Hyundain takuukorjaus: tökitään piikillä

Käsittämätöntä.touhua

12

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PikkuHynylläAjeleva

      Heti uutisen jälkeen Hyundai Motorin Suomen toimitusjohtaja lähetti meiliä meille kaikille Hyundain omistajille, siis eilen:
      "Olemme ryhtyneet välittömiin toimenpiteisiin ja tiedotamme kaikkia kyseisen kampanjan piiriin kuuluvia Sonatan omistajia ja kutsumme heidät tarvittaessa uudelleen tarkastukseen."

      Elikkäs perästä kuuluu, voi olla että eräät eurooppalaisten merkkien edustajat eivät yksittäistapaukseen reagoisi millään tavalla ...

      • idän.ihme.lännen.kauhu

        Lisää piikkiä ja mustaa sprayta. Olennaista on että Hyundai ei ruvennut millekään ennen kuin tapaus tuli julkiseksi. (Varma)Laakkonen ei nähnyt tarpeelliseksi kertoa asiakkaalle että tämän autossa on taka-akseli on pitsiä. Lieneekö Laakkosella tehty muuta kuin annettu Valohoitoa(tm) ja laskutettu maahantuojaa spray.maalauksesta?

        Ostelkaapa hyundaita, se kannattaa. Mitenköhän Hyundaiden jm-arvon kanssa on? Tosi masokisti hankkii käytetyn Hyundain Laakkoselta.


      • Sonaattia.laulellaan

        "eivät yksittäistapaukseen reagoisi millään tavalla"
        Yksittäistapaukseen? Takaisinkutsuhan koski 1900 autoa.


      • oletTyhmäJaNolo

        Ehkä eräiden eurooppalaisten autojen autot eivät ruostu hengenvaaralisesti.


    • kiliseekoliseerämisee

      Autot erikseen. Sonata on korean muovilelu

      • Kekez

      • nomutthei

        Ei pidä paikkaansa. Muovi kun ei ruostu.


      • fanaatikot
        Kekez kirjoitti:

        Omistajat sen parhaiten tietävät onko lelu. Omistajat pitävät laadukkaana autona:
        https://www.nettiauto.com/hyundai/sonata/autoarvostelut

        No eihän kukaan omaa koslaansa voi haukkua kun on laittanut siihen rahojaan kiinni. Muita merkkejä sen sijaan dissataan vimmatusti.


      • GFFFEWEE

        Hyundai Sonata on erittäin hyvä ajaa. Ei kitise eikä natise. Tuo palkki ruostuminen ei muuten koske vuosimalleja 1990-2004.


    • Aikahyväauto

      Ostin vm. 2008 Sonatani vanhana viime vuonna. Kävin hiljattain takapalkin tarkastuttamassa, kun tuli kirjeitse kutsu "jälkitarkastukseen". Tähän oli aiemmin tehty takaisinkutsuna ruostesuojaus takapalkkiin.
      Nyt oli kuulemma ihan kunnossa. Olivat huollossa varautuneet koko palkin uusimiseen, mutta onneksi ei nyt sitten tarvinnut. Huoltomies arveli, että syynä joidenkin yksilöiden ruostumiseen on tietyt kumitulpat, jotka on pitänyt poistaa, jotta roiskevesi pääsee valumaan pois palkin sisältä. Mielestäni ihan ok palvelua. Autoon olen ollut tyytyväinen, on asiallinen käyttöpeli ja hyvä ajaa pitkillä matkoilla.

      • Anonyymi

        Paskapuhetta mitkään kumitulpat

        Mulla ruostui kaikki hitsisaumat pois Sonatan taka-akselista. Korjauskelvottomaksi kun noin ohutta haperoa ei voi enää edes hitsata.

        Aivan paskaa metallia Sonatan apurungot, sekä edessä että takana

        Myös takatukivarret aivan paperia

        Ostin kaksi Hyundaita kerralla, elämäni ensimmäisen ja VIIMEISEN hundaini!!!!

        Kymmenen vuotta vanha auto ja läpimätä

        Aivan älytöntä. Ikinä ei enää pihaani tule minkäänlaista Hundaita.


    • SonataCrdi

      2007 Sonata tarkastettu 2014, jolloin palkin ruostesuojausta parannettu. 2017 tarkastuksessa palkki todettu olevan hyvässä kunnossa.

      Täysin yksilöllistä meneekö palkki vaihtoon vai ei. Esim. Ajetut km eivät asiaa selitä.

      Mielestäni Hyundai hoiti asiallisesti tilanteen, kun kutsui autot vielä toistamiseen tarkastukseen. Auto kuitenkin yli 10v ja kaikki takuut jo päättyneet. Moni merkki saisi ottaa mallia.

      Itse pidän varsin vähäisenä harmina jotakin palkin vaihtoa, jos kerran auton moottori ja vaihdelaatikko toimii luotettavasti vuodesta toiseen reiluilla ajokilometreillä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe