14v lauta :(

perunapete

Elikkäs oon 14v menossa 8lk 170cm tikku/lauta mulla ei oo kunnon tissejä ja pitkät ohuet jalat ilman persettä
Kaikki kaverit lyhempiä, haluaisin olla lyhempi tai että mulla olisi edes parempi perse ja paremmat jalat :( mitä mieltä te olette mun vartalosta jota itse häpeän ... vastatkaa te tytöt/pojat mitä mieltä olette ja mitä minun pitäisi tehdä kun en jaksa treenata

toivon että joskus kaveriporukassa pojat katsoisivat minuakin mutta yleensä jään yksin kun tälläinen tikku olen :((((

18

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upeeee

      Mun silmään sulla olis luultavasti just unelmakroppa! :3 Mutta jos et itse ole tyytyväinen niin se ei auta kuin odotella että iän myötä tulisi vähän muotoja lisää, mutta huono kroppa sulla ei oo! Voit tulla kikkiin juttelee jos haluut :)

    • ArtoLauri2

      Supo kusettaa

    • Juueimulmuut

      Voiks laittaa kikkii mä ainakin tykkään laihoist tytöist :-3

    • Veikkaanpa että monet kadehtii sun hoikkaa ja siroa vartaloa!! Oo rohkeasti oma ittes nii pojatki kiinnostuu susta :-)

    • perunapete

      Kaikenlisäksi mulla on aivan järjettömän tuuhea alapään karvoitus.

    • 14-vpoika

      Meijän luokalla on saman vartaloinen tyttö ja mä oon ihastunut siihen koska sil on niin kauniit kasvot ja hyvä luonne. Et älä menetä toivoa.

      • Kuopiolaine

        Jos et vaikka jaksa käydä salilla niin persettä saa isommaksi kuin teet vaikka 30 kyykky hyppyä päivässä. Mut ta älä oikeasti menetä toivoa


      • 14vpoju

        Millaisia farkkuja käyttää?


    • Topkek

      Juo täysmaitoa

    • Juuheivainn

      Mä oon samanikäinen ja siis oon aika paljon sua lyhkäsempi, ja oon hoikka (en mikään ihan sairaan), mutta omistan kyllä jonkinlaisen persuksen (kai XD) paitsi, että rinnat on ihan minit :). Ja itsellänikin on ollut ongelmia itseni hyväksymisessä, mutta ajan myötä olen alkanut rakastaa omaa kroppaani.
      Niin oudolta, kuin tää kuulostaakin, niin katsele kroppaasi peilistä ja hoe vaan itsellesi, että 'mä oon hyvän näköinen just näin'.
      Kannattaa muuten alkaa syödä vielä enemmän kun nyt syöt että jos saat vähän rasvaa kehoosi :)
      Ole vahva oma itsesi!!! <3

    • 14v

      Elä häpeä ittees joku suutakin tykkää ja ikä ratkaisee paljon näissä mutta sulla on paremmat mahikset löytää joku kun näytät että et häpeä kehoas ja joku tykkää kannattaa muistaa poikia on paljon ja tyttöjäkin ja jokainen tykkää eri asioista ja erilaisista tytöistä tai pojista ja ite oon poika.

    • kohtalotoverisi

      Oon samanikänen. Kohtalotovereita ollaan, näemmä.❤✌
      Kaverin persus pyöristyy ihan silmissä, se jännittää niitä perslihaksia istuessaan tunnilla. Ja mitä rintoihin tulee... Tässä vaihtoehdot:
      1. Silarit
      2. Ole ilman
      3. Odota että kasvaa (jos kasvaa)
      4. Käytä jäätäviä toppauksia.
      Onko sulla menkat alkanu?

      • perunapete

        kyllä on


    • roope02

      Tulkaa snäpil voin jutel siit asiast teijä kans oon 02 poika
      SC: r00p3ee

    • Hmm.... Älä tee yhtään mitän :) Oot vielä niin nuori että kroppa muuttuu kyllä ajan kanssa. Ja usko pois, moni varmasti kadehtii sua, koska oot hoikka ja pitkä, eli samalla myös todella siro. Kroppa jota itse inhoat on takuulla monen mielestä upea. Usko vain, muutut kyllä. Minä itse olin 14 vuotiaana oikea luuranko, pituutta mulla oli vain 161 cm, ja olin pahoin alipainoinen, ja se alipaino johtui aineenvaihdunnasta, söinpä mitä tahansa ja kuinka paljon tahansa, pysyin ihan älyttömän tikkuna, siitä huolestui lääkäritkin jo ja jouduin ties mille lihotuskuureille, mutta ne ei auttanut. Vasta kun murrosikä alkoi, alkoi näkyä myös kropassa muutoksia, hitaasti mutta varmasti. :) Nyt oon jo nuorten mielestä varmaan vanha, mutta sainpas tissini ja muotoni :D

    • Ala kyykkää.

    • 8llemenossa

      Mistä päin oot?

    • yaaasssss

      mullaki melkei sama kohtalo, oon vaa piene verra lyhempi. mun jalat on ihan tiku, tai oli tikummat ennenku aloin treenaamaan. perseki kasvo ku treenasin vähä. ja sit tissit, no alotin pillereiden syömisen (koska kortsut on perseestä) nii neki tais sit vähä kasvaa, ei ne kovi isot oo mut joku c :) jos sä haluut nyt heti muuttaa ittees paras ois varmaa treenaaminen hyvissä rajoissa. ja syö hyvin. mulla toimi :)

      ps. sain poikaystäväni ennenkuin tiist oli ees alkanu kasvaa ja tykkäs must silti kovasti ollaan oltu 2vuotta yhessä :) kyllä sustakin tykätään! <3

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1356
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1283
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1248
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1196
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      634
      1171
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1053
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      994
    Aihe