Kavereita / Vertaistukea kuntoutujalle

Onkohan12

Moi

Olen yli 30v nainen ja kaipailisin lisää uusia kavereita elämääni.

Minulla on eräs ahdistuneisuushäiriön muoto jonka vuoksi olen tällä hetkellä mt-kuntoutujana.
Vaikka tällainen häiriö löytyykin se ei tarkoita ettenkö pystyisi toimimaan arjessa normaalisti tai nauttisi elämästä. Rajoittavin tekijä on etten pysty työelämään.

Olen kiinnostunut monenlaisista asioista. mm: luonnon äärellä oleilusta, meditoinnista, tarot korteista ja itsetutkiskelusta, piirtämisestä, kirjoittamisesta, matkustelusta, eläimistä, musiikista, elokuvista ja tv-sarjoista.

En viihdy baareissa pahemmin tai tykkää muutenkaan juoda kovin usein. Piknikit tai risteilyt on kuitenkin ihan kivoja silloin tällöin.

Luonteeltani olen rauhallinen, huumorintajuinen ja iloinen. Viihdyn kahden kesken paremmin kuin porukassa. Tykkään keskustella kaikenlaisista aiheista ja mielellään mitä syvällisemmäksi menee sen mielenkiintoisempaa.

Olisi kiva löytää samanhenkisiä ihmisiä joihin tutustua. Ja vielä parempi, jos sullakin olis jotain ahdistuneisuushäiriön taustaa niin ymmärrettäisiin toisiamme paremmin.

Jos löytyy kiinnostuneita niin vastailkaa tähän ketjuun niin voidaan vaihtaa s.posteja.

17

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jifsfhkjjh

      tässä nyt kuitenkin oma s.posti. kiinnostuneille
      ultramariini14 at gmail. com
      t. ketjun aloittaja

    • Haaveilija_89

      Olen 28v nuori nainen, tykkään musiikist, luovist, jutuist, eläimist,ruuasta, olen huumoritajuinen, toisinaan iloinen ja ailahteleva, mulki ongelmia mielenterveys puolella. [email protected] mut tää ystävien saanti on kiven takana.

      • Mistäpäin sä olet?


    • Veera1990

      Hei! Minäkin etsin ystäviä, joita ei oikein tällä hetkellä ole. Olen 27-vuotias nainen, luonteeltani ystävällinen, hiljainen ja huumorintajuinen. Tykkään mietiskellä ja puhua syvällisistäkin asioista. Kiinnostuksiini kuuluvat mm. henkiset asiat, kuten rajatieto, metafysiikka, kaikenlaiset elokuvat, musiikin kuuntelu ja maalaaminen. Kiusaamisen takia kärsin itsekin jonkinlaisesta ahdistuneisuudesta. Jos kiinnostaa sähköpostini on: [email protected]

      • Haaveilija_89

        Moi.. Laitan sulle sähköpostia. Mä oon vuoden vanhempi..


    • en.mää.vaan.kaipaa

      Mittääh, nykissä ja muualla on jo käyty nuoruusvuodet rillustamassa puoltoistavuotta joka ilta eri partnerin kanssa, muu aika sitten vaan pari hellustusheilaa per joka viikko erit ehtinyt olla, nyt ollaan sitten niin ahdistuneita ja uusioimpejä että. Ettei peräti olla tultu ihan uskoonkin ?

      Eikös tuo vosukehitysvaihe pitänyt tulla vasta 40-50 ikäisenä, nytkö sitä ollaan jo 30-kymppisinä siinä vaiheessa puhkinussittuna siiderivalaana työkyvyttömänä.

      Täältä netistä ihan näitä nettipaskasittiäisiä nettikriminaaleja haittaohjelmineen paskateknologian kera ollaan vielä mettästämässä lopuksi lisäriesaksi, onnea vaan nettipaskasittiäisten metsästykseen. Kuuluuko nää sitten isäksi vielä hieman kansainväliseempäänkin järjestäytyneeseen rikollisrinkiin, se jää myös pohdittavaksi - netissä nettipaskasittiäistä yhtäällä ja nettipaskarikollista toisaalla, kaikki tätä paskasaasta teknologiaa ohessa käyttäen.

      • mjooops

        Olipas ihanan sympaattinen vastaus sultakin. Toki varovainen pitää olla, mutta pakkoko oikeasti tulla aukomaan päätään, jos toiset yrittää löytää ystäviä elämäänsä?

        t. 30v erakko mies


      • Mikäs se tuollainen asenne oikein on? Aloittaja täällä uusia henkilöitä elämäänsä ja sinä yrität lannistaa hänet? Toivotaan kuitenkin että hän löytää etsimänsä :D


    • AApp123456

      Up
      Vielä kaipailisin yhteydenottoja mukavilta ihmisiltä. Vaikka onkin onkin tullut kivoja vastauksia niin kaikki asuvat hirmu kaukana. Onko ketään Uudenmaan alueelta? Mielellään naispuolisia kavereita. En etsi poikaystävää.
      T.ketjun aloittaja

      • Uppia_vaan

        Poikaystävä olisikin pahasta. Sekopää mt kuntoutujia kyllä riittäisi täällä pk seudulla.
        Parempi pysyä oma sukupuolen edustajissa, ihan vasn frendilinjalla.
        My fri end.


      • 436646

        Täällä ois 30v. vähän yli naikkonen juurikin Uudeltamaalta joka on kuntoutuja..


      • 8762738

        Moikka 436646 laitatko s.postia niin jatketaan sielläi? :)
        T.ap


      • 436646
        8762738 kirjoitti:

        Moikka 436646 laitatko s.postia niin jatketaan sielläi? :)
        T.ap

        Taisin jo laittaa mutta ei vastausta kuulunut? No, yritän vielä uudestaan. Jos sun sähkis on toi ultamariini14..?


      • Aapppp

        Heips, joo on oikea osoite. Vastasin sulle :)


    • Pppdkdid

      Hei. Nainen 24 v vaikeasti ahdistunut ja masentunut. Elämä on nyt ehkä ohi.

      • Aappppp

        Hei
        Jos haluat vaihtaa ajatuksia niin laita s.postia mulle
        T.AP


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe