyväksi, koska paljastaa mielipuolten kusetuksen.


      • LakiV

        No, tiedätkö kuitenkaan mitä mielipuoli tai kokomieli tuntee? Hyvä fiilis? Mikä niistä?


      • kokomielihallussa
        LakiV kirjoitti:

        No, tiedätkö kuitenkaan mitä mielipuoli tai kokomieli tuntee? Hyvä fiilis? Mikä niistä?

        Tunnen oloa jolle ei ole selitystä, olen siis mielipuoli.


      • LakiV

        Oletko sinäkin vielä vailla sitä todellista naisellista puoliskoasi? Ilmanko sinäkin mielipuoli,(sama vika mussa), vaikka ei tuosta vielä psykiarti pistä ketään mielisairaalaan: Sitä en tiedä, pystyyko homoudella korvaamaan sitä silti hekumallisempaa heteroutta, väitetään että homostelu silti murtuvat lopulta lähes HORRORIKSI? Anteeksi, jos puhun nyt liian pyhiä, eihän sellaisesta saa Suomessa edes puhua, jos joukossa on joku liian siveä kukkahattutäti, jonka ei tiedetä saaneen vielä muilta kuin Jeesukseltaan harhassa?


    • violaluna17

      Hampaat? Huolehtiko Jumala silloin kenenkään hampaista? Mutta ravinto oli erilaista,ettei varmaan ollut reikiä hampaissa niin paljon kuin nyt. Varmaan Jeesus parantaessaan sairaita paransi myös hammaskipua. Kaikkinaista raihnautta,sanoo Raamattu. Yritin katsoa,kun muistin,että Kork.Veisussa olisi joku jae hampaista,niin onkin,mutta sen morsiamen hampaista. Luku6 jae. 6. Edellisessä luvussa jae 16. Yljästä. Hänen suunsa on sula makeus,hän on pelkkää suloisuutta. Sellainen on minun ystäväni,sellainen on rakkaani,te Jerusalemin tyttäret.

      • mummonmakuinen

        Minäkin parannan "sairaita" näyttelijöiden avulla.


      • KelanVammainen

        Joo, mutta se kelle se kaikki oli totisinta totta, tietenkin on hieman harmissaan, jos se näytettiinkin liian tuskattomasti ja kivuttomasti? Miksi pelkäätte tunteita? Onko pelko yritys pelätä kaikki muut tunteet pois? Varmaan uskallatte edes kananmunan aina särkeä kun se tarjotaan etteenne, ettekä pelkää edes vanhaa satua, että kuoleman jälkeen liian isoksi tipu syö teidän pienemmäksi zoomatun pilvenne. Ja pudottaa teidät taivaasta sadepilveksi hajoneena?
        Luuletteko että edes kaikki sonnit tai lehmätkään olivat kaikki niin "Korkeimman Kaltaisia", etteivät halunneet edes kostaa, jos näkivätkin lehmän kuoleman ihmisen tulimyökkysauvalla? Emme me silti tiedä, kuin paljon me silti tarvitsemme ENEMMÄN kamppailuja vanhojen eläinrotujen kanssa, jopa nykyiset pedot on totaalisia luusereita, koska ihmisiä on niin monta, ja tietysti vain petokerubi pelkää kostoa, koska se murhaa kaikenlaista niin paljon? Yleensä lintupäinen on yleensä vain vahingoniloinen, se ajattelee luultavasti ihan samoin kuin hiukan liian nuori ihminen kikattaessaan, että onneksi ei noin käynyt minulle, ainakaan heti?
        Koirat(lampaan ja suden välimuoto käytökseltään) tietenkin puhuvat paljonkin ihmiselle, eilen näin "Koivubaarissa", lievästi alkoholisoituneiden pippaloissa koiran, jolla on hammas kipeä, ja ihan samalta se siitä tuntui selvästi kuin ihmiseltä, jolla oli hammas kipeä, se itkeskeli ja haukoi henkeään, en tiennytkään silti miksi ajatellessani koirakin yllättäen tokaisi kuin papukaija, että "hhahahmmas", se oli tietysti osittain johtuva isäntänsäkin ajatuksista ja siitä, että olin niin kännissä, etten osannut pelkällä korvani sijainnin tietämisellä ja kuulolla sijoittaa ääntä kuuluvaksi muualle kuin koiran kitaan... Join vain viisi, Karjalaa, mutta ei tästä tän kummempaa sekoilua vielä tullut. "Mutta Krapula vielä tulee kyllä, mutta kuka sen päivän määrää?" Varsinkin jos putki menee poikki, vaikka edellisestä Kaljasta menikin monta viikkoa. Ruokarahatkin taas lopussa ehkä kuun lopussa, toivottavasti liian moni kaveri ei vippaa multa taas liikaa rahaa? En minä sitä sano, että tarvii maksaa takaisin, koska oli ihan miehekästä yrittä hetki ymmärtää nälänhätäisiä, mutta se mies joka viimeksi pikkuisen vippasi onneksi maksoi takaisin parilla valmistamallaan liharuualla. Isukki joutui maksamaan sähkölaskuni, melkein eka kerta, kun pyysin elossa olevalta isältäni pikkuisen hynää, aikuisena(yli 18 vuotiaana).


    • LakiV

      Mooseksen laissa hampaiden meneminen paskaksi, joko tappelussa tai hampilääkärissä oli keino päästä vapauteen, ja sellainen isäntä oli kelvoton, hänen oli pakko päästää lain mukaan palvelijansa silloin vapaaksi. Haluatteko että etsin sen kohdan?

    • Täydellinenn

      Mä oon luullut että Jeesus on Jumala ja hän on täydellinen, jos hän on täydellinen.
      Ei kai Jeesuksella voinut olla reikiä hampaissa, koska reiät on bakteerien aiheuttama kuolemaa, tuhoutumista ruumiissa. Karies, joka aiheuttaa S,mutans bakteerit,
      Aikanaan eläneen Smiht Wigglesworthil:la oli myös ehjät hampaat. Jossakin kirjassa oli mainintaa että joku tuli uskoon kun näki Smithin hampaat. Ehjät hampaat oli silloin myös harvinaisia.

      • LEIJUVATHAMPAAT

        Oli hällä, sillä vuosien 0=>34=>70 eläneellä Kristuksella, silti ristin kärsimyksensä jälkeen reijät käsissä ja jaloissa ja perna tai maksa lähes puhkaistu, Roomalaisen keihäällä ja suuri verenhukka. Nykyään lekurit pystyisivät kai tommoset vammat jopa parantamaan, jos luontaiset paranemismekanismit ei ihmistäkään silloin kokonaan hylkää, vaikka sattuneesta syystä ittellä on hiukan hampaakolossa heitä kohtaan, koska hampaita vain poisitivat suustani muutaman ehkä liikaa? Mutta jos totta puhutaan, sokeriruokia taisi tuona aikana olla niin paljon vähemmän, että ei Jeesus menettänyt hampaita kuin ehkä siilloin kun Roomalaiset sotilaat iskivät raipoin ja turpiin antoivat Juutalaisten kuningastaan, jonka Israel tuolloin syöksi vallasta, kun oli Mokoma aiempi Jumalansa tippunut taivaastakin Ihmiseksi. Kuka on nykyään se Israelin hallitsija? APATII? joku Ismo pilaili, koska olen nykyään hieman liian telepaattinen olento.
        No, ei, etuhampaat on vielä lähes PEPSODENTHYMY kunnossa.


    • EntäSitten

      Ympäröivät kansat "pesivät" hampaansa hieromalla niitä viikunapuun oksalla, mikseivät myös juutalaisetkin. Se ei kuitenkaan estänyt reikiintymistä vaikka tuolloin sitä tapahtui nykyistä vähemmän. Syy johtuu siitä että nykyään käytetään enemmän sokeria kuin silloin. Henki haisi kaikilla pahalta kunnes Listerine alkoi valmistaa mintun tuoksuista rotanmyrkkyä. Kyllä! Nykyään suuvetenä tuntemamme rakastin kehitettiin alunperin rotanmyrkyksi. Jeesuksen aikaan taas paha hengitys raikastettiin kulauttamalla tuoppi tai pari maustettua viiniä.

    • ihminenhuijaa

      Jumalan henki ei voi haista pahalle, ellei hän ole valehteleva "hullu" ihminen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe