Uusi kone tonnilla

KokonPena

23

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaittinenK

      Ei paha, vaikka turbo ei taida ollakkaan mukana. Itse laittaisin öljyt sisään jos säilytetään talvella pakkasessa.

    • KummaJuttu

      Ne ovat jo vuoden yrittäneet sitä myydä, muttei ole kenellekään kelvannut. Ettei vain olisi joku loppuun ajettu lousku.

    • Pena-Kokko

      Noin 2000 moottoria olivat myyneet ja minäkin ostin yhden, en kahta kuten joku mainitsi.

    • Kona-Pekko

      Nuo sodanaikaiset Opelin koneet olivat poistotarjouksessa 6/2016 asti.

    • PröötinTöötti

      Kun ne myytiin loppuun, ei uusia ole tulossa. Kannattaako arvottomaan autoon ostaa tonnin kone? Onhan se siinä vaiheessa jo muutenkin loppu, kun kone vetää viimeiset henkäyksensä.

      • Saaabbistikin

        Totta puhut, kohta 1,5 milj. kilometriä samalla koneella, mitä nyt muutamaan kertaan porattu ja männät vaihdettu, mutta muuten ei muuta kuin ajoa. Että kyllä kestää ... sekä auto että kone, kuskista ei oo takeita.


      • PröötinTöötti
        Saaabbistikin kirjoitti:

        Totta puhut, kohta 1,5 milj. kilometriä samalla koneella, mitä nyt muutamaan kertaan porattu ja männät vaihdettu, mutta muuten ei muuta kuin ajoa. Että kyllä kestää ... sekä auto että kone, kuskista ei oo takeita.

        Kyllä se Opel osaa, vaikka loppuhan ne Saabit ovat jo 100-200 tkm välillä aikuisten oikeasti, opipa kone sitten Opelin tai Fiatin.


      • Saaabbistikin

        Mullapa onkin GM-kone, tunnettu kestävyydestään. Vahva runko kestää porata useampaan kertaan.


      • Saabistikinn

        Saabin ei olisi koskaan pitänyt itse yrittää tehdä mitään. Fiatin ja Opelin osista saatiin koottua ihan kelpoja autojen kopioita.


    • Saabistikin
      • Orion-Service

        Niitä tehdään koko aika lisää kun monissa GM:n ja Alfa-Romeon autoissa käytetään yhä samaa konetta.


      • Saabistikin

        Käytetään kyllä, niissä, jotka vielä liikkuu.


    • Pena-Kokko

      Ei ole 2380€ paha hinta vanhasta Fiat Ritmon dieselistä, jos sattuu olemaan joku vanha Ritmon tai Saabin ritsa harmina.

    • Biopoweristi

      Bensakone selvästi halvempi ja muutenkin parempi, ei likaa luontoa niin paljon kuin dieselit, joita uhkaa jo käyttökielto isommissa taajamissa. Niin ja Saabin bensakoneet käyvät myös etanolilla.

    • PenaKokko
    • Puoluesihteeri

      Uus 2l turbokone tonnilla ! Ei paha.

    • Pena-Kokko

      Vieläkö noita 90-luvun Opelin koneita saa hakea ilmaiseksi? Vai laitanko Saabin paaliin?

      • Advokat

        Biltema myy, käy ihmeessä hakemassa. Huom ! vain 5 konetta / asiakas


      • Pena-Kokko

        Paaliin meni.


    • Pena-vaan
      • Pröötti

        Eihän tuo hinta 57500 Eur noin 5 vuotta Saabista mikään mahdoton ole kun autolla ei ole ajettu juuri ollenkaan. Mutta .... Suomeen tuotuna pitää maksaa autovero n. 10000 Eur niin kyllä silloin hinta nousee jo liian korkeaksi. Vasitenkin kun ensi vuonna saa jo uutta sähkö Saabia huomattavasti halvemmalla.


    • Pena-Kokko

      Kilohinnalla Saabeja myydään. Ihan saman saa kuin Ladastakin.

    • Kona-Pekko

      Siinähän Saabin arvo kymmenkertaistuu, kun laittaa vanhan tonnin koneen ja tankin täyteen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe