Euroopanomistajia

SkodaRS

Miksi audipetterit luulee olevansa jotain euroopanomistajia? Eihän ne edes omista sitä Audiaan, vaan rahoitusyhtiö.

Nauroin tänä aamuna vedet silmissä, kun Vantaalla Kaivokselassa näin mustan Audi A3:n, reilusti madallettu ja vanteina jotkut messingin väriset alupallot. Kuski löhnötti ratin takana nenä niin pystyssä, jotta tuskin eteenpäin näki. Oli niin polleaa poikaa. Sellainen onneton vikisevä uivelo.

22

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SkeidaSR

      Käykö kateeksi, sinullehan ei rahoitusyhtiö edes myönnä lainaa...?

    • rahaaontarpeeksi

      Emme me Audin omistajat ole mitään Euroopan omistajia.
      Kateellimen mieli vaan tekee kateellliselle sellaisen kuvitelman ja tepposen.
      Ihanaa, jos ajattelette niin. Emme laita vastaankaan.
      Se ei ole Audin omistajan ongelma lainkaan, vaan ihan muissa päissä tuo ongelma on.

    • KukaanEiKadehdi

      Osaako nää velka-audielvikset muuta, kuin hokea kateellisuutta?

      • Nupperberger

        Se on semmoinen mantra, jolla ne iltaisin itkee itsensä uneen, kun äiti ei enää anna tissiä (eikä kukaan muukaan) ja kun pelottaa, että rahoitusyhtiön setä toteuttaa uhkauksensa ja hakee silmäterän pois maksamattomien lyhennysten takia. Näihin päälle ulosotto, vuokranantaja, naapurin 6v. pahis-Ville ja kaikki muut ilkeät pientä ihmistä sortavat maailman pahuudet, niin on siinä kuulkaa autistilla kestämistä ihan liiaksi kanssa.


      • dwWwww

        Audi on huono.


    • kateusonsairaus

      Kateellisen saa kirjoittamaan kateellisuuden vastaisesti, kun kateeelinen ymmärtää olevansa kateellinen.
      Miksi kadehditte Audia? Siinäpä kysymys? Jos jotakin peltilootaa kadehtii noinkin pajon , täytyy yläkerrassa olla paljon vikaa.
      Siinä se on yksinkertaisesti sanottuna.

    • näinsevaanmenee

      Maailmassa on satoja automerkkejä, jotta jokainen löytäisi itselleen sellaisen, joka parhaiten itselle soveltuu. Sosialistisissa talouksissa ajateltiin, että yhdellä, korkeintaan kahdella merkillä pärjättäisiin: Toinen taviksille, toinen politrukeille. Mutta huonostihan siinä kävi.
      Eli eri automerkit houkuttelevat omaa asiakaskuntaa ihan sillä perusteella, miten ne on brändätty. Takavuosina oli hyviä ja vähemmän laadukkaita tuotteita, jotka erottuivat lähinnä hinnallaan. Hyvästä piti maksaa enemmän, koska sen valmistamiseen oli käytetty laadukkaampia osia, ja se tunnettiin kestävämmäksi tai muuten paremmaksi käytössä. Nykyään kaikki autot on ns. "Samaa paskaa", joten saadakseen asiakkaalta enemmän rahaa, on tuote tapana Brändätä.
      Audi on brändätty siten, että siitä saadaan keskimääräistä enemmän rahaa asiakkaalta. Audi vetää puoleensa kusipäitä. Se on siis kusipäälle brändätty automerkki. Kusipäisyys on synnynnäinen ominaisuus, jota ei voi ainakaan täysin oppia harjoittelemalla. Harjoittelulla voi saavuttaa ehkä Mulkun tason, mutta aito, kusipään tapa käyttäytyä, vaatii tässä suhteessa synnynnäistä lahjakkuutta. Tosin siinäkin toki 95% on kovaa harjoittelua.

      • näinkösemenee

        Vai satoja automerkkejä, luettele edes 50.
        Tuo brändäys on vaan oma mielipiteesi, eikä totuus asiasta. Eihän kukaan pakota sinua Audia ostamaan, osta vaikka Toyota. Toyota on brändätty tylsille tuulipukujunteille.


      • helppoakunosaa

        Volsu. Volsun kloonit. Siinä sulle 50.


    • kusipääjakateellinen

      Niin se paljon puhuttu kateus on jo tuossa "näinsevaanmenee" viestissä heti läsnä.
      Tuo kappale kertoo jo kateudesta kaiken:

      Audi on brändätty siten, että siitä saadaan keskimääräistä enemmän rahaa asiakkaalta. Audi vetää puoleensa kusipäitä. Se on siis kusipäälle brändätty automerkki. Kusipäisyys on synnynnäinen ominaisuus, jota ei voi ainakaan täysin oppia harjoittelemalla. Harjoittelulla voi saavuttaa ehkä Mulkun tason, mutta aito, kusipään tapa käyttäytyä, vaatii tässä suhteessa synnynnäistä lahjakkuutta. Tosin siinäkin toki 95% on kovaa harjoittelua.

      Audi todellakin vetää kirjoittajan kaltaisia kusipäitä puoleensa. Ihanaa.

      • laurisilvennoinen

        Väärin. Audipalsta vetää kirjoittajan kaltaisia kusipäitä puoleensa. Itse olen tiedemies, valtion leivissä. Eikä minulla ole varaa maksaa seatista kolminkertaista hintaa vain siksi, että siihen on laitettu rinkuloita keulaan.


    • Ah.sateenkaari
    • parempiollavarakas

      Tiedemies ja siivoojan palkat. Surkeaa. Selvästi mieli kuitenkin köyhällä telee rinkulamossea.
      Miksi tuo kateus tulee aina esiin muodossa tai toisessa?
      Näköjään vain varakkaat eivät kadehdi toistensa Audeja.

      • sturmbannsfuhrer

        Varakkaat ajaa ihan jollain muilla merkeillä. Tarkoitit varmaan "nousukkaat", ja silloinkin ajattelit jotain keskijohdon pyrkyri-pikkunilkkiä, jolla on wannabe-A4, joka pysäköidään aluejohtajan Range-Roverin viereiseen ruutuun siinä odotuksessa, että jos minullakin vielä joskus.... Mutta onneksi korkotaso on pohjamudassa vielä, eikä se 72 kuukauden osamaksu käy ylivoimaiseksi. Niin kauan, kuin takuu on voimassa. Hiukan ne tulevat 5-6 tonnin koneremontit pistää miettimään. `Mutta ei noi kananaivot ole suunniteltu miettimiseen, joten jättää sen suosiolla muille.
        Audiväkeä on muuten lapsellisen helppoa provosoida. Oikeastaan audimies on itseprovosoituvaa tyyppiä. Vai mitä mieltä itse olette?


    • voivoimitentyhmää

      Ei tarvitse kaukaa hakea provosoituvaa tyyppiä, Ihan ite strumbannsfurrer provosoitui tuossa yllä.
      Vai mitä mieltä itse olette?
      Pikkuisen kateuskin sieltä rivien välistä paistaa , Audi ja Range...

      • sturmbannsfuhrer

        Oho! Se koira ÄLÄHTI johon..... jne


    • eiaudiavainkateus

      Kuinka niin älähti?, Me Audin omistajat kehumme täällä omia autojamme. Meille riittää se Audi.
      Emme tarvitse muuta, eikä meidän tarvitse haukkua muita.
      Joillekin se on ylipääsemätön asia, kun naapuri omistaa Audin, tai jos ylipäänsä joku omistaa.
      Me emme ole kusipäitä, jotka kirjoittelee muiden automerkkien palstoille , kuinka paskoja muut autot ovat, kuten täällä on joidenkin tapana haukkua Audia, vaikka sitä ei itse edes omista.
      Olemme tyytyväisiä omaan merkkiiimme, Kaikkea pahaa siitä halutaan kuitenkin kirjoittaa.
      Sitä sanotaan kateudeksi. Ja sellaisen kirjoittaja on ainakin minun silmissä kateelllinen kusipää.
      Yritä sinäkin kusipäinen kateellinen se jo ymmärtää.

      • onneksieiaudia

        Sinullapa on huonot käytöstavat. Toisen keskustelijan nimitteleminen epäasiallisilla sanoilla, kertoo aina siitä, että on joutunut väittelyssä tappiolle. Niin sinunkin kohdallasi.
        Muuta en odottanutkaan: Audikuskit ovat tunnettuja ylimielisestä ja öykkärimäisestä käytöksestään. Miksi sinä olisit poikkeus?


    • VikisevätPuppelit

      Audi on homojen automerkki.

    • urpojaolette

      Ja anonyyminä pelkuritkin uskaltaa haukkua ja vittuilla.

    • hehehhheh

      Volvon omistajat ne vasta naurettavia ovat, täysin harhaisia oman autonsa menohalujen suhteen.

    • Parempiihminen

      Mulla uusi n.78 tonnin audi. Tykkään kyykyttää muita ja olen aikalailla itseäni täynnä oleva kaveri muutenkin. Audilla ajaessa itsetunto nousee ja tuntuu siltä että saa luvan kanssa sikailla ja ohittaa kun kaikki miettii että olen kusipää...niin äkkiä sitä onkin ja se on mahtavaa. Varmaan ferrarin ratissa tunne korostuu vielä entisestään. On mulla 911 possukin ollu ja silläkin on kiva sikailla. Näen itseni parempana kuin muut aikalailla autoni takia enkä häpeile sitä kertoa. Olen myös johtavassa asemassa ja nuori kaveri niin mikäs tässä on audilla ajellessa ja sikaillessa..en paljoa teistä tojotautisista piittaa vaan kaahaan minkä kerkeän lapset kyydissä. Aivan sama. Ensi viikolla balille kahdeksi viikoksi rauhottumaan. Siten tulen työpaikalle takasin pompottamaan muita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe