Vapaakirkon kesäjuhlien Youtubekanava

13

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm... eikös joka ohjelmalla ole vähän eri osoite? Tuolta sivulta löytyy kaikille näkyville ohjelmille omat osoitteensa. Siunausta juhlillenne!

      http://kesajuhlat.fi/livelahetys/

      • Kiitos!


    • Puplikaanius1

      Olin eilen iltatapahtumassa.
      Täällä on puhuttu äärikarismaattisuudesta ja torontolaisuudesta vapaakirkon sisällä.
      Täytyy nyt sanoa näkemäni ja kuulemani perusteella.etten kokenut enkä havainnut kesäjuhlien annissa tai opetuksissa mitään eksytykseen tai näihin muissa kuten Espoon Suomi Nousuun manifestaatioissa tapahtuviin ilmiöihin...ero oli kuin yöllä ja päivällä.
      Ei minkäänlaista ns.hihhulointia ei hillumista.
      Ei kieriskelyä lattioilla.ei hurmoshenkisiä puheita..ei huutoa eikä meuhkaamista.
      Kaikki on järjestyksessä ja rauhallista.
      Puheet ja opetus..olivat raittiita ja raamatun mukaisia..
      Tulin ravituksi ja pelkoni epäilykseni haihtuivat..
      Jos Vapaakirkon kesäjuhlat olisivat osoittautuneet samanlaiseksi kuten esim.Nouse Suomi espoon konferenssit ja puhujina olisi ollut mm. Heidy Baker . Tr. Ouer .tai Maldoneva.
      En olisi jalallani astunut. Tilaisuuteen.
      Jumala siunatkoon ja varjelkoon vapaakirkkoa ja tietysti kaikkia seurakuntia eksytykseltä.
      Hannu Vuorisen puheen lopussa hän sanoo tärkeimmät sanat.
      Yksin Jeesus..yksin Jeesus Vapahtajamme.
      Meidän Herramme ja Kuninkaamme.
      Meidän Jumalamme...kaikkien Herra ja Pelastaja.
      Yksin Jeesus.
      Kertooko se jotain?

      • HuomValppautta

        Hyvä, jos Vapaakirkon juhlissa oli rauhallisempi ja parempi meno kuin kauheassa avoimesti erittäin torontolaisessa Suomi Nousee-tilaisuudessa. Kannattaa kuitenkin muistaa, että samat henkilöt, jotka ovat pitäneet puheita Vapaakirkon juhlissa ovat olleet Suomi Nousee-tilaisuuksissa "hengestä juopumassa" ja kannattavat torontolaisuutta. Moni vapaakirkon torontolaisuutta henkeen ja vereen kannattava johtohahmo muokkaa käytöstään "siistimmäksi"" toisiin tilaisuuksiin ja toisissa tilaisuuksissa saattaa sitten vapista jonkun RHB:n tai Bakerin käsien alla. Nämä manifestaatiot voivat myös siirtyä rauhallisimmaissakin tilaisuuksissa, jos menee pimeille voimille altistuneiden käsien alle...vai mitä mieltä olet? Torontolaiset voimavaikutukset on todettu eteenpäin siirtyviksi, vai mitä?


      • ed.kerrasta.on.aikaa

        "näkemäni ja kuulemani perusteella.etten kokenut enkä havainnut kesäjuhlien annissa tai opetuksissa mitään eksytykseen .."
        Katsoin juhlat tuolta youtube kanavalta ja olin myös ILOISESTI YLLÄTTYNYT. Että en havainnut mitään torontolaisuuteen liittyvää, sen kyllä huomaa ja sitä en kuuntele. Harmitti, kun ei tullut lähdettyä juhliin mukaan.
        Pidän Hannun saarnoista, Hannu on paimen armoitukseltaan ja menee vähän "hukkaan" tuossa kirkkokunnanjohtajan pestissä.Sen vois hoitaa joku muukin..:) Sais tulla Turun vapikseeen takaisin.. Ja juhlat myös Turkuun !


      • puhuuainasam
        ed.kerrasta.on.aikaa kirjoitti:

        "näkemäni ja kuulemani perusteella.etten kokenut enkä havainnut kesäjuhlien annissa tai opetuksissa mitään eksytykseen .."
        Katsoin juhlat tuolta youtube kanavalta ja olin myös ILOISESTI YLLÄTTYNYT. Että en havainnut mitään torontolaisuuteen liittyvää, sen kyllä huomaa ja sitä en kuuntele. Harmitti, kun ei tullut lähdettyä juhliin mukaan.
        Pidän Hannun saarnoista, Hannu on paimen armoitukseltaan ja menee vähän "hukkaan" tuossa kirkkokunnanjohtajan pestissä.Sen vois hoitaa joku muukin..:) Sais tulla Turun vapikseeen takaisin.. Ja juhlat myös Turkuun !

        Hannu puhuu aina samasta aiheesta eli hänen mielestä suomen kristittyjen suurin ongelma on että ollaan liian hyviä !!!!! Siitä asiasta kyllä voi olla monta mieltä mutta kyllähän tällä "sanomalla" ihmisten suosion saa puolelleen .. oikeesti, monikin kaipais kunnon höyhennyksen ja pystyyn haukkumisen että vähän ryhdistäytyii mutta nämä hannuhanhien saarnat vaan oikeuttaa velttoilua ja laiskottelua.. Vuorisessa ei ole miestä sellaiseen, on itse liian mukavuudenhaluinen tai ei usko oikeesti siihen että Jumala voisi mitään muutosta aikaan saada seurakunnissa . esim millon oot viimeksi nähny vanhimmiston jäsenen ja pastorin joka tulee seurakunnan rukousiltaan vapaaehtoisesti, hoitamaan omaa ja laumansa Jumalasuhdetta


    • Tapasin.tuttuja.kahvia

      Aika kuollutta on nykyään juhlat. Edes Asko Tynjälä ei ollut julistamassa Pyhässä Hengessä.

    • En.kahvitellut

      Nouse suomi oli Pyhän Hengen vaikuttama tilaisuus

      • HuhHUUUUUUUH

        Pahan Hengen ennemminkin niistä kauheista manifestaatioista päätellen.


      • En.kahvitellut
        HuhHUUUUUUUH kirjoitti:

        Pahan Hengen ennemminkin niistä kauheista manifestaatioista päätellen.

        Olen itse vapaakirkollinen ja täyttynyt Pyhällä Hengellä uskoon tulon jälkeen.

        Olen nyt huomannut ettei Pyhä Henki joka on kaiken avain uskonelämään ole kovin tunnettu vapaakirkossa yleensä.

        Esim Tampere juhlat oli tosikuolleet. Karismaattiset saarnaajat on korvattu kirjaviisailla.

        Espoon kokouksia ei voi ymmärtää miten Jumala toimii jos ei ole täyttynyt Pyhällä Hengellä itse.

        Ap. t. 2:2 

        Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat.


      • En.kahvitellut
        HuhHUUUUUUUH kirjoitti:

        Pahan Hengen ennemminkin niistä kauheista manifestaatioista päätellen.

        12 Ja he olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja sanoivat toinen toisellensa: "Mitä tämä mahtaakaan olla?"
        13 Mutta toiset pilkkasivat heitä ja sanoivat: "He ovat täynnä makeata viiniä".
        14 Niin Pietari astui esiin niiden yhdentoista kanssa, korotti äänensä ja puhui heille: "Miehet, juutalaiset ja kaikki Jerusalemissa asuvaiset, olkoon tämä teille tiettävä, ja ottakaa minun sanani korviinne.
        15 Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
        16 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
        17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.


    • En.kahvitellut

      39 Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
      40 Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".
      41 Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.
      42 Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa.
      43 Ja jokaiselle sielulle tuli pelko; ja monta ihmettä ja tunnustekoa tapahtui apostolien kautta.
      44 Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
      45 ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
      46 Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
      47 kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe