Gran Canaria, Play del Ingles-IFA Buenaventura

Gannu

Matka varattuna lokakuun lopussa viikoksi Playa del Inglesiin IFA Buenaventura hotelliin. Nyt kaipailisin kokemuksia ko. hotellista. Etenki mietityttää, kun huoneissa ei ole ilmastointia, onko huoneet tukalan kuumia?

76

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuumoo

      Eihän lokakuun lopussa ole kumaa inglesissä.

    • Kaukana.kuumasta

      "onko huoneet tukalan kuumia?"

      He he! Hyvä vitsi. Muista ottaa villatakki mukaan.

    • Gannu

      Miten iso pitää villatakin olla?

    • Lomanmotto

      Huoneistohotelliin ja pannussa ruokailut.Se on loman motto.

    • Jokaiseenlähtöön

      Kuparipannussa on erittäin hyvä menyy.kannattaa käydä on nimittäin oikein edullinen ja tasokas keittiö.Ei tarvitse itse kokkailla hotellissa.Aamiainenkin on erittäin runsan ja monipuolinen.Illalla sitten taas hienoja ja maittavia annoksia.

      • Oikeevalinta

        Oikein.sehän on paras ravintola koko kohteessa.Oikea valinta.


      • Kallis.on.pannu
        Oikeevalinta kirjoitti:

        Oikein.sehän on paras ravintola koko kohteessa.Oikea valinta.

        Mutta kallis. Kuparipannubaarissa yksi kaalikääryle maksaa 28,00 euroa.

        Hauskaa päivänjatkoa kaikille


      • Eläkepaappa

        Ei ravintola-arvostelut ole haukkumista.

        Hauskaa päivänjatkoa kaikille.


      • mee.pois.jooko
        Kallis.on.pannu kirjoitti:

        Mutta kallis. Kuparipannubaarissa yksi kaalikääryle maksaa 28,00 euroa.

        Hauskaa päivänjatkoa kaikille

        Mee antigue pois. Meinaatko taas eläkepapan kanssa haukkua kuparipannua koko talven?
        Eikö viime talvi jo riittänyt?


      • noNIjaLisää
        Eläkepaappa kirjoitti:

        Ei ravintola-arvostelut ole haukkumista.

        Hauskaa päivänjatkoa kaikille.

        Aika säälittävä yritys esiintyä eläkepappana, joka kirjoittaa asiaa -toisin kuin sossupummit.


    • tuubataneli

      Onko tuossa IFA Buenaventurassa huoneissa edes jääkaappia tai kahvinkeittomahdollisuutta?

      • stadinjore

        Jos on halpa hinta hotellihuoneelle, on syytä tarkastaa huoneen varustus. Kerran oli muuan eläkeukko pettynyt kun huoneessa ei ollut jääkaappia ja lämmintä olutta piti kitata. Baari on auki silloin kun on.
        Muuten . Ei tiedä itkeä vai nauraa noille kaalikäärylejutuille. 28, 00 euroa ja kauppa käy kuin siimaa. Eihän sitä muuten tuommoista hintaa vuosikaudet, heh, heh.


    • siksiPoistetaan

      Opettele lukemaan ja kirjoittamaan, vihdoin. Aloita säännöistä, sontasäkki. Rikoslaki tullee sitten jatkossa hoitoyksikkösikin eteen. Vaikka syyntakeettomalta ei voi ulosmitata, rikoksentekovälineistö tulee takavarikoida.

    • Kaavistako

      Jatkuuko siivous?

    • siivouksenkannattaja

      Hienosti näkyy ylläpito siivonneen. Kuparipannun osalta varmaan toimisi, että sitä koskevat viestit pantaisiin automaattipoistoon.

    • tutkintaan

      Prepaid suojaa vain alemman tason jäljittäjiltä. Jokaisesta päätelaitteesta jää tunnistetiedot, joten jos s24 haluaa, se saa poliisituella kyllä trollit kuriin. Kannatan sitä!
      S24 perustrolli turvannee siihen, että syyntakeettomalta varattomalta ei voi mitään ulosmitata, mutta aina voi takavarikoida rikoksentekovälineet.

    • siivouksenkannattaja

      Käsittääkseni Antigue ja Eläkepappa ei oo ikinä kirjoittanut kuparipannusta yhtään mitään -paitsi, että ei ole kirjoittaneet eivätkä käyneet.
      Jos residentit olisivat tehneet todella rikosilmoituksen, täällä poliisi tutkisi sitä espanjalaisen kollegansa toimeksiannosta. Tällöin operaattori olisi tietoinen tutkinnasta. Samoin olisivat tutkittavat:) En ole havainnut eläkepappaa bannatun.
      Onkin todennäköistä, että kaikki tuo on ihan samaa soopaa, kuin ne kaalikäärylejututkin, saman sairaan mielen tuotetta -oleellisesti surkeampaa, kuin mainittujen nimimerkkien kirjoitelmat.
      Mainitut nimimerkit kannattivat palstalle rekisteröintipakkoa, joka ei kuulu s24 politiikkaan.
      Se olisi yksinkertaisin tapa moderaattoreille kanssa poistaa sääntöjenvastainen sisältö.
      Mitä tulee "puhelinnumeroiden julkaisuun" kyse lienee tyhjäpunttien sanahelinästä, sekin.
      Nykytilanteen jatkuminen työllistää moderointia, valitettavasti.

    • siivouksenkannattaja

      Tuo kaikki on niin naurettavan banaalia, että ellei joku hiukkasen lahjakkaampi tähän osallistu, parempi jättää aihe tähän, MUTTA viestinä sinne s24 ylläpitoon päin, selvittäkää tuon idiootin tunnistetiedot.
      Pikku vinkki perustrollille: Opettele lukemaan ja hanki joku selittämään, mitä teksti tarkoittaa.

      Jonkun osoite- tai tunnistetiedon julkaisu täällä on suoraan palstan sääntöjä vastaan, joten se poistettaneen moderaattorien toimesta -kuten muutkin henkilöiden tunnistetiedot, mutta kuten sanoin kaikki esitetty tyhjäpuntin sanahelinää, pelkkä perättömien lässytysten kokoelma.

      • siivouksenkannattaja

        Kun itse olet se kuparipannu haukkuja, skitso, tuo on yhtä naurettavaa, kuin muinainen ammattikoulupoikajuttu. Kerropa, tyhjäpuntti, eläkepapan tunnistetietoja. Se tosin järkkää sut muuhunkin, kuin syytteeseen, joten...


      • Pannunystävät

        Pystyykö Eläkepappa lupaamaan myös tämän saman?


      • tutkintaan

        Jälleen säälittävä yritys esiintyä rekisteröitynä nimimerkkinä.


      • Pannunystävät

        Hyvä. Pitäkää sitten kanssa puheenne. Muuten seuraukset on sallaisia että teitä heikompia hirvittää.


      • Pannunystävät
        Pannunystävät kirjoitti:

        Hyvä. Pitäkää sitten kanssa puheenne. Muuten seuraukset on sallaisia että teitä heikompia hirvittää.

        Ei mulla mitään tietoa eläkepapasta ole. Kuhan tässä tyhjäpunttina huutelen ja suunnittelen seuraavaa pannun haukkumista.


      • Pannunystävät
        Pannunystävät kirjoitti:

        Ei mulla mitään tietoa eläkepapasta ole. Kuhan tässä tyhjäpunttina huutelen ja suunnittelen seuraavaa pannun haukkumista.

        Näköjään meitä Kuparipannun ystäviä lyödään nyt olan takaa Antiguen ja Eläkepapan toimesta. Jos te ette pidä pannusta, pitäkää se omana tietonanne.


      • Enjaksaymmärtää
        Pannunystävät kirjoitti:

        Näköjään meitä Kuparipannun ystäviä lyödään nyt olan takaa Antiguen ja Eläkepapan toimesta. Jos te ette pidä pannusta, pitäkää se omana tietonanne.

        Jostain syystä antiikki ja pappa vihaavat pannua. En ymmärrä miksi. Eivät ole siellä koskaan edes käyneet.


      • Siinä.syy
        Enjaksaymmärtää kirjoitti:

        Jostain syystä antiikki ja pappa vihaavat pannua. En ymmärrä miksi. Eivät ole siellä koskaan edes käyneet.

        Mielenterveysongelmat.
        Ei Antigue turhaan ole varmaan päässyt työkyvyttömyyseläkkeelle.


      • Enjaksaymmärtää
        Enjaksaymmärtää kirjoitti:

        Jostain syystä antiikki ja pappa vihaavat pannua. En ymmärrä miksi. Eivät ole siellä koskaan edes käyneet.

        En jaksa ymmärtää tätäkään, sanoi opettaja, mulle jo kouluvaiheessa


      • Siinä.syy
        Siinä.syy kirjoitti:

        Mielenterveysongelmat.
        Ei Antigue turhaan ole varmaan päässyt työkyvyttömyyseläkkeelle.

        Ai ni! Toi oli se syy, miksi minä alunperin pääsin eläkkeelle. Ongelmien pahentuessa sotken nyt Antiguen tähänkin---


      • Pannunystävät
        Siinä.syy kirjoitti:

        Ai ni! Toi oli se syy, miksi minä alunperin pääsin eläkkeelle. Ongelmien pahentuessa sotken nyt Antiguen tähänkin---

        Kiva juttu että olet Antigue päässyt eläkkeelle. Älä kuitenkaan antigue sotke meitä Kuparipannun ystäviä trollauksiisi. Jookosta?


      • Pannunystävät
        Pannunystävät kirjoitti:

        Kiva juttu että olet Antigue päässyt eläkkeelle. Älä kuitenkaan antigue sotke meitä Kuparipannun ystäviä trollauksiisi. Jookosta?

        Anteeksi Antigue! Se on toi mun Alter Ego, kun näitä tehtailee. Tiedänhän minä, että olet kova työtä tekemään. Ei niitä mersuja muuten... Kateellisena tässä... Nykyisin jo vanhuuseläkkeellä...


      • Pannunystävät
        Pannunystävät kirjoitti:

        Hyvä. Pitäkää sitten kanssa puheenne. Muuten seuraukset on sallaisia että teitä heikompia hirvittää.

        Nyt on heikommat jo ihan hirvinä!


      • Pannunystävät

        Anteeksi myös tämä katkeruuteni sinua kohtaan. Se johtuu homoseksuaalisista taipumuksistani ja kieltäytyessäsi suhteesta kanssani vaimosi takia, vihaan sinua vielä enemmän kuin Kuparipannun Akia, joka teki minulle samoin. Siksi tilanne on yhtä sekamelskaa päässäni. Haukun kuparipannua ja syytän sinua vaikka tekee kipeää molempien puolesta. Oloni on surkea jopa jakomielitautinen koska eloni on ankeaa. Hävettää tai ei sittenkään on vaan paha olo. Lääkkeet, missä mun lääkkeet on


      • Pannunystävät

        En mä tuota itse kirjoittanut oisko ollut mun alterego, mikälie


      • Pannunystävät

        Vähän hävettää tämä käytös. Tunnustaa, ei tunnusta, rakastaa poikia etenkin, mikä on väärin, mutta ah niin ihanan kivuliasta. Mulla kipu tuntuu ja haluan että tekin sen koette ja se on antiikin vika. Tai kuparipannun, en osaa päättää. Mitä se kaalikääryle nyt maksoikaan


    • Pannunystävät

      Minä, sontasäkki, antiguelle jo lupasin, että yritän opetella ajattelemaan. Jospa sitten, joskus, osaisin kirjoittaa jotain lähes älyllistä...

    • sontasäkkiongelma

      Ilmaisun kehittyminen on yksilöllistä ja viivästynyt oivallus on joillakin miehillä tavanomaista. Oivalluksen häiriöt ovat suhteellisen yleisiä. Puheen ja kielen kehityshäiriöt perustuvat puheen ja kielen tuottamista säätelevien hermoratojen toiminnan poikkeavuuteen. Niiden tarkempi syy on suurelta osin tuntematon. Idiootti on, mikä on.
      Kehityksellisillä häiriöillä (dysfasia) tarkoitetaan kielen oppimisen vaikeutta, joka ilmenee jo lapsuudessa. Häiriö ilmenee kielen tuoton tai ymmärtämisen vaikeutena, joka ei johdu selvästä hermostollisesta (neurologisesta) sairaudesta, puhe-elinten rakenteellisesta poikkeavuudesta tai kehitysvammaisuudesta.
      Idiootit, jotka ei ymmärrä oivalluksensa ongelmaa, tappaa älyllisen vuorovaikutuksen.

      • Pannunystävät

        Minäkin otin sivuaineeksi psykologian kauppakorkeessa. En silti ymmärrä antiguen herjauksia kuparipannusta


      • Pannunystävät

        Nyt aamulla tulin katumapäälle kirjoituksistani. Pyydän anteeksi kaikila joita olen loukannut. Itse olen Kuparipannua herjannut ja silti syytän muita. En ymmärrä miksi lääkitys auttaa taas. Saatte olla rauhassa jonkin aikaa


      • Pannunystävät
        Pannunystävät kirjoitti:

        Nyt aamulla tulin katumapäälle kirjoituksistani. Pyydän anteeksi kaikila joita olen loukannut. Itse olen Kuparipannua herjannut ja silti syytän muita. En ymmärrä miksi lääkitys auttaa taas. Saatte olla rauhassa jonkin aikaa

        Kiitos siitä. Jatkossa sinä eläkepappa voit kirjoittaa omalla nimimerkilläsi, vai onko se bannattu trollaustesi takia? Lopeta Kuparipannun haukkuminen!


      • Pannunystävät
        Pannunystävät kirjoitti:

        Kiitos siitä. Jatkossa sinä eläkepappa voit kirjoittaa omalla nimimerkilläsi, vai onko se bannattu trollaustesi takia? Lopeta Kuparipannun haukkuminen!

        Tämä se on vika pillereissä. Kun vaikutus loppuu, alan taas haukkua eläkepappaa omista tekemisistäni. Nyt vaikuttaa toinen satsi.


      • aadalmiina

        Hei kaikilta on näköjään unohtunut,nämä sivut on tarkoitettu matkailusivuiksi,eikä huuhaa juttuihin.


      • Pannunystävät

        Pyydän anteeksi harhaisuuttani, näen vain antiguen ja eläkepapan kaikkialla. Harhat kuuluvat tautini kuvaan. Anteeksi siis, koitan käyttäytyä jatkossa


      • Meymmärrämmekyllä
        Pannunystävät kirjoitti:

        Pyydän anteeksi harhaisuuttani, näen vain antiguen ja eläkepapan kaikkialla. Harhat kuuluvat tautini kuvaan. Anteeksi siis, koitan käyttäytyä jatkossa

        Ei se mitään antigue. Et kai sinä turhaan ole päässyt työkyvyttömyyseläkkeelle. Yritä lopettaa Kuparipannun pilkkaaminen.


      • Pannunystävät

        Kärsin pakonomaisista ajatuksista ja toiminnoista, jotka kohdistuvat mm. eläkepappaan ja Antigueen. Pakkoajatukset ovat jatkuvaa huolta siitä, onko ne ehtineet kirjoittaa jotain palstalle. Jos eivät, kirjoitan pakonomaisesti ennakoiden tulevaa kirjoitusta. Kirjoitukseni ovat tiettyjen teemojen pakonomaista toistelua. Siitä nuo kuparipannujututkin johtuu. Pakko-oireista kärsivä kuvittelee tavallisesti, että jos hän jättää toteuttamatta pakkotoiminnot, tapahtuu jotain pahaa, kuten että ne ryökäleet ehtii ensin.


      • Heillesekertokaa

        Miksiköhän osaan vain toistaa tuota, jo moneen kertaan poistettua?


      • Eläkepaappa

        Aika paljon. Minun mopedista leikkasi sylinteri kiinni tänään kun olin viinakaupasta tulossa. Jatkossa fillarilla kunnes eläke tulee ja saan osia Mopo-Sportista.


      • Eiköoleprätkää
        Eläkepaappa kirjoitti:

        Aika paljon. Minun mopedista leikkasi sylinteri kiinni tänään kun olin viinakaupasta tulossa. Jatkossa fillarilla kunnes eläke tulee ja saan osia Mopo-Sportista.

        Mikäs mopo sulla eläkepappa on? Annan sivuilla olet puhut että sulla on prätkiä ja täälläkin olet trollannut mm. prätkällä pitkälle nimimerkillä.


      • Eläkepaappa
        Eiköoleprätkää kirjoitti:

        Mikäs mopo sulla eläkepappa on? Annan sivuilla olet puhut että sulla on prätkiä ja täälläkin olet trollannut mm. prätkällä pitkälle nimimerkillä.

        Tunturi Super Sport vuodelta 1975. Kutsun sitä prätkäksi.


      • Soppamiesköolet
        Eläkepaappa kirjoitti:

        Tunturi Super Sport vuodelta 1975. Kutsun sitä prätkäksi.

        Hyvin sä silläkin tunnut viinakauppaan pääsevän, ainakin trollauksesi eivät voi tulla selvästä päästä.


      • Eläkepaappa
        Soppamiesköolet kirjoitti:

        Hyvin sä silläkin tunnut viinakauppaan pääsevän, ainakin trollauksesi eivät voi tulla selvästä päästä.

        Kiljua minä yleensä teen. Haukun sitten Puerton lomailijoita kiljunjuojiksi vaikka itse teen samaa. Ei se mitään. Olen Eläkepappa, Puerton kuningas.


      • Pannunystävät
        Eläkepaappa kirjoitti:

        Kiljua minä yleensä teen. Haukun sitten Puerton lomailijoita kiljunjuojiksi vaikka itse teen samaa. Ei se mitään. Olen Eläkepappa, Puerton kuningas.

        Vai että Puerton kuningas sinä Eläkepappa olet. Onkos Antigue prinssi sun valtakunnassa?
        No joo. Suosittelen lääkkeiden ottamista tai parempien lääkkeiden hankkimista.


      • vesiSanoPulipuli
        Eläkepaappa kirjoitti:

        Kiljua minä yleensä teen. Haukun sitten Puerton lomailijoita kiljunjuojiksi vaikka itse teen samaa. Ei se mitään. Olen Eläkepappa, Puerton kuningas.

        Surkea yritys esiintyä rekisteröityä nimimerkkiä mukaillen.


    • Keväällä70v

      Heh,itse aloitinmme Ruotsista SAS-n uudella jumbojetillä juuri kyseisestä hotellista etelän matkailut 1978 kun täytin 30v. nyt sitten kun on tullut kohta 40 vuotta siitä kuluneeksi ja monta kertaa tullut koluttua kanarian eri saaret,niin sanoin vaimolle että jospa tehtäis matka tuohon vielä kun täytän keväällä 70 vuotta niin ympyrä sulkeutuis.

      Mutta lopulta päädyimme siihen että varaamme 2 viikon matkan Teneriffalle sellaiseen pieneen hotelliin,viimeksi kun 2 vuotta sitten olimme Inglesissä niin mielestäni se on kasvanut liian suureksi.
      Aamiainen oli silloin 1978 Buonaventuurassa todella hyvä,huoneissa oli paremminkin kylmä öisin,kattotuuletin oli en tiä kummoiset huoneet ovat nykysin.

    • monestikäynyt

      Aloittaja kysyy yhden hotellin ilmastoinnista, mutta hoh, hoijaa, kaikesta muusta on juttua kuten jostain häirikkökirjoittajista, joille ei tartteisi edes olla tekstiä. "ylläpito on poistanut jne...". Automaattisesti vaan viesti suoraan eetteriin.
      Asiaan: ei tuolla Inglesissä ole niin tukalaa , että ilmastointia tarvittaisiin. Aina tuulee. Joulu-tammikuussa tarvitaan yöllä ylimääräinen viltti.

    • Painajaismainen.paikka

      En suosittele.

    • Painajaismainen.paikka

      En suosittele.

    • Mikäonko

      Onko kuparipannussa allas pihalla.Onko lämmitetty.Kuinka iso.Paistaako aurinko.Onko aurinkotuoleja.Onko ilmainen.

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe