Voiko nainen mennä yksin nakurannalle?

Maariamuru

Nakuilu kiinnostaa.. miten turvallista on käydä esim pihlajasaaressa yksin naisena?

14

1372

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit-mennä

      Tietenkin voi mennä yksin.

      Jos ns. tiirailu ei häiritse, niin sinne vaan.

    • Voi mennä. Saa varmasti ehkä turhaa huomiota myös.

      • aloittajanainen

        Katsouttuani jormalaisen kirjoitushistorian jätän menemättä, Jormalainen on näitä rantapuskarunkkarihäiriköitä.


      • aloittajanainen kirjoitti:

        Katsouttuani jormalaisen kirjoitushistorian jätän menemättä, Jormalainen on näitä rantapuskarunkkarihäiriköitä.

        Et kyllä ihan väärässäkään ole. Tosin olen nykyisin panostanut enemmän tähän sosiaaliseen mediaan.
        Ihanko vain minun takia. Olet ensimmäinen joka tekee jotain tai jättää tekemättä minun takia.
        Vaude...


      • aloittajanainen kirjoitti:

        Katsouttuani jormalaisen kirjoitushistorian jätän menemättä, Jormalainen on näitä rantapuskarunkkarihäiriköitä.

        Helsingin kauppatorilla on Allas Sea Pool. Ne järjestää muutamia naku-uintitapahtumia, joista ensimmäistä vietetään 26.7.2017. Eli sinne jos tulet niin olet saman henkisten seurassa. Jos vain sinä haluat voimme toki sopia jonkun erikoisjutun mistä tunnistat minut. Jos haluat vaikka jutella.


      • silkkaapaskaa
        jormalaiset kirjoitti:

        Et kyllä ihan väärässäkään ole. Tosin olen nykyisin panostanut enemmän tähän sosiaaliseen mediaan.
        Ihanko vain minun takia. Olet ensimmäinen joka tekee jotain tai jättää tekemättä minun takia.
        Vaude...

        "jormalaiset" heh, älä viitsi valehdella. Et ole. tuommoisia uhoaa peräkamarin tumputtajapojut...


    • paratiisissa

      Katso ettei paikalla ole näitä uusia kunniakansalaisia.
      Heiltä hommat ei jää välttämättä pelkkään katseluun.

    • jokurajasentään

      Se on totta niitä on syytä varoa. Yyterissä viikonloppuna kuvasivat naturisteja videolle. Sallitaanko me niiden tehdä mitä vaan?

    • jörnijä

      Lähde kaveriksi talvella Inglesiin. Iso se löytyy ja voidaan n*ssia dyyneillä rauhassa.

    • Täällä Helsingissä on kauppatorin edustalla uima-allas Allas Sea Pool. Siellä järjestteään muutamia naku-uintitapahtumia, joista ensimmäistä vietetään 26.7.2017. Eli sinne jos tulet niin olet saman henkisten seurassa. Jos vain sinä haluat voimme toki sopia jonkun erikoisjutun mistä tunnistat minut. Jos haluat vaikka jutella.

    • Luonnonnollinen

      Ei kannata mennä tolla asenteella. Et osaisi kuitenkaan rentoutua. Ja mitä joku pusikkorunkkari sinua vaivaisi, jos et halua siitäkin tehdä jotain numeroa. Vapauta itsesi ensin, et ole valmis menemään minnekään. Vedä villahousut ja sukat päällesi ja vaivu villapeiton alle maailman pahuudelta suojaan. Ihmisvartalohan on niin kovin pelottava kohdata, ainakin sinulla.

    • Nudeee

      Kannattaa mennä ainakin aluksi uimapuku päällä.

    • Niin-se-vaan-on

      Tietn voi mennä yksin Pihliksen nakupuolella.
      Muta yksin et voi siellä olla. Ainakaan rauhassa.
      Kuten et Sompasaaren saunassakaan.
      Ainoa rauhallinen paikka on Seurasaaren ranta.

    • maariamuru

      Menossa olen ens viikolla.. vieläkö siellä on nakuilijoita näin "syksymmällä"?
      Mua ei puskarunkkarit ja katselijat haittaa pätkääkään mut raiskatuksi en halua...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe