Yksinäiset yhteen

Yksinäisyydentohtori

Olisiko ihmiset kiinnostuneita etsimään ja auttamaan yksinäisiä ihmisiä olemalla heidän kanssa? Ja saataisiin yksinäisyys vähemmäksi suomesta.
Ja voi toki laittaa myös kokemuksia yksinäisyydestä.
Nii jos tästä syntyy keskustelua nii voidaan tehdä WhatsApp ryhymä tai Facebookiin ryhmä.

20

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hospodari

      Facebookissa on yksinäiset yhteen ryhmä, joka ei ole seksiseuranhakuryhmä. Mut poistettiin siitä. Mitään kovin syvällistä tai vakavista asioista keskustelua on turha yrittää kuitenkaan.

      • Tikitook

        Joo tuolla ryhmässä on ylläpidon puolelta ihan mielivaltanen meininki. Ei kyllä sinäänsä ihme ku ylläpitäjät on luonu tuon ryhmän omiin tarkotuksiinsa ja kaikenlainen erimieltä oleminen on kielletty.


      • Anonyymi
        Tikitook kirjoitti:

        Joo tuolla ryhmässä on ylläpidon puolelta ihan mielivaltanen meininki. Ei kyllä sinäänsä ihme ku ylläpitäjät on luonu tuon ryhmän omiin tarkotuksiinsa ja kaikenlainen erimieltä oleminen on kielletty.

        Hei tämä vielä Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija


    • yksinäinen68v

      Hieno ja kannatettava ajatus !
      Mikä se WhatAPP ja Facebook on ?

      • Voifindus

        Ei niistä yksinäisen mitään tarvitse tietääkään kun ei ole ketään kenen kanssa siellä juttelis. Päivää ja ok voi sanoo yhtä hyvin vaikka vastaantulevalle naapurille.


      • yksinäinen68v
        Voifindus kirjoitti:

        Ei niistä yksinäisen mitään tarvitse tietääkään kun ei ole ketään kenen kanssa siellä juttelis. Päivää ja ok voi sanoo yhtä hyvin vaikka vastaantulevalle naapurille.

        Kiitos sydämellisestä ystävällisyydestäsi !
        Yksinäisyys eristää kaikesta - uudestakin.
        Joka mulle on jo vanhaa.


      • yksinäinen68v
        yksinäinen68v kirjoitti:

        Kiitos sydämellisestä ystävällisyydestäsi !
        Yksinäisyys eristää kaikesta - uudestakin.
        Joka mulle on jo vanhaa.

        Piti lukea: joka m u i l l e on jo vanhaa.


      • Anonyymi
        yksinäinen68v kirjoitti:

        Piti lukea: joka m u i l l e on jo vanhaa.

        Taidatte iltaisin runkkailla jallupää siitä toi teijän yksinäisyys johtuu. Ajatelkaa ja anna meidän ajatella teistä. Haistakaa kuule pitkä sormi.


    • kastiton

      Hyvä ja ihana tarkoitus, kiitos aloittajalle, mutta esitetty vähän alentavasti, että "alettais olla yksinäisten kanssa".
      Pikemminkin miten yksinäiset voisi löytää toisensa ??? Oltais samanarvoisia, tasa-arvoisia keskenämme !
      Kenenkään ei tarttis uhrautua olemaan "meidän kanssa." Niinkuin me oltaisiin jotain alempaa kastia ihmisenä.

      • Anonyymi

        Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija


    • ToiniikoVaiEiköToimi

      Vaikka asia vaikuttaisi helpolta kun vain laitetaan kaikki Suomen yksinäiset yhteen, mutta kuten monet kerrat on useasti todettu, se ei olekkaan niin helppoa ja yksinkertaista kuin luulisi. Ihan alkuun pitää miettiä ryhmäytymisen mekanismia ja pohtia miksi ihmiset hakeutuvat niin mielellään samoista asioista kiinnostuneiden samanmielisten ihmisten seuraan. Sitten kun otetaan esimerkiksi ryhmä yksinäisiä joilla ei ole muuta yhdistävää tekijää kuin yksinäisyys, niin yhdistävän tekijän puutteessa ryhmä hajoaa ja kanssatoverit jäävät vain hyvän päivän tuttaviksi eikä sen tiiviimpää ystävyyttä pääse edistämään. Joo, maailma on monimutkainen.

    • enkeli11

      Auttanaa minus 57 v nainen 16v asti. Seurstellut
      Mies jätti 6v sitten. Romahdin täysin . Asun 91v äidkn kanssa
      .hylätty lapsena. Volko joku asua mun kanssa?

      • samantapanen.kohtalo

        Onko sinun pakko asua äitisi kanssa ? Hän on ilmeisesti niin huonokuntoinen, että tarvitsee läsnäoloasi ? Vaihtoehto olisi asua erikseen ja elää edes jonkunlaista omaa elämää, jos äitisi tulisi toimeen kotihoidon turvin ja kävisit vain hänen luonaan auttelemassa, mutta et asuisi hänen luonaan.
        Kauhea tilanne jäädä ns. "hoitohäkkiin". Et ole ainoa. Professori Sirkka-Liisa Kivelä on kirjoittanut asiasta paljon, miten tyttäret menettävät oman elämänsä jouduttuaan hoitohäkkiin äitiään hoitaessaan. Oman elämän saa siinä unohtaa. Niin ei ole tarkoitus. Jokaisella on vain yksi elämä. On liian suuri uhraus loppuikänsä hoitaa omaista ja sen jälkeen uupuneena kupsahtaa itse. Elämätöntä elämää kymmeniäkin vuosia takana.
        Tiedän, että monet ajattelevat toisinkin, jotka eivät omalle elämälleen anna arvoa.

        Jaksamisia sinulle, koita ratkaista tilanne, ota yhteys kuntasi sosiaalitoimistoon asioitten järjestelemiseksi ja apua saadaksesi !


      • hjälp
        samantapanen.kohtalo kirjoitti:

        Onko sinun pakko asua äitisi kanssa ? Hän on ilmeisesti niin huonokuntoinen, että tarvitsee läsnäoloasi ? Vaihtoehto olisi asua erikseen ja elää edes jonkunlaista omaa elämää, jos äitisi tulisi toimeen kotihoidon turvin ja kävisit vain hänen luonaan auttelemassa, mutta et asuisi hänen luonaan.
        Kauhea tilanne jäädä ns. "hoitohäkkiin". Et ole ainoa. Professori Sirkka-Liisa Kivelä on kirjoittanut asiasta paljon, miten tyttäret menettävät oman elämänsä jouduttuaan hoitohäkkiin äitiään hoitaessaan. Oman elämän saa siinä unohtaa. Niin ei ole tarkoitus. Jokaisella on vain yksi elämä. On liian suuri uhraus loppuikänsä hoitaa omaista ja sen jälkeen uupuneena kupsahtaa itse. Elämätöntä elämää kymmeniäkin vuosia takana.
        Tiedän, että monet ajattelevat toisinkin, jotka eivät omalle elämälleen anna arvoa.

        Jaksamisia sinulle, koita ratkaista tilanne, ota yhteys kuntasi sosiaalitoimistoon asioitten järjestelemiseksi ja apua saadaksesi !

        En selviä. Ilman äitiä. Olen niin yksin


    • samantapanen.kohtalo

      Mitä jos menisit terveyskeskukseen, siellä pääsee lääkärin kautta psykiatrisen hoitajan kanssa juttelemaan jopa 10 kerran sarjan. Mitään psykiatrian asiantuntijoita ko. hoitajat eivät ole, mutta itse puhuminen vaikeasta tilanteestasi jonkun kanssa voisi helpottaa ahdistustasi edes jonkun verran. Tarvitset kuuntelijaa ja vuorovaikutteista keskusteluakin. Jonkun ihmisen, koska olet erakoitunut ja jäänyt yksin ahdistuksesi kanssa. Pystytkö käymään työssä vielä ?
      Se olisi kuitenkin sosiaalista yhdessäoloa osan viikosta.
      Jonnekin ihmisten ilmoille sinun on hankkiuduttava silloin tällöin edes, eihän tuosta elämästä tule mitään. Onko sinulla joku lääkitys ahdistukseesi ?

    • apua11

      Olen 57v kärsin niin mun tilanteesta.eron jälkeen romahdin. Olisiko joku joka kaipaa. kumppanin?
      Ota yhteyttä laita sähk post tai prepaid liittymä.

    • JupsistaSentäs

      Olishan tuo kiva juttu.
      Ainoa vaan, että itse en ole facessa, twitterissä enkä ylipäätäänkään missään somessa. Enkä kyllä haluakaan olla. Ei korvaa kuitenkaan oikeata ihmissuhdetta, missä jutellaan ja ylipäätään vietetään aikaa kasvotusten.
      Mut muuten tosiaan, olis hyvä olla linkki, missä olisi väkeä tavoitettavissa ja sitä kautta jos vaikka löytyisi joku järkevän välimatkan päässä asuva ihminen, jonka kanssa kemiat natsaisi ja jonka kanssa voisi harrastaa ja viettää muutenkin aikaa yhdessä. Vaikka ulkoilemalla, leffoissa käyden tai mitä nyt milloinkin haluaa tehdä.
      Sellainen linkki, missä voisi vaikka vaihtaa sähköpostiosoitteet ja sitä kautta tutustua/ystävystyä.

    • Anonyymi

      Onko Jyväskylässä yksinäisten keskustelu ryhmää?
      Voisin liittyä mielellään kun kärsin yksinäisyydestä.

      Vexi

      • Anonyymi

        Hei veki nappaa tästä seuraa Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija.


    • Anonyymi

      Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe