osakeyhtiön varajäseneksi lisätty ilman lupaa!????

Jannikaou

Hei!

Minulla on sellainen tilanne, kävin katsomassa omat luottotietoni mielenkiinnosta ja huomasin että minulla on kaksi yritysyhteyttä. Olen ollut toisessa yrityksessä varajäsenenä muutama vuosi sitten mutta lopetin siellä työt joten ei enää ole mitään yhteyttä sinne. Kuitenkin huomasin että minut on lisätty toisen yrityksen varajäseneksi 01.02.2016 josta minulla ei ole todellakaan tietoa eikä lupaani yrityksen varajäsenenä toimimiseen ole todellakaan kysytty. en myöskään ole koskaan kuullut kyseisestä yrityksestä yhtään mitään. Mitä helvettiä minun pitäisi tehdä? Tiedän kyllä että taustalla tässä yrityksessä on sama henkilö jonka yrityksessä toimin silloin työntekijänä. Hän siis lisännyt minut myös tähän toiseen ilman lupaani. En myöskään ole ollut tekemisissä kyseisen henkilön kanssa viimeiseen kahteen vuoteen mutta kuitenkin minut on lisätty vastuuhenkilöksi yritykseen. Eikö tämä ole jonkin sortin rikos tms että ilman lupaa lisätään yritykseen varajäseneksi?

7

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannikaou

      ?? Osaisiko kukaan vastata

    • keka.tietaako

      kannattaisiko kysästä vaikka PRH:sta, kuinka varajäsenyys poistetaan

    • vinkkiii

      Voit ilmoittaa kirjallisesti yrityksen hallitukselle (esim. hallituksen puheenjohtajalle), että haluat erota tuosta vaikkapa sähköpostilla.


      Myös PRH:lle voi tietysti ilmoittaa oma-aloitteisesti, varsinkin jos on syytä epäillä, että hallitus ei hoida asiaa.


      Omasanaisesti esim jotain tähän tapaan:

      Nimi, osoite ja puhelinnumero vasempaan yläkulmaan. Otsikko EROILMOITUS keskelle sivua ja päiväys pari riviä sen alapuolelle.

      Ilmoitan tällä päivämäärällä eroavani NNNN Oy:n hallituksesta.

      Allekirjoitus

    • PRH-Ohje

      Tee rikosilmoitus ja kopiolla kaupparekisteri poistaa sinut rekisteristä veloituksetta.

      • justersin

        turha tehdä heti rikosprosessia.....järkevällä keskustelulla voidaan ongelmat poistaa


    • riminaalitangot

      Tee rikosilmoitus. Polliisi tutkii.

    • Iron_bars

      " turha tehdä heti rikosprosessia.....järkevällä keskustelulla voidaan ongelmat poistaa"

      Joo aivan turha luullakan että sopimalla saat nimesi pois ja putsattua. Vähinta mitä heillä on tarjolla, on se kun saat cannonballin karjuilta turpaas.

      Mitäs liityit liivijengiin. Ei ne sua siksi sinne ottanu kun oot niin kova jätkä, vaan siksi kun oot niin vitun tyhmä - hyväksikäytettävä rassukka..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe