Sex. väkivallan vakavuutta ei tajuta!

kuolemantuomio

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/lapsenvahti-tuomittiin-9-ja-12-vuotiaiden-sisarusten-hyvaksikaytosta-vantaalla/6489696

Mies tuomittiin teoistaan 2 vuoden 10 kuukauden vankeuteen, minkä lisäksi hänet tuomittiin korvaamaan vanhemmalle lapselle 13 000 euroa ja nuoremmalle 3000 euroa. Kumpaakin summaa korotettiin hovioikeudessa.

Jos näitä rangaistuksia vertaa talous- ja omaisuusrikoksiin ne ovat kuin räkimistä seksuaalista väkivaltaa kokeneiden naamalle. Se ettei itse vankeusrangaistus ole tuon pidempi, mutta maksettua rahallista korvausta korotetaan tuntuu uhrin huorittelulta. Että no seksuaalisuus nyt on normalia ja pojat on poikia ylilyntejä tulee kun hormoonit hyrrää. Miehen seksuaalisuutta ei saa demonisoida ettei raskaaja vain traumatosoidu ja tule impotentiksi. Raha se on jota uhri kuitenkin toivoo seksipalveluistaan. Ehkä tarjoillaan vähän myötätuntoa ja kyyneliä silitetään päästä ja säälitään niin sit uhri on kiitonlinen.

Seksuaalirikollisten rangaistuksiin pitäisi automaattisesti sisällyttää pakollinen kastraatio. Ei ole mitään syytä myöskään pimittää suurelta yleisöltä tekijöiden henkilöllisyyttä naamakuvan kera.

7

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasa-arvo

      Siis, mielestäsi miesten tekemät seksuaalirikokset pitäisi sovittaa kastraatiolla. Entä naisten tekemät seksuaalirikokset, joita niitäkin on erittäin paljon, vaikka niistä ei puhutakaan. Mitä heille pitäisi tehdä?

      • mutta.ku.naisetkin

        Oliko tämä tapaus naisen tekemä? No ei ollut. Joka kerta kun kekustelun aihe on miesten harjoittama seksuaalinen väkivalta joku parkuu 'mutta kun naisetkin tekevät'.. Valtaosa seksuaalisesta riistosta tapahtuu miesten toimesta eikä se tosiasia siitä miksikän muutu vaikka kuinka parkuisit että naisetkin tekevät.

        Ymmärtääkseni naisillekin toki on mahdollista tehdä kemiallinen 'kastraatio' joka vie seksuaaliset halut minimiin. Ajatus ei tietenkään ollut että rikos sovitettaisiin kastraatiolla ja se jotenkin kuittaisi koko teon. Ajatus oli tehdä tästä toimenpiteestä yksi rangaistuksen osa ja uusintarikollisuutta ehkäisemään pyrkivä toimenpide.

        Ennenkuin alat parkua ettei se kuitenkaan estä seksuaalirikollisia uusimasta tekojaan koska kaikkien sex. rikosten motiivi ei ole seksuaalisen mielihyvän hakeminen voin jo etukäteen todeta, ettei myöskään se ollut ajatuksena. Rankaiseminen ei ole estänyt murhia, ryöstöjä eikä muutakaan rikollisuutta, ehkä voimme tästä vetää jothopäätöksen että nostetaan käden ylös ja lopetetaan rankaiseminen kokonaan?

        Aloituksen pointti ei ollut sukupuolijakauma siinä mikä sukupuoli tekee sex. rikoksia enemmän. Pointti oli käsittämätön asennevika mitä tulee seksuaaliseen väkivaltaan ylipäänsä. Sen vakavuutta ei todellakaan tunnusteta. Siihen suhtaudutaan väheksyen ja kuten kuvasta näemme etenkin miesten suorittamana siitä puhuminenkin tuntuu aiheuttavan suunnatonta ärsytystä. Seksuaalisesta väkivallasta ei saisi ketään tuomita varsinkaan jos tekijänä on MIES.


    • Mietipä-hiukan

      Valtaosako miesten tekemiä? Toki valtaosa puhutuista, on miesten tekemiä. Entäpä vaietuista?

    • KoskakätilönäSinde

      Kun arvioitte psykoanalyysina, persoonallisuus-analyyttisesti virheellisesti.

      Lapsenvahti tuomittiin 9-12-vuotiaiden arvaa sana
      a. vammauttelusta
      b. raiskaamisesta lapsen murhaisesta
      c. rotuviha harjoittamisesta

      - Tämä on sotilaskoulutus-alueelta, voitko tulla Sini pois, sotilas-koulutus-alueelta?
      Joo tämä on kuukiikku-käyttämisen pakottava, pakottaminen huono paranormaali albinismina.
      Se on erikseen merkitty planeettana, jossa Mars sulkeutuu kehänä kuun päälle, liikkuen yli.

      Että auringon päällä tämä kehä.
      aikaisempi joulukuu, marraskuu
      Kts. kasvo-alueet, empatia
      ei esittää

      Kts. Rubik 3
      Hallusinaatio, palomieskattelus, ulkopuolisen ympäristön velvoite, ulkopuolinen ympäristö ja läheisyys
      myös tunne-aukostomalli ja sisäinen verkko

      Ulkopuolisen geoanalyysin takia, arvaa sana
      A. ohjelma vaihtelut
      B. aluevirhe
      C. kaksoiskeho
      Kts. Nylkeminen
      - Ei ole niin.

      Vastattu: Kysyjä
      - Mies: Voitko tulla pois sotilaskoulutus-ohjelmasta?
      Vastattu esim. Sini ja kuvitus
      - osin
      "En näimmä pääse. "

      Kts. Romanismi, esittäen
      ohjelma vaihteluiden aiheuttaminen, ulkoinen feminismi, ulkoinen naiseus, palvoen
      feministi-kielto, laiminlyönnit
      Joihin ei ole oikeus, tunne-aukostomallien, sisäisen verkon poiston, pakottamisena pakonalaisena pitona, huonona paranormaalina, albiinona paranormaali painostaminen, pakottaa liikkumaan motorisesti

      Koska tämä on vaaka-suora, asento, joita ei saa seuraila.

      - Voi mää tietysti koittaa..
      Jos teillä olisi vähän kehittyneempi se nyky-aikainfrastruktuurimalli halu.

      - Vastattu: Eikä veden nostaminen meidän alueelle.

      Minkä takia tämän alueen saa nostaa vedenalle aselupana taas tänne, tulemalla?
      Vastattu: Ei täällä pysty olemaan, yleisen hallusinaatio-järjestelmän puuttumisen takia, ei koskaan sen ihanne, ja uskonto.
      Vastattu Sini: Koska teillä ajaa mutkassa poliisi-auto.
      Kts. evakuoiminen velvoite
      Ei tästä ole pitkä mihinkään.
      Kts. Vesijohdottomuus tai lehti-artikkeli esillä, myös kaivo-käyttö

      Nainen Koskeeko tämä taas, yleis-, ylä-aste kuntoutukset?
      Miksi te saatte pitää tätä koulua?
      Kyllä

      Sini sivu 59
      - Niin kun tässä ei ole vesijohtoa, kaivovettä ei kanneta.
      Mies: Jos tämä tuota koskee venäjän vallan historia pakonalaisena pito.
      Voisi olla hyvä jos opettelisitte ihan toisella hallusinaatiolla, tämän.

      Mä taas olen syntynyt miehen kehon olemuksen, osin, osin osa-aluein sikiö-aika, joka tuottaa suunnatonta kipua ja kaupunki-alueeseen vaikuttava.

      Mies, tumma
      Holhooja
      työkaveri
      - Vastaan vaihto-ehto B. sana arvaa,
      - Ja arvaa heti hoitoon, sen mies.

      Jossa infrastruktuurivaihtona, voi hyvinkin nopeasti vaihtua, kuten gibboni-olemus, ihmiskeho, fysiologinen molemmat fysiologinen, ja läsnä.
      A. vaihtua, poiketa
      Läsnäoleminen
      tai läsnätuleminen

      Miksi se tila ei voisi olla, arvaa sana
      A. Nylkijä
      B. Varasto
      C. Vanha, pölyinen ja pimeä
      -Väkivallan sijasta?
      Sen virhekäyttö, persoonallisuus-analyysinä
      kts. Kolmikerroksellisuus
      Myös asumaton.
      Kts. romanismi, harjoittaminen esittäen
      Flash-arvo, todellisuuden kaari, hallusinaatio
      Flash-normista, kieltäytyminen, todellisuuden, ja todellisuudettomuuden erottelukyky
      ulkoinen ja ulkopuolinen tila puutteellinen ihmiskehona
      Mies: .. Nyt olen sekoittanut.
      ei rese-lehmä käyttö-oikeus

      Meillä ei olekaan ihmisen eläimeksi osto-oikeus tai tarkoitus.
      Tänään isoveli kyseli: Milloinkahan mä saan rauhassa olla täällä mun iskällä?
      - Kysytty: Siis ei kesään asti?

      Mistä Sini osaa hirvipyörässä mennä?
      - A. Mä olen opetellut.
      - B. Sekavuus-tilapoistot sairaalassa on yleis, tiedetty järjestelmänä, sen väkivalta-tekokieltona.
      - C. Nuppineuloista silmänpohjan osin, sen hallusinaationa, neulatyyny tai muu matkamuisto myynti, omina valoina silmissä hindumielikuva kaltaisena.

      Sini: Ai mulla ei ole omia valoja?
      Kts. Ympäristönsuojelu
      Meterologia ja ilmapuntari
      Mies vastattu: Hienosti naitu.

      - Siis enkö mä voi olla näissä seksityö tekemätön?
      Ei voi olla.

      Kts. Lämmitys ja ulkopuolisen ympäristö, ja läheisyys: Rubik 3
      Mies etunimi holhooja, työntekijä
      - "Se nauraa se Sini. "

      Nainen: "Missä helvetissä mä olen saatana ollut?"
      Mies: Nyt kun te olette taas vittuilleet.
      Kyllä olen tullut koko ajan fysiologisena läsnä.

      Eli sana ei ole Rubik hallusinaatio-järjestelmä
      Eli kyllä en ole fysiologiaton ja syntymätön, biologiattomina

      Nainen: Me olemme hieman sekoittaneet että sinä olisit, jänis.
      Sini: Ei minä en ole jänis.
      Ei minä en ole koskaan ollut jänis.
      Kts. eri ihmiskäsitysten seurailu kielto, laiminlyönti kivun tuotto alueelle
      Ylirasite-tila yleiskunnoton, kehon olemuksen ylävartalo sekavuus-tilapoistoton aiheuttaen kaupunki-alueelle myös naista kohtaan ei ole nainen, vaan seksiterapiaton seurailunne eläimenä esittäen ihmistä.

      Kts. Uudestaan
      Nainen: Mä en ole ollut psykoterapiassa seksiterapia.
      Lähteä menemään
      Tulla menemisenä
      Kts. Ohjelmattomuus
      ohjelmaton ihminen-ihanne
      Kts coping-keino ohjelmaton
      naisen synnytykseen tapot

      Nainen: Meillä on sattunut vahingossa sairaalassa virhe.

    • Lapsikaupanuhri

      Meillä ei käytetä ihmisen eläimeen asettaminen nänninä.
      Terveisin Sini

      Nainen: Eikö?

      Ei
      Sini: Ei. Häntä ei tuomita rikosrankaisullisena oikeutena.
      Nainen: Missähän mä vielä olisin sen mun homman kanssa täällä kotona, että mä saisin lähestyä, Länsi-rannikkoa?
      Sini: Miksi tämä ohjelma pitää olla?
      Ei en lennä ihmisenä.
      Ei ihminen lennä lintu-eläinrotua käyttäen.

      Meillä ei käytetä ihmisen eläimeen asettaminen nänninä, voisitteko pyytää anteeksi että olette, tuhonneet maapallon.

      Jopa ensiapu-osin.
      kts. Kotisynnytykset akrobatia
      Nainen: Onko tämä erikseen semmoinen alue?

      Miksi teillä saa olla naishoitava henkilökunta?

      Nainen: Mää, mä tajusin, näissä ei esitetä perhe.
      vastuuttomuus toisesta ihmisestä, sekavuus-tilapoistoton

      Ei ole päihdehoito.
      Ette saa sulkea kehitysvammais-huoltolaitoksena.

      Mies: Joudun linnaan.

      Sini. Tämä on naisten kulkuset.
      Kyllä ihan alavartalon osin, selkäydinrangan mukainen.
      Mies: Pyörin kuolemassa nykyään mä olin vähän sekoittanut.
      Mikähän tämä on?
      Kts. laama eläinrotu, syntymätön biologiaton
      myös esittämisenä ihminen
      myös eläimenä eläimenä esiintyen, esittäen ihminen, syntymätön, biologiaton sikiökaudeton

      Ei heillä on sikiökausi, kodittomana lapsena.

      Että missä mun koira on kadonnut?
      Mies: Että oletteko usein ottaneet, mulkvistina eliäntä?
      En

      Sini: Koska en ole mulkvisti.
      ei yleistapana

      Isäni: Olen vähän sekoittanut, taas minä olen menossa, vankilaan.

    • AntiSaatana

      Pedofiilin lapseksi ei halua KUKAAN syntyä, eikä uhriksi joutua, joten kiveksien poisto olisi varsin korruptoitumatonta noiden pikku luunappien rinnalla. Kaiken lisäksi tuon mielisairaan uskaltaisi päästää hetimiten vapauteen, jotta valtion budjetti ei tämän hoitamisesta vajene. Ja tiedä, vaikka uhrikin kokisi elävänsä turvallisempaa elämää, eikä valtion budjetti taas mene post-traumojen parantamiseen ( vaikka mitä parantamista, jos "ei mitään olemassa" ja "parantamisen" kuuluu olla itse tekijälle ).

    • 09y0hy8yh8yh

      Tietääkseni jo raiskaajat tekevät naisille kemiallisia kastraatioita päästäkseen monesta rikoksestaan - saati, että toimii vielä tyrmäys-tippana!

      Ja miten on raiskausBISNES, jota globaalisti harjoitetaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe