Oot mun rakas Thaimaa.

HerrasmiehenKihlattu

Hyvät huomenet täältä aurinkoisesta Phuketista kaikille elämään positiivisesti suhtautuville.

Aloitin aamun heittämällä jeut ja kun pää oli hieman tep, niin otin pari Saraa.

Haettiin paatti isolla ämmällä ( Metri ) ja lilluttiin liukkaasti oman töllin rantaan.

Löytyi hiljaisesta myynnistä pari meille sopivaa mökkiä rantatontilla ja päädyttiin siihen jossa on 25 metrin ( pieni m ) uima-allas, koska me molemmat harrastamme perhosrintauintia.

Oot lähti kylille etsimään mattokauppaa kun buffaloille suunnattu Ikea ei oo meidän juttu.
Aika makee muuten toi auton peltikaton sujahtaminen takaluukkuun nappia painamalla.

Mä en oikeen tykkää tyyrätä autoo täälä kun kaikki vähän niinkuin vasenkätistä, liikenne ja rattikin autossa,kun mä oon tottunu sormettaan oikeella.
Käydään tänään paikallisessa katsomassa oisko myynnissä mulle sopivaa Harrikkaa joka ei oo chopper, sellaisella voin sitten käydä vaikka Lootus Tescossa.

Otin pari skypepuhelua Pattayalle, kun tunnen sieltä pari Suomalaista miljonääriä ja kerroin meidän töllin karttakoordinaatit, sekä opastin tarkistamaan jahtiensa pohjien kunnon ennenkuin syöpyy puhki Pattayalla.

Oon päättäny oppia paikallisen höpötyksen ja sen takia nyt jokaisen päivän päiväohjelmassa kielenopiskelua, kananpoika, kana, jne. voi herttinen sentään tooneja ja kaikkea sen sellaista, mutta kyll tää tästä kun kerran kaikki oppii ja jos ei opi, ei oo täysillä matkassa.

Onkohan täälä kylässä Michelin ravintolaa, kun hiukoo hieman ja Oot kysyikin multa hiumai, johon vastasin ois kiva aroi eli tzai ja hyvin se ymmärtää kun ei oo tiukkapipo.

Kun se porhalsi portista sillä nou roof pirsillään, niin aattelin phomrakkhun ja heitin lentosuukon.

Saa nähdä löytääkö poju mattoja marmorin päälle.

24

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmekehari

      Ja täällä paskaa puhut. Keskity!

      • HerrasmiehenKihlattu

        Kiitän että sain varata elämästäsi hetken ja pyydän anteeksi että olen olemassa.

        Nyt keskityn Juhlamokkaan, Relluun ja sen kokoiseen sikaariin josta sinä näet unta, että pienoinen pippelisi joskus olisi.

        Siis toisin sanoen hyvää huomenta sinullekin vaikka et kuulukaan aloitukseni ensimmäisen kappaleen tarkoittamaan ihmisryhmään.

        Kaikki yllä oleva kirjoitukseni ei kestä totuustarkkailua, joten älä tuhraa kallista aikaasi Maija.


    • HerrasmiehenKihlattu

      Vispilöin kilsan verran perhosta ( topplessss ) ja luin matkailupalstan eilisen annin, repesin, hörönauroin, menetin tajuntani ja tipahdin altaaseen, josta mut Oot elvytti suusta suuhun menetelmällä.

      Huomasin palstaa selatessani että Maija olikin vedättäny mua Tuusulasta Pattayalle asti ja koko ajan.
      Toi jätkähän on se feikki joka rahoittaa Bajamaja-konttorinsa palstanpilaamistoimintansa Mirkun piirakkapalvelulla.

      Tosin en ole katkera Maijalle koska itse olen blondi, mutta Pattikselle mua ei saa kovin helposti tän jälkeen.
      En sekoita matkailupalstan pakkaa tätä kirjoitusta enempää vaan seuraan mitä aivopieruja Maija tuhnuttaa tänään ja lataan sitten huomenna jotain.

      Sen verran siitä Harrikasta, että ei löytyny mieluista ja onhan Pattiksen pajalta tulossa se jossa takarengas mun peppusen levyinen, sen tuon tänne Phukettiin koska Pattis on paskapaikka.

      Jos ei osaa Thaikkua höpöttää ja kirjoittaa, ei oo täysillä matkassa on Maija kirjoittanut ja totean että tämä tyttö ei oo täysillä matkassa Maijan mieliksi.

      Funtsikaa vähän:
      Kana, kananpoika, pullo, härkä, kettinki, puu, kynä, kilpikonna, säkki, lippu, elefantti, hymy, laiva, heppa, arkku, pöllö, kilikello, käärme, lautanen, lehti, valas, amppari, apina.
      Siinä aakkosia.
      Ei mee jakeluun tälle tytölle, joten aion pärjätä enkulla, käsillä ja ......

      Mukavaa ja antoisaa matkailupäivää kaikille matkailupalstalaisille ja tehdäänpä uusi katsaus huomenna kun Maija on saanut puuhastella lempipuuhassaan kokonaisen päivän sieltä Bajamajastaan.

      TÄMÄ TARINA ON TOSI !

    • HerrasmiehenKihlattu

      Elämä maistuu ja kun huumoriakin on, niin jopa naurattaa.

      Viikon verran olemme olleet, sanoisinko kohottamassa laatuamme entisestään.

      Koska Thaimaassa on erityisen korkeatasoinen koulutustaso kaikilla alueilla, hankimme molemmat samankokoiset hieman suuremmat silikonit, minä kunnon törröpusuhuulet ja kävimme tuttavamme luona Chiang Maissa valkaisemassa hampaamme.
      Lopputulos täydellistäkin täydellisempi moovistaar luukki ( ei ulkoilualua ).

      Päätimme pitää lomaa ilman läppäreitä, joten en ole katsastanut tämän Suomen korkeatasoisimman matkailupalstan antia kuherrusviikkomme aikana.

      Lennähdimme Chiang Maista jossa kansainvälinen lentokenttä, Montrealin kautta Bahamalle ja sieltä vuokrasimme Jahdin jonka miehistölle annoimme palkallisen vapaan, koska meidän perseessä Oot tyyrää.
      Bahamalta liplattelimme Hawaijille ja siitä Burman kautta takas Thaimaahan Phuketin paratiisiin.
      Jahti olisi pitänyt palauttaa Bahamalle, mutta koska ajoimme sen Thaimaahan, niin jouduimme ostamaan sen.

      Kun lukaisin tämän palstan ensi kertaa viikkoon kuten urheilijan isä Pattikselta ja Peltosen Maijakin Montrealista, huomasin kirjoitukseni tälle palstalle jakaneen mielipiteitä ennätyksellisesti ja jopa yksi buffalo oli alkanut sepittämään ihan omiansa.

      Kirjoitusten tarkoitus itselleen tuntemattomien henkilöiden luettavaksi onkin tarkoitus aiheuttaa mielipiteitä ja mahdollisia kommentteja, mutta ei kuitenkaan mielenosoituksia.
      Tällä palstalla kuitenkin on yksi henkilö joka minun kirjoitusteni vuoksi on alkanut heittään kuperkeikkaa ja käyttämään kallista elämänsä aikaa presidentin vaalikampanjan tavoin kirjoitellen mitä hauskimpia näkemyksiään minun elämästäni.

      Olen myös huomannut palstalla olevan eri lahkoja tämän henkilön toimesta kuten Hua Hin lakolaiset ja tämän henkilön edustama Pattaya lahko.

      NÄIN OLLEN ILMOITAN LIITTYVÄNI JA ANTAVANI TUKENI MAIJA VEX TOIMINNALLE.

      Tämä siksi että meitä lienee paljon, jotka kokevat matkailupalstan olevan matkailupalsta, eikä ongelmaisen oireilukanava.

      • voittepoistua

        Ketään ei kiinnosta transun mielikuvituselämä eikä riidanhaastamisesi. En lukenut, ei jatkoon.


      • MaijaVex
        voittepoistua kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta transun mielikuvituselämä eikä riidanhaastamisesi. En lukenut, ei jatkoon.

        Minua kiinnosti, minä luin, luenhan minä Maijan mielikuvitusjutut yleisistä vessoistakin, Maijan Indiana tarinat, joita myöskään ketään ei kiinnosta, kuin myös Maijan jokapäiväiset riidanhaastamiset jotka hän on vienyt hienosäätötasolleen rekisteröiden itselleen Thain aviomiehen nimimerkinkin, joten ehdottomasti jatkoon ja päivittäin.


      • voittepoistua
        MaijaVex kirjoitti:

        Minua kiinnosti, minä luin, luenhan minä Maijan mielikuvitusjutut yleisistä vessoistakin, Maijan Indiana tarinat, joita myöskään ketään ei kiinnosta, kuin myös Maijan jokapäiväiset riidanhaastamiset jotka hän on vienyt hienosäätötasolleen rekisteröiden itselleen Thain aviomiehen nimimerkinkin, joten ehdottomasti jatkoon ja päivittäin.

        Kirjoitit MaijaVex alunperin tosikertomuksena tuota tarinaa Thaimaa-palstalle tuolla "Herrasmiehen kihlattu" nimimerkillä.

        Juhannuksena olit kuitenkin niin humalassa että se tarina karkasi hanskasta etkä enää itsekään uskonut siihen, joten julistit sen vitsiksi, jonka avulla pääset lempihommaasi eli haukkumaan Pattayaa.

        Tuo omien juttujen kehuminen ja komppaaminen on varsin naurettavaa. Muuta naurettavaa noissa jutuissasi ei sitten olekaan.

        PS: Minä en ainakaan ole rekisteröinyt yhtäkään nimimerkkiä koskaan. Kuka ylipäätään haluaisi rekisteröidä jonkun pellen nimimerkin?

        Koetahan tyttöparka/transu pysytellä itse asiassa äläkä satuile, älä varasta toisten juttuja, lauseita äläkä nimimerkkejä. Koeta keksiä jotakin omaperäistä äläkä toistele toisten kirjoituksia.


      • MaijaVex
        voittepoistua kirjoitti:

        Kirjoitit MaijaVex alunperin tosikertomuksena tuota tarinaa Thaimaa-palstalle tuolla "Herrasmiehen kihlattu" nimimerkillä.

        Juhannuksena olit kuitenkin niin humalassa että se tarina karkasi hanskasta etkä enää itsekään uskonut siihen, joten julistit sen vitsiksi, jonka avulla pääset lempihommaasi eli haukkumaan Pattayaa.

        Tuo omien juttujen kehuminen ja komppaaminen on varsin naurettavaa. Muuta naurettavaa noissa jutuissasi ei sitten olekaan.

        PS: Minä en ainakaan ole rekisteröinyt yhtäkään nimimerkkiä koskaan. Kuka ylipäätään haluaisi rekisteröidä jonkun pellen nimimerkin?

        Koetahan tyttöparka/transu pysytellä itse asiassa äläkä satuile, älä varasta toisten juttuja, lauseita äläkä nimimerkkejä. Koeta keksiä jotakin omaperäistä äläkä toistele toisten kirjoituksia.

        No en todellakaan varasta Indiana juttujas Maija, kirjoita lisää ihan itse.


    • Häipyisitpois

      Kaikenlaiset hullut, kuten aloittaja, pääsevät pesiytymään palstoille.

      • MaijaVex

        Maija vetää magneetin tavoin puoleensa, mutta sehän on hänen tarkoituksensa, koska ei tyydy riitelyssään riitelemään vessan peilinsä kanssa.


    • päängmaakmaak

      Hyvää tosielämän fiktiota. Anna palaa vaan. Maipenrai mitä kateelliset sanoo.

      • HerrasmiehenKihlattu

        Kiitos.
        Olen juuri lentämässä meidän perheen helikopterilla Pattayalta Montrealiin, joten annan palaa fläpfläpfläp ilmainen wifi meni poikki, Oot pökräs täytyy siirtyä puikkoihin fläpfläpfläp.


    • kalukeijo

      Eräällä suomalaisella on Laem Chabangissa huvila jossa on yli 400m2 allasalue. Kertokaapas Pattayan erikoisasiantuntijat Numba ja ChiangMai, kenestä on kyse?

      • MaijaVex

        Heips KaluKeijoMaija.

        Se että sinä tunnet 10 suomalaista miljonääriä on hieno asia ja olet kiinnostunut ketä mitäkin ja missä omistaa, on sinun elämäsi mielenkiinto.

        Minäkin voisin esittää sinulle samankaltaisia asioita, mutta kun nyt vain ei satu kuulumaan minun elämäni mielenkiintoihin.

        Se mitä tiedän ja en tiedä on minun henkilökohtainen asiani, joten nyt hieman epäonnistut jutussasi.

        Toki voit lukea Seiskaa, Iltapäivälehtiä, googlea ja sen sellaista, sekä jatkaa kysymyksiäsi vielä laajemminkin.

        Kiitos muuten että asetit minut povo kakkossijalle ja Numban ykköseksi, mutta ihmettelen millä oikeudella sinä pronssia saaneena toimit myös tuomaristossa.


      • kalukeijo
        MaijaVex kirjoitti:

        Heips KaluKeijoMaija.

        Se että sinä tunnet 10 suomalaista miljonääriä on hieno asia ja olet kiinnostunut ketä mitäkin ja missä omistaa, on sinun elämäsi mielenkiinto.

        Minäkin voisin esittää sinulle samankaltaisia asioita, mutta kun nyt vain ei satu kuulumaan minun elämäni mielenkiintoihin.

        Se mitä tiedän ja en tiedä on minun henkilökohtainen asiani, joten nyt hieman epäonnistut jutussasi.

        Toki voit lukea Seiskaa, Iltapäivälehtiä, googlea ja sen sellaista, sekä jatkaa kysymyksiäsi vielä laajemminkin.

        Kiitos muuten että asetit minut povo kakkossijalle ja Numban ykköseksi, mutta ihmettelen millä oikeudella sinä pronssia saaneena toimit myös tuomaristossa.

        Sinä kirjoitat fiktiota ja minä faktaa ja esitin sinulle kysymyksen. Miksi faktan kertojaa herjataan ja fiktion kirjoittaja kehuu omaa fiktiotaan? Outoa käytöstä. Olen ollut kyseisellä huvilalla lomailemassa ilmaiseksi, koska kyseessä on hyvän yhteistyökumppanin hyvä kaveri ja ko huvila ei ole omistajansa käytössä kuin max 2kk vuodessa. Itse diggaan olla lähempänä Pattayaa eli Pattayalla. En tunne henkilökohtaisesti kuin 3 suomimiljonääriä Pattayalta. Kiekkopomona tunnetun henkilön, Kalustefirman omistajan ja purkufirman omistajan. Arvaapas nyt kenen se Laem Chabangin huvila on ja lopeta turhanpäiväinen ainainen kadehtiminen.


      • MaijaVex
        kalukeijo kirjoitti:

        Sinä kirjoitat fiktiota ja minä faktaa ja esitin sinulle kysymyksen. Miksi faktan kertojaa herjataan ja fiktion kirjoittaja kehuu omaa fiktiotaan? Outoa käytöstä. Olen ollut kyseisellä huvilalla lomailemassa ilmaiseksi, koska kyseessä on hyvän yhteistyökumppanin hyvä kaveri ja ko huvila ei ole omistajansa käytössä kuin max 2kk vuodessa. Itse diggaan olla lähempänä Pattayaa eli Pattayalla. En tunne henkilökohtaisesti kuin 3 suomimiljonääriä Pattayalta. Kiekkopomona tunnetun henkilön, Kalustefirman omistajan ja purkufirman omistajan. Arvaapas nyt kenen se Laem Chabangin huvila on ja lopeta turhanpäiväinen ainainen kadehtiminen.

        Hienoa että sinä voit hännystellä ystäviesi kustannuksella ilmaiseksi, ole onnellinen että olet rikas tuntien rikkaita.

        Siinäpähän diggaat, siis hopihopi tänne Thaimaahan diggaamaan sieltä Lahden konttorista Maija.

        Minäkin tunnen henkilökohtaisesti ihmisä, eikös olekin kumma juttu, mutta mun ei tartte sitä hehkuttaa sinun tavoin.

        En kadehdi sinua vaan säälin.


      • KaluasentajaPohjoisesta
        kalukeijo kirjoitti:

        Sinä kirjoitat fiktiota ja minä faktaa ja esitin sinulle kysymyksen. Miksi faktan kertojaa herjataan ja fiktion kirjoittaja kehuu omaa fiktiotaan? Outoa käytöstä. Olen ollut kyseisellä huvilalla lomailemassa ilmaiseksi, koska kyseessä on hyvän yhteistyökumppanin hyvä kaveri ja ko huvila ei ole omistajansa käytössä kuin max 2kk vuodessa. Itse diggaan olla lähempänä Pattayaa eli Pattayalla. En tunne henkilökohtaisesti kuin 3 suomimiljonääriä Pattayalta. Kiekkopomona tunnetun henkilön, Kalustefirman omistajan ja purkufirman omistajan. Arvaapas nyt kenen se Laem Chabangin huvila on ja lopeta turhanpäiväinen ainainen kadehtiminen.

        No voi herttininen sentään, miksi kalukeijo luulee, että palstan lukijoita kiinnostaa henkilöt??? Joita hän tuntee? Meikämandoniililla on niin paljon miljonääri tuttavia, että joudun aina jättämään oman Bentleyni naapurin tontille, kun ei mahu omalle 6000/m2 asfaltti pihalle. On täynnä ystävien vielä kalliimpia autoja aina kun tulen töistä kotiin kello 16.00 haalarit jalassa.

        Kunnon väritetty tarina on ihan jees. Ihmettelenkin paskapuheita joissa köyhä kirjailija itsekkin pitää jonain faktoina, ja niitä poijaat löytyy tältä palstalta ja paljon.


      • MaijaVexVex
        KaluasentajaPohjoisesta kirjoitti:

        No voi herttininen sentään, miksi kalukeijo luulee, että palstan lukijoita kiinnostaa henkilöt??? Joita hän tuntee? Meikämandoniililla on niin paljon miljonääri tuttavia, että joudun aina jättämään oman Bentleyni naapurin tontille, kun ei mahu omalle 6000/m2 asfaltti pihalle. On täynnä ystävien vielä kalliimpia autoja aina kun tulen töistä kotiin kello 16.00 haalarit jalassa.

        Kunnon väritetty tarina on ihan jees. Ihmettelenkin paskapuheita joissa köyhä kirjailija itsekkin pitää jonain faktoina, ja niitä poijaat löytyy tältä palstalta ja paljon.

        KaluKeijoMaija voisi kysyä miljonäärituttaviltaan jotka omistavat kaluste- ja purkufirman, kuin myös kiekkopomolta tahtovatko nämä henkilöt Maijan mainostavan heidän Pattayaoleiluaan ja tuttavuuttaan Maijan kanssa.
        En nyt ehdi kirjoittamaan enmpää kun meidän sähköportti on epäkunnossa, viis Ferraria jonossa, eli lennähdän helikopterilla meidän nurmikon ylitse portille veivaamaan sen auki käsin.


      • keijollaoniso
        KaluasentajaPohjoisesta kirjoitti:

        No voi herttininen sentään, miksi kalukeijo luulee, että palstan lukijoita kiinnostaa henkilöt??? Joita hän tuntee? Meikämandoniililla on niin paljon miljonääri tuttavia, että joudun aina jättämään oman Bentleyni naapurin tontille, kun ei mahu omalle 6000/m2 asfaltti pihalle. On täynnä ystävien vielä kalliimpia autoja aina kun tulen töistä kotiin kello 16.00 haalarit jalassa.

        Kunnon väritetty tarina on ihan jees. Ihmettelenkin paskapuheita joissa köyhä kirjailija itsekkin pitää jonain faktoina, ja niitä poijaat löytyy tältä palstalta ja paljon.

        Unohdit jo parissa tunnissa että sinä väitit minun tuntevan 10 miljonääriä.

        "MaijaVex
        5.7.2017 15:27
        Heips KaluKeijoMaija.
        Se että sinä tunnet 10 suomalaista miljonääriä"

        Johon minä sitten vastasin että en tunne kuin kolme. Heitä ei paskaakaan kiinnosta mitä te tai minä kirjoittelen täällä, mutta te kun olette köyhiä ja superkateellisia kommunisteja niin teitä kismittää kun joku edes mainitsee sanan raha.

        Nyt voit sitten lisätä siihen sinun kateuslistaasi nuo kolme miljonääriä Ferrarin ja Bentleyn rinnalle ja toistella niitä pari kuukautta ikenet verillä. Chiang main ravintoloitsija :DDD


      • Nilkku1

        On varmaan aika pulska setä kun ei pienempään altaaseen mahdu ...hui kamala ! Valas ?


      • MaijaVexVexVexVex
        keijollaoniso kirjoitti:

        Unohdit jo parissa tunnissa että sinä väitit minun tuntevan 10 miljonääriä.

        "MaijaVex
        5.7.2017 15:27
        Heips KaluKeijoMaija.
        Se että sinä tunnet 10 suomalaista miljonääriä"

        Johon minä sitten vastasin että en tunne kuin kolme. Heitä ei paskaakaan kiinnosta mitä te tai minä kirjoittelen täällä, mutta te kun olette köyhiä ja superkateellisia kommunisteja niin teitä kismittää kun joku edes mainitsee sanan raha.

        Nyt voit sitten lisätä siihen sinun kateuslistaasi nuo kolme miljonääriä Ferrarin ja Bentleyn rinnalle ja toistella niitä pari kuukautta ikenet verillä. Chiang main ravintoloitsija :DDD

        Mainitsin 10 koska sinä olet maininnut 10 eikä tällä palstalla kukaan muu elvistele miljonäärituttavillaan.
        En ole kommunisti.
        Minua ei kismitä toisten rahan määrä eikä minulla ole tarve omasta eikä tuttavieni rahamäärästä keskustella.
        Minulla ei ole kateuslistaa ja mitä noihin autoihin tulee, niin sinä olet nähnyt ne hotellin parkkihallissa kuten olet kirjoittanut.
        Sinun kanssasi on mahdoton keskustella kun juttusi muuttuu ja koskaan et ole se joka jotain on kirjoittanut, siksihän sinulla ei ole nimimerkkiäkään.
        Minä en ole ravintoloitsija vaan meidän porukalla on ravintoloita.


    • HerrasmiehenKihlattu

      FläpFläpFläpsistä sai helin alas kun tuikkasin nintendoplugin kojetauluun ja ohjasin tutummalla vermeellä.

      Kysyin miks Oot pökräs ja se sano että sillä on korkeen paikan kammo.

      Lainaan tuosta ylempää pätkän:
      "Kunnon väritetty tarina on ihan jees. Ihmettelenkin paskapuheita joissa köyhä kirjailija itsekkin pitää jonain faktoina, ja niitä poijaat löytyy tältä palstalta ja paljon".

      En minä tällä pikku tarinallani ole hakenut kenenkään uskomista tai muutakaan tuubaa jota tää palsta on täynnä, vaan minulla on ollut yksi ja ainoa tarkoitus, jossa olen täydellisesti onnistunut.

      LADYBOY paskanjauhanta on vähentynyt.

      Repikää siitä apinat / apina / Maija.

      • Hätäapu-urakoitsija

        Minkä merkkinen pyörätuoli sulla on ja tarvikko käytettyö kuolalappua? Mun skidi ei enää tarvi kun se on jo yli 2v eikä se enää kuolaa rinnuksille syödessään. Mihin hoitolaitokseen voin lähettää sen?


      • HerrasmiehenKihlattu
        Hätäapu-urakoitsija kirjoitti:

        Minkä merkkinen pyörätuoli sulla on ja tarvikko käytettyö kuolalappua? Mun skidi ei enää tarvi kun se on jo yli 2v eikä se enää kuolaa rinnuksille syödessään. Mihin hoitolaitokseen voin lähettää sen?

        Pärrääminen ei muuta tosiseikkaa ja mukava että olet jo lisääntymiskykyinen.
        Siinäpä kasvatat skidiäs seuraavat 16 vuotta käyttäytymään kuten sinä.
        Opeta skidilles myös koko sanavarastosi.
        Jos juttu häiritsee Maija, niin voitahan aloittaa yhden leidarijutun, osaathan sinä sen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe